Board logo

標題: [鍵盤] 公司新朋友 [打印本頁]

作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 14:53     標題: 公司新朋友

[attach]1628671[/attach]
[attach]1628672[/attach]

下一步諗下配咩鍵帽 ……
作者: monsterz    時間: 2014-1-16 15:22

恭喜

白無刻
作者: raisin    時間: 2014-1-16 15:27

唔係好識分, MKC定係韓國嘢?
白無刻唔錯~ 又或者白粉二色
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 16:06

恭喜

白無刻
monsterz 發表於 2014-1-16 15:22


我心目中都係無刻..
但放係公司用怕用吾慣
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 16:09

本帖最後由 紫楓鈴 於 2014-1-16 16:11 編輯
唔係好識分, MKC定係韓國嘢?
白無刻唔錯~ 又或者白粉二色
raisin 發表於 2014-1-16 15:27


咁複雜既野我吾識
搵AR SIR  買架JA

白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?
作者: raisin    時間: 2014-1-16 16:10

咁複雜既野我吾識
搵AR SIR  買架ga

白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?
紫楓鈴 發表於 16-1-2014 16:09


講個襯色啫 你鍾意白粉咪幫你搵下邊隻好囉
作者: monsterz    時間: 2014-1-16 16:19

我心目中都係無刻..
但放係公司用怕用吾慣
紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:06



    公司先啱用無刻啊
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 16:22

講個襯色啫 你鍾意白粉咪幫你搵下邊隻好囉
raisin 發表於 2014-1-16 16:10


我仲未有心水點配色 ..  偏向想搵PBT  無刻/側刻

你隻Dolch 攪掂未
作者: raisin    時間: 2014-1-16 16:23

我仲未有心水點配色 ..  偏向想搵PBT  無刻/側刻

你隻Dolch 攪掂未   ...
紫楓鈴 發表於 16-1-2014 16:22


最近有D失預算, 遲D先
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 16:27

公司先啱用無刻啊
monsterz 發表於 2014-1-16 16:19


會嗎…

作者: 炎冬    時間: 2014-1-16 16:33

公司先啱用無刻啊
monsterz 發表於 2014-1-16 16:19



    我公司用黑同黑..不過D黑字比我用到差不多變了無黑, 我自己用沒問題, 不過一有同事過來借用部電腦打少少野時...即時說..沒晒D字點打....我當場
作者: monsterz    時間: 2014-1-16 16:49

會嗎…
紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:27



    夠低調

    唔會有字落色嘅問題

    師奶, 姐姐, 妹妹仔會好好奇咁問你點打

    D八卦同事輕易唔敢郁你部機, 都唔知打咩
作者: michaelyiu10    時間: 2014-1-16 18:46

咁複雜既野我吾識
搵AR SIR  買架JA

白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?
紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:09



    白粉2色係ikbc個套
作者: sasuke    時間: 2014-1-16 21:08

點解唔換上Filco2色?
作者: tinlong117    時間: 2014-1-16 22:10

白粉2色係ikbc個套
michaelyiu10 發表於 2014-1-16 18:46
^^


作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 22:45

我公司用黑同黑..不過D黑字比我用到差不多變了無黑, 我自己用沒問題, 不過一有同事過來借用部電腦打 ...
炎冬 發表於 2014-1-16 16:33


LOL 你是偶像
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 22:47

夠低調

    唔會有字落色嘅問題

    師奶, 姐姐, 妹妹仔會好好奇咁問你點打:h ...
monsterz 發表於 2014-1-16 16:49


Haha. 又有你既道理
其實我一直都最鐘意無刻。 無刻最有FEEL

最衰自己吾識盲打
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-16 22:48

點解唔換上Filco2色?
sasuke 發表於 2014-1-16 21:08


果套okay ga …… 幾好按

但我偏向鐘意HHKB 果類PBT
OR SP果個感覺既二色。。。
作者: raisin    時間: 2014-1-16 23:10

果套okay ga …… 幾好按

但我偏向鐘意HHKB 果類PBT
OR SP果個感覺既二色。。。 ...
紫楓鈴 發表於 16-1-2014 22:48


咁就tinlong師兄post果張SP Valentine
作者: dragonken    時間: 2014-1-17 01:18

本帖最後由 dragonken 於 2014-1-17 01:23 編輯

Klaxon
[attach]1628842[/attach]

Cherry Classic Beige
[attach]1628843[/attach]

Imsto Blank Keys
[attach]1628844[/attach]
作者: monsterz    時間: 2014-1-17 08:21

^^
tinlong117 發表於 2014-1-16 22:10



    soooooooooooo kawaii
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-17 11:07

