Board logo

標題: [其他] [年經] 分享下你哋張電腦枱, 我先! [打印本頁]

作者: Goodboi    時間: 2017-5-20 16:51     標題: [年經] 分享下你哋張電腦枱, 我先!

本帖最後由 Goodboi 於 2017-5-20 16:53 編輯


[attach]1983916[/attach]
作者: ccc123    時間: 2017-5-20 16:56

c_ke ad....................
作者: Goodboi    時間: 2017-5-20 17:04

c_ke ad....................
ccc123 發表於 2017-5-20 16:56


Sorry, 打返格仔先!
[attach]1983919[/attach]
作者: tomtomtompk    時間: 2017-5-20 18:49

本帖最後由 tomtomtompk 於 2017-7-3 00:14 編輯


作者: Goodboi    時間: 2017-5-20 20:06

tomtomtompk 發表於 2017-5-20 18:49


我以前同你用同一個機箱!
作者: mfai    時間: 2017-5-20 20:41

Big Big Monitor..
作者: darkw    時間: 2017-5-21 20:22

支可樂係咪82年
作者: Goodboi    時間: 2017-5-21 21:09

支可樂係咪82年
darkw 發表於 2017-5-21 20:22


係嘅話我應該中咗毒
作者: DJAMU    時間: 2017-5-22 11:38

我張相已經係啦
作者: biohata    時間: 2017-5-22 15:32

[attach]1984453[/attach]

一睇以上各位既電腦枱就知道各位都係事業有成或者老豆事業有成之人士,我地一般既電腦枱最多都係咁樣....
作者: vier    時間: 2017-5-22 19:25


[attach]1984495[/attach]
作者: monk027    時間: 2017-5-22 23:35

回覆 1# Goodboi
想問下樓主係咩鍵盤?
作者: Goodboi    時間: 2017-5-22 23:43

回覆  Goodboi
想問下樓主係咩鍵盤?
monk027 發表於 2017-5-22 23:35


Leop_ld fc980c
作者: kaxman    時間: 2017-5-23 00:18

一睇以上各位既電腦枱就知道各位都係事業有成或者老豆事業有成之人士,我地一般既電腦枱最多都係咁樣.... ...
biohata 發表於 2017-5-22 15:32


放到兩個大 mon 都叫一䑥……
作者: yelokgot    時間: 2017-5-26 09:27

Goodboi 發表於 2017-5-20 16:51



    有咁大張台真好
作者: 稱霸武林    時間: 2017-5-27 02:32

Sorry, 打返格仔先!
Goodboi 發表於 2017-5-20 17:04



    3個電腦,洗唔洗咁多e.e
作者: Goodboi    時間: 2017-5-28 00:54

3個電腦,洗唔洗咁多e.e
稱霸武林 發表於 2017-5-27 02:32


兩個啫兩個啫
作者: alan2200    時間: 2017-5-28 01:39

我又貼下先...

作者: Goodboi    時間: 2017-5-28 01:44

我又貼下先...
alan2200 發表於 2017-5-28 01:39


呢個係目前為止最屈機嘅一個
作者: alan2200    時間: 2017-5-28 01:55

呢個係目前為止最屈機嘅一個
Goodboi 發表於 2017-5-28 01:44


小意思....
作者: Goodboi    時間: 2017-5-28 02:01

vier 發表於 2017-5-22 19:25


你set 喇叭同你個DAC
作者: msc76ju3    時間: 2017-5-28 03:53


應該係張檯最乾淨個張相黎
作者: ehapgf    時間: 2017-5-28 11:00

回覆 22# msc76ju3



作者: bbq558    時間: 2017-5-28 12:26

回覆 22# msc76ju3


    3 MON 真係夢寐以求
作者: pasupasu105    時間: 2017-5-28 13:46

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
同尼個POST有咩分別?
作者: erierieriko    時間: 2017-5-29 07:28

