作者: noa_izumi 時間: 2015-9-27 18:32 標題: 新版TinyBoy 2, 10月中公開~
新版TinyBoy 2, 會在10月中公開
同時亦會為project進行crowd funding
新版尺寸比舊版細了一點, 但打印尺寸更大 (10 * 10 * 10cm)
零件更少及精簡, 打印速度比舊版快, 和其他xyz機相約
同場加影, TinyBoy 2 高身版 , 打印 10 * 10 * 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829960&k=048dd778de8c64470ad5c83ed5064df6&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829961&k=fec3be9720f7de3759ef3ef0bc89b2e6&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829962&k=805a54431e8270252949a5b454e202e9&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829963&k=12da3afd62a3b071ab98310793307f61&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829964&k=90f0e0423ed69d6a78c33af89f2751d0&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829965&k=df36fd627472b5ff19be39b6a5291298&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829966&k=ba179b241a0443fda78d8fa02a8da4ab&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829967&k=b006d78e10287503b500a5734d639f5c&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

作者: fred2088 時間: 2015-9-27 19:00
本帖最後由 fred2088 於 2015-9-27 19:10 編輯
回復 1 #noa_izumi
The new Tinyboy...
小白。。
via HKEPC Reader for Android
作者: vichui 時間: 2015-9-27 20:25
正想找部10cmX10cm的。。。!!
作者: whitechunk 時間: 2015-9-27 20:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wijklm 時間: 2015-9-27 20:50
要 diy自己砌的 嗎?
作者: yik_cheung 時間: 2015-9-27 23:25
幾好喎裝個extruder 摩打入箱來.
不過底部散熱會唔重係差D????
作者: palpatrick 時間: 2015-9-28 09:15
本帖最後由 palpatrick 於 2015-9-28 09:21 編輯
回覆 6# yik_cheung
Ching 所言什是!
好多人已經自救。
新設計用料少咗一體化多咗,打印件可以日後大量生產。

作者: yanronald 時間: 2015-9-28 09:51
Diy最有滿足感
期待tinyboy2能將 3d printer 推向一人一機的普及化
作者: g2david 時間: 2015-9-28 21:20
I want to get one
作者: iceman76 時間: 2015-9-29 11:12
應該唔會, 睇圖見佢HOT PLATE 位下面冇底板, 所以後面風扇可以散下面熱.
作者: yik_cheung 時間: 2015-9-29 11:24
回覆 10# iceman76
你睇下個case 外面近print bed 邊位係有塊膠板接位架! 個print bed 下面似跟現在一樣喎!個design 係靠果塊板mount z 摩打同塊controller. 而且佢係亞加力應該唔預裝heat bed.
作者: iceman76 時間: 2015-9-29 14:45
係喎, 原來個 extruder 摩打係打穿底板位, 等我睇圖望到 extruder 摩打以為冇添. CHING 摩擦力真強~
作者: bunbunlui 時間: 2015-9-29 16:28
新板要有printer先砌到?
作者: Super169 時間: 2015-9-29 16:37
唔知會唔會攪埋 團購DIY 散件包, 方便大家唔駛四處搵料, 又唔怕買錯唔合用.
作者: bam1a 時間: 2015-9-29 21:03
本帖最後由 bam1a 於 2015-9-29 21:05 編輯
留名先
同意ching所說
仲有,如果團購的話,正常大量購入應該更有利於成本控制(好似以前小米咁,手機元件用期貨方式購入,減低因運輸成本導致成本效益降低)
對於我哋同樓主其實唔係一件壞事(至於點樣做我唔清楚,offer大應該有一定的經驗吧
甚至試下用kickstarter那些羣體集資平台試下水溫(呢個我更加唔知點
作者: ghost2377 時間: 2015-9-29 23:18
本帖最後由 ghost2377 於 2015-9-29 23:19 編輯
人地都話計劃群眾募資,又點會同你搞團購丫

