作者: iovoi 時間: 2013-12-2 20:14 標題: 報告!人類複製計劃,始動!
初試Skanect Pro,麻麻地。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1612077&k=5264842ac7cc2d9749871c99116a8626&t=1782664128&sid=2NzywxAYIh

作者: benng1hk 時間: 2013-12-2 20:16
本帖最後由 benng1hk 於 2013-12-2 20:18 編輯
回復 1# iovoi
師兄...你擺自己上台???
另外..我以為人類補原計劃TIM

仲有件野係唔係好很貴??
3K 買唔買到
作者: iovoi 時間: 2013-12-2 20:32
Kinect係跟我部Xbox的,唔知幾錢。個sw大約1K到,算係最平嘅3D scanner組合。一分錢一分貨,同十幾萬嘅貨色比,真係蚊比同牛比。

作者: gorto 時間: 2013-12-2 20:35
都唔錯啦,如果見過本人,相信一眼認到係邊個。
作者: benng1hk 時間: 2013-12-2 21:22
回復 3# iovoi
唔知用新KINECT SUP唔SUPPORT
作者: iovoi 時間: 2013-12-2 21:28
唔support!Kinect 2.0現時插唔到PC,連Microsoft自己嘅SDK都唔得。
作者: benng1hk 時間: 2013-12-2 21:32
回復 6# iovoi
喔喔...多謝師兄賜教了...
如果買上一個LEVEL 買咩牌子好...
(3D SCANNER)
作者: Offer 時間: 2013-12-2 22:36
怎麻麻地?可否scan個3D output圖file分享下
作者: Super169 時間: 2013-12-2 23:30
ching 幾時叫你個 FORM 1 仔 同你 生個人仔出黎睇下.
好期望想見下 FORM 1 仔同 ching 生既 ching 仔.
BTW, ching 點解會覺得麻麻地? 如果圖中白色既係 3D model, 都 scan 得唔錯喎 (如果 ching 真係圖中咁樣的話).
不過, 唔知打印出黎既效果又如何了.
作者: CoffeeCup 時間: 2013-12-2 23:39
原來樓主就是著名的...
作者: iovoi 時間: 2013-12-2 23:49
回復 8# Offer
黑色眼鏡框及對眼全滅,解像度太低。相信只可作全身scan。雖然個file都有成過百萬polygon,件衫OK,過樣唔得。同thingiverse po嗰啲差唔多。若果同Makerbot嗰部比,就真係超抵嘞。
作者: edo963 時間: 2013-12-3 00:11
3D scanner
作者: benng1hk 時間: 2013-12-3 04:13
回復 11# iovoi
可能係Kinect問題..
我見有D XBOX 玩家話XBOX ONE 個Kinect改進唔少...
作者: CARO 時間: 2013-12-3 05:21
平有平玩
作者: dtom 時間: 2013-12-3 11:45
kinect resolution 得 640x480 ,
雖然話理論上行 lower frame rate 既話去到 1280x1024
但始終原本設計都只係掃成個人既動作, 頂多玩埋數手指
要 scan 樣梗係無計嫁喇
唯有睇下 kinect one 幾時先開放 sdk, 1080p 效果會好幾多呢
作者: iovoi 時間: 2013-12-3 12:10
其實應該scan到的,但我未研究成功。
作者: ghost2377 時間: 2013-12-3 16:45
CHING,你SCAN果陣,有無係塊面同件衫度上[行]粉,聽講甘會靚仔D喎

BTW:前人經驗,我呢D後輩有福了
作者: iovoi 時間: 2013-12-3 17:16
我知黑色係pick up唔到,不過現時要解決嘅係解像太低嘅問題,遲啲會加隻大眼仔落去睇下會唔會好啲。
作者: CoffeeCup 時間: 2013-12-6 23:43
師兄有無試過Reconstructme? 與Skanect比,邊個好D? thanks
作者: 不明人士 時間: 2013-12-7 00:14
講多少少,Reconstructme 冇 color ,Skanect 有!
至於成品係點,我覺得 Skanect 好啲,但前題係你張 graphic card 有返咁上下,用黎應負個FPS
作者: iovoi 時間: 2013-12-7 01:15
回復 20# 不明人士
好似無關係架。所有圖係先cap咗落電腦後,再用Video的GPU計番個3D model出來。
快card會cap得快啲,但解像低就無得救。
作者: 不明人士 時間: 2013-12-7 01:37
你快D買部 artec 玩啦

作者: iovoi 時間: 2013-12-7 02:04
回復 22# 不明人士
你以為我好有錢?我都係赤貧人士。



