作者: kamcm 時間: 2021-4-7 06:27 標題: 用cherry MX軸鍵盤 係HP 官方Tmall店 做緊199 人仔
本帖最後由 kamcm 於 2021-6-14 00:39 編輯
Update @ 2021-06-14
岩岩再去睇, 見到TMALL已經冇再賣果款用 cherry MX 軸的 HP K10C 鍵盤 ..
========================================
HP 的cherry MX軸鍵盤 係官方Tmall店 做緊199 人仔
呢個價
仲係 PBT keycap
有興趣可自行入手
換Keycap 圖 在#20
作者: tattattat 時間: 2021-4-11 18:30
師兄,$199 依款,同$269&299 有咩分別? thanks
via HKEPC Reader for Android
作者: kamcm 時間: 2021-4-12 00:44
本帖最後由 kamcm 於 2021-4-12 01:44 編輯
HP 應該只得一款 Model 係用 cherry 就係 K10C, $199 果款
我對mouse 要求相對會高d, 因為成隻手係包實隻mouse, 手感好重要
但KEYBOARD 就真係相對要求簡單...
買機械鍵盤其實最得幾個重點
1)係咪用Cherry軸
2)軸下有冇鋼板加持
3) 係咪窄邊
4) keycap 手感 (呢個其實唔太重要, 因為好易換)
5) 品牌是否可靠 (如小工作坊出品會驚品質參差 )
HP 呢款樣樣都係yes時,
而我又唔想要rgb. 於是呢款K10C 好抵玩.
我地隻手掂到Keyboard 的地方就係手托同埋keycap, 同埋 Keycap 按下的手感(最好有鋼板加持)
至於手托, 我自己鍾意用木的, TB 有好多款可揀...
如果真係想長時間舒服使用Keyboard & Mouse...我個人認為鍵盤架比較重要...
我自己就用緊 3M AKT60LE (香港買大概是千多元HKD), 貪佢可以微調鍵盤架高度同角度...
平時隻手自然地放係座椅扶手, 微調鍵盤架高度Match 番扶手高度..
咁就長時間操作隻手都唔會感到不適

https://www.3m.com.hk/3M/zh_HK/c ... 90057092&rt=rud
有時見到有人揀側刻keycap , 我不其然會諗係咪因為鍵盤放得太高, 所以揀側刻黎就番...
作者: yangtz 時間: 2021-4-12 12:05
加返價了??
作者: kamcm 時間: 2021-4-12 13:52
本帖最後由 kamcm 於 2021-7-13 07:38 編輯
岩岩CHECK 左...仲係$199
佢果Listing 係好多model 放埋一齊...
但得左上兩個K10C 款先係Cherry 紅/茶 軸...
比埋條 link 你
唔好買錯
作者: tattattat 時間: 2021-4-12 18:58
謝謝師兄,好詳細
via HKEPC Reader for Android
作者: patrickleohk 時間: 2021-4-13 00:23
抵玩不過無燈
作者: ozz8179515 時間: 2021-4-13 19:13
本帖最後由 ozz8179515 於 2021-4-13 19:17 編輯
會員登入前見到係399...
登入後見到得返茶軸199但唔送香港...
作者: 炎冬 時間: 2021-4-13 21:25
紅茶都有, 可以用官集或直送
作者: billgatesion 時間: 2021-4-14 14:55
本帖最後由 billgatesion 於 2021-4-14 15:57 編輯
我見有兩款官集, 其實有咩分別....第一次淘...
菜鸟官方集运-标准¥9.70起详情
菜鸟官方集运-顺丰¥23.00起详情
知道了...係運費同自提點唔同....~~
作者: 炎冬 時間: 2021-4-14 16:07
標準是4PX, 同順豐,
直送都是4PX不過唔洗到集運點再操作, 比錢時已比埋國內到香港運費
作者: billgatesion 時間: 2021-4-14 16:43
最後放棄左...搞極都搞唔到ALIPAY HK...好奇怪...
以前N年前沒大陸ALIPAY 淘唔到依家都係唔得 ~~ 算數...

