作者: mming1106 時間: 2014-5-3 17:53 標題: kossel 改磁臂
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-3 18:21 編輯
因小弟覺得部x1.5的kossel用4x6碳管有成280mm長,再配5347剛性好像有點不足~
所以把心一橫改了他做8x10碳管再配強磁,剛性和外觀效果的確唔錯~
參數還在設定中,先分享~
初期用單邊強磁配球頭螺絲有點不穏,
後來改雙邊強磁就穏了很多了~
http://youtu.be/XqDz3SPwEbM
STL檔分享~↓
http://www.thingiverse.com/thing:299263


https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1669569&k=0f61108991797218c1b547f9051b9467&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1669570&k=1e9bc552f613e044e2e63bdeed908b12&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1669571&k=3a503ea94708a715051ff79ab0aa83b4&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1669572&k=279de7d5df5957065d884eca56bfa0e4&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1669577&k=301b53992a0ceeeadb6fc63b4c603d16&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

作者: Offer 時間: 2014-5-3 18:05
夠大look,應該比6mm好
作者: benng1hk 時間: 2014-5-3 18:14
前日上thingiverse睇打印件果時已經睇到師兄設計...
以為POST左出黎TIM

本身有D想跟師兄做法..但你果隻碳管唔知幾長...
作者: mming1106 時間: 2014-5-3 18:19
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-3 18:25 編輯
回覆 3# benng1hk
我碳管做290長~
磁石球有極性分,要攪清楚先好粘螺絲~
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1669580&k=b5872ab5afae2df2f60019a71460e235&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

作者: benng1hk 時間: 2014-5-3 18:22
咁師兄..你果部係唔係800MM高??
作者: mming1106 時間: 2014-5-3 18:25
回覆 5# benng1hk
900mm
作者: benng1hk 時間: 2014-5-3 18:36
WOW...
就黎3尺...
其實整大D部機係按比例去做定按成品需求去做...??
另外..磁球加螺絲要自制定出面買到
作者: mming1106 時間: 2014-5-3 18:45
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-4 02:12 編輯
回覆 7# benng1hk
我是按比例去做(鋁材長度),kossel其實可隨意按自已心水改大少的~
磁球加螺絲要自制,淘寶也找不到
作者: benng1hk 時間: 2014-5-3 18:52
本帖最後由 benng1hk 於 2014-5-3 18:53 編輯
如果用普通焊錫可唔可以焊死??
作者: mming1106 時間: 2014-5-3 18:53
回覆 9# benng1hk
怕高溫會消磁
作者: benng1hk 時間: 2014-5-3 18:54
喔...
咁又係
另外..AB膠可以簡單搞掂??
作者: mming1106 時間: 2014-5-3 18:55
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-3 18:57 編輯
回覆 11# benng1hk
非常簡單(用籃色慢乾會再實D)
作者: benng1hk 時間: 2014-5-3 18:59
喔...多謝師兄解答...
作者: benng1hk 時間: 2014-5-4 11:58
師兄..我忘記了問...
我想問一下..你既作品可唔可以LINK 係我個POST到...
我覺得有少唔師兄有性趣你個SET 磁力臂..

作者: prof2034 時間: 2014-5-4 12:40
其實呢個設計都好,但磁珠表面層電導好易脫落。即係用咩膠都無用。
作者: benng1hk 時間: 2014-5-4 13:11
磁珠電度??
如果mming1106師兄..設計保護膠層包住佢咪唔會甩???
作者: prof2034 時間: 2014-5-4 16:45
回覆 16# benng1hk
我見過有個外國設計係
螺絲收圓片磁石落滑台, 螺絲有了磁性吸住鋼珠,再吸住收落碳纖既螺絲.

