Board logo

標題: 想問下Reprap Prusa Mendel i3 DIY 套件呢個如何? [打印本頁]

作者: 冰騎淋    時間: 2015-3-16 19:46     標題: 想問下Reprap Prusa Mendel i3 DIY 套件呢個如何?

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=41883358572
依師兄們的經驗呢部如何呢?
作者: Roz    時間: 2015-3-16 19:53

第一部不建議自行組裝...
作者: ma_hty    時間: 2015-3-16 20:47

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-16 21:57 編輯

回覆 1# 冰騎淋

7個字, "悲劇" .  
(opps... 又數錯了字數添... )

TB1e9Y_HXXXXXX9apXXXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg_400x400.jpg
1) 雙Z軸 + 廉價長螺絲扮 絲杆  (失敗)
2) 彈性聯軸器 連結定位絲杆 (失敗)
3) 平台跑 Y (失敗)
4) 220V電源接線位的金屬 外露, 分分鐘電瓜你喎 (失敗)
5) 這樣就算是調節同步帶鬆緊零件?!  大求期了吧. (失敗)

1) 2) 和 3) 是絕症, 沒救;  4) 和 5) 雖是大錯, 但可救的;

買回來 而期望它能印出 一般般的質量, 都已是妄想了.   不過, 這個售價, 當成是買回來撿破爛, 其實勉勉勉勉勉強地可以的.  逐一去買, 每件零件比人搵笨少少, 再加運費, 可能會更貴的.  當然, 這個型號是沒救, 好一大部份零件只能直接變垃圾.  另外, 有能力撿破爛的DIY玩家, 又何需去撿破爛呢?  ( 非常吊詭的情況)

圖片附件: TB1e9Y_HXXXXXX9apXXXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg_400x400.jpg (2015-3-16 21:22, 68.51 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1772987&k=cfe7ead2687fe8925c962c74f14f85a9&t=1782409184&sid=xpdel8UChG


作者: idleman    時間: 2015-3-16 20:59

一塊
作者: 冰騎淋    時間: 2015-3-16 23:26

本帖最後由 冰騎淋 於 2015-3-16 23:41 編輯
回覆  冰騎淋

7個字, "悲劇" .  
(opps... 又數錯了字數添...  )


1) 雙Z軸 + 廉價長螺絲扮 絲杆  ( ...
ma_hty 發表於 2015-3-16 20:47


了解了,系唔系搵D平台唔會動,最多系只會上升下降果D??

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.208.F4dO9f&id=43145363871&ns=1&abbucket=3&_u=gk3dc979aa0#detail

呢隻又如何呢?
作者: fred2088    時間: 2015-3-17 00:29

回覆 5# 冰騎淋


    coreXY ...
作者: Roz    時間: 2015-3-17 02:13

reprap i3 本身就係咁....=_=
作者: ma_hty    時間: 2015-3-17 03:57

回覆 5# 冰騎淋

ultimaker 設計呢... 同樣糟
作者: ma_hty    時間: 2015-3-17 10:31

reprap i3 本身就係咁....=_=
Roz 發表於 2015-3-17 02:13


^^" 是的, Prusa 和 Mendel , 一系列型號, 全都有 雙Z軸+平台跑Y 的重大設計失誤.  是全體陣亡.  http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=2#pid32317703
作者: 冰騎淋    時間: 2015-3-17 18:53

^^" 是的, Prusa 和 Mendel , 一系列型號, 全都有 雙Z軸+平台跑Y 的重大設計失誤.  是全體陣亡.   ...
ma_hty 發表於 2015-3-17 10:31


禁只有三角果隻WO~~~
但見好多大品牌都系跑XY
作者: Roz    時間: 2015-3-17 18:56

mendel / i3 誤差: 官方文件寫1mm
利申:mendel 使用者
作者: 冰騎淋    時間: 2015-3-17 19:32

mendel / i3 誤差: 官方文件寫1mm
利申:mendel 使用者
Roz 發表於 2015-3-17 18:56

想問下你對呢部機如何?
作者: ma_hty    時間: 2015-3-17 21:19

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 05:48 編輯

回覆 10# 冰騎淋

Serial XY 結構 (即係 X平台上 移動Y平台, 屬一種 Serial manipulator) , 是最簡單也是最穩定的結構, 即是最容易校正;  但缺點是需要移動的東西多, 移動的重量 會較重, 即是急轉向的能力較低, 也即是整體打印速度偏低的意思.

三角那一種結構, 叫 deltabot (屬一種 Parallel manipulator, 即是每一軸都直接推平台 而不是 X平台上移動Y平台 Y平台上移...), 好處是需要移動的東西少, 移動的重量輕, 即是急轉向的能力高.  可是... 它是先天性地較不穩定, 即是校正較困難的意思.

兩種各有各好啦, 想玩推速度的話 選deltabot, 想推精確度 選Serial XY.  注意了, 這兩期望都不是單純靠機械結構可完成的, .... .. .  .   .   .  . .. ..., 總之, 機械結構 是先決條件, 需要先配合你的期望.

上述兩者之間, 還有 CoreXY結構, 但這種結構 說穩定又不到位, 說輕又不到位, 企中間, 兩面不討好.