作者: ozz8179515 時間: 2021-4-14 17:05
回覆 12# billgatesion
你可以買?
我顯示不在服務地區買唔到...
作者: billgatesion 時間: 2021-4-14 17:39
一開始果度唔好用香港做地址, 用大陸就得~
去到後面結算先轉番香港地址,有集運比你揀
作者: kiyam 時間: 2021-4-14 17:41
已買, 冇問題.
作者: kamcm 時間: 2021-4-14 22:47
本帖最後由 kamcm 於 2021-4-14 22:49 編輯
係買野果一頁...
在評估運費果度改一下選成深圳圳就有Button比你加件貨入CART..
之後比錢時可自行選擇官集定私集
作者: 炎冬 時間: 2021-4-14 23:31
最後放棄左...搞極都搞唔到ALIPAY HK...好奇怪...
以前N年前沒大陸ALIPAY 淘唔到依家都係唔得 ~~ 算數... ...
billgatesion 發表於 2021-4-14 16:43
如果從未申請過支付寶 HK or CN, 你事但用個香港手機號登記 AlipayHK就得啦... 之後用果個AlipayHK綁TB
作者: FTO 時間: 2021-4-19 21:39
茶軸 買黎係公司用 實比人話嘈到拆天 HAHA
作者: billgatesion 時間: 2021-4-20 10:47
回覆 18# FTO
茶都唔算嘈啦~~ 除非你OFFICE 真係淨到一粒聲都冇 就會覺..
作者: kamcm 時間: 2021-4-20 12:18
本帖最後由 kamcm 於 2021-4-20 22:08 編輯
我又買多左幾個... 岩岩幫佢地換哂Keycap ...








砌完模型, 上面D鍵盤可以入番盒收藏了
我依家用緊的鍵盤係用緊 彩虹 Keycap,

作者: hihihellohihi 時間: 2021-4-20 15:05
茶都唔嘈,除非你打字好大力攪到keycap撞落塊背版度就會嘈。
要扮工就一定要用青
作者: patrickleohk 時間: 2021-4-20 18:03
好似好吸引
作者: FTO 時間: 2021-4-20 22:07
如果有黑軸就好啦 茶軸 同 青軸 撳落去 太鬆無感覺
作者: billgatesion 時間: 2021-4-21 02:30
回覆 20# kamcm
你買咁多個做乜....玩鍵帽?
一個KEYBOARD都已經用到好多年....
作者: kamcm 時間: 2021-4-21 09:30
買多幾個KEYBOARD...就唔駛換來換去試唔同Keycap...
作者: 保時捷 時間: 2021-4-27 04:33
收左貨,觀感係唔錯,的確係 Cherry 軸
有送「鋼絲 key puller」同十粒純色 keycap,五紅五藍
不過佢啲 keycap 質素比較差,全部都有好明顯嘅水口,好在坐係正面係睇唔到
鍵盤燈係藍色,有 windows key lock
作者: giggs3414 時間: 2021-5-6 00:14
有無光害先? 光害版都咁平就好
作者: ~Mars~ 時間: 2021-5-6 23:26
本帖最後由 ~Mars~ 於 2021-5-6 23:38 編輯
老實講
Stabilizer/ 整體build quality 重要過係咪Cherry switches/小作坊
有心玩kb 嘅,甚至唔會搵Cherry/大廠
作者: dls2046 時間: 2021-5-7 00:07
岩岩CHECK 左...仲係$199
佢果Listing 係好多model 放埋一齊...
但得左上兩個K10C 款先係Cherry 紅/茶 ...
kamcm 發表於 2021-4-12 13:52
佢有青、黑軸……果啲唔係cherry?
作者: billgatesion 時間: 2021-5-7 01:30
回覆 29# dls2046
K10C 先係CHERRY, K10G 唔係~
作者: kamcm 時間: 2021-5-7 02:41
本帖最後由 kamcm 於 2021-5-7 03:24 編輯
老實講
Stabilizer/ 整體build quality 重要過係咪Cherry switches/小作坊
有心玩kb 嘅,甚至唔會搵Cherry/大廠
~Mars~ 發表於 2021-5-6 23:26
睇黎你真係唔識....
你睇下出面邊間大品牌出Keyboard 唔係搵OEM 廠幫佢做...
不論Filco 定 Ducky 也是如此...
至於點解揀HP 係因為 有機會跟它合作的OEM 廠都唔會差
呢個世界有人係有人玩Keyboard, 玩性價比同手感.
也有人係比Keyboard品牌 的Marketing gimmick 玩.
被Marketing gimmick 玩得暈頭轉向而沾沾自喜
要做邊類你自己揀..
作者: ~Mars~ 時間: 2021-5-7 14:42
我唔敢講話係keeb 玩家,無乜研究邊間OEM廠出邊隻型號,更加未玩過custom build
但都叫做買過十隻八隻pre-built
所謂大品牌,一樣係Cherry MX一樣係plate mounted,Filco同姑媽手感已經差天共地,後者...

