作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 14:53 標題: 公司新朋友
[attach]1628671[/attach]
[attach]1628672[/attach]
下一步諗下配咩鍵帽 ……

作者: monsterz 時間: 2014-1-16 15:22
恭喜
白無刻
作者: raisin 時間: 2014-1-16 15:27
唔係好識分, MKC定係韓國嘢?
白無刻唔錯~ 又或者白粉二色
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 16:06
我心目中都係無刻..
但放係公司用怕用吾慣
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 16:09
本帖最後由 紫楓鈴 於 2014-1-16 16:11 編輯
咁複雜既野我吾識
搵AR SIR 買架JA
白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?
作者: raisin 時間: 2014-1-16 16:10
講個襯色啫
作者: monsterz 時間: 2014-1-16 16:19
公司先啱用無刻啊
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 16:22
我仲未有心水點配色 .. 偏向想搵PBT 無刻/側刻
你隻Dolch 攪掂未
作者: raisin 時間: 2014-1-16 16:23
最近有D失預算, 遲D先
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 16:27
會嗎…
作者: 炎冬 時間: 2014-1-16 16:33
我公司用黑同黑..不過D黑字比我用到差不多變了無黑, 我自己用沒問題, 不過一有同事過來借用部電腦打少少野時...即時說..沒晒D字點打....我當場
作者: monsterz 時間: 2014-1-16 16:49
夠低調
唔會有字落色嘅問題
師奶, 姐姐, 妹妹仔會好好奇咁問你點打
D八卦同事輕易唔敢郁你部機, 都唔知打咩
作者: michaelyiu10 時間: 2014-1-16 18:46
白粉2色係ikbc個套
作者: sasuke 時間: 2014-1-16 21:08
點解唔換上Filco2色?
作者: tinlong117 時間: 2014-1-16 22:10
^^

作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 22:45
LOL 你是偶像
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 22:47
Haha. 又有你既道理
其實我一直都最鐘意無刻。 無刻最有FEEL
最衰自己吾識盲打
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-16 22:48
果套okay ga …… 幾好按
但我偏向鐘意HHKB 果類PBT
OR SP果個感覺既二色。。。
作者: raisin 時間: 2014-1-16 23:10
咁就tinlong師兄post果張SP Valentine
作者: dragonken 時間: 2014-1-17 01:18
本帖最後由 dragonken 於 2014-1-17 01:23 編輯
Klaxon
[attach]1628842[/attach]
Cherry Classic Beige
[attach]1628843[/attach]
Imsto Blank Keys
[attach]1628844[/attach]
作者: monsterz 時間: 2014-1-17 08:21
soooooooooooo kawaii
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-17 11:07
Imsto Blank Keys
不行了
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-17 12:33
回復 22# 紫楓鈴
作者: l02439 時間: 2014-1-17 16:42
請問CHING 邊有仲有Cherry Classic Beige賣 QQ
作者: GhostofHarry 時間: 2014-1-17 16:51
回復 24# l02439
http://www.originativeco.com/col ... s/bsp-classic-beige
or 2手
作者: 無盗無人也 時間: 2014-1-17 23:33
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-22 12:38
[attach]1630726[/attach]
最後都係換左呢套
用住先…之後身痕先再諗
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-22 13:12
回復 27# 紫楓鈴
c兄覺得呢個profile同OEM比邊個好用d?
作者: big_nature 時間: 2014-1-22 13:37
Are those Filco DS key cap!?
作者: monsterz 時間: 2014-1-22 14:19
呢套cap, 好野
祝CHing財源滾滾, 早日身痕
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-22 14:51
[attach]1630786[/attach]
OEM 既ABS 鍵帽按鍵比較柔, 普普通通合適絕大部份既用家
FILCO既二色, 外型果D吾講, 但綜合左鍵帽大粒左/表面有孤型/ABS二色
鍵入個感覺係好實在 用家會好明確咁知道係輸入左
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-22 14:52
是的
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-22 14:53
多謝
財源滾滾 就算日日身痕都吾怕啦
作者: GhostofHarry 時間: 2014-1-22 16:25
我都想入F 二色 自己買連運費都係400左右
但感覺呢套都係配青軸好...而且要有手托
師兄有無試過用落紅軸keyboard 手感會否太輕
因為佢本身應該都幾重
作者: c_H 時間: 2014-1-22 16:51
自己起官網買?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: goldencat 時間: 2014-1-22 16:51
恭喜,恭喜
作者: GhostofHarry 時間: 2014-1-22 17:06
本帖最後由 GhostofHarry 於 2014-1-22 17:08 編輯
回復 35# c_H
嗯
我都搵緊有無人share 運費
佢最多買3套
而家搵到有個大陸人想同我夾
應該就係400咁上下
唔會到500
不過未知幾時扑鎚
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-22 17:20
F 二色帽鍵既高度, 輕輕按都會打到落底
試過落紅軸keyboard , 會偏向輕左小小既 但都係咁爽的
$400蚊, 吾洗諗啦 LOL 呢套Keycaps 又特別又好玩
作者: GhostofHarry 時間: 2014-1-22 17:32
好少SP 出品咁平係真既