作者: mming1106 時間: 2014-5-4 16:45
回覆 14# benng1hk
我無所為的
作者: benng1hk 時間: 2014-5-4 16:57
不過..我覺得用焊點形式/螺絲連球一齊焊死會好D...
另外..用普通鋼珠先焊上M3螺絲再加磁咁玩..唔知成效如果
作者: 絕對好奇 時間: 2014-5-4 17:04
回覆 1# mming1106
想問下師兄你呢部機嘅最大打印面積係幾多?
有無BOM可以俾小弟參考下!
作者: mming1106 時間: 2014-5-5 02:06
回覆 20# 絕對好奇
有效範圍在直徑260高380左右~
自砌完第一二部後都冇話跟唔跟BOM了
用番kossel BOM
改鋁材:
360mmx9
900mmx3
8x10x290 碳管x6
10mm 磁球x12
8x5 磁石x12
m5x15 杯頭螺絲(鐡)x6
m5x20 杯頭螺絲(鐡)x6
m5 locknut x12
作者: 絕對好奇 時間: 2014-5-5 02:31
回覆 21# mming1106
唔該哂師兄!
另外想問下師兄,閃豬機同kossel你覺得兩部機有乜優點同缺點?
小弟覺得閃豬可印面積太細想改大佢,但又想試下砌呢部加大碼嘅kossel,
貪佢係同等打印面積下,可以做得比閃豬細部,但我對遠程送絲嘅準確度,
同下壓力有所疑慮,加上用唔到ReplicatorG,要重新學過其他切片程式,
所以一直猶豫不決,師兄兩部機都有,如果一部係加大碼嘅閃豬同呢部加大碼嘅kossel,
師兄你會揀邊部呢?希望師兄俾啲意見!
ps:師兄唔好講兩部都要(雖然我都想!),因為真係無位擺!
作者: benng1hk 時間: 2014-5-5 02:49
師兄..快D上馬啦

執執位就可以擺多部
作者: 絕對好奇 時間: 2014-5-5 02:58
回覆 23# benng1hk
唔好攪攪震阻住我聽大師父嘅意見!
如果我要砌,啲膠件印俾自已先,你嗰啲呢!
睇怕都要等到八月十五月圓之夜至有嘞!
睇你驚唔驚!
作者: mming1106 時間: 2014-5-5 08:14
回覆 22# 絕對好奇
閃猪精度和穏定都比較好,有熱床可印abs,前送料可用軟料,但gen gcode慢和打印速度較慢,如打印件需要精度高或用其他材料我會用閃猪
Kossel gen gcode快和打印速度快,如打印件要求不高我會用kossel,遠程送料用pla或abs,但abs要另外加熱床
如閃猪和kossel二撰一,我真的撰不了....一部是我第一部機仲要大改過,一部是DIY由零到有,再加上自己設計的部份零件
作者: mming1106 時間: 2014-5-5 08:17
回覆 24# 絕對好奇
看師兄的毒引開始發作,必需盡快解毒
作者: 絕對好奇 時間: 2014-5-5 20:36
回覆 25# mming1106
呢個答案同我估計差唔多,
真係魚與熊掌,各有優劣!
睇嚟又要拗甩好多頭髮嘞!

回覆 26# mming1106
真係我毒人人,人人毒我,
師兄啲post真係毒到出汁,
小弟琴晚都瞓到典床典蓆!