Klaxon


Cherry Classic Beige


Imsto Blank Keys
dragonken 發表於 2014-1-17 01:18


Imsto Blank Keys


不行了
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-17 12:33

回復 22# 紫楓鈴
BSP仲正
作者: l02439    時間: 2014-1-17 16:42

Klaxon


Cherry Classic Beige


Imsto Blank Keys
dragonken 發表於 2014-1-17 01:18


請問CHING 邊有仲有Cherry Classic Beige賣 QQ
作者: GhostofHarry    時間: 2014-1-17 16:51

回復 24# l02439


    http://www.originativeco.com/col ... s/bsp-classic-beige

or 2手
作者: 無盗無人也    時間: 2014-1-17 23:33

夠低調

    唔會有字落色嘅問題

    師奶, 姐姐, 妹妹仔會好好奇咁問你點打:h ...
monsterz 發表於 2014-1-16 16:49


基本上在公司會有一大半的同事不會想用你部機
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-22 12:38

[attach]1630726[/attach]

最後都係換左呢套 用住先…
之後身痕先再諗
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-22 13:12

回復 27# 紫楓鈴
c兄覺得呢個profile同OEM比邊個好用d?
作者: big_nature    時間: 2014-1-22 13:37

最後都係換左呢套  用住先…
之後身痕先再諗
紫楓鈴 發表於 2014-1-22 12:38


Are  those Filco DS key cap!?
作者: monsterz    時間: 2014-1-22 14:19

最後都係換左呢套  用住先…
之後身痕先再諗
紫楓鈴 發表於 2014-1-22 12:38



    呢套cap, 好野

    祝CHing財源滾滾, 早日身痕
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-22 14:51

回復  紫楓鈴
c兄覺得呢個profile同OEM比邊個好用d?
jonathanyu 發表於 2014-1-22 13:12


[attach]1630786[/attach]
OEM 既ABS 鍵帽按鍵比較柔, 普普通通合適絕大部份既用家

FILCO既二色, 外型果D吾講, 但綜合左鍵帽大粒左/表面有孤型/ABS二色
鍵入個感覺係好實在 用家會好明確咁知道係輸入左
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-22 14:52

Are  those Filco DS key cap!?
big_nature 發表於 2014-1-22 13:37


是的
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-22 14:53

呢套cap, 好野

    祝CHing財源滾滾, 早日身痕
monsterz 發表於 2014-1-22 14:19


多謝
財源滾滾  就算日日身痕都吾怕啦
作者: GhostofHarry    時間: 2014-1-22 16:25

OEM 既ABS 鍵帽按鍵比較柔, 普普通通合適絕大部份既用家

FILCO既二色, 外型果D吾講, 但綜合左鍵帽大 ...
紫楓鈴 發表於 2014-1-22 14:51



    我都想入F 二色    自己買連運費都係400左右
但感覺呢套都係配青軸好...而且要有手托

師兄有無試過用落紅軸keyboard 手感會否太輕
因為佢本身應該都幾重
作者: c_H    時間: 2014-1-22 16:51

我都想入F 二色    自己買連運費都係400左右
但感覺呢套都係配青軸好...而且要有手托

師兄有 ...
GhostofHarry 發表於 2014-1-22 16:25

自己起官網買?


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: goldencat    時間: 2014-1-22 16:51

恭喜,恭喜
作者: GhostofHarry    時間: 2014-1-22 17:06

本帖最後由 GhostofHarry 於 2014-1-22 17:08 編輯

回復 35# c_H



我都搵緊有無人share 運費

佢最多買3套
而家搵到有個大陸人想同我夾
應該就係400咁上下
唔會到500

不過未知幾時扑鎚
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-22 17:20

我都想入F 二色    自己買連運費都係400左右
但感覺呢套都係配青軸好...而且要有手托

師兄有 ...
GhostofHarry 發表於 2014-1-22 16:25


F 二色帽鍵既高度, 輕輕按都會打到落底
試過落紅軸keyboard , 會偏向輕左小小既  但都係咁爽的

$400蚊, 吾洗諗啦 LOL  呢套Keycaps 又特別又好玩
作者: GhostofHarry    時間: 2014-1-22 17:32

F 二色帽鍵既高度, 輕輕按都會打到落底
試過落紅軸keyboard , 會偏向輕左小小既  但都係咁爽的

$400蚊,  ...
紫楓鈴 發表於 2014-1-22 17:20



    好少SP 出品咁平係真既

唔知師兄對 原廠/ OEM / F二色(DSA) 三種高度有無咩睇法

自己而家都係用緊原廠  覺得比起OEM 打字可以輕手好多
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-22 23:05

好少SP 出品咁平係真既

唔知師兄對 原廠/ OEM / F二色(DSA) 三種高度有無咩睇法

自己而家 ...
GhostofHarry 發表於 2014-1-22 17:32


高度...............  我諗左幾個鐘
都吾知點表達   太抽像啦 !