還有一點需要小心的, 就是說, 開源三維打印機 發展過來, 出現了很多 有重大設計失誤的設計, 包括 自轉定位光軸傳動的Ultimaker, Reprap一路 跑雙Z軸的Prusa 和 Mendel.  它們都沒救了的, 不必考慮.
作者: Roz    時間: 2015-3-18 01:23

想問下你對呢部機如何?
冰騎淋 發表於 2015-3-17 19:32


mendel 橫向波紋(x 軸)比較難處理,要經常收緊個frame d 螺絲,不過i3 x 軸換成亞加力frame該可以解決有關問題,
話雖有波紋問題,校準之後打印出黎ge零件尺寸螺絲位都唔會走樣。

熱床同x 軸平水早期需要花心機處理,做熟左好快就可以完成到

而誤差1mm ,打印後備parts出黎質素係ok的


1000入門黎講其實算好的。

附帶一提reprap 計劃係使用最簡單材料製作3dp ,比如用上低精度的m5/m8 絲杆
(估計1米會有2內mm誤差)
當熟左3dp /機械零件你可以自行升級自已3dp
而yeggi 等網站都有唔少比reprap用改裝件(kossel 未check 過)
作者: ma_hty    時間: 2015-3-18 08:08

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 08:24 編輯

回覆 14# Roz

雙Z軸 並沒有把材料簡化呢, 相反, 是不必要地令成本提高+更複雜, 而且帶來超多問題 但又沒有好處.  好一個 清脆利落的一面倒錯誤.

實在, Reprap 較新的機 (如 Ormerod), 這個雙Z軸早已被淘汏了.  來看看 Reprap計劃發起人 Adrian Bowyer 在用什麼機 .... https://vimeo.com/80747275
作者: Roz    時間: 2015-3-18 08:21

咁你叫新人用邊部好...
作者: ma_hty    時間: 2015-3-18 08:35

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 08:45 編輯
咁你叫新人用邊部好...
Roz 發表於 2015-3-18 08:21


前因後果都仔細交代了呢, 避開有重大設計失誤的型號 + 手工 用料 不太差 的話, 噴頭跑XY的 或 Deltabot 都 okay 的.
作者: mephist    時間: 2015-3-18 09:24

回覆  冰騎淋

Serial XY 結構 (即係 X平台上 移動Y平台, 屬一種 ) , 是最簡單也是最穩定的結構, 即是最容 ...
ma_hty 發表於 2015-3-17 21:19


請問為何 自轉定位光軸傳動的Ultimaker 是失敗的設計??
我最計設計了一部正正類似Ultimaker的,  用上自轉定位光軸傳動的,現在好迷惑啊
作者: dtom    時間: 2015-3-18 09:51

光軸好難完全直,咁你印既件就跟住彎
作者: mephist    時間: 2015-3-18 10:07

光軸好難完全直,咁你印既件就跟住彎
dtom 發表於 2015-3-18 09:51


Thanks   
原來這是看似聰明但唔實際的設計
作者: ustkl    時間: 2015-3-18 10:50

本帖最後由 ustkl 於 2015-3-18 10:55 編輯

回覆 20# mephist

如果光軸能做到標準的直線度0.15mm/1000mm. 是不會有問題的。但無奈地鄰近地區能買到的大都不能達標. 賣回來夠不夠直真要講少少運。我年多年前入手了一部不用三千元的ultimaker clone 機, 幸運地只有一條軸不夠直. 之後賣家再發一條給我。結果比原來的更彎。之後我用五十元人仔在光軸廠再淘過幾枝,出乎意料大部份都夠直.

至於一個三年前的設計,是否要淘汰真的要看看有沒有比它好得多的設計取而代之了。
作者: dtom    時間: 2015-3-18 11:44

本帖最後由 dtom 於 2015-3-18 11:45 編輯

雖然 ma_hty 話 Prusa i3 既 7 大敗點
我個人覺得其實新手平價入門 DIY 係可以接受 (咩價錢就要接受咩質素 )
但其實都唔係差到要掉落堆田區既
起碼我地成日 quote 既 "3D印表機 DIY 建構筆記" 都講左好多篇文章

Prusa i3 做搭橋速度實驗
Prusa i3 3D 印表機 DIY 筆記
RepRap Prusa i3 平台自動補正
Prusa i3 Z 光軸配緊 (橫向水波紋終於有改善了~~)

只要你接受到"鬼影" (文中指既"水波紋)



但如果可以再比多少少
真係強烈建議砌 Kossel
砌既程序簡單尐
出黎既質量亦好尐

作者: Roz    時間: 2015-3-18 11:45

本帖最後由 Roz 於 2015-3-18 11:48 編輯

回覆 21# ustkl


同感...前幾日訂左10mm高碳鋼軸..尋日到貨...直到喊...
反過來講, 本身訂多左2條spare,65cm用死力扭都整唔曲...
作者: ustkl    時間: 2015-3-18 12:20

