Board logo

標題: 打印細小零件問題 [打印本頁]

作者: Super169    時間: 2014-2-8 15:47     標題: 打印細小零件問題

本帖最後由 Super169 於 2014-2-8 15:48 編輯

幫朋友整緊 D 小零件, 有部份畫左出黎試印, 印極都唔掂.

20140208-01.jpg
基本呎吋:
- Part 1: 軸 直徑 3mm, 高 7mm
20140208-02.jpg

- Part 2: 外柱直徑 6mm, 厚 0.5mm (即內壁 5mm), 高 5mm (頂厚 1mm)
20140208-03.jpg

Part 1 套入 Part 2 後, 應可作 180 度轉動.
20140208-04.jpg

本來預左呎吋上有少少差距, 用砂紙磨下都得.  但係家陣連條3mm柱都唔係太好.  part 1 個 窿預左印完再鑽番好佢.

唔知大家有無試過印咁細件既野, 我次次印出黎, D 膠都痴爛左 D, 特別係 part 2.
唔知閃豬印呢個 size 既野得唔得.

圖片附件: 20140208-01.jpg (2014-2-8 15:44, 70.62 KB) / 下載次數 66
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1636960&k=c0158330a84a53797561e8c8cbd8d150&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n



圖片附件: 20140208-02.jpg (2014-2-8 15:44, 81.98 KB) / 下載次數 62
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1636961&k=76a5fbcf723cfcd8766ecf755da80e1e&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n



圖片附件: 20140208-03.jpg (2014-2-8 15:44, 34.4 KB) / 下載次數 65
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1636962&k=68c0cebeefa65996b25e5bfb47d4dade&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n



圖片附件: 20140208-04.jpg (2014-2-8 15:44, 65.55 KB) / 下載次數 65
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1636963&k=3cc90cc4d5245d1c4a9cbb545fcad14b&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n


作者: Super169    時間: 2014-2-9 16:48

剛剛發現可能我部機有 D 問題, 但唔知影響有幾大.

STL 同埋個 SolidWorks 既 source 已經放左去 呢度: http://www.thingiverse.com/thing:244888

唔知有無 ching 可以幫忙試印一下, 你部機可唔可以印到呢個 size 既零件, 組合有無問題, 中間支軸可唔可以 180 度轉動.
作者: perthchan    時間: 2014-2-9 17:37

回復 2# Super169

我暫時最細都係打到20mm X 20mm X 20mm 的立方體, 幫你唔到住
作者: mming1106    時間: 2014-2-9 17:49

尺寸太小好難印,印到都受唔到力
作者: Super169    時間: 2014-2-9 18:19

尺寸太小好難印,印到都受唔到力
mming1106 發表於 2014-2-9 17:49



其實佢唔需要點受力, 只係一D好簡單既零件.
其實我用 2x 都印到出黎 (問題係家陣一節節, 應該唔關事).
我地試過 2x 時既硬度可以接受, 都唔易爛了.
問題係 1x 時, 唔知得唔得.  但係我部機用 1x 時, 印第二層時會捲番起第一層既膠, 之後就衰哂.
唔知係咪因為大細, 剛噴完出黎就在上層轉圈.  而且個圈太細, 有時 D 膠拉左直線而唔係圈.

不過, 我都會努力幫佢試下部閃豬有無可能做出 1x 既版本.   家陣先要攪掂每層既大細唔同, 變左一節節既怪問題....
作者: mming1106    時間: 2014-2-9 22:46

係難印d,但都印到~
20140209_223053_調整大小.jpg
20140209_224022_調整大小.jpg

圖片附件: 20140209_223053_調整大小.jpg (2014-2-9 22:45, 108.25 KB) / 下載次數 62
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1637498&k=d7eeef61df04b272e29d70faeb366f22&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n



圖片附件: 20140209_224022_調整大小.jpg (2014-2-9 22:45, 111.27 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1637499&k=8010f18a7d66eb9898d3fa1b29e2e0b1&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n