HP呢隻,我唔知好唔好,但一隻keyboard 手感好唔好絕對唔係對下checklist 就知,同樣係Cherry/plate-mounted/大廠都可以大把變數。
起碼,係玩手感嘅,唔攞上手試都最起碼要聽下聲,聽聲都聽到震過貓王嘅真係唔使揀
作者: patrickleohk 時間: 2021-5-7 18:06
無錯, 有時睇 review 講到幾正都好,唔實際打過都唔知岩唔岩自己
買過幾套先知
作者: nwnqht 時間: 2021-5-7 23:10
回覆 32# ~Mars~
呢個講得有道理,唔同牌子手感真係差好遠,就算cherry茶軸,leopold同filco都已經係兩回事
不過講真hp咁平買黎玩下又冇所謂
作者: Mox 時間: 2021-5-8 19:58
本帖最後由 Mox 於 2021-5-8 20:10 編輯
老實講
Stabilizer/ 整體build quality 重要過係咪Cherry switches/小作坊
有心玩kb 嘅,甚至唔會搵Che ...
~Mars~ 發表於 2021-5-6 23:26
我就係唔玩Cherry果啲
我第一隻機械KB應該係Cherry G80 3000 cherry MX blue. 因打機,又想用番linear,所以又轉左cherry MX red.
之後就冇用過Cherry MX。個人覺得Cherry MX段落感唔夠,打字都係buckling spring同topre好feel啲。Unicomp最近更新左tooling, 隻model M SSK好似好正,又想試吓
要linear, Cherry MX red又好似成日磨到嘢咁feel, 光軸真係Smooth勁多,之後打機又用番razer 光軸
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Mathk 時間: 2021-5-9 19:51
隻嘢未到手都唔會知手感,如果adapt keyboard 較低嘅最好買實物。
貴還貴 Logitech $7xx ~ 12xx 果啲 keyboard 手感真係好好,但你睇spec. 啲軸就無咩好特別。
作者: hambaba 時間: 2021-5-10 02:02
之前睇平KB同貴KB反應速度真係有分別
作者: 說不出的話 時間: 2021-5-27 03:15
今時今日唔洗再吹cherry MX啦, 咁多款揀
作者: JKC710 時間: 2021-6-5 17:18
咸魚包國內郵費175人仔,打算整隻紅軸試下
作者: henry56156 時間: 2021-6-5 19:24
218rmb買左隻小米cherry紅軸
夠平拎返公司用
作者: kbpaul 時間: 2021-6-6 12:58
有按制既產品都唔推薦logi,尤其是佢d自煮燃發部件,壞左無得配
作者: Yip2018a 時間: 2021-6-10 13:37
$269 NOW
作者: gnuek 時間: 2021-6-13 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KEN3000 時間: 2021-7-5 12:55
請問打機用黑軸OK嗎?
作者: keroro-n 時間: 2021-7-25 15:27
回覆 5# kamcm
請問是否cherry key? still 左上兩個??
pls help
作者: kamcm 時間: 2021-7-25 15:56
本帖最後由 kamcm 於 2021-7-25 15:57 編輯
HP 用Cherry 果款 停左產啦... Cherry 軸本身唔平...好大機會係蝕住做... 純粹係當做Marketing
小米早期都做過類似野, 都係出 平價 Cherry 鍵盤, 但同樣好快就冇再出Cherry 款..
作者: keroro-n 時間: 2021-7-25 17:04
回覆 46# kamcm
tks
作者: keroro-n 時間: 2021-7-30 14:47
回覆 46# kamcm
有了, but 269
https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=4732333415467
作者: Ezizton 時間: 2021-11-1 20:18
搶ED,百七蚊有隻CHERRY紅軸真係好抵玩