如果樓主只會拿一千人仔出來, 我不反對你入手這機。雖然一千人仔左右的Delta機也不難找。但Delta 機更不適合新手. 當零件精度不足的請況下, 對Delta 機的影響更難解決. 雖然Delta 機大多能做出光滑度高的打印. 但調平台會花你很多精神。別以為調對中間和三隻角四點就可以, 其他位置也可能有差. 你可能聽過Delta 機有(自動平台校正),但要用(自動平台校正), 首先要花更多時間為(自動平台校正)校正. 好了,當所有東西也做好了, 試印一個20mm盒仔。你可能會得出 X 20mm, Y只得19.5mm. 如果你是用I3, 只要去firmware 改改 step per mm 就可以. 但Delta機就不簡單了.  因為不只一個factor 會引致這結果, 例如骨架不夠等邊三角, effector 不夠等邊三角或6條臂長短不一等. 這都是零件質數問題而且難以自我調整。. 當然一部高質的delta 不會發生這些請況. 至於1000人仔的機會否高質這是另一個問題。

返回這I3, 其實已經是改良版,加入兩條垂直光軸對齊Z軸移動。已經可以改善層與層之間不對齊問題。但留意,組裝是有難度的, 並不是全部組在一起上實螺絲咁簡單, 有好多位置也需要小心對齊。I3 是元祖級的設計, 現在世界各地也有很多人正便用, 而且不斷改良. 除了較慢和佔地方外, 打印較果也不錯的。

入不入手, 我覺得有3個factor, 1) 樓主是否只有1000人仔budget. 2) 有沒有信心,心機和時間組裝, 3)信不信那個淘寶賣家.
作者: lawhun0083    時間: 2015-3-18 12:57

回覆 3# ma_hty

想問一下,點解平台跑Y 會係一個失敗?
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-18 14:14

回覆 23# Roz

淘寶買野要用金錢和運氣
作者: dtom    時間: 2015-3-18 14:15

回覆 25# lawhun0083


22#  就有例子

文主所指
(XY兩軸)剎車後仍然會晃動一陣子才停下來,可是另一個方向的列印馬上就開始,所以晃動的軌跡就表現再轉彎後的地方。擠料機越重,這現象就越明顯。Y軸向上的玻璃台車越重,一樣也會。

作者: ma_hty    時間: 2015-3-18 14:16

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 14:31 編輯

回覆 25# lawhun0083

> 想問一下,點解平台跑Y 會係一個失敗?

因為 相比噴頭 平台面積大很多, 移動起來, 路徑佔的地方也就會大很多.  路徑佔的地方 雖然是空盪盪的, 但是你是不能用那些空間喎.  即是說, 平台跑Y 前後移平台一半, 機身佔地(相比噴頭跑XY) 會不必要地雙倍了, 超笨.  ( 早期的某些設計, 更有笨到平台跑XY的 (如TOM), 即是機身佔地 不必要地四倍了).

又是因為平台面積大, 用料多, 較噴頭重很多, 急轉向的能力較低.
作者: ma_hty    時間: 2015-3-18 15:03

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 15:31 編輯

回覆 21# ustkl

> 如果光軸能做到標準的直線度0.15mm/1000mm. 是不會有問題的。... ultimaker clone 機, 幸運地只有一條軸不夠直.

  "光軸能做到標準的直線度 是不會有問題的" 這一個說法, 如果定位光軸是不自轉的話, 是成立的.  可是, 定位光軸自轉的話, 你的光軸連帶軸承 都需要是 接近完美的同心+接近完美的圓.  就算你願意花一千幾百萬, 也買不到足夠的 同心+圓, 令自轉定位光軸的問題 變得不重要.

另外, 何苦要自轉定位光軸傳動呢?  定位是定位, 傳動是傳動, 是可以分開辧的.  Ultimaker的作者 自轉定位
光軸傳動, 是單純地 想令機身外觀較好看 較簡潔, 超笨地以為啥也能省, 結果就省了不能省的.

打個比喻, 員工的午飯時間, 省了, 彷彿是可以提高工作效率.   如果真有老板省了這不能省的, 你覺得工作效率會如何?
作者: Roz    時間: 2015-3-18 15:58

翻正題先啦...
其實打印面積都係考慮因素
kossel系 打印圓床直徑17cm , 打印面積=226.865 cm2
kossel系 打印圓床直徑20cm , 打印面積=314 cm2
reprap系 打印面積 20*20 ,打印面積=400 cm2
準度入門級...
作者: ustkl    時間: 2015-3-18 16:29

回覆 29# ma_hty

大師是否ultimaker的苦主? 或者這裏曾有一些ching 入手了使用不達標零件的國產機而中伏。但不能斷定這個架構是不行的。如果是這樣不濟,中外就不會有大量不同價位和等級的機用這架構了。連Ultimaker 2 也不思進取地鉛用舊架構了。他們都是傻嗎?
作者: ma_hty    時間: 2015-3-18 17:39

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 17:45 編輯

回覆 31# ustkl

> 他們都是傻嗎?

