Board logo

標題: kossel自調平改金屬近接sensor測試 [打印本頁]

作者: mming1106    時間: 2015-2-4 22:46     標題: kossel自調平改金屬近接sensor測試

測試看似成功,留待真正裝上再試~
因為手上支sensor係12v~30v,所以要加繼電器~
正常可直接用5v的sensor
https://www.youtube.com/watch?v=zNXMLKVVzf0
20150204_211543_調整大小.jpg
20150204_213142_調整大小.jpg

圖片附件: 20150204_211543_調整大小.jpg (2015-2-4 22:45, 90.71 KB) / 下載次數 27
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760928&k=8561a0470bc52604884433daee7301a3&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT



圖片附件: 20150204_213142_調整大小.jpg (2015-2-4 22:45, 86.96 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1760929&k=7715cedcc1b9171f52f78579a946e44e&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: idleman    時間: 2015-2-4 22:50

okay WOR
作者: mming1106    時間: 2015-2-4 22:56

到時起針和收針動作set去X0,Y0應該得
作者: idleman    時間: 2015-2-4 23:35

到時起針和收針動作set去X0,Y0應該得
mming1106 發表於 2015-2-4 22:56


不過可以改細佢嗎?
好似好巨型
作者: ghost2377    時間: 2015-2-5 00:23

ching,近接的定義是多少?可以自訂的嗎?還是要看型號?
作者: Offer    時間: 2015-2-5 06:59

ching,近接的定義是多少?可以自訂的嗎?還是要看型號?
ghost2377 發表於 2015-2-5 00:23



    看型號,我們的是2mm
作者: KSC    時間: 2015-2-5 21:03

repeat error有幾大誤差?
作者: zetaho2003    時間: 2015-2-5 21:15

本帖最後由 zetaho2003 於 2015-2-5 21:17 編輯

我都有用金屬近接sensor, 平台是鋁板

但發覺好大問題, 不同位置會有不同检测距离, 誤差都幾大

唔知你隻有無??

我是【规格型号】:LJ12A3-4-Z/BX 检测距离】:4MM《毫米》
作者: mming1106    時間: 2015-2-5 22:03

本帖最後由 mming1106 於 2015-4-27 16:46 編輯

回覆 8# zetaho2003

我暫時還未裝上,要改少少位裝mount,
測試型號係:xs1m08pc410d
作者: mming1106    時間: 2015-2-6 12:54

裝上
IMG-20150206-WA0010.jpg
IMG-20150206-WA0011.jpg
IMG-20150206-WA0012.jpg

圖片附件: IMG-20150206-WA0010.jpg (2015-2-6 12:52, 58.61 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1761375&k=998bf254c6ce18c0596db5539c1619d1&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT



圖片附件: IMG-20150206-WA0011.jpg (2015-2-6 12:52, 62.92 KB) / 下載次數 21
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1761376&k=137e9e1fa85cde93bd9edc2a59572350&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT



圖片附件: IMG-20150206-WA0012.jpg (2015-2-6 12:52, 65.84 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1761377&k=3b27725b5d8192e93fd5b4d345c5dff5&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: mming1106    時間: 2015-2-7 01:02

本帖最後由 mming1106 於 2015-2-7 09:08 編輯

攪掂,再set番起針收針動作回x0,y0和z的數值就ok
kossel proximity sensor test:http://youtu.be/VzhDRmLfLmQ
IMG-20150207-WA0005.jpg

圖片附件: IMG-20150207-WA0005.jpg (2015-2-7 01:01, 64.6 KB) / 下載次數 15
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1761674&k=e6822395e563caa966d2211a302c9f49&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: ghost2377    時間: 2015-2-7 01:18