作者: Super169    時間: 2014-2-9 23:31

係難印d,但都印到~
mming1106 發表於 2014-2-9 22:46



唔該哂 ching, 1:1 都印到出黎, 我印 2x 時支軸都插唔番入去 (因為變左一節節).
睇黎我真係要慢慢 tune 番好部機至得.
作者: perthchan    時間: 2014-2-10 00:26

回復 6# mming1106

Ching用左幾度?
作者: mming1106    時間: 2014-2-10 00:35

回復 8# perthchan


    185/熱床50
作者: Super169    時間: 2014-2-10 00:48

回復  perthchan


    185/熱床50
mming1106 發表於 2014-2-10 00:35



PLA?
作者: mming1106    時間: 2014-2-10 00:50

回復 10# Super169


  對,是PLA
作者: Super169    時間: 2014-2-10 13:51

回復  Super169


  對,是PLA
mming1106 發表於 2014-2-10 00:50



oh, 唔該哂, 我仲係用緊 ABS....

想問多樣野, 你藍色果層, 係咪 3M 膠紙, 請問知唔知香港邊度有得買?   我問左幾間文具店都無.
作者: mming1106    時間: 2014-2-10 13:56

我3M高温膠紙跟機送的,一般五金鋪唔多見有,新填地街應該有得賣
作者: Super169    時間: 2014-2-11 00:28

今日去太子同深水埗既五金鋪, 全部都只係 3M 藍色既 電線膠紙.
anyway, 我本身都有膠紙用緊, 唔急.  只係因為我果隻好難貼, 雖然用 ABS 膠水可以唔落貼, 但我發覺唔落貼紙唔係好穩. 所以, 可以既話想換下.

好努力攪左一輪, 終於唔係痴埋一舊, 叫做 1:1 印得完 part 1 (之前次次都痴頭, 逼住要停).
當然, 完全唔見得人, 只係無痴住個頭印到一碌柱出黎, 同個模型完全兩回事.
20140210-01.jpg

圖片附件: 20140210-01.jpg (2014-2-11 00:27, 101.4 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1637912&k=90aac673d64fa3fdb48a593aacacc782&t=1782448536&sid=1jjqWeowr0n


作者: KSC    時間: 2014-2-11 10:14

你個頭有無加風扇吹?
作者: Super169    時間: 2014-2-11 13:32

你個頭有無加風扇吹?
KSC 發表於 2014-2-11 10:14



之前有裝過, 可能把風扇唔夠勁, 效果同無用既一樣, 所以拆左好耐了..
作者: mming1106    時間: 2014-2-11 13:37

本帖最後由 mming1106 於 2014-2-11 13:39 編輯

印咁細野風扇係必需,
另外你試下放多兩至三粒一樣的零件,
相隔遠一點的再試下,
等他有多點時間冷卻
作者: Super169    時間: 2014-2-11 13:46

印咁細野風扇係必需,
另外你試下放多兩至三粒一樣的零件,
相隔遠一點的再試下,
等他有多點時間冷卻 ...
mming1106 發表於 2014-2-11 13:37



有道理喎....我因為怕佢收唔到水, 通常一次只係打印一件.
今晚番去試下, 同時打印哂三件, 放遠 D 睇下會唔會好 D 先.
不過, 我相信 1:1 都唔會有 ching 印得咁好.   

都想問問, 如果真係要打印 1:1 呢類咁細既野, 唔知家陣有無邊部機係掂既 (假設佢既 budget 可以接受 20K), 唔知 Form 1 仔得唔得.  
我地見台灣有部 MiiCRAFT (http://pppprint.com/2013/05/31/m ... 9F/?fb_source=pubv1), , 睇落好似係細版既 Form 1 仔, 主打印細野.
如果佢既目標只係一D 小飾物/小擺設, 唔知有無人試過呢部機.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2