很多人一起錯, 例子是多著的.  有什麼好驚訝?
作者: ustkl    時間: 2015-3-18 22:48

似乎大師對於ultimaker 的架構有一點誤解, 無可否認,光軸不夠直在ultimaker上的影響是比較大的. 但也非要完美的不可。一條達標的 ultimaker 光軸330mm大慨只有0.05mm的誤差, 使用是沒有問題的。在滑塊,皮帶和中間十字光軸緊固之後, 加上光軸具有一點彈性, 影響也相應減少。而我之前的光軸更有0.5mm 的誤差也能正常運作, 當然效果不會太好。一直以來,有很多人用ultimaker系機印出出色的作品,所以用錯誤來形容其設計是太過武斷。
作者: ma_hty    時間: 2015-3-18 23:23

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-18 23:44 編輯

回覆 33# ustkl

> ultimaker ... 使用是沒有問題的。

說用起來有沒有問題, 應該是在說主觀感受了.  既然你認為 寧可犧牲打印質量 也要機身看起來較簡潔, 當然可以.  這是你的自由呀, 不須我認可的.  (為了簡潔 值得這樣犧牲啊... 又開了眼界 )
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 00:00

本帖最後由 ustkl 於 2015-3-19 00:33 編輯

實驗証明,一條誤差0.5mm的光軸也能正常運作, 達標的0.05mm誤差是可以無視的. 至於是否"錯誤的設計" 看看世界各地的高手的作品就可知道了。我也不喜歡帶住三個摩打成kg行走的架構。但我也不會說那是錯誤的設計。只是大家在設計的重點放在不同的地方而已。
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 00:47

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-19 00:51 編輯

回覆 35# ustkl

> 我也不喜歡帶住三個摩打成kg行走的架構

跟 Serial XY 相比, 只差了一隻摩打, 重210g
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 01:08

本帖最後由 ustkl 於 2015-3-19 01:11 編輯

回覆 36# ma_hty

以ultimaker 來說,整組移動組件加上來也不夠100g, 加多200g. 己經是3倍了。未計direct exturder的正選後備兩個打印頭組件,相信也要5-600g。
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 01:24

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-19 02:37 編輯

回覆 37# ustkl

^^" 你忘了算光軸和軸承的重量呢.  (至於 direct extruder 的重量呢... 甚麼會算到 Serial XY 頭上? Serial XY 也可以用 Bowden extruder喎)

另外, 其實已說過, XY平台不用擔摩打的方案, 傳動和定位是可以分開做, 沒有特別的理由必須 自轉定位光軸傳動.   比方說, 正正經經用 CoreXY 的 HBot 或是 好像linuxbaba師兄這樣也成 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

不過, XY平台不用擔摩打, 省了那 210g 也沒多大作為.  再省, 也比不上 deltabot.
Deltabot的急轉向能力, 是這個程度喎 https://www.youtube.com/watch?v=Gv5B63HeF1E
你看你的機跟得上嗎?
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 03:02

經查證後每條光軸50g. 和其餘零件合共200g左右. 至於makerbot型的,除了210g 電機外,移動組件也要用比較粗的光軸支撐。未計exturder, 已有二倍以上的分別.

至於youtube上的delta robot, 和一般printer的結構是不同的, 所以不能雙題並論。事實上Delta printer的移動件不會比ultimaker 輕, 三個滑塊每個也要70g了,
中間effector 連e3d 至少50g. 我先後砌左兩部Delta. 和ultimaker一樣,一般不會用超過100mm/s打印, 因為速度瓶頸不在於XY移動, 而在於exturder. 雖然可以加溫打印, 但冷卻不及也印不出好東西。

我不明白你為何對於"自轉定位光軸傳動"咁反感, 雖然分開也會有好較果, 但光軸達標是沒有分開的需要。

CoreXY 和 Hbot 也有各自的問題。但零件精度高問題就不明顯了。
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 03:42

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-19 04:19 編輯

回覆 39# ustkl

> 經查證後每條光軸50g. 和其餘零件合共200g左右. 至於makerbot型的,除了210g 電機外,移動組件也要用比較粗的光軸支撐。未計exturder, 已有二倍以上的分別.

光軸50g一條?  不會吧.  Anyway, 這是在比較 Serial XY 嘛, 別假定是makerbot啦.  差的就只有 210g 的摩打.


> 至於youtube上的delta robot, 和一般printer的結構是不同的, 所以不能雙題並論。事實上Delta printer的移動件不會比ultimaker 輕, 三個滑塊每個也要70g了, 中間effector 連e3d 至少50g.

^^", 如果前提是假定做錯了事的話, 又何止50g呢, 加一對 direct extruders 做雙頭, 六臂換成10mm鋼軸, 再加個厚厚的不鏽鋼平台, 2kg 也可以算出來的.  假定前提是做錯了事, 多沒趣呢.  

另外, 結構看似不同, 但實際上是相同的, 當然可以並論.


> 我先後砌左兩部Delta. 和ultimaker一樣,一般不會用超過100mm/s打印, 因為速度瓶頸不在於XY移動, 而在於exturder. 雖然可以加溫打印, 但冷卻不及也印不出好東西。

不快, 又幹啥要輕?  不為快的話, Ulimaker是多此一舉的了, 都用 Serial XY 就成呀.


> 我不明白你為何對於"自轉定位光軸傳動"咁反感, 雖然分開也會有好較果, 但光軸達標是沒有分開的需要。

因為是不必呀.  不如倒過來問, 為啥你這麼想 自轉定位光軸傳動 ?  除了較簡潔(陋)之外, 仲有乜好?  真的值得為了這無關痛癢的事 犧牲這麼多精度嗎?  這種無謂犧牲, 本來倒置得也真鏗鏘.  把這個事實說明了, 有誰會選擇犧牲?  師兄大概是例外之中的例外吧.
  