我又貼下先...
alan2200 發表於 2017-5-28 01:39


呢個係我最想set既mon setting
作者: x3402    時間: 2017-5-29 19:47

本帖最後由 x3402 於 2017-5-29 19:48 編輯

[attach]1986154[/attach]
作者: kaxman    時間: 2017-5-30 18:09

同尼個POST有咩分別?
pasupasu105 發表於 2017-5-28 13:46


呢類 post 可謂米王專用
作者: hkd    時間: 2017-5-30 18:35

個個係咁晒命
晒盲人對眼............
作者: jerryon2234    時間: 2017-5-30 20:37

應該係張檯最乾淨個張相黎
msc76ju3 發表於 2017-5-28 03:53


   
正wo 我都想可以整到咁,不過屋企唔夠大無辦法   

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 林玉露    時間: 2017-5-31 03:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2017-5-31 10:41

其實個keyboard 放係卓面打字無問題,只要有野乘托手踭就可以
作者: andykmccc    時間: 2017-5-31 11:16

kb放檯面無問題架 人夠高就得
作者: sillycheng    時間: 2017-5-31 19:04



劏房
作者: ckm_lws    時間: 2017-6-2 01:23

回覆 18# alan2200


    除左op,仲有咩好講,你玩直播架?
作者: alan2200    時間: 2017-6-2 03:02

回覆  alan2200


    除左op,仲有咩好講,你玩直播架?
ckm_lws 發表於 2017-6-2 01:23


間唔中直播下囉
作者: bossey2005    時間: 2017-6-6 14:26

回覆 34# sillycheng


    平時打咩game? 好正
作者: famachuz    時間: 2017-6-6 16:16

Nice.......
作者: kaxman    時間: 2017-6-7 09:57

睇完晒咁多, 都係冇一個正常, 個keyboard擺上枱咁高打字睇見都覺辛苦
林玉露 發表於 2017-5-31 03:37


哂命用嘅多又唔係真係用
作者: sillycheng    時間: 2017-6-7 10:55

回覆  sillycheng


    平時打咩game? 好正
bossey2005 發表於 2017-6-6 14:26

AVA, PROJECT CARS
作者: sillycheng    時間: 2017-6-7 13:22

tomtomtompk 發表於 2017-5-20 18:49


師兄又擺大喇叭又擺隻T20係度係咩玩法
作者: alan216hk    時間: 2017-6-7 14:43

睇完晒咁多, 都係冇一個正常, 個keyboard擺上枱咁高打字睇見都覺辛苦
林玉露 發表於 2017-5-31 03:37


唔同意幅圖, 反而覺得個Mon擺高啲先舒服, 最好同視線成水平
作者: ntt88892    時間: 2017-6-7 17:55

最亂系我,得閒要執下了。
作者: 林玉露    時間: 2017-6-7 21:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erierieriko    時間: 2017-6-8 09:45

最亂系我,得閒要執下了。
ntt88892 發表於 2017-6-7 17:55


兩支soundbar 咩玩法XD 師兄仲打到字?

作者: kcto    時間: 2017-6-8 22:42

kb放枱面要舒服唔吊手,咁睇怕都要19xcm先打到......(但到是就係張枱頂腳)


都唔入流,有姿勢冇實際,點 ...
林玉露 發表於 2017-6-7 21:10

張檯夠深有得枕手就唔存在吊手問題
[attach]1988520[/attach]
作者: 林玉露    時間: 2017-6-8 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcto    時間: 2017-6-8 23:11

又輪到mouse放前面, 前後手/高低手啦...... 機箱放耳仔隔離咪聽到風扇聲HDD聲 ...
林玉露 發表於 2017-6-8 22:58


咩野前後手/高低手太深奧,剩係知道用得舒服先至係就手
機器運轉實有聲,靜到聽倒心跳嗰下仲乸驚
作者: ivanng213    時間: 2017-6-9 00:11