收到舊錢先再諗其他吧
作者: bam1a 時間: 2015-9-29 23:34
也對
我收回以上觀點
作者: Super169 時間: 2015-9-30 01:20
從另一個角度去睇, 群眾募資 同 團購, 對買家分別唔大.
如果唔計失敗果D, 只係睇成功既結果.
都係一大班人各自比錢出黎, 一人買一件, 由攪手去買野派比大家. 唔夠數就唔成團.
就等於同你講: 家陣集資, 每人比 100蚊 認購一套, 湊夠 8000蚊就開得工, 一個月後出貨.
又或者咁講: 家陣團購, 每套 100蚊, 有 80 個人有興趣就成團, 一個月後派貨.
對用家黎講, 有幾大分別?
作者: fred2088 時間: 2015-9-30 10:17
回覆 18# Super169
有少少不同...
群眾募資 成功 .... 件東西也未必可以做出來.... D錢凍過水...
作者: ustkl 時間: 2015-9-30 10:56
建議樓主crowd funding 小心訂價, 別忘記了Makibox 的教訓.
作者: fred2088 時間: 2015-9-30 10:57
回覆 20# ustkl
可以說說重溫吓嗎? ...
作者: ustkl 時間: 2015-9-30 11:33
回覆 21# fred2088
search post 重溫
http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes
死因主要是兩方面,
1, 定價過低, 引來一大班backer. 收晒錢先發覺要推件產品上生產線, 還有很多隱藏成本。
最後成品一係偷工減料, 一係出貨放飛機, 想退$又冇著落。收到貨果D又印到
2, 跟本部機設計有問題, 打印質數落後大市。
作者: iceman76 時間: 2015-9-30 11:44
本帖最後由 iceman76 於 2015-9-30 11:46 編輯
不過講真, 每當有新o野出場, 淘寶工廠總會快你一步.
我覺得tinyboy 2.0 一出facebook, 已經有大陸公司開發始諗緊點抄.
所以如果要crowd funding, 應該要好快就要出貨, 唔係就要獨創軟件~
btw 其實tinyboy 都未有得賣, 我o地又係抄襲又改到乜version 都有
作者: g2david 時間: 2015-9-30 11:56
Why not put it to KickStart?
作者: fred2088 時間: 2015-9-30 12:16
回覆 23# iceman76
CHING Open Source 給大家玩 , 可以知道反應....
作者: dtom 時間: 2015-9-30 12:22
呢部簡單好多, 而且第一代已經有大量成功例子, 應該無乜可能爛尾啦
作者: dtom 時間: 2015-9-30 12:26
本帖最後由 dtom 於 2015-9-30 12:31 編輯
淘佬只會抄, 我極度懷疑如果當初我無砌個BOM出黎, 淘佬有無人會抄 ...
而且 xyz 既 3dp 結構其實好簡單
有 diy 過又識畫機械既人, 剩係睇第一頁已經估到 9 成點畫, 要抄既 2 個鐘內都完成唔係無可能
作者: dtom 時間: 2015-9-30 12:32
佢係為人師表喎,咁算唔算做外快
作者: whitechunk 時間: 2015-9-30 12:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bam1a 時間: 2015-9-30 12:46
假如以日後R&D的話
羣衆集資比較大路,本身團購偏向小圈子形式,難引起公衆注意
作者: g2david 時間: 2015-9-30 13:13
回覆 28# dtom
公務員可以以私人身份投票, 為何不可用私人身份推廣3d 打印, CY都話要讚, CY都可以以個人身份收5千個.笑完了
其實可以找團隊中一位成員做咪得囉
作者: whitechunk 時間: 2015-9-30 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169 時間: 2015-9-30 13:46
所以我咪話: 如果唔計失敗果D, 只係睇成功既結果.
作者: Super169 時間: 2015-9-30 13:52
咁如果佢唔當係集資, 係幫大家手團購呢?
作者: dtom 時間: 2015-9-30 14:15
推廣當然可以, 我亦舉腳讚成!
但身為老師就好多限制...
我有親戚想係淘寶買禮物比小朋友做奬品, 都要左諗右諗
呢邊又話點比錢會有積分唔得,
果邊又話集運要分開唔同我果的貨一齊送,