> CoreXY 和 Hbot 也有各自的問題。但零件精度高問題就不明顯了。

^^" 舉這些例子只想說明, Ultimaker 的 自轉定位光軸傳動 是不必的.  或是說, 你是可以簡單改裝你的 Ultimaker, 變成 定位光軸固定 傳動還傳動的.
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 12:47

本帖最後由 ustkl 於 2015-3-19 13:13 編輯

> 光軸50g一條?  不會吧.  Anyway, 這是在比較 Serial XY 嘛, 別假定是makerbot啦.  差的就只有 210g 的摩打.實在

之前重量是solidworks計出來的, 剛找回那條舊M8-340mm長的光軸,量一量有130g, 而ultimaker中間的十字光軸是M6-260mm, 計算下大慨56g, 算又是我不對,騙了你6g

> ^^", 如果前提是假定做錯了事的話, 又何止50g呢

youtube 的 deltabot 當然和 printer 用的不同. 它是motor轉動軸直接拉動搖臀的, 負擔的重量只是搖臀和effector. 好處是超快,缺點是Z軸移動空間有限。而Printer的是用皮帶帶動直線移動組件。移動組件有一定重量還要克服地心吸力上下行走。速度上是不及前者的。上銀MGN12H每個54g, 加上膠件70g左右。當然可用短身12C每個34g, 但也差不了多少.



> 不快, 又幹啥要輕?  不為快的話, Ulimaker是多此一舉的了, 都用 Serial XY 就成呀
至於serial XY http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_manipulator 這個我不太了解. 市面上亦鮮見這類printer. 直覺上覺得對於零件要求十分高.

我的機器能跑120-150. 但我多數用行40-60. 我只set了0.6A給motor, 通宵打了十個鐘, motor只是微暖, 失步也甚少發生 而關上房門基本上聽不見聲音(除了retraction外). 我用的只是3000人仔平價機。

> 我不明白你為何對於"自轉定位光軸傳動"咁反感, 雖然分開也會有好較果, 但光軸達標是沒有分開的需要。
> ^^" 舉這些例子只想說明, Ultimaker 的 自轉定位光軸傳動 是不必的.  或是說, 你是可以簡單改裝你的 Ultimaker, 變成 定位光軸固定 傳動還傳動的.


當入手時, 也受光軸不直而困擾。也曾有改裝分開滑軸和轉軸的念頭。但工程實在太大了,和重新設計建造無異。幸好再買的光軸也算可用。事實上"自轉定位光軸傳動"對精度影響沒有你想像中大。有些人覺得ultimaker的打印不及makerbot, 這不是因為"自轉定位光軸傳動"而是3mm遠程送料, 而且原板的印頭設計也是不夠好。

因為我的平價機只用上平價的直線軸承. 所以十字光軸和中間的印頭有一點backlash, 這也有點影響質數。所以我也略為改裝,把十字軸改為廿字,現在有點改善了, 印頭改用1.75mm e3d, 上了.25mm 印咀 0.6模的牙條也能印. (我當然知道會增加重量,經取舍之後這還是較好的方法) 沒有完美的系統, 能用自己手中的東西改良就很好了。
20150319_121402.jpg

圖片附件: 20150319_121402.jpg (2015-3-19 12:41, 131.26 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773865&k=b2d3f0e809c7ecf2e920988b8c849222&t=1782409184&sid=xpdel8UChG


作者: ustkl    時間: 2015-3-19 14:01

回覆 15# ma_hty

>>實在, Reprap 較新的機 (如 Ormerod), 這個雙Z軸早已被淘汏了.  來看看 Reprap計劃發起人 Adrian Bowyer 在用什麼機 .... https://vimeo.com/80747275

這個設計雖然省了一個motor和相關零件, 但對整個X和Z的結構, 無論剛性和Backlash的要求都高很多。投入的成本會比加多一個motor和相關零件大.
作者: bunbunlui    時間: 2015-3-19 14:10

[b]回覆 15
新既Ormerod咪又係有另一個問題, 佢係平台移動機型, 都係會有師兄所講既精度問題, 結果飛下飛下, 咪又係得返delta機型係師兄所講比較可取既機型
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 14:38

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-19 15:33 編輯

回覆 41# ustkl

> 至於serial XY http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_manipulator 這個我不太了解. 市面上亦鮮見這類printer. 直覺上覺得對於零件要求十分高.

何苦呢... 談定義的意思啊... 這 Serial_manipulator 包括了, X平台移動 然後X平台上移動Y平台.  Serial 在這裡的意思, 是指一層一層獨立的活動, 並不是指旋轉.

不快, 又幹啥要輕?  不為快的話, Ulimaker是多此一舉的了, 都用 Serial XY 就成呀


> 我的機器能跑120-150. 但我多數用行40-60. ...

只說打印速度, 是沒意思的, 不能反映 整體打印速度.  你還需要考慮加速率設定.  打印速度數值的意義 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1983941


> ... 計算下大慨56g, 算又是我不對,騙了你6g ... 所以我也略為改裝,把十字軸改為廿字,
> ... 我當然知道會增加重量,經取舍之後這還是較好的方法 ...

