作者: Goodboi 時間: 2017-5-20 16:51 標題: [年經] 分享下你哋張電腦枱, 我先!
本帖最後由 Goodboi 於 2017-5-20 16:53 編輯
[attach]1983916[/attach]
作者: ccc123 時間: 2017-5-20 16:56
c_ke ad....................

作者: Goodboi 時間: 2017-5-20 17:04
Sorry, 打返格仔先!
[attach]1983919[/attach]
作者: tomtomtompk 時間: 2017-5-20 18:49
本帖最後由 tomtomtompk 於 2017-7-3 00:14 編輯

作者: Goodboi 時間: 2017-5-20 20:06
我以前同你用同一個機箱!
作者: mfai 時間: 2017-5-20 20:41
Big Big Monitor..
作者: darkw 時間: 2017-5-21 20:22
支可樂係咪82年
作者: Goodboi 時間: 2017-5-21 21:09
係嘅話我應該中咗毒
作者: DJAMU 時間: 2017-5-22 11:38
我張相已經係啦

作者: biohata 時間: 2017-5-22 15:32
[attach]1984453[/attach]
一睇以上各位既電腦枱就知道各位都係事業有成或者老豆事業有成之人士,我地一般既電腦枱最多都係咁樣....
作者: vier 時間: 2017-5-22 19:25
[attach]1984495[/attach]
作者: monk027 時間: 2017-5-22 23:35
回覆 1# Goodboi
想問下樓主係咩鍵盤?
作者: Goodboi 時間: 2017-5-22 23:43
Leop_ld fc980c
作者: kaxman 時間: 2017-5-23 00:18
放到兩個大 mon 都叫一䑥……
作者: yelokgot 時間: 2017-5-26 09:27
有咁大張台真好
作者: 稱霸武林 時間: 2017-5-27 02:32
3個電腦,洗唔洗咁多e.e
作者: Goodboi 時間: 2017-5-28 00:54
兩個啫兩個啫
作者: alan2200 時間: 2017-5-28 01:39
我又貼下先...

作者: Goodboi 時間: 2017-5-28 01:44
呢個係目前為止最屈機嘅一個
作者: alan2200 時間: 2017-5-28 01:55
小意思....
作者: Goodboi 時間: 2017-5-28 02:01
你set 喇叭同你個DAC
作者: msc76ju3 時間: 2017-5-28 03:53

應該係張檯最乾淨個張相黎
作者: ehapgf 時間: 2017-5-28 11:00
回覆 22# msc76ju3
型
作者: bbq558 時間: 2017-5-28 12:26
回覆 22# msc76ju3
3 MON 真係夢寐以求
作者: pasupasu105 時間: 2017-5-28 13:46
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
同尼個POST有咩分別?
作者: erierieriko 時間: 2017-5-29 07:28
呢個係我最想set既mon setting

作者: x3402 時間: 2017-5-29 19:47
本帖最後由 x3402 於 2017-5-29 19:48 編輯
[attach]1986154[/attach]
作者: kaxman 時間: 2017-5-30 18:09
呢類 post 可謂米王專用
作者: hkd 時間: 2017-5-30 18:35
個個係咁晒命
晒盲人對眼............
作者: jerryon2234 時間: 2017-5-30 20:37
正wo
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 林玉露 時間: 2017-5-31 03:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan 時間: 2017-5-31 10:41
其實個keyboard 放係卓面打字無問題,只要有野乘托手踭就可以
作者: andykmccc 時間: 2017-5-31 11:16
kb放檯面無問題架 人夠高就得
作者: sillycheng 時間: 2017-5-31 19:04