正面沒風扇沒問題嗎?
作者: mming1106    時間: 2015-2-7 09:03

這是背面
作者: ghost2377    時間: 2015-2-7 13:13

不知熱量會否影響開關?果個位熱風兜口兜面甘吹,電子野最怕熱
作者: mming1106    時間: 2015-2-7 13:21

本帖最後由 mming1106 於 2015-2-7 13:22 編輯

其實個噴頭的設計不用風扇吹散熱器都OK,
原因係發熱塊和散熱器之間用了peek連接,
熱力傳不了多少上去散熱器到,
不過最好先包幾圈"士點膠布"再連接防漏會好d
作者: ghost2377    時間: 2015-2-7 17:06

但佢來時已接上,我要拆左佢包膠布?
作者: Offer    時間: 2015-2-7 17:19

小心!peek管很易摟斷的,如冇必要或老手,最好不要拆開
作者: ghost2377    時間: 2015-2-7 18:46

菜鳥一隻......
作者: zetaho2003    時間: 2015-2-8 11:16

準確度如何
作者: idleman    時間: 2015-2-8 11:32

回覆 17# Offer

@@,拆左  條管又厚又粗 無咁易斷WOR
作者: mming1106    時間: 2015-2-8 11:36

扭緊時不要太大力,滑牙就beybey
作者: Offer    時間: 2015-2-8 13:17

回覆  Offer

@@,拆左  條管又厚又粗 無咁易斷WOR
idleman 發表於 2015-2-8 11:32


無那那做乜拆?祝你好運!
作者: idleman    時間: 2015-2-8 18:49

無那那做乜拆?祝你好運!
Offer 發表於 2015-2-8 13:17


拆得都拆過晒- -
係味已經...
作者: Offer    時間: 2015-2-8 19:18

拆得都拆過晒- -
係味已經...
idleman 發表於 2015-2-8 18:49



    peek拆後裝得吾好日後好易塞
作者: mming1106    時間: 2015-2-9 09:57

本帖最後由 mming1106 於 2015-2-9 10:01 編輯

轉用了RichCattell firmware,
但有點問題要解決...
kossel proximity sensor finish:http://youtu.be/B_-KqVpcxOU
改用新FW後,
在G29調平後,行去Y0,X0,Z0.5開始行Y+90方向會磨平台,
Y-90方向會升起來,
估計有1.5mm差距,
有冇高人知是那裏出錯了?
但X+90和X-90都很完美無問題,
但裝回舊的FW又回復正常....
作者: wlmak    時間: 2015-2-9 20:49

用RELAY 再接proximity sensor 有冇反應問題?
似終delay左幾十ms,準確會差左
唔直接用5V npn type sensor?
作者: idleman    時間: 2015-2-9 20:58

回覆 25# mming1106

可能真係sensor driver 問題
試下買個5v haha
作者: idleman    時間: 2015-2-9 21:01

回覆 21# mming1106

我買左條實芯5mm Teflon 用幾多mm黎鑽好?
作者: Offer    時間: 2015-2-9 22:40

回覆  mming1106

我買左條實芯5mm Teflon 用幾多mm黎鑽好?
idleman 發表於 2015-2-9 21:01



    用0mm吧,鑽不到的
作者: idleman    時間: 2015-2-10 00:01

回覆 29# Offer

,唔好意思師兄,又令你失望鑽到了,2mm

另外有個stepper堅有問題。。。衣家用緊個私火,有冇得換
作者: Offer    時間: 2015-2-10 00:05

本帖最後由 Offer 於 2015-2-10 00:15 編輯
回覆  Offer

,唔好意思師兄,又令你失望鑽到了,2mm

另外有個stepper堅有問題。。。衣家用緊個 ...
idleman 發表於 2015-2-10 00:01


強!實心M5也鑽到M2吾通你有車床
    Stepper自已拆過換吾到,我試下幫你校返正佢
作者: idleman    時間: 2015-2-10 00:46

回覆 31# Offer

呢隻無拆過,拆過果隻花晒,如果你較到我無所謂,當後備

我夾實兩塊木鑽左個4.5mm 再兩塊木夾住條Teflon,之後用mf70轉左個1mm先再轉2,
作者: idleman    時間: 2015-2-11 20:52