這有點亂來了, 就算以你的主觀感受為標準 (是的, 你口中的標準已變成了你的主觀感受), 算平台重量 也得是改裝後的重量呀.
15031912410a209aa558e078dc.jpg


> youtube 的 deltabot 當然和 printer 用的不同. 它是motor轉動軸直接拉動搖臀的,...

謍養好稀的討論呢, 難道我是笨到在外觀察都已能看到的分別 也沒有考慮嗎?


你回覆的水份比重太高了.  我看你是假定我是個中學生, 學識有限至不了解自己在說什麼吧.  在你的回覆裡點出 邏輯錯誤+沒所指的定義解釋, 太花時間了.  對不起, 我不想參與這討論, 先退了.  (是笑著說的BYE, 不要亂猜啊).

圖片附件: 15031912410a209aa558e078dc.jpg (2015-3-19 14:29, 81.91 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773876&k=13a7435fc6db80af37a82417a8b77ee7&t=1782409184&sid=xpdel8UChG


作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 14:49

回覆 43# bunbunlui

> ... 咪又係得返delta機型係師兄所講比較可取既機型

還有 噴頭跑XY的機型
作者: bunbunlui    時間: 2015-3-19 15:03

其實我又唔覺得某某機型一定係最好或者最差, 每種機型既設計都有佢既考慮因素, 有D係for平, 有D係for易砌, 有D係for高精度, 有D係for快, 冇一種機型會係無敵或者係垃圾要掉入堆填區, 正正就係有不同既設計先會啟發到新既思維, 最緊要係了解到每種設計既特性係咩, 用岩既方法去使用部機, 正如成日O係單車group聽到 "無最勁既車, 咩勁既車O係雞腳度踩都係廢車"
講返個post, Mendel i3又係咪真係廢到應該消失於世界呢? 又未必, 我又見到台灣有用家玩i3玩到好勁 (至少我覺得勁, 可能好多師兄會覺得好碎料), print到既野細到細個個一毫子都仲見到D細節位, 當然佢係換左0.2噴咀黎玩
https://www.facebook.com/pages/3 ... B0/1510943082500421
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 15:05

delta 機就算是平價的, 精度都能做得很好,。只要能處理好各移動部份的Backlash 就能打出亮眼的打印。但精不代表準, Delta 機的XY運動是由三個motor協調移動達成的。因應機器的硬件參數輸入firmware, 經過一些程式計算出來。不同於I3和Ultimaker單純一個motor控制一個軸。如果硬件實質參數和firmware有差,是要花一些功夫去調校的. 高質的機器能做到三角都一致, 調試不會太難。但一些質數不高的, 三隻角有不一致的誤差會做成幾何問題, 列如XY尺吋不一致,打印正方但出了梯型等。而且難於找出原因去較正。當然G29 Autolevel 能較正平台令其順利打印。如果只印花瓶或公仔, 這個問題可以無視。但要印零件自我完善機子可能會有問題。
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 15:58

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-19 15:59 編輯

回覆 46# bunbunlui

> 其實我又唔覺得某某機型一定係最好或者最差 ...

這種懶散的 反智+大包圍 說法, 就真的要戒了.  並不是沒有好與差, 只是一般人沒條件 去做判斷而已.  

設計 當然有高下.  只是要提出明確的證據 十分困難而已.  ^^", 是的, 這即是說 我提出了十分困難去提供的 明確證據.
作者: jackieleehome    時間: 2015-3-19 16:08

回覆 46# bunbunlui

不同的機是對不同我用發 100% agree.... NO 3d printer is perfect, 1000% agree.
作者: bunbunlui    時間: 2015-3-19 16:37

回覆 48# ma_hty

師兄, 我冇講過話無視設計既缺點, 我只係認為了解部機既特性 (包括強項同弱項), 因應返部機黎使用, 何來又有反智, 何來懶散? 除非有一部完美既機出現, 如果唔係部部機既用法都會唔同, 速度係弱項既咪印慢D咁解, 唔好硬話我無視晒D缺點, 部部機都一樣

係咪每個設計都要分高下對我黎講無意思, 我只需要知部機性能如何, 自己加以調整, 可以改善既就改, 冇辦法改部機既就改人, 正如法拉李同林保有冇需要分高下? 跑車有跑車既強項扌查法, 城市小車都有城市車既強項同用法, 硬要拼個你死我活, 輸既就要送去堆填區?
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 17:01

回覆 48# ma_hty


  > 這種懶散的 反智+大包圍 說法, 就真的要戒了.  並不是沒有好與差, 只是一般人沒條件 去做判斷而已.