作者: 絕對好奇 時間: 2014-5-6 01:42
回覆 21# mming1106
想問下師兄,下低兩條 link
http://www.thingiverse.com/thing:298807/#files
http://www.thingiverse.com/thing:208458/#files
分別有frame_motor_2020v2.STL同frame_motor_2020sw.STL
呢兩個檔除咗有字同無字,重有無乜嘢分別?
應該用邊個至啱?
作者: mming1106 時間: 2014-5-6 07:25
回覆 28# 絕對好奇
有字果個跟番原裝有兩個坑位用作俾長波頭六角匙避位
冇字果個冇避位,較難上螺絲
作者: andyngo 時間: 2014-5-6 09:09
一家會!!
作者: shaqiu 時間: 2014-5-6 11:13
请教一下,1.5xsize 用现在的胶件设计和2020 够稳定吗?
我的原始大小的kossel,刚装好时候挺结实,现在用了两个月,感觉整机已经松动,对上面稍用点力就开始摇晃,可能是PLA胶件打印时有长期微小振动,慢慢增大了间隙。 如果1.5x size情况是否会更严重?
作者: mming1106 時間: 2014-5-6 11:26
還很結實,我全用50%infill
作者: 絕對好奇 時間: 2014-5-6 16:18
回覆 29# mming1106
明白哂!唔該師兄!
作者: dtom 時間: 2014-5-7 15:31
有尐迷亂, 你依家既結構其實係點?
結構係咪咁?
10mm 磁球 > (AB 膠) > m5x20 杯頭螺絲(鐡) > effector
10mm 磁球 > (AB 膠) > m5x15 杯頭螺絲(鐡) > carriage (Magnetic_parts02)
Magnetic_parts03 > 8x5 磁石 > (AB 膠) > 8x10x290 碳管 > (AB 膠) > 8x5 磁石 > Magnetic_parts03
http://www.thingiverse.com/thing:299263
Magnetic_parts02 同 Magnetic_parts02b 有乜分別
作者: mming1106 時間: 2014-5-7 16:18
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-7 16:22 編輯
對!就是這樣~,
Magnetic_parts02和02b本來係設計俾開口帶同唔開口帶用
不過這套件應該唔合適俾正常大小的kossel用,因爲主要設計給x1.5用
作者: dtom 時間: 2014-5-7 17:17
本帖最後由 dtom 於 2014-5-7 17:19 編輯
點解唔啱用
皮帶粗尐?
定係直線導軌窿位唔係 MGN-12H ?
定係其他原因 ....
睇見隔離POST "好簡潔既Delta機型" 可以隨便換 effector 變 plotter 實在太正
作者: mming1106 時間: 2014-5-7 18:28
回覆 36# dtom
支臂太粗同埋裝噴頭件野放大左
作者: benng1hk 時間: 2014-5-7 19:28
師兄..我想問下..
皮帶用1164mm..法蘭式軸承用F604ZZ(4(內)X12(外)X4(厚)MM)..
GT2-17T..唔知會唔會出事呢
作者: mming1106 時間: 2014-5-7 19:46
最好用番F623ZZ,F604ZZ內孔4mm一係改M4螺絲,但怕一子錯滿盤皆落索 .....
我跟原設計用16齒唔洗改咁多野,用17齒我都唔識點改firmware
作者: benng1hk 時間: 2014-5-7 19:57
明白...
我聽聞果間野用T20(齒)..
我唔知佢搞咩蛋蛋..
作者: mming1106 時間: 2014-5-7 20:05
所有參數firmware都有得改,但我只識基本的
作者: benng1hk 時間: 2014-5-7 20:10
好的...
等我同果個人吹下水...
firmware 果PART 我睇下佢點玩...
將來POST返出黎
作者: shaqiu 時間: 2014-5-7 23:43
回覆 19# benng1hk
为何不用这种
http://item.taobao.com/item.htm?id=37733245697
作者: benng1hk 時間: 2014-5-7 23:45
請看主題..感謝..
作者: mming1106 時間: 2014-5-8 07:32
回覆 43# shaqiu
如一開始找到這種也會用的,但後期改了磁球,所以都沒有用了
作者: prof2034 時間: 2014-5-8 07:47
回覆 43# shaqiu
我就是找到這種,用eproxy 把碳纖桿貼上這個
http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?id=27086176529&spm=a1z0d.6639537.1997196601.42.id6JcF&id=27086176529
我便可以用大一點的珠。
作者: kevinlo 時間: 2014-5-13 23:34
mming1106 師兄, 想問一下, 如果用2020料, 砌部1.5X , 係唔係即係所有野全部放大1.5倍 ?
2020橫 由 240mm --> 360mm
2020企 由 480mm --> 720mm
皮帶 1164mm --> 1746mm
但係碳管呢, 係唔係由 180mm x 1.5 = 270mm ? 因為理論上個 Traxxas 5347 長都要長返 1.5 倍先岩比例 , 但5347 長度 fix 死左, 咁支碳管要幾長 ?
因為砌第一部正常size 時, 跟住佢黎砌
http://www.builda3dprinter.eu/bu ... uild-diagonal-arms/
條條 215mm , or 根本唔駛理佢, 只要6條一樣長度, 用firmware setting 黎就返就可以了?
作者: mming1106 時間: 2014-5-14 01:20
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-14 01:22 編輯
回覆 47# kevinlo
2020企 應該是由 600mm --> 900mm(唔想做咁高短d都得)
皮帶 1164mm --> GT2開口帶(長度沒有量過買夠十米有剩)
我之前用的碳管係4x6x280mm+Traxxas 5347
之前setting↓
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1673365&k=35832680c48e0526686a0ab56bef2066&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

作者: kevinlo 時間: 2014-5-14 11:38
回覆 kevinlo
2020企 應該是由 600mm --> 900mm(唔想做咁高短d都得)
皮帶 1164mm --> GT2開口帶(長度沒 ...
mming1106 發表於 2014-5-14 01:20
唔該晒大師.
另外, 我想印你個LCD Cover , 一印就出事... 我塊玻璃只得17cm , 一印就撞花左個玻璃 Holder ....頂
有無計..... 將佢中間斬開二件印? 垂直印? (垂直印, 無Support 死硬) , 係唔係換塊大D 既玻璃就得?
我見人地 1.5x 係用 26cm 玻璃, 咁正常size 既機, 最盡可以用到幾多? 同埋我用 Slic3r , set 左print bed 係17cm , 但Kossel 係圓Print Bed , 咁點樣先知無出界???
作者: mming1106 時間: 2014-5-14 15:22
用200mm玻璃吧
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1673498&k=d0d20251cb5d0f211e43703bb93fd6fd&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