鬥亂
作者: ntt88892    時間: 2017-6-9 00:52

本帖最後由 ntt88892 於 2017-6-9 00:54 編輯

[quote]兩支soundbar 咩玩法XD 師兄仲打到字?
erierieriko 發表於 2017-6-8 09:45 [/quo

光纖接ps4同埋xbox one,一支接電腦,打字keyboard系下面。
作者: 林玉露    時間: 2017-6-9 01:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcto    時間: 2017-6-9 02:35

咁冇得講,都冇要求,雙腳放曬上枱坐仲舒服......
林玉露 發表於 2017-6-9 01:04


   
講你就天下無敵

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 林玉露    時間: 2017-6-9 02:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erierieriko    時間: 2017-6-9 11:08

[quote]兩支soundbar 咩玩法XD 師兄仲打到字?
erierieriko 發表於 2017-6-8 09:45 [/quo

光纖接ps4同埋xb ...
ntt88892 發表於 2017-6-9 00:52


一支應該可以做唒XD
作者: tomtomtompk    時間: 2017-6-9 21:35

師兄又擺大喇叭又擺隻T20係度係咩玩法
sillycheng 發表於 2017-6-7 13:22

大喇叭係用NOTBOOK播歌用
小喇叭係用台機打機用@@
作者: steveshing    時間: 2017-6-10 03:32


作者: kenkendee    時間: 2017-6-10 21:17

本帖最後由 kenkendee 於 2017-6-11 13:08 編輯

好耐無黎, SHARE 下先
原黎買下買下, 買左咁多個KEYBOARD@@ 加返少少相先





作者: steveshing    時間: 2017-6-11 02:29

好耐無黎, SHARE 下先
`[/URL]
kenkendee 發表於 2017-6-10 21:17




咁多keyboard
作者: tmw9271981    時間: 2017-6-11 02:37

[attach]1989122[/attach]
作者: tmw9271981    時間: 2017-6-11 02:43

應該係張檯最乾淨個張相黎
msc76ju3 發表於 2017-5-28 03:53



請問TEAC 501 駁電腦 好唔好用
岩岩想買部NT503駁MINI HIFI
作者: steveshing    時間: 2017-6-11 11:50

我見好人都係用104 key  keyboard 自己反而想換返87
作者: kenkendee    時間: 2017-6-11 13:10

本帖最後由 kenkendee 於 2017-6-11 14:22 編輯

回覆 58# steveshing


    係...唔經唔覺買左咁多....原黎重有2隻收埋左....不過毒已解@@ 唔再買@@
作者: steveshing    時間: 2017-6-11 15:30

本帖最後由 steveshing 於 2017-6-11 15:34 編輯
回覆  steveshing


    係...唔經唔覺買左咁多....原黎重有2隻收埋左....不過毒已解@@ 唔再買@@ ...
kenkendee 發表於 2017-6-11 13:10


前日先買左隻k95 platinum 老豆話我又買keyboard 其實呢隻係第2隻姐

之前用filco 87 用呢隻好唔慣 成日禁錯制 雖然你見我都有位放 不過原來唔係貴就好用 岩用先最緊要 想再換返隻有rgb既87 又唔敢再買 諗緊放左佢買另外一隻好冇 都叫感受過隻 k95
作者: Goodboi    時間: 2017-6-11 18:26

好耐無黎, SHARE 下先
原黎買下買下, 買左咁多個KEYBOARD@@ 加返少少相先




...
kenkendee 發表於 2017-6-10 21:17


哇八爪魚出沒注意
作者: sck    時間: 2017-6-11 18:28


作者: steveshing    時間: 2017-6-11 19:29

sck 發表於 2017-6-11 18:28



    Mouse唔放埋上枱
作者: louishkepc2    時間: 2017-6-11 19:46

睇完晒咁多, 都係冇一個正常, 個keyboard擺上枱咁高打字睇見都覺辛苦
林玉露 發表於 2017-5-31 03:37



    已經好舊,新既人體工學理論已經唔係90 90,係120 120
作者: 林玉露    時間: 2017-6-11 20:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: steveshing    時間: 2017-6-11 20:40