太大袋要坐的士錢,果少少錢都廢事煩都要自己俾左就算
為左推廣比教育署抽後腳就無謂
香港法律/教育制度幾守舊大家都知道
作者: g2david 時間: 2015-9-30 14:24
回覆 35# dtom
不如你攪啦
作者: KSC 時間: 2015-9-30 14:32
以我所知,在IVE如果在學期間有野研發左出來,版權屬IVE。
老師應該唔會預你有研發野,咁呢D應該版權屬個人。
之為就看點定義秘load。
作者: fred2088 時間: 2015-9-30 14:46
本帖最後由 fred2088 於 2015-9-30 14:54 編輯
回復 37 #KSC
老師那來有這麽多時問做開發,他早已走了出來。。行開發之路。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: noa_izumi 時間: 2015-9-30 15:40
回覆 38# fred2088
多謝師兄們關心。其實上年開始,已暫時離開教席工作,可以有更多時為其他學校及其他地方推廣。而今年8月份亦幸運地成為了數碼港其中一閒培育公司。因此可繼續下去。
開放/推廣/獲取資源keep going不易行,不過會努力頂住。
另外,這次的版本已考慮了量產方面的問題,目標仍然以簡易,便宜,普及為主,如果各師兄有興趣,10月中請支持一下小弟
作者: iceman76 時間: 2015-9-30 15:49
noa_izumi 連份教席都唔要, 呢個決定真係好重大~
接你手o個 D&T 老師都師都幾慘, 你咁有料, 佢唔勁過你都好頭痕~
作者: yanronald 時間: 2015-9-30 15:50
回覆 39# noa_izumi
當然支持! :)
感謝你為教育所付出的努力
作者: fred2088 時間: 2015-9-30 19:59
本帖最後由 fred2088 於 2015-9-30 20:04 編輯
回覆 41# yanronald
https://www.facebook.com/tinyboy ... ?type=3&theater
Promo 制作中 ....
作者: yanronald 時間: 2015-10-1 00:07
回覆 42# fred2088
正!
我每日都追看新update
請問那個完成品的quality 是 the highest resolution?
作者: fred2088 時間: 2015-10-1 00:11
回覆 43# yanronald
E3D V6 + MKS mini 的 Resolution ...
作者: yanronald 時間: 2015-10-1 00:20
回覆 44# fred2088
How long does it take for that product?
作者: sawada_gui 時間: 2015-10-1 07:31
I just say.... Good!
Waiting for your product;)
作者: fred2088 時間: 2015-10-1 13:39
回覆 45# yanronald
CHInG 話 十月中 ...
作者: g2david 時間: 2015-10-2 09:04
見到可以用e3d 雙頭,幾好
作者: fred2088 時間: 2015-10-2 09:49
回覆 48# g2david
兩入一出 ..... 升級項目 ....
作者: whitechunk 時間: 2015-10-2 09:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g2david 時間: 2015-10-2 10:09
回覆 49# fred2088
E3D Cyclops 解決了雙頭alginment 問題, 個結構幾得意 , 旁邊在兩粒鐵珠, 以阻止另一邊PLA倒流. 我問過Taobao clone賣家, 現時所有clone 都無鐵珠, 而且話停左, 因為有問題.
返而 E3D Cimera 雙頭有clone. 下個月買個試下先.
TinyBoy 2.0, 結構幾好, 個Z axis, 用固定膠件X axis, 像makerbot 日後大量壓模後準確度一定高. 反而Z axis 應該用12mm or 10mm 光軸, 因為X axis 負荷不輕.
作者: fred2088 時間: 2015-10-2 11:19
本帖最後由 fred2088 於 2015-10-2 14:31 編輯
回覆 51# g2david
國內的 E3D Clone 都不是 100%的 ...
E3D V5 ... 同同一間店買都不相容 ....