回覆 11# mming1106

師兄,我想要你mount,想問點得到
作者: Offer    時間: 2015-2-11 21:21

本帖最後由 Offer 於 2015-2-11 21:32 編輯

http://youtu.be/1rz1D0wL-Rk

First of G28

http://youtu.be/upkH3LdF3aE

First test of G29

未有經驗tune kosse千万不要試G29,好易撞車
作者: idleman    時間: 2015-2-11 21:33

回覆 34# Offer


    又係自己拎先。。。。
我地幾時有mount,衣家得個sensor,無野mount佢。。。。。
作者: Offer    時間: 2015-2-11 21:44

回覆  Offer


    又係自己拎先。。。。
我地幾時有mount,衣家得個sensor,無野mount佢。。。。。 ...
idleman 發表於 2015-2-11 21:33


我得一隻比左你先,不過你出教學
作者: mming1106    時間: 2015-2-11 23:43

回覆 33# idleman


你要來都唔啱用,個杆座要上鑼床偷位,衰左冇得返轉頭~
你都係乖乖地跟大隊等正式件啦,現在量度一下部機的alignment調整下仲好啦~

作者: mming1106    時間: 2015-2-11 23:47

回覆 34# Offer
tune G29時,一手滑鼠,一手掂住電源掣,有咩一事撞車即關電
這是小小心得
作者: idleman    時間: 2015-2-12 00:07

回覆 37# mming1106

岩架 我地果舊好細舊
作者: idleman    時間: 2015-2-12 00:15

回覆 36# Offer

我驚無人明炸
新年前會唔會有@@
作者: dtom    時間: 2015-2-12 17:20

剛剛畫左個 mount, 唔知啱唔啱駛
http://www.thingiverse.com/thing:678862
作者: Offer    時間: 2015-2-12 23:28

剛剛畫左個 mount, 唔知啱唔啱駛
dtom 發表於 2015-2-12 17:20



    第二到四十一位團友取了新mount便不用自已印了
作者: idleman    時間: 2015-2-13 00:09

回覆 42# Offer


作者: dtom    時間: 2015-2-13 01:13

本帖最後由 dtom 於 2015-2-13 01:14 編輯
第二到四十一位團友取了新mount便不用自已印了
Offer 發表於 2015-2-12 23:28


似乎唔包括我在內 (或升級件既師兄?)
反正風扇mount都要自己印, 都唔爭在呢少少
完成圖

20150213_005838.jpg
不過因為已經手動調平, 佢依家只係裝飾

圖片附件: 20150213_005838.jpg (2015-2-13 01:13, 50.79 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1763346&k=acd4177af94edab43509e7c0d99252ba&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: idleman    時間: 2015-2-13 01:45

回覆 44# dtom


    好似 仲好睇...不過我地個e3d唔同
作者: healingfoot    時間: 2015-2-13 16:16

回覆 44# dtom


    Waiting for your thing so long !  BTW, does this sensor work on 3mm glass on a aluminum hotbed?
作者: dtom    時間: 2015-2-13 16:41

回覆 46# healingfoot

datasheet寫 detection range  只係 2mm
你要加玻璃既話起碼要用 M16 (好粗....) 既 model先有 5mm±10%
( M14 detection range 4mm±10% 都免強可以既.... )
但我都未正式用過, 唔知 LJ8A3-2-Z/BX 係咪真係 2mm 就停
作者: healingfoot    時間: 2015-2-13 16:52

回覆 47# dtom


    I concur you comment and will steal your design for LJ12A3-4-Z/BX later!
作者: waiyinlwy    時間: 2015-2-13 17:57

回覆 42# Offer


    請問有冇新mount果個圖, 正想諗住自己晝返個
作者: zetaho2003    時間: 2015-2-13 19:29

回覆  healingfoot

寫 detection range  只係 2mm
你要加玻璃既話起碼要用 M16 (好粗....) 既 model先有  ...
dtom 發表於 2015-2-13 16:41


