作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 00:21 標題: MAX Keyboard X9 紅軸微開箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
先前係到諗左好耐,到底買K70 / Max Keyboard呢?!
最後都係買左Max Keyboard, 原因係諗諗下都係唔太鐘意K70右上角既design (音量 + Media key)
題外話 : 其實琴日睇睇下係先買KBT RACE , 因為鐘意佢夠細個+靚,岩哂我要求,可惜琴日夜晚1點幾問
岩岩去
紅宙的確係幾岩我用,茶軸又太輕,黑軸又太冇感覺 , 青軸又太嘈 ( 但其實我都接受到,但岩岩好MAX KEYBOARD係冇青軸) , 所以就買左紅軸喇

(下面果隻係上個月買既垃圾Elephant

兩本guideline

(對唔住好似唔太清,但我影個usb係渡金姐)

見到真身喇

第一段光

第二段光

第三段光
另外仲有呼吸燈 , 但我唔upload上黎喇!

紅軸,正呀

Keyboard既右上角有兩個USB 2.0 插頭, 一個FOR MIC既插頭,一個for Headphone既插頭

右上角,最左邊係NUMBER LOCK , 中間係CAP LOCK , 最右係GAME MODE ( 著左就disable window鍵)

著燈之後

F1~F6 既media鍵 ( 要配合FN鍵用)
呢個鍵盤真係冇後悔買 , 個質地真係唔錯, 紅軸又爽 ( 佢個質地係類似膚面,但又唔係)
另外,我買白光就因為遲下玩下TAOBAO 變燈色既套
作者: edison21 時間: 2013-11-3 01:26
塊mousepad係飛燕???
好唔好用
作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 01:51
好用,好順滑
作者: wongcc2006 時間: 2013-11-3 02:11
恭喜CHING~~
作者: raisin 時間: 2013-11-3 02:39
最後揀MAX, 無推介錯呢?
作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 03:47
唔錯唔錯,個手感真係好好同埋自燈真係好靚
另外,本來買K70但唔買既原因係右上角既design我唔太鐘意, 手感應該係MAX好D
同埋我覺得K70好似好大舊 , 好誇張 , 但魔鬼sir話K70係薄邊既設計,應該會比MAX細小小
但我都係覺得太誇張,所以買MAX
第一次用機械Keyboard , 下次race2 出左應該會買隻青軸黎玩下

作者: JayHon 時間: 2013-11-3 11:28
呢隻做入手真係唔錯
我第一次都係買呢隻紅軸紅燈

作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 16:46
應該有排用 ,,,,
不過等KBT Race 2 出左,就會買隻青軸返黎玩下

作者: Shin 時間: 2013-11-3 17:40
回復 1# cissylove121
Ching 如果你買變燈色既套一起買share運費:)
作者: _恆_ 時間: 2013-11-3 18:14
MAX X9
我同ching一樣都係k70 x9 二選一
雖然k70 d燈正,但x9 個design實而不華
所以買左x9 茶 紫燈
作者: JayHon 時間: 2013-11-3 18:19
但我玩咗1個月
就忍唔住買deck喇....
作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 18:56
我應該唔會咁快買住,我諗玻璃紙應該一樣做到呢個效果
作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 19:02
茶唔太岩我用,覺得同薄膜差唔多,又冇乜聲
反而紅軸好爽,真係有種 " 禁制"既感覺,又有啪啪聲 ( 可能我打字大力,我平時打字都有小小啪啪聲) , 係有個問題就係太易唔小心click 埋其他制 , 好似我而家用緊Max 成日唔小心click 到個CAPS 制
另外,其他機械鍵盤 space 制好似會用唔同色既軸 ? 我見到我果個好似一樣用緊紅軸 ( 唔識拆,拆左怕裝唔返上去
)不過如果MAX 有青軸我應該會買青軸,真係有打字機聲