這種自以為靠想像, 不去親身求証, 便以為自己有能力做判斷的說法, 就真的要戒了.
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 17:13

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-19 17:29 編輯

回覆 50# bunbunlui

明確證據 是難, 找到了, 就好好珍惜吧.  河蟹 河蟹, 河蟹沒謍養 多沒趣, 樓主在問哪機較好, 河蟹言論幫得上什麼忙呢?  (你會不會又想河蟹說: "世上沒有言論幫得上忙", 這樣的話, 我們又是在說什麼? 在練習打中文字嗎? )
作者: jackieleehome    時間: 2015-3-19 17:18

回覆 51# ustkl


    AGREEE......
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 17:23

回覆 51# ustkl

對不起, 你回覆的水份比重太高, 我不想參與
作者: bunbunlui    時間: 2015-3-19 17:32

回覆 52# ma_hty

請問我哪句有講過不用理會部機既優缺點? 我話了解部機特性就不是認清部機既性能? 我提出的不是證據說i3可以印得好? 我冇話過師兄所講所提出既言論幫不上忙, 我只想指出每個設計都有特性, 都有其存在的價值, 師兄指出這設計的優缺點, 樓主大可自己衡量考慮, 無必要講到有缺點的都係廢物, 存在只是阻住地球轉
唔通世上只可以存在大馬力, 速度快, 高速行車穩定的超跑, 其他馬力小, 實殼薄的小車就應早早淘汰?
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 17:42

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-20 16:37 編輯

回覆 55# bunbunlui

河蟹沒謍養, 沒趣.


> 唔通世上只可以存在大馬力, 速度快, 高速行車穩定的超跑, 其他馬力小, 實殼薄的小車就應早早淘汰?

因設計失誤而被淘汰的設計, 多著的, 不必驚訝吧.  你又何必以這種詭辯 去說白馬非馬呢.

淘汰是自然會發生的事, 我的第一台3D printer是 TOM, 這設計正正就是因設計失誤而被淘汰了呀.  你... 會不會想罵一下淘汰TOM的我們?  會不會想說 任何設計都不應被淘汰?
作者: Roz    時間: 2015-3-19 18:32

回覆  ma_hty

請問我哪句有講過不用理會部機既優缺點? 我話了解部機特性就不是認清部機既性能? 我提出的 ...
bunbunlui 發表於 2015-3-19 17:32


    因應使用需求選擇就可以,好似相機咁入門用平機先,當知道自己需求先買貴嘢。。。性價比合理就得
作者: Offer    時間: 2015-3-19 18:55

好了!各位各自表達各機的優缺點已經足夠令樓主了解買機要注意的地方,就在此處停一停吧!


*********
版主示
作者: 冰騎淋    時間: 2015-3-19 20:08

比2,3日時間我理解一下,大大們的術語有點多
加上家下禁睇系有3個方向 D記(Deltabot ), i記(i3), U記(ultimaker)

i3,ultimaker大多系差唔多,但容易出現水波紋,仲有系光軸容易不直,仲有系停一刻會有震動影響起始位置

Deltabot 最主要系左地方,開始時SETTING難,但精度高

但我有個3問題
第一 在45#ma_hty兄說"還有 噴頭跑XY的機型"是指"ultimaker"機型嗎?但佢都系    跑光軸會唔會都系影響精度?
第二 行皮帶,絲桿的分別?
第三 光軸可以用碳纤维會唔會比較好?
作者: ma_hty    時間: 2015-3-19 20:51

回覆 59# 冰騎淋

> Deltabot 最主要系左地方,開始時SETTING難,但精度高

Deltabot 的亮點是速度, 不是精度

> 第一 在45#ma_hty兄說"還有 噴頭跑XY的機型"是指"ultimaker"機型嗎?但佢都系    跑光軸會唔會都系影響精度?

噴頭跑XY的, 有 Makerbot Replicator 機型, 是開源的, 很多小生產商的機 也是以這為藍本的, 淘寶找找看吧.  Ultimaker 是冷門的選擇.   Prusa 和 Mendel 為啥不好, 說了很多了, 不再多說.


> 第二 行皮帶,絲桿的分別?

這都是傳動的方法.  籠統地說, 同步帶 說精度的性價比 較絲桿高很多, 但負重較低.


> 第三 光軸可以用碳纤维會唔會比較好?

沒聽說過有人用碳纤做光軸.
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-19 20:54

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-19 21:17 編輯

回覆 59# 冰騎淋

deleted
作者: zetaho2003    時間: 2015-3-19 21:58

Deltabot 的亮點是速度

但其實實際都無用, 因為擠出機都跟不上, 最後都要用返普通速度

本身開源DIY機都不是精度好高機器 都係玩具一部姐
作者: ustkl    時間: 2015-3-19 22:47

都係睇budget. 1000元只能選i3 或平價Delta. 行XY的最少也要2000,
作者: Offer    時間: 2015-3-19 23:48

如想再平D二手可能也是另類選擇
作者: hon2013    時間: 2015-3-20 01:22

都係果句, 樓主想玩3D打印定係3D打印機呢? 除非唔夠 budget, 否則一部有質數既成品機可以事半功倍。

如果選擇砌機, prusa i3 以一千人仔黎講係好選擇。 Z用較粗光軸,  thread rod用較幼 M5 同遠端不固定, 已大大減少Z artifact。部台灣機用鋁材做支架比較堅固。而套件用光軸,螺絲桿做底座有機會走位。 Tune好放在平整抬面就很好, 要搬來搬去有機會影響XYZ軸直角。國內 hobbed bolt 比較差, 這款用擠出輪有機會好一點。一千蚊別太高要求, 最差就算買零件攪到得都唔難,而且仲係平!