我隻試左就好大誤差, 仲差個探針
作者: healingfoot    時間: 2015-2-14 11:18

本帖最後由 healingfoot 於 2015-2-14 16:24 編輯

回覆 47# dtom


    http://detail.tmall.com/item.htm ... 3-9121-a7fdaf531e21

http://item.taobao.com/item.htm? ... ;abbucket=15#detail
I found another one maybe suitable and lighter, less bulky.....
作者: healingfoot    時間: 2015-2-14 12:07

回覆 50# zetaho2003


    http://umforum.ultimaker.com/ind ... lin-bed-auto-level/
Some statistics in the above case.
作者: lun7792    時間: 2015-2-14 16:57

本帖最後由 lun7792 於 2015-2-14 16:58 編輯

DEL                     
DEL
作者: fred2088    時間: 2015-2-18 00:03

回覆 1# mming1106


    請問在TB可以買5V的那款 ? NPN 定是PNP 及如何接線呢 ?

Thanks ...
作者: dtom    時間: 2015-2-18 09:59

回覆 54# fred2088


    團購係用 LJ8A3-2-Z/BX NPN, 接線睇呢度
作者: esjvpc    時間: 2015-4-2 02:24

自動調平寄黎果陣已經收左一塊亞加力片入面, 請問應該點裝?
仲有, 噴頭下面果兩條紅色粗電線點駁(電路板果邊)? 測溫果兩條(都係電路板果邊)係咪好似駁杜邦線咁做?

圖片附件: DSC_0112.JPG (2015-4-2 02:19, 146.14 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777958&k=428b32a6d2b6d86b74c89d82a662a776&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: Offer    時間: 2015-4-3 07:20

自動調平寄黎果陣已經收左一塊亞加力片入面, 請問應該點裝?
仲有, 噴頭下面果兩條紅色粗電線點駁(電路板果 ...
esjvpc 發表於 2015-4-2 02:24



    這片亞加力我也未見過,應該是最新改良後的設計吧,接缐方法可參考我的手寫天書一文
作者: esjvpc    時間: 2015-4-4 00:31

我估塊亞加力係咁裝, 用黎避開/遠離出風口.
但係亞加力果孔唔夠直, SENSOR斜左少少, 請問有冇所謂?
有兩粒六角型絲帽 同一個橡筋圈(我估係防水圈), 有問有咩用?
仲多左一條導管, 但係噴頭入面已經有一條裝好左...

圖片附件: DSC_0003.JPG (2015-4-4 00:23, 131.97 KB) / 下載次數 15
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1778595&k=d9a851755364fa915f5942d449221bdb&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: Offer    時間: 2015-4-4 07:26

回覆 58# esjvpc


    我估塊亞加力係咁裝, 用黎避開/遠離出風口.
但係亞加力果孔唔夠直, SENSOR斜左少少, 請問有冇所謂?
>少少冇問題
有兩粒六角型絲帽 同一個橡筋圈(我估係防水圈), 有問有咩用?
>冇用
仲多左一條導管, 但係噴頭入面已經有一條裝好左...
>吾post相冇得估
作者: esjvpc    時間: 2015-4-4 12:59

回覆  esjvpc
    我估塊亞加力係咁裝, 用黎避開/遠離出風口.
但係亞加力果孔唔夠直, SENSOR斜左少少,  ...
Offer 發表於 2015-4-4 07:26

膠導管O既相
DSC_0005.JPG

圖片附件: DSC_0005.JPG (2015-4-4 12:57, 84.48 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1778708&k=1e275c586881d5488afdf82e8706745b&t=1782247173&sid=2sWAqJi2MT


作者: Offer    時間: 2015-4-4 13:12

膠導管O既相
esjvpc 發表於 2015-4-4 12:59



    Spare parts
作者: dsm    時間: 2015-4-4 14:09

回覆 59# Offer

個接近開闢放咗係一邊,唔係中間,要唔要改 setting?
作者: Offer    時間: 2015-4-4 14:14

回覆  Offer

個接近開闢放咗係一邊,唔係中間,要唔要改 setting?
dsm 發表於 2015-4-4 14:09



    yes





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2