or 師兄親自去SSP 用自己隻手試下呢隻 F二色
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-23 07:47

回復 31# 紫楓鈴
呢度好似唔少c兄都覺得SA profile(filco 呢隻doubleshot) 好用
不過我就都係比較中意cherry profile多d
c兄中意呢個profile可以去google一下Round5
作者: raisin    時間: 2014-1-23 09:24

回復  紫楓鈴
呢度好似唔少c兄都覺得SA profile(filco 呢隻doubleshot) 好用
不過我就都係比較中意cher ...
jonathanyu 發表於 23-1-2014 07:47


最近入咗隻G80-3000, 又真係舒服過之前隻K70同RF
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-23 10:13

最近入咗隻G80-3000, 又真係舒服過之前隻K70同RF
raisin 發表於 2014-1-23 09:24


咁大件事   舒服過RF
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-23 10:16

回復  紫楓鈴
呢度好似唔少c兄都覺得SA profile(filco 呢隻doubleshot) 好用
不過我就都係比較中意cher ...
jonathanyu 發表於 2014-1-23 07:47


  okay. 有時間看看
作者: raisin    時間: 2014-1-23 10:26

咁大件事   舒服過RF
紫楓鈴 發表於 23-1-2014 10:13


手放落D鍵上既感覺較RF舒服... 高度問題
打落去就另一回事, 始終RF舒服D
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-23 11:13

手放落D鍵上既感覺較RF舒服... 高度問題
打落去就另一回事, 始終RF舒服D  ...
raisin 發表於 2014-1-23 10:26


搵隻手托比佢會吾會舒服D ?

我隻RF 十週仲封緊塵, 賣左佢又吾多捨得, 放係道又好悶咁
作者: raisin    時間: 2014-1-23 11:17

搵隻手托比佢會吾會舒服D ?

我隻RF 十週仲封緊塵, 賣左佢又吾多捨得, 放係道又好悶咁 ...
紫楓鈴 發表於 23-1-2014 11:13


遲D先算, 新買隻白軸3000起碼用返幾個月先啦
手托我都有個feete的...
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-23 11:31

遲D先算, 新買隻白軸3000起碼用返幾個月先啦
手托我都有個feete的...
raisin 發表於 2014-1-23 11:17


咁又係. 買左起碼爽下先
Feete okay ma ? 我一隻手托都無
作者: raisin    時間: 2014-1-23 11:34

咁又係. 買左起碼爽下先
Feete okay ma ? 我一隻手托都無
紫楓鈴 發表於 23-1-2014 11:31


feete OK, 但試過Filco原廠果個又係兩回事...
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-23 11:51

feete OK, 但試過Filco原廠果個又係兩回事...
raisin 發表於 2014-1-23 11:34


果舊木 ?
作者: raisin    時間: 2014-1-23 11:52

果舊木 ?
紫楓鈴 發表於 23-1-2014 11:51


木同皮都係
作者: 紫楓鈴    時間: 2014-1-23 12:03

木同皮都係
raisin 發表於 2014-1-23 11:52


未試過
有機會試下先
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-23 12:07

回復 51# raisin
c兄有冇用過filco個舊雲石?
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-23 12:10

回復 42# raisin
未用過realforce 唔敢講過舒唔舒服
不過cherry profile 就真係舒服過OEM好多
你個隻g80-3000係用咩keycaps?
作者: raisin    時間: 2014-1-23 12:10

回復  raisin
c兄有冇用過filco個舊雲石?
jonathanyu 發表於 23-1-2014 12:07


無呀 係上次係魔鬼SIR度咁啱有人試完買咗, 我多手試下佢
作者: raisin    時間: 2014-1-23 12:11

回復  raisin
未用過realforce 唔敢講過舒唔舒服
不過cherry profile 就真係舒服過OEM好多
你個隻g80-3000 ...
jonathanyu 發表於 23-1-2014 12:10


新果批G80-3000黎... 黑色POM吧?
我幾鍾意佢D鍵帽
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-23 12:17

回復 55# raisin
雲石超舒服 個角度做得好好
作者: jonathanyu    時間: 2014-1-23 12:18

回復 56# raisin
仲意為c兄咁好彩搵到doubleshot 或者pbt個隻添
作者: GhostofHarry    時間: 2014-1-23 22:50

遲D先算, 新買隻白軸3000起碼用返幾個月先啦
手托我都有個feete的...
raisin 發表於 2014-1-23 11:17



    白軸唔重手咩
作者: idevil    時間: 2014-1-26 00:58

顏色好正呀 如果是白色KEYCAP仲正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2