E3D V6 ... 同一問題及 內面有好多時有問題 ..
E3D cyclops .... 正如你所說 ...

作者: fred2088 時間: 2015-10-2 11:20
回覆 50# whitechunk
Tinyboy 2 是CHING 的產品 ....
等他 Open Source 先吧 ....
作者: yanronald 時間: 2015-10-6 23:27
新testing news:
https://www.facebook.com/tinyboy3dp/videos/1024321617607719/
作者: fred2088 時間: 2015-10-7 11:01
回覆 54# yanronald
Get ... Set .....
https://www.facebook.com/tinyboy ... ?type=3&theater
作者: whitechunk 時間: 2015-10-15 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bunbunlui 時間: 2015-10-15 11:26
好似話左係快鏡黎喎
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: whitechunk 時間: 2015-10-15 11:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanronald 時間: 2015-10-15 11:50
如果真係可以咁快, 大家都好開心望住佢print~ :)
作者: fred2088 時間: 2015-10-15 20:01
回復 56 #whitechunk
出鳥,出鳥!
19 Oct (Mon) - 18:00HKT - Indiegogo - TinyBoy 2
via HKEPC Reader for Android
作者: g2david 時間: 2015-10-17 12:24
成功與否,價錢係關鍵。
under $2000. must buy
如果2500下,值得考慮。
over $3000 就無乜興趣。
over $5000 只會默默 support.
作者: fred2088 時間: 2015-10-17 12:36
本帖最後由 fred2088 於 2015-10-17 13:52 編輯
回覆 61# g2david
early bird under $2000,
normal price over $2000 and less $2500 ....
香港買免運费!
還有高身版 ...
作者: whitechunk 時間: 2015-10-17 15:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088 時間: 2015-10-17 16:19
回復 63 #whitechunk
Diy 要等再等!
via HKEPC Reader for Android
作者: bunbunlui 時間: 2015-10-17 16:26
自己畫,唔使等
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: whitechunk 時間: 2015-10-17 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk 時間: 2015-10-17 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ustkl 時間: 2015-10-17 17:55
回覆 62# fred2088
under 2000 是整機還是散件?
作者: fred2088 時間: 2015-10-17 18:24
回復 68 #ustkl
Kit
via HKEPC Reader for Android
作者: Super169 時間: 2015-10-17 23:24
有價錢未?
作者: fred2088 時間: 2015-10-17 23:44
回覆 70# Super169
等多兩天 ....
作者: g2david 時間: 2015-10-17 23:58
回覆 62# fred2088
Can I pre-order one now?
作者: fred2088 時間: 2015-10-18 00:06
回覆 72# g2david
兩天後都是 Early Bird, 要下年 Q1 ....
你都是要找 Tinyboy 師兄 問問 ....
作者: whitechunk 時間: 2015-10-19 09:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088 時間: 2015-10-19 12:22
回覆 74# whitechunk
排隊做第一個 ....
作者: lunlun 時間: 2015-10-19 15:15
Early Bird 係咪齊晒件既套裝(未砌)?
如係的話, 新手易唔易處理~~ 想入部當做起點學野~~
作者: fred2088 時間: 2015-10-19 15:37
回復 76 #lunlun
Early bird 只是平D。。。所有都是DlY套件。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: whitechunk 時間: 2015-10-19 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ustkl 時間: 2015-10-19 17:15
回覆 78# whitechunk
就算唔係 early bird. 都係white mice
因為都要响出貨前back 左先
Tinyboy 2, 應該冇乜風險, 因為唔係乜野神奇新科技. 定價又不是不合理地低。
作者: fred2088 時間: 2015-10-19 18:27
回復 79 #ustkl
https://www.indiegogo.com/projects/tinyboy-2-3d-printer-for-education
Tinyboy 2 出來烏。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: ilty 時間: 2015-10-19 18:31
early bird 都要3月先到貨...
第一次玩集資 想問下有問題可以係邊到問?
作者: noa_izumi 時間: 2015-10-19 18:33
各位師兄,剛上了indiegogo,如果可以,請支持小弟的project一下。
https://www.indiegogo.com/projec ... nter-for-education/
有師兄問過關於定價的問題,其實indiegogo + payment gateway + 匯率 = 已經食左 15 - 20%。因此可能會比你們想像的貴了一點。但我們一直希望做更方便的3d printer給小朋友用,而且在將來發展其他配套,所以希望大家可以幫忙一下,小弟無限感激。
作者: g2david 時間: 2015-10-19 18:55
買了 L16 early bird
作者: yanronald 時間: 2015-10-19 18:59
買了 L16 early bird too
作者: noa_izumi 時間: 2015-10-19 19:07
多謝各位師兄,放心,我們已找了膠廠生產零件,而其他零件,在上一版tinyboy時已經有用開的supplier,因此我們希望可以盡早出貨給各位師兄,估計可以早些,放心,我們一心做3d printer, 不是做咖啡機 =)
作者: g2david 時間: 2015-10-19 19:11
雖然買左,也想問是否完成品,不用自己砌
作者: noa_izumi 時間: 2015-10-19 19:24
是KIT, 不過新版會很易砌,相信可以一小時左右完成。如果各位師兄不介意,到時一起開個砌機大會 + 版聚一下啦 =)
作者: ilty 時間: 2015-10-19 19:25
回覆 85# noa_izumi
我有見說明寫RECOMMAND PLA 同OTHER FDM MATERIALS<250度
咁係咪ABS都印到?
作者: mfai 時間: 2015-10-19 19:27
買了 L16 early bird

我的第一部 3D printer
作者: whitechunk 時間: 2015-10-19 19:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunlun 時間: 2015-10-19 19:35
L16 Early Bird~ 已支持
我都係第一部3D Printer, 希望可以係一個好開始去學玩3D Printer
作者: bam1a 時間: 2015-10-19 19:52
TPU呢種材料一定要熱牀,唔係會激到你跳樓(誇大法)
作者: noa_izumi 時間: 2015-10-19 20:24
剛有位師兄係indiegogo donate左 279美金, 而唔係按買機。係唔係有師兄按錯, 請留意下,如果係按錯, 請告知我, 我同師兄一起處理返
作者: fred2088 時間: 2015-10-19 20:40
回覆 92# bam1a
可以的 ... 不過沒有印大的 ...
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834808&k=d804ff9a2a10588126f7c6fdf030b9e2&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834809&k=83d2af290a174ac95c227188f77fe902&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq

作者: asker 時間: 2015-10-19 23:11
support, 已 contribute L16 early bird.
作者: waiki 時間: 2015-10-19 23:51
support,L16 early bird
作者: kazzam 時間: 2015-10-20 01:49
我好想買,但又有幾個問題唔明,唔知有無師兄可以幫到我呢?
1:如果我印完D野之後自己打磨平滑番又得唔得架呢?(因為我見佢UP TO 0.1MM都有一層層的痕)
2:可唔可以做到一般模型既硬度?
唔該哂咁多位師兄~我完全新手,但好想自己整下模型黎玩THX
作者: ipsir 時間: 2015-10-20 07:48
support, 已 contribute L16 early bird.
作者: 金仔~ 時間: 2015-10-20 09:37
Contribute L16 Early Bird

作者: chungman237 時間: 2015-10-20 09:38
support, L16 early bird