作者: m8m8m8 時間: 2014-5-14 15:47
我印 LCD Cover 時揾左件相架玻璃放上面印算....但要改一下Z offset
作者: kevinlo 時間: 2014-5-14 18:58
回覆 48# mming1106
另外大師, 我想問下, 我印你個 2020 頂座, 個粒較Belt 鬆緊既絲母 , 好似有D 問題
螺絲孔就係 M3 , 但絲母位係 M5 ?
http://www.thingiverse.com/thing:208458/#comments
作者: mming1106 時間: 2014-5-14 19:05
本帖最後由 mming1106 於 2014-5-14 19:11 編輯
是用M4x30

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1673579&k=982645712728ea6b7c5420aa306c9a1b&t=1782287978&sid=lqELOlO0tm

作者: kevinlo 時間: 2014-5-14 19:25
唔怪得啦, 我手上無M4....
其實側邊已經有螺絲上死左個頂座係條鋁度, 點解仲要呢口螺絲呢....
作者: mming1106 時間: 2014-5-14 19:39
先調好皮帶鬆緊再鎖緊側邊螺絲固定
作者: kevinlo 時間: 2014-5-17 23:19
本帖最後由 kevinlo 於 2014-5-17 23:31 編輯
大師, 如果砌 1.5X 機, 2020鋁材, 條軌係唔係用 400mm x 1.5 = 600mm ?
作者: mming1106 時間: 2014-5-18 01:22
回覆 56# kevinlo
我自己果部用700mm
作者: kevinlo 時間: 2014-5-22 23:14
ming 大師, 我想問一下, 如果印左你既 2020 既件出黎, 個底有二個小圓形好簿既腳, 有乜野特別用既? 裝既時間駛唔駛cut 左佢, 依家個二個圓形腳頂起個個鋁架.....
作者: Offer 時間: 2014-5-22 23:19
果兩隻是叫老鼠耳是刻意加上去用意是打印時防止印件甩離平台及變型,安裝Kossel支架前用界力切除便可
作者: sunwz 時間: 2014-5-26 14:12
回覆 1# mming1106
用胶水固定有点影响美观,你是否想过用原片带凹槽带孔的磁石先固定在碳纤维杆上,之后将磁球直接放上去?
作者: mming1106 時間: 2014-5-26 14:47
回覆 60# sunwz
反正是自娛的東西沒什麼所爲,功能先決
作者: Rickyzhou 時間: 2016-6-19 23:10
用ching的资料做了一步,但是磁铁好似唔多够力,好容易甩。
作者: palpatrick 時間: 2016-6-20 09:09
我都聽過有師兄擔心甩杆所以繼續用魚眼,
淘磁石真係好參差,我都係揾布丁師兄幫手算數,
現在開心打印。
講開磁石頭,真係好唔同,印出黎個印件表面比魚眼順,同埋會“令”立立,最大可能係打印頭虛位緊咗,印件都會印實淨啲。
所以杆同埋印頭嘅配合真係唔可以睇小!
作者: vvserpent 時間: 2016-6-20 15:28
近日我都想轉行磁臂,可否提供一間可信既TB店舖?
作者: ustkl 時間: 2016-6-20 16:54
淘幾毛人仔果D所謂N52強磁當然唔得。其實唔要得多, 响鸭記5蚊粒果D磁力較有保證。華輝果邊近欽州街有間店D磁石都OK.
作者: vvserpent 時間: 2016-6-20 17:58
回覆 65# ustkl
明白, 咁要落去SSP 行一轉. 希望鋼珠都有得賣, 一次搞點啦.
作者: bam1a 時間: 2016-6-20 20:07
本帖最後由 bam1a 於 2016-6-21 08:58 編輯
應該話淘佬講嘅N52通常呃人
我砌機嗰時搵過好幾間做磁鐵嘅淘佬商戶,通常佢哋話要難做爲由而唔做N52(當然from某旺旺嗰度)
證明大陸小作坊磁鐵製作能力唔係好得去邊(雖然e雞髀都見過有幾間做N52,但係單粒計其實幾貴)
N35正常都係需要小小力先可以分離(預計用用食指勾住放咗一排益力多嘅七仔膠袋嘅感覺。。。好似係)
而N35係正常速度同好好配合Z lift功能走已經綽綽有餘(掉頭通常係膠水唔夠力就係平面or擠出量tune得太差而kick親)
仲有,N越高,越難分離,摩擦力越高,越容易磨蝕,維護就越繁瑣,所以唔好咁固執一定要用N52呢樣野(釹磁鐵算係世界最強勁嘅磁性物料)
假如用phineas個種磁臂結構嘅朋友,用長小小嘅磁鐵基本可以提升整體實力
作者: ustkl 時間: 2016-6-20 21:08
本帖最後由 ustkl 於 2016-6-20 22:43 編輯
如果係用圓柱形磁石加膠套,磁力強一些也沒問題。只要加一些潤滑油就會很順。磁力太弱有可能被送料管彈力彈甩臂。
鋼珠其實好易找。一般廣東的3dp 零件淘宝店都有,search "k800 鋼珠" 是m10 4mm 螺孔的, 幾毛一粒。唔想太蝕運費。果D地方有其他零件甚至pla 都有。
作者: kfceric 時間: 2016-6-21 11:54
我都念緊改部機用磁軒,遲D改好出圖再給各位參考。
作者: mooninman 時間: 2016-6-21 12:07
有冇好 stl設計 for 線軌12h
我搵黎搵去都唔係幾好 布丁兄果個又for 滑車
作者: kfceric 時間: 2016-6-21 14:29
設計中,近期有點忙。
作者: palpatrick 時間: 2016-6-21 15:03
回覆 70# mooninman
改咗個Carriage! 再用布丁師兄個頭!開心使用中!
http://www.thingiverse.com/thing:1507445