你睇吓這post有邊個做到120 120先講個個擺曬上枱老蓮咁高
林玉露 發表於 2017-6-11 20:23



    好奇想知多唔多人跟你個擺法
作者: louishkepc2    時間: 2017-6-11 21:04

回覆 68# 林玉露


    the point is 要講究到要點為之正確既位置,呢D老掉牙理論都唔係正確
作者: sck    時間: 2017-6-11 21:24

回覆 66# steveshing

    呢個係我最舒服嘅姿勢
作者: sck    時間: 2017-6-11 21:24

本帖最後由 sck 於 2017-6-11 21:29 編輯

Mouse 放同我電腦櫈手托同樣高度,我全個手踭都放在上面
可以打好耐FPS game
作者: alan2200    時間: 2017-6-11 22:23

計我話最緊要自己舒服咪得,理__佢咩人體工學...
下下為左人體工學搞到打機/字都唔就手咁咪仲__膠
作者: kenkendee    時間: 2017-6-11 22:35

回覆 64# Goodboi


   Fi 青軸 104 打字用
賊船紅軸 87 打機用
Hhkb profane 4 用
????
作者: Ronarch    時間: 2017-6-19 09:50

本帖最後由 Ronarch 於 2017-6-29 21:00 編輯


作者: technics    時間: 2017-6-22 16:47

好羨慕師兄張台咁多[attach]1991574[/attach]空間
作者: KTC    時間: 2017-6-23 10:05

回覆 75# Ronarch

Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?
作者: meowmi    時間: 2017-6-23 10:19

回覆  Ronarch

Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?
KTC 發表於 2017-6-23 10:05



   
耳機舖有賣(旺角,深水步好多嫁),淘寶都有
作者: Ronarch    時間: 2017-6-23 11:55

回覆  Ronarch

Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?
KTC 發表於 2017-6-23 10:05

其實我係呢度交易區同其他師兄買
作者: KTC    時間: 2017-6-23 12:49

Thx meowmi & Ronarch 師兄, 呢隻托架簡簡單單又幾靚仔wo
作者: erierieriko    時間: 2017-6-23 17:37

tmw9271981 發表於 2017-6-11 02:37



有魚缸 ,仲要ada.
作者: Nobita    時間: 2017-6-23 17:58

[attach]1991845[/attach]好亂
作者: 測試部    時間: 2017-6-24 21:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c37599    時間: 2017-6-25 07:03

我都Share下先
[attach]1992341[/attach]
作者: patrickmo    時間: 2017-6-25 12:33

三mon 最正
作者: xtreme2k    時間: 2017-6-25 15:09

[attach]1992425[/attach]
dont
作者: walarin    時間: 2017-6-25 17:41

[attach]1992466[/attach]
作者: dan_dan    時間: 2017-6-27 14:00

[attach]1992951[/attach]

小弟獻醜啦
作者: BravoKL39    時間: 2017-7-2 13:32





張枱搞左成半年,裏面啲hardware都仲未買齊料砌...........
作者: patrickmo    時間: 2017-7-2 14:10

回覆 89# BravoKL39

自已買料砌?
作者: marlin12    時間: 2017-7-2 18:52

原來呢度啲師兄咁[富貴],個個間書房又闊、又大,張書枱大到可以3個大mon一字排開。諗吓自己放個27吋mon都要左度右度,真係有啲自卑。
作者: patrickmo    時間: 2017-7-3 15:31

張書枱訂造定自己砌?
作者: BravoKL39    時間: 2017-7-3 23:50

回覆 92# patrickmo


   
自己設計再搵傢俬舖訂做,成套組合床連枱
作者: riceking    時間: 2017-7-4 11:03



早四個月前執好張檯影的
作者: andyhiro    時間: 2017-7-13 22:04

回覆 89# BravoKL39


    心機之作~正~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2