劏房
作者: ckm_lws 時間: 2017-6-2 01:23
回覆 18# alan2200
除左op,仲有咩好講
作者: alan2200 時間: 2017-6-2 03:02
間唔中直播下囉
作者: bossey2005 時間: 2017-6-6 14:26
回覆 34# sillycheng
平時打咩game? 好正
作者: famachuz 時間: 2017-6-6 16:16
Nice.......
作者: kaxman 時間: 2017-6-7 09:57
哂命用嘅多又唔係真係用
作者: sillycheng 時間: 2017-6-7 10:55
AVA, PROJECT CARS
作者: sillycheng 時間: 2017-6-7 13:22
師兄又擺大喇叭又擺隻T20係度係咩玩法
作者: alan216hk 時間: 2017-6-7 14:43
唔同意幅圖, 反而覺得個Mon擺高啲先舒服, 最好同視線成水平

作者: ntt88892 時間: 2017-6-7 17:55
最亂系我,得閒要執下了。
作者: 林玉露 時間: 2017-6-7 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erierieriko 時間: 2017-6-8 09:45
兩支soundbar 咩玩法XD 師兄仲打到字?

作者: kcto 時間: 2017-6-8 22:42
張檯夠深有得枕手就唔存在吊手問題
[attach]1988520[/attach]
作者: 林玉露 時間: 2017-6-8 22:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcto 時間: 2017-6-8 23:11
咩野前後手/高低手太深奧,剩係知道用得舒服先至係就手
機器運轉實有聲,靜到聽倒心跳嗰下仲乸驚
作者: ivanng213 時間: 2017-6-9 00:11

鬥亂
作者: ntt88892 時間: 2017-6-9 00:52
本帖最後由 ntt88892 於 2017-6-9 00:54 編輯
[quote]兩支soundbar 咩玩法XD 師兄仲打到字?
erierieriko 發表於 2017-6-8 09:45
[/quo光纖接ps4同埋xbox one,一支接電腦,
作者: 林玉露 時間: 2017-6-9 01:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcto 時間: 2017-6-9 02:35
講你就天下無敵
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 林玉露 時間: 2017-6-9 02:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erierieriko 時間: 2017-6-9 11:08
[quote]兩支soundbar 咩玩法XD 師兄仲打到字?
erierieriko 發表於 2017-6-8 09:45 [/quo
光纖接ps4同埋xb ...
ntt88892 發表於 2017-6-9 00:52
一支應該可以做唒XD
作者: tomtomtompk 時間: 2017-6-9 21:35
大喇叭係用NOTBOOK播歌用
小喇叭係用台機打機用@@
作者: steveshing 時間: 2017-6-10 03:32

作者: kenkendee 時間: 2017-6-10 21:17
本帖最後由 kenkendee 於 2017-6-11 13:08 編輯
好耐無黎, SHARE 下先
原黎買下買下, 買左咁多個KEYBOARD@@ 加返少少相先