Delta 曾經被講成 cartesian 殺手, 但有鬼佬砌唔惦反而轉玩Prusa i3好開心。更加有話自己係 anti-anti-cartesian 的。  Delta 機係快, 但行唔到真直線的。 印直牆會有  Moire pattern, 接唔接受到見人見智。做六條臂一樣長講就易。如果 tune 唔到真係企係度。我覺得印公仔真係 perfect, 印機械零件要部 Delta 砌得好對稱先得。另外有的片話印到150 mm/S , 但好似未見過 post 相, 質量成疑。 Ramps 推 Delta太快會疾下疾下, 所以晤少人改用32 bits ARM CPU。還有印PLA 要快會加勁把風扇, 會撞皮帶, 於是打印面積又要再細 o的。

唔係話 Delta 唔好, 但唔好以為無缺點。另外有 DlY 能力可以考慮下 smartrapcore, 材料成本應該幾平。
作者: Roz    時間: 2015-3-20 02:13

都係果句, 樓主想玩3D打印定係3D打印機呢? 除非唔夠 budget, 否則一部有質數既成品機可以事半功倍。

如果 ...
hon2013 發表於 2015-3-20 01:22



    因為Kossel XYZ軸計算量多2-3倍,要將XYZ座標轉換成3個STEPPER移動值,而且有關算式係COS , SIN , TAN, 非常消耗 CPU資源....今日推MEGA 2560 ,每秒最多都係計到4-5萬則四則運算(連比較),再多判別式佢就會LAG, 同慢RESPOND , 而慢RESPOND影響打印質量(瘋狂流口水...)
作者: 絕對好奇    時間: 2015-3-20 05:29

本帖最後由 絕對好奇 於 2015-3-20 05:33 編輯

回覆 1# 冰騎淋

等小弟呢個曾經滄海又無水嘅過來人講返幾句,
玩3D printer有啲似玩古早時代嘅電腦,

1.當然要有啲閒錢
2.要對軟硬件都要有啲認識
3.要有少少diy嘅經驗同工具
4.有解決問題嘅頭腦同能力
5.需要一顆好學嘅心
6.永不言敗嘅意志

有齊哂以上條件,咁樣玩起上嚟就會得心應手,
如果得幾樣有,咁就要買貴少少嘅成品機,
可以先甜後苦,爭取時間吸取經驗,慢慢學習,
學好咗tune機,畫圖呢啲軟件部份,同專業嘅用詞。

而硬件方面,隨著時間過去,部機就會有啲嘢壞開始失靈,
到時再見招拆招,逐個問題解決,慢慢累積經驗,
同時亦可以了解到佢嘅運作原理。

如果有齊哂以上六項條件加少少被虐狂同鍾意挑戰自我,
咁就要買返部自組機嚟砌下,先苦後甜,你會係成功嘅路上,
得到好多用錢都買唔到嘅成功感同滿足感。

兩條路行邊一條,就要睇下自已能力而作出選擇,
不過無論行邊一條路都好,都要好似識女仔咁樣,
借用一句台灣朋友所講嘅話:"要有錢又有閒"至掂!
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-20 16:21

回覆 67# 絕對好奇

絕對同意...因為我有被虐狂所以....
作者: 絕對好奇    時間: 2015-3-20 17:03

回覆 68# linuxbaba

咁小弟就蝕底啲,出埋條皮鞭兼出力,
令到師兄滿意為止! 啊............一鞭.............兩鞭................三鞭.........................
作者: Roz    時間: 2015-3-20 17:47

回覆  linuxbaba

咁小弟就蝕底啲,出埋條皮鞭兼出力,
令到師兄滿意為止! 啊............一鞭.......... ...
絕對好奇 發表於 2015-3-20 17:03


睇 The Fifth Shadow of Grey啦=.="
作者: 絕對好奇    時間: 2015-3-21 02:46

回覆 70# Roz

師兄做乜講啲咁嘢呀!我講緊我支陳年皮鞭牌虎骨三鞭酒喎,
有齊 baba 大哥最鍾意嘅蛇貓狗三條鞭,証明佢真材實料,
預備慶祝佢部 printer 出世,要同佢飲番杯!

係 baba 大哥面講啲咁嘢實在有失莊重,估唔到師兄你啲思想係咁!
真係睇錯咗你,哼!哼!..............
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-21 10:24

本帖最後由 linuxbaba 於 2015-3-21 10:33 編輯

回覆 71# 絕對好奇

哈哈哈, 我的3d printer 已經出左啦,只需要加多一把扇。完全體啦
Btw, 我的1204ballscrew用上1.5Amotor有點吃力,how about yours?

Sorry, hijack 樓主post
作者: 絕對好奇    時間: 2015-3-21 16:50

回覆 72# linuxbaba

恭喜!恭喜!由睇住小弟印第一架林寶到依家,
終於都正正式式有部 3D printer,又係自己設計,
而且仲要大過我隻豬,可喜可賀!

我嗰個都係1.5A,好夠力,我個heatbed都唔輕,
因為用咗塊5mm厚嘅玻璃,貪佢無咁易跌爛,
當motor無電時會自動跌返落底,如果師兄嘅平台係同我一樣重,
應該亦會一樣,如果無跌嘅話,可能係兩枝Z光軸唔夠平行,
或垂直角度唔一致,令到平台升降有阻力,
攪到隻stepper唔夠力都唔出奇。


PS:Roz兄,唔好意思,呢次被小弟過咗你一幢嘞!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2