作者: hkepcover 時間: 2022-1-9 15:57 標題: 有無人文書睇YOUTUBE 轉用機械鍵盤
分享下值唔值轉用機械鍵盤
作者: JKC710 時間: 2022-1-9 16:19
個人意見。
而家門檻咁低,一百幾十都有隻國產機械,我諗唔到要再買返薄膜kb既理由。
作者: hkepcover 時間: 2022-1-9 16:30
本帖最後由 hkepcover 於 2022-1-11 01:29 編輯
用緊隻cheap cheap 薄膜kb 未壞, 想轉靜音紅軸, 睇過要7舊水.

作者: JKC710 時間: 2022-1-9 16:43
哦,咁呢個價位又真係要考慮下
作者: yuna 時間: 2022-1-9 17:44
回覆 3# hkepcover
機械鍵盤其實有平有貴,雖然大多數真係手感同價錢掛勾,但係也都唔係一定,加埋手感又屬於玄學,最好都係自己去試打下先決定
作者: hkepcover 時間: 2022-1-9 18:13
我去左試打一次, 之後會再去多次.
作者: yuna 時間: 2022-1-9 18:18
回覆 6# hkepcover
不過第一次玩機械鍵盤,我又覺得唔洗去到咁貴既……
都係果句,自己試清楚係咪真係想要既手感同聲,就算比足所謂圖表、震動頻率,手感聲音都係玄學,自己仲意先至係真
作者: lanko 時間: 2022-1-10 12:51
睇你點介定值唔值,對手感有要求就無咩值唔值,純粹想襟用就唔多值
作者: hkepcover 時間: 2022-1-10 14:08
主要想夜晚打字靜D
作者: COD 時間: 2022-1-10 23:49
如果想靜就選紅軸,國產的RK都唔錯,淘寶$200至$300左右就有一個。。。
作者: hkepcover 時間: 2022-1-11 01:30
thanks, 試左靜音紅軸ok.
作者: kofz 時間: 2022-1-11 02:37
國產貨兩百有找
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: erutamature 時間: 2022-1-11 03:09
前日痕買左隻philipG405 $235白色, 幾靚仔, 不過好似有少少嘈但打字幾C服
我就係普通上網同睇片用, 唔打機
作者: hkepcover 時間: 2022-1-11 11:35
睇過無cherry 靜音紅軸, 有的話都想都試下RK.

作者: java2 時間: 2022-1-11 14:12
我淘隻 HP 櫻桃紅軸只係$250 返公司用, 好打過隻廠機keyboard n倍, 諗咁多做乜?
作者: COD 時間: 2022-1-11 16:29
呢度好似有櫻桃紅軸。。。
https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=3783028331894
作者: hkepcover 時間: 2022-1-11 17:43
紅軸同靜音紅軸不同, 試過都幾大分別.
作者: yuna 時間: 2022-1-11 20:08
回覆 16# COD
CHERRY紅軸同靜音紅軸係兩種軸,靜音紅軸個條軸底有加一層膠,用黎做靜音效果
作者: 淚v3v 時間: 2022-1-12 21:51
本帖最後由 淚v3v 於 2022-1-12 21:52 編輯
先千幾蚊,用6-7年,是但啦
文書youtube 用,用緊 靜電容 leopold fc980c,無後悔
作者: kennyleunghk 時間: 2022-1-14 09:54
完全唔掛鈎
手感好睇個人, 我試過晒D貴牌子嘅keyboard
這家紅柚手感同那家青軸手感可以好相似, 就算大家一樣櫻桃軸都可以相差好大
平野手感唔一定差, 所以最好有得試玩, 我試過淘過平價國青軸手感唔錯但回彈有輕微彈簧聲
不過一百出頭係咁上下
所以而家淘寶有得買試軸, 幾種唔同軸買一粒返來放係試軸器度try清楚先買實無死
目前用緊RK, 無論價錢手感QC都相當唔錯, 仲有2.4同BT 連接, 仲係熱播可以換軸, 滿意度爆燈
作者: jholeass 時間: 2022-1-15 18:41
本帖最後由 jholeass 於 2022-1-15 18:42 編輯
一直都覺得機械keyboard 有D反智, 十幾年前夜晚做CODING舊式IBM 用已經覺得嘈得濟
反而我覺得平價薄膜好好用
作者: askalu 時間: 2022-1-15 20:43
本帖最後由 askalu 於 2022-1-15 20:53 編輯
用緊rapoo v860 cherry 荼軸 260人仔
老婆那部用緊ganss 104 cherry荼軸280人仔因為用mac機
公司則用私伙ikbc 104 cherry荼軸320人仔,在回email入excel上的工作效率高好多
而且土砲軸只需要150-300人仔用左成年打晒油,咪換上一級的CHERRY軸
想唔到理由會去買logictech180-300薄膜
作者: alen 時間: 2022-1-16 14:08
如果唔介意MIC,IKBC S200好正,Low Profile,可換AA電,PBT Caps, BT+2.4G
作者: youngpatrick 時間: 2022-1-16 14:33
由2017年屋企用IKBC Poker 2直到而家, 放棄咗用薄膜鍵盤。
作者: felixhuiy2k 時間: 2022-4-8 12:18
用緊rapoo v860 cherry 荼軸 260人仔
老婆那部用緊ganss 104 cherry荼軸280人仔因為用mac機
公司則用私伙ik ...
askalu 發表於 2022-1-15 20:43
新手一問,用ganss 104 cherry 同mac機有咩關係?
正想搵隻mac用既keyboard....
作者: 炎冬 時間: 2022-4-8 18:21
support Mac, 因為部份只support windows
作者: bobopig 時間: 2022-4-9 11:24
請問度商場或店鋪會出黎俾人去啪啪啪. 而家都係用緊 D $99蚊 有埋 KB 連 MOUSE, 幾好用.......鐘意夠硬身有回彈力. 太淋個D唔好打. 或者個距離唔夠遠.....都唔好打......
如果第日壞左或要多個 KB 用可以考慮下. 以前要過千就諗都唔敢諗.
作者: yuna 時間: 2022-4-9 18:27
回覆 27# bobopig
高登好幾間都有,深水埗間2000FUN比較多D平時鋪頭無既牌子
但真係要講比較多KEYBOARD試同有多D配件,都係要去觀塘間2000FUN
作者: card_captor 時間: 2022-4-9 19:21
我2019年尾買 淘寶 買咗個有線茶軸 $100左右,好好用長擺office。
屋企想用無線就買 keychron k2 青軸。
但2021年尾雙11買咗 log記 mx keys
作者: mrkongkee 時間: 2022-4-12 05:20
不如買keychron,想平啲可以買京造,佢係keychron貼牌,型號是一樣的。用過ganss兩年就壞....但留意keychron用abs keycap
作者: bbq558 時間: 2022-4-12 13:03
用緊keychron 隻Q1 , 真係有買貴無買錯, 手感好好(紅軸), 不過佢個RGB有同無都無乜分別, 唔係幾睇到, 好多時都會熄左佢算
作者: epcput22 時間: 2022-5-14 11:01
出去試一試, 睇下有冇啱心機又合BUDGET

