Board logo

標題: [教學] Mini Kossel FSR 自調平設定手冊 [打印本頁]

作者: kevinlo    時間: 2014-9-5 13:11     標題: Mini Kossel FSR 自調平設定手冊

搵左好耐, 無乜關於 Mini Kossel FSR Auto Leveling 既資料, 於是自己寫

http://www.mini-kossel.com/FSR-SETUP-GUIDE

可於網頁上方選國旗變中文版, 小弟英文差, 中文版表達好d , 我搵人做左一塊好細既PCB , 將三片FSR 並聯及固定係2020 / 1515 上面

用PCB 黎並聯, 方便好多, 如果焊死, 要郁就好煩, 又固定唔到, 條條fing ..... 由於好細塊, 一做就200塊, 依家仲有百幾塊係手, 如有C Hing 想要, 可以搵我, PCB 唔值錢, 要既話送俾有需要既C Hing
PCB Size :


其實塊PCB 之後我仲有諗到其他用途, 例如如果加LED , 可以並聯幾條LED 燈帶 , 又或者將12V 分出黎, 一分4 , 方便接其他裝置 (簡單講就係將一粒二位"針肉" 變成PCB , 加上M3 孔, 可以固定係1515 / 2020 上面)

所有材料可於淘寶上買到 (FSR 要買返國外原裝 FSR402 , 淘寶買 RMB 6x, 唔好試國內個d (RMB 5x) , 簡直浪費金錢 , 我係外國大lot 入貨, 所以平過淘寶買 ) , 純粹分享, 不喜勿插
作者: qkuser    時間: 2014-9-6 12:00

師兄,我都做左十塊 PCB 用來安裝FSR , 用左MCU 來控制FSR .可以不用調整重量,安裝好就用得,仲可以調節敏感程度 .有需要可給塊PCB你自己整來玩下,但要有mcu 和 51avr 線.
我是抄這位高手的.
http://trains.socha.com/2014/05/ ... -stop-detector.html
作者: sydneyhk    時間: 2014-9-6 13:53

師兄,我都做左十塊 PCB 用來安裝FSR , 用左MCU 來控制FSR .可以不用調整重量,安裝好就用得,仲可以調節敏 ...
qkuser 發表於 2014-9-6 12:00



    巧勁! 不過比我都做唔到出尼 >.< 上面第一個方案都仲得.
作者: qkuser    時間: 2014-9-6 16:56

回覆 3# sydneyhk

哈,其實我也是照單執藥而已,我也是初哥一名
作者: kevinlo    時間: 2014-9-6 17:43

回覆 2# qkuser

我平時寫Microchips , 只有PIC Kit 3  係手......

但係我唔係太明佢既作用, 如果firmware 用 1.04 , 佢就好有用, 1.04 要調較每片FSR trigger endstop 既壓力, 好難較.

但新既marlin , 用返heatbed temp. sensor , 行analog , 已經唔駛再較, firmware 好似已經做到識本身玻璃既重量同個撞到既分別 , 上緊塊玻璃, 唔好俾佢跳就得
作者: qkuser    時間: 2014-9-6 17:47

本帖最後由 qkuser 於 2014-9-6 17:51 編輯

回覆 5# kevinlo

師兄,我仲用緊1.04 . 但用左呢個東東,發現真係正好多,我呢家就算唔加lock ,都可以唔跳玻璃 . 我已改用220 mm 玻璃 .

20140906_174826 (Small).jpg

圖片附件: 20140906_174826 (Small).jpg (2014-9-6 17:51, 85.89 KB) / 下載次數 64
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1714728&k=b714e5d82b9dc0b133d9b423f8df62bc&t=1782237691&sid=EomVvFihQ3


作者: kevinlo    時間: 2014-9-6 17:56

回覆  kevinlo

師兄,我仲用緊1.04 . 但用左呢個東東,發現真係正好多,我呢家就算唔加lock ,都可以唔跳玻璃 ...
qkuser 發表於 2014-9-6 17:47


點解你可以較到唔跳咁勁, 就算唔跳, 玻璃都要夾實, 如果唔係, 我試過印到一半, 玻璃自轉..... 頂!!!!