作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 19:03
Deck 貴野黎 , 學生冇錢買
最多買隻Race II 返黎玩就算
作者: _恆_ 時間: 2013-11-3 19:13
青聲係正,但係夜晚打機比人XYZ
作者: cissylove121 時間: 2013-11-3 19:22
本帖最後由 cissylove121 於 2013-11-3 19:27 編輯
但個手感真係好正 , CLICK 果一下真係冇得頂
同埋唔知係唔係果日我企係到試 , 我覺得黑軸都唔係好重姐
同埋聽人地講茶軸有二段感?我果日又係冇乜feel ,, 反而紅軸直上直落,又真係幾好feel
作者: alp2134 時間: 2013-11-5 19:41
價格多少?紅軸吵唔吵?
作者: cissylove121 時間: 2013-11-5 21:12
1000 , 睇你打得大唔大力啦,機械KEYBOARD點都會有聲既 ,,,對於我黎講就唔算嘈囉
青嘈先最嘈
作者: wonghoyat 時間: 2013-11-5 21:49
打字大力就真係玩灰軸啦(一齊玩灰軸啦啦啦~
ching真係有錢.........一個月就買deck
作者: arigato 時間: 2013-11-5 23:38
先前係到諗左好耐,到底買K70 / Max Keyboard呢?!
最後都係買左Max Keyboard, 原因係諗諗下都係唔太鐘意K ...
cissylove121 發表於 2013-11-3 00:21
師兄,用左2日,感覺如何呢?因為小弟想買隻有背光鍵盤,試了Ducky 又不太喜歡佢個shift同enter鍵,請指教.
作者: bbqaaq 時間: 2013-11-6 00:18
兄弟你平時玩開realforce嫁wor
點解唔直上deck 算呢
作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 00:18
真係好用 , 個手感好好
Space 制唔同 Ducky ( 我唔知其他係點啦 ) , 我自已就唔識拆,但整起小小個Space 制見到一樣係紅軸 , 唔似Ducky 會用綠軸之類
另外,佢右上角既設計真係好好用
原因係我部主機就放係下面既,有時插耳機,拎其他野果時會唔小心"KICK"到,但插去KEYBOARD就唔會有呢個問題出現
但有問題唔知關唔關紅軸事,紅軸應該係好易打錯字 , 因為D制唔硬,反而係幾軟,就有可能打字果時click錯其他制囉!(有時唔小心click 到cap制,不過慣左而家都好小機會會唔小心click到)
同埋佢冇送其他keycap + 拔鍵器 ( K70 兩樣都有 ) , 呢個就要自已去買喇
不過手感真係好好,就冇所謂啦!
另外,佢個window制轉左logo,幾得意
係值$1000既
作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 00:19
灰軸同埋Super black我呢D新手仲未有機會玩
下隻應該會買青軸
作者: bbqaaq 時間: 2013-11-6 00:20
我成日都係呢區話
"初用紅軸, 最難攪就係成日會打錯字", 我冇講錯啦
果陣我初用紅軸, 我寫唔到code, 被迫要添隻filco 青軸黎換黎換去
作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 00:51
但紅軸直上直落又爽喎

用得多就唔會打錯字架啦
作者: arigato 時間: 2013-11-6 02:21
回復 22# bbqaaq
問多D,了解多少少先嘛. Deck比我感覺好粗獷,好重工業感覺,要少少時間去感受,可惜身邊朋友無用開無得過下手引先.

作者: arigato 時間: 2013-11-6 02:22
回復 22# cissylove121
哈,聽完師兄介紹用後感,有空吾戴錢落去試下先,Corsair K70/90都好吸引,玩MMO一流!
作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 03:00
Deck 其實我就未試過,,不過好多人都話玩機械keyboard , 玩燈直接買Deck就唔洗煩

作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 03:02
仲有佢送左個墊,我都用緊
真係幾抵買,我見有人見佢做有光既filco
作者: raisin 時間: 2013-11-6 09:35
雖然Deck真係好正, 但我都唔太建議直接玩Deck... 要玩好嘢之前點都要試D普通嘢先得既
作者: raisin 時間: 2013-11-6 09:37
紅軸的 Ducky 9008S3條spacebar係用黑軸的

作者: bbqaaq 時間: 2013-11-6 11:48
以前我用9008g2茶軸 佢spacebar係黑軸
但shine2 紅軸, 佢又俾番紅軸spacebar 我
作者: raisin 時間: 2013-11-6 12:14
我google咗一陣, 仲以為係黑軸添...
作者: arigato 時間: 2013-11-6 12:14
回復 30# raisin
師兄,呢句說話帶比人無限幻想.....





作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 13:42
我覺得咁樣反而幾好,唔會唔小心click錯個space制
作者: raisin 時間: 2013-11-6 14:15
bbq師兄話shine2係紅軸, 可能係我Shine3資料錯了, 我唔敢肯定
作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 17:53
其實同軸好易click錯....
作者: bbqaaq 時間: 2013-11-6 18:39
http://iqmore.tw/ducky-dk9008-sh ... l-keyboard-review/2
由於空白鍵較長,因此如果與其他鍵採用相同軸的話,可能會容易誤按,因此Cherry原廠的機械式鍵盤,青軸會搭上綠軸,茶軸搭上灰軸,黑軸也是搭上灰軸。同樣地,Ducky也是採用相同作法,因此在Ducky DK9008 Shine 2鍵盤上,青軸所搭配的就是綠軸,與青軸一樣是二段式有聲軸,只是壓力克數較大一點。至於其他部分,黑軸版本的空白鍵會使用灰軸,而紅軸與茶軸版本,則採用相同的機械軸,沒有採用壓力更大一點的Cherry軸。
作者: cissylove121 時間: 2013-11-6 19:17
點解反而紅同茶冇用其他呢?
作者: tsuitikfei 時間: 2013-11-7 15:16
支持開箱~MAX真係唔錯~
作者: cissylove121 時間: 2013-11-8 00:16
真係好好用