作者: steveshing 時間: 2017-6-11 02:29
咁多keyboard
作者: tmw9271981 時間: 2017-6-11 02:37
[attach]1989122[/attach]
作者: tmw9271981 時間: 2017-6-11 02:43
請問TEAC 501 駁電腦 好唔好用
岩岩想買部NT503駁MINI HIFI
作者: steveshing 時間: 2017-6-11 11:50
我見好人都係用104 key keyboard 自己反而想換返87
作者: kenkendee 時間: 2017-6-11 13:10
本帖最後由 kenkendee 於 2017-6-11 14:22 編輯
回覆 58# steveshing
係...唔經唔覺買左咁多....原黎重有2隻收埋左....不過毒已解@@ 唔再買@@
作者: steveshing 時間: 2017-6-11 15:30
本帖最後由 steveshing 於 2017-6-11 15:34 編輯
前日先買左隻k95 platinum 老豆話我又買keyboard 其實呢隻係第2隻姐
之前用filco 87 用呢隻好唔慣 成日禁錯制 雖然你見我都有位放 不過原來唔係貴就好用 岩用先最緊要 想再換返隻有rgb既87 又唔敢再買 諗緊放左佢買另外一隻好冇 都叫感受過隻 k95
作者: Goodboi 時間: 2017-6-11 18:26
哇八爪魚出沒注意
作者: sck 時間: 2017-6-11 18:28
作者: steveshing 時間: 2017-6-11 19:29
Mouse唔放埋上枱
作者: louishkepc2 時間: 2017-6-11 19:46
已經好舊,新既人體工學理論已經唔係90 90,係120 120
作者: 林玉露 時間: 2017-6-11 20:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: steveshing 時間: 2017-6-11 20:40
好奇想知多唔多人跟你個擺法
作者: louishkepc2 時間: 2017-6-11 21:04
回覆 68# 林玉露
the point is 要講究到要點為之正確既位置,呢D老掉牙理論都唔係正確
作者: sck 時間: 2017-6-11 21:24
回覆 66# steveshing
呢個係我最舒服嘅姿勢
作者: sck 時間: 2017-6-11 21:24
本帖最後由 sck 於 2017-6-11 21:29 編輯
Mouse 放同我電腦櫈手托同樣高度,我全個手踭都放在上面
可以打好耐FPS game
作者: alan2200 時間: 2017-6-11 22:23
計我話最緊要自己舒服咪得,理__佢咩人體工學...
下下為左人體工學搞到打機/字都唔就手咁咪仲__膠
作者: kenkendee 時間: 2017-6-11 22:35
回覆 64# Goodboi
Fi 青軸 104 打字用
賊船紅軸 87 打機用
Hhkb profane 4 用
????
作者: Ronarch 時間: 2017-6-19 09:50
本帖最後由 Ronarch 於 2017-6-29 21:00 編輯

作者: technics 時間: 2017-6-22 16:47
好羨慕師兄張台咁多[attach]1991574[/attach]空間
作者: KTC 時間: 2017-6-23 10:05
回覆 75# Ronarch
Ronarch師兄, 想請問你個銀色Headphone托架係邊度買到?
作者: meowmi 時間: 2017-6-23 10:19
耳機舖有賣(旺角,深水步好多嫁),淘寶都有
作者: Ronarch 時間: 2017-6-23 11:55
其實我係呢度交易區同其他師兄買

作者: KTC 時間: 2017-6-23 12:49
Thx meowmi & Ronarch 師兄, 呢隻托架簡簡單單又幾靚仔wo
作者: erierieriko 時間: 2017-6-23 17:37
有魚缸 ,仲要ada.
作者: Nobita 時間: 2017-6-23 17:58
[attach]1991845[/attach]好亂
作者: 測試部 時間: 2017-6-24 21:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c37599 時間: 2017-6-25 07:03
我都Share下先
[attach]1992341[/attach]
作者: patrickmo 時間: 2017-6-25 12:33
三mon 最正
作者: xtreme2k 時間: 2017-6-25 15:09
[attach]1992425[/attach]
dont
作者: walarin 時間: 2017-6-25 17:41
[attach]1992466[/attach]
作者: dan_dan 時間: 2017-6-27 14:00
[attach]1992951[/attach]
小弟獻醜啦
作者: BravoKL39 時間: 2017-7-2 13:32


張枱搞左成半年,裏面啲hardware都仲未買齊料砌...........
作者: patrickmo 時間: 2017-7-2 14:10
回覆 89# BravoKL39
自已買料砌?
作者: marlin12 時間: 2017-7-2 18:52
原來呢度啲師兄咁[富貴],個個間書房又闊、又大,張書枱大到可以3個大mon一字排開。諗吓自己放個27吋mon都要左度右度,真係有啲自卑。
作者: patrickmo 時間: 2017-7-3 15:31
張書枱訂造定自己砌?
作者: BravoKL39 時間: 2017-7-3 23:50
回覆 92# patrickmo

自己設計再搵傢俬舖訂做,成套組合床連枱
作者: riceking 時間: 2017-7-4 11:03

早四個月前執好張檯影的

作者: andyhiro 時間: 2017-7-13 22:04
回覆 89# BravoKL39
心機之作~正~~