唔知師兄對 原廠/ OEM / F二色(DSA) 三種高度有無咩睇法
自己而家都係用緊原廠 覺得比起OEM 打字可以輕手好多
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-22 23:05
高度............... 我諗左幾個鐘
都吾知點表達
or 師兄親自去SSP 用自己隻手試下呢隻 F二色
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-23 07:47
回復 31# 紫楓鈴
不過我就都係比較中意cherry profile多d
c兄中意呢個profile可以去google一下Round5
作者: raisin 時間: 2014-1-23 09:24
回復 紫楓鈴
呢度好似唔少c兄都覺得SA profile(filco 呢隻doubleshot) 好用
不過我就都係比較中意cher ...
jonathanyu 發表於 23-1-2014 07:47
最近入咗隻G80-3000, 又真係舒服過之前隻K70同RF
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-23 10:13
咁大件事
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-23 10:16
回復 紫楓鈴
呢度好似唔少c兄都覺得SA profile(filco 呢隻doubleshot) 好用
不過我就都係比較中意cher ...
jonathanyu 發表於 2014-1-23 07:47
作者: raisin 時間: 2014-1-23 10:26
手放落D鍵上既感覺較RF舒服... 高度問題
打落去就另一回事, 始終RF舒服D
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-23 11:13
搵隻手托比佢會吾會舒服D ?
作者: raisin 時間: 2014-1-23 11:17
遲D先算, 新買隻白軸3000起碼用返幾個月先啦
手托我都有個feete的...
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-23 11:31
咁又係. 買左起碼爽下先
Feete okay ma ? 我一隻手托都無
作者: raisin 時間: 2014-1-23 11:34
feete OK, 但試過Filco原廠果個又係兩回事...
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-23 11:51
果舊木 ?
作者: raisin 時間: 2014-1-23 11:52
木同皮都係
作者: 紫楓鈴 時間: 2014-1-23 12:03
未試過
有機會試下先
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-23 12:07
回復 51# raisin
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-23 12:10
回復 42# raisin
未用過realforce 唔敢講過舒唔舒服
不過cherry profile 就真係舒服過OEM好多
你個隻g80-3000係用咩keycaps?
作者: raisin 時間: 2014-1-23 12:10
無呀
作者: raisin 時間: 2014-1-23 12:11
回復 raisin
未用過realforce 唔敢講過舒唔舒服
不過cherry profile 就真係舒服過OEM好多
你個隻g80-3000 ...
jonathanyu 發表於 23-1-2014 12:10
新果批G80-3000黎... 黑色POM吧?
我幾鍾意佢D鍵帽
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-23 12:17
回復 55# raisin
作者: jonathanyu 時間: 2014-1-23 12:18
回復 56# raisin
作者: GhostofHarry 時間: 2014-1-23 22:50
白軸唔重手咩

作者: idevil 時間: 2014-1-26 00:58
顏色好正呀 如果是白色KEYCAP仲正