唔怪得, 我用新firmware , 所以佢應該用唔著, 我發覺 就算用 22cm 都無用, 印野去到15cm左右邊位, 已經四圍撞, 一係撞皮帶 , 一係撞風扇 , 激死我 , 睇黎都要砌部 1.5x 守吓門口先得 , 我想左好耐想係淘寶買個7寸 LCD Panel 返黎, 自己印個殼俾佢... 但印床唔夠大.... 上次 4.3寸都係岩岩好咋
作者: kevinlo    時間: 2014-9-6 18:05

回覆  kevinlo

師兄,我仲用緊1.04 . 但用左呢個東東,發現真係正好多,我呢家就算唔加lock ,都可以唔跳玻璃 ...
qkuser 發表於 2014-9-6 17:47


yee ... 同我部機一模一樣ka wor , 同一種風扇, 個effector 都好似一樣, 嘻嘻

但把風扇較角度有d 問題, 要改進一下, 成日夾唔實, 會dum 頭

同埋你成組effector 有無虛位? 我之前一玩FSR , 就有虛位, 唔知係唔係E3D 撞得多, d 波頭有虛位, 依家用橡筋綁住對臂頂住先, 下星期有時間先攪彈簧
作者: qkuser    時間: 2014-9-6 21:47

回覆 7# kevinlo

係呀,真係唔跳,用左呢個最大分別,因為佢唔係壓力大小來觸發,係改為壓力變化來觸發.
所以就算無論重左或輕左,一樣可以正常運作.
作者: qkuser    時間: 2014-9-6 21:49

回覆 8# kevinlo

effector 我無虛位,我都有用橡筋,主要係高速時加了橡筋好像比較穏定.
作者: CoffeeCup    時間: 2014-9-8 13:53

回覆  qkuser

我平時寫Microchips , 只有PIC Kit 3  係手......

但係我唔係太明佢既作用, 如果firmware  ...
kevinlo 發表於 2014-9-6 17:43

師兄是三個FSR并聯嗎?如果將來加heatbed, 會唔會唔夠analog用?
作者: kevinlo    時間: 2014-9-9 23:41

師兄是三個FSR并聯嗎?如果將來加heatbed, 會唔會唔夠analog用?
CoffeeCup 發表於 2014-9-8 13:53


係呀, 三個FSR 並聯.

我無記錯既話, Heatbed 用唔到FSR
作者: kevinlo    時間: 2014-9-9 23:44

回覆  kevinlo

師兄,我仲用緊1.04 . 但用左呢個東東,發現真係正好多,我呢家就算唔加lock ,都可以唔跳玻璃 ...
qkuser 發表於 2014-9-6 17:47


我記得點解唔用1.04 啦, 我用1.04 , 每個位都要點3下左右, 如果一開始加熱, 點到一半d 膠就溶, 成個print bed 都係一點點, 轉左新firmware , 每個位只係點一下, 我由室溫26度開始加熱, 跟住行G29 , 都未到50度, 已經行完, 快過 1.04 好多
作者: sydneyhk    時間: 2014-9-10 11:13

咁宜家用緊咩 firmware? 我買埋左 FSR402 打算跟住做埋佢 (已經買左材料, 正在送貨中)
作者: qkuser    時間: 2014-9-10 11:36

本帖最後由 qkuser 於 2014-9-10 11:44 編輯

回覆 13# kevinlo

我都係一開始加熱,加熱完到指定溫度先開始g29 , 我回抽小小膠,咁就唔會點緊中途有膠出了.
我用1.04 都係貪佢有g30 ,方便好多,切好基本誤差唔太多,來個g30 就已經接近tune 好,特別適合我成日又拆又裝的人
作者: qkuser    時間: 2014-9-10 11:40

回覆 14# sydneyhk

你好似有heatbed 的,你可以用兩粒fsr ,試下行呢個方法 . 我未用過,因為我無用heatbed .

http://www.thingiverse.com/thing:386146
作者: sydneyhk    時間: 2014-9-10 23:10

我有買埋 heat bed, 部份貨品已經送到, 都買埋 FSR402, 又買左機械式開關, 咩都買多左, 因為我做野要一氣, 萬一整整下冇零件, 隨事停佢一頭半個月, 下星期最後膠件到埋, 就可以開工! 很期待!
作者: fred2088    時間: 2014-9-10 23:58

回覆 17# sydneyhk


    我都停了四次工,因要再買及等送貨
作者: sydneyhk    時間: 2014-10-16 11:37

IMG_201410162617.jpg

睇完個程序同個線路,發覺都唔算難,拎左手頭上有嘅嘢,做左出尼,雖然又比我再簡化左(因為我冇果粒EM6S),就冇做咩整流,一樣用到,下次放假去買洞洞板及Arduino Nano,就可以繼續我嘅砌機。

圖片附件: [testing] IMG_201410162617.jpg (2014-10-16 11:31, 50.04 KB) / 下載次數 66
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1726475&k=304b45a6b0e7793cca5576a620779f29&t=1782237691&sid=EomVvFihQ3






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2