印件效果!

作者: mooninman 時間: 2016-6-21 15:20
今晚試下
作者: emprize 時間: 2016-6-21 15:47
咁咪要換過個effector? 換effector係咪要改setting?
作者: bam1a 時間: 2016-6-21 16:17
本帖最後由 bam1a 於 2016-6-21 16:19 編輯
effector係沿用ustkl個phineas方案
基本上唔使改個offset都得
而磁頭桿亦有專用工具俾其他delta機使用
作者: ustkl 時間: 2016-6-21 17:49
本帖最後由 ustkl 於 2016-6-21 18:05 編輯
回覆 75# bam1a
並非如此, 磁球版同頭球版中心位都有一些差別。桿也要造過。Delta 參數會同之前果D唔同晒。
Phineas 的 effector 沒有參照一般Kossel 的數來做。Phineas effector 的參數如下.
(DELTA_EFFECTOR_OFFSET=22mm, 一對球之間距離56mm, palpatrick 兄個滑車的(DELTA_CARRIAGE_OFFSET)幾多就留返俾佢答啦。
當然也可以重新用返原本的頭球參數來做磁球版。但係換完都係要重新tune過。
作者: palpatrick 時間: 2016-6-21 18:09
本帖最後由 palpatrick 於 2016-6-21 18:29 編輯
回覆 76# ustkl
實不相瞞,我用嘅係光軸set極都唔啱,用實碼填極都印得唔好!
負碌撞棍!不敢公開setting!
詳細參考以下吧!

作者: ustkl 時間: 2016-6-21 19:59
回覆 77# palpatrick
其實大約都可以, 冇乜可能做到D數和理想完全一樣。
作者: mooninman 時間: 2016-6-21 21:36
http://c.tieba.baidu.com/p/3020211228
呢到有講3種軌道計法
作者: vvserpent 時間: 2016-6-21 21:48
我想問多樣野, ROD LENGTH 是度兩只STELL BALL 中央的距離, 還是兩只STELL BALL 兩端?
作者: ustkl 時間: 2016-6-21 21:53
回覆 79# mooninman
其實只要確實桿的長度(delta_diagonal_rod), 之後用手工量度(Delta_radius)近似值。然後用四點手動調平慢慢再調返個對(Delta_radius)就可以。
作者: ustkl 時間: 2016-6-22 08:46
回復 80 #vvserpent
Rod length是兩球中心的距離,如果用圓柱磁石,就係兩磁石未端距離+鋼球直徑。
via HKEPC Reader for Android
作者: palpatrick 時間: 2016-6-22 16:03
數值真係要試,好似求直角代數咁。
試下試下就會成功!


