Board logo

標題: 新版TinyBoy 2, 10月中公開~ [打印本頁]

作者: noa_izumi    時間: 2015-9-27 18:32     標題: 新版TinyBoy 2, 10月中公開~

新版TinyBoy 2, 會在10月中公開
同時亦會為project進行crowd funding

新版尺寸比舊版細了一點, 但打印尺寸更大 (10 * 10 * 10cm)
零件更少及精簡, 打印速度比舊版快, 和其他xyz機相約

DSC_1821.jpg
DSC_1805.jpg
DSC_1818.jpg
DSC_1820.jpg
DSC_1830.jpg

同場加影, TinyBoy 2 高身版 , 打印 10 * 10 * 16
DSC_1836.jpg

圖片附件: DSC_1836.jpg (2015-9-27 18:21, 141.44 KB) / 下載次數 106
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829960&k=048dd778de8c64470ad5c83ed5064df6&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1805.jpg (2015-9-27 18:21, 147.26 KB) / 下載次數 80
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829961&k=fec3be9720f7de3759ef3ef0bc89b2e6&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1821.jpg (2015-9-27 18:23, 112.54 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829962&k=805a54431e8270252949a5b454e202e9&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1830.jpg (2015-9-27 18:23, 147.49 KB) / 下載次數 75
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829963&k=12da3afd62a3b071ab98310793307f61&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1830.jpg (2015-9-27 18:23, 147.49 KB) / 下載次數 87
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829964&k=90f0e0423ed69d6a78c33af89f2751d0&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1836.jpg (2015-9-27 18:23, 141.44 KB) / 下載次數 79
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829965&k=df36fd627472b5ff19be39b6a5291298&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1818.jpg (2015-9-27 18:23, 133.76 KB) / 下載次數 104
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829966&k=ba179b241a0443fda78d8fa02a8da4ab&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: DSC_1820.jpg (2015-9-27 18:23, 146.77 KB) / 下載次數 71
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1829967&k=b006d78e10287503b500a5734d639f5c&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq


作者: fred2088    時間: 2015-9-27 19:00

本帖最後由 fred2088 於 2015-9-27 19:10 編輯

回復 1 #noa_izumi

The new Tinyboy...

小白。。

via HKEPC Reader for Android
作者: vichui    時間: 2015-9-27 20:25

正想找部10cmX10cm的。。。!!
作者: whitechunk    時間: 2015-9-27 20:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wijklm    時間: 2015-9-27 20:50

要 diy自己砌的 嗎?
作者: yik_cheung    時間: 2015-9-27 23:25

幾好喎裝個extruder 摩打入箱來.
不過底部散熱會唔重係差D????
作者: palpatrick    時間: 2015-9-28 09:15

本帖最後由 palpatrick 於 2015-9-28 09:21 編輯

回覆 6# yik_cheung


    Ching 所言什是!
好多人已經自救。

新設計用料少咗一體化多咗,打印件可以日後大量生產。


作者: yanronald    時間: 2015-9-28 09:51

Diy最有滿足感
期待tinyboy2能將 3d printer 推向一人一機的普及化

作者: g2david    時間: 2015-9-28 21:20

I want to get one
作者: iceman76    時間: 2015-9-29 11:12

幾好喎裝個extruder 摩打入箱來.
不過底部散熱會唔重係差D????
yik_cheung 發表於 2015-9-27 23:25


應該唔會, 睇圖見佢HOT PLATE 位下面冇底板, 所以後面風扇可以散下面熱.
作者: yik_cheung    時間: 2015-9-29 11:24

回覆 10# iceman76


 你睇下個case  外面近print bed 邊位係有塊膠板接位架!    個print bed  下面似跟現在一樣喎!個design 係靠果塊板mount z 摩打同塊controller.   而且佢係亞加力應該唔預裝heat bed.   
作者: iceman76    時間: 2015-9-29 14:45

回覆  iceman76


 你睇下個case  外面近print bed 邊位係有塊膠板接位架!    個print bed  下面似跟現在 ...
yik_cheung 發表於 2015-9-29 11:24



係喎,  原來個 extruder 摩打係打穿底板位, 等我睇圖望到 extruder 摩打以為冇添.  CHING 摩擦力真強~
作者: bunbunlui    時間: 2015-9-29 16:28

新板要有printer先砌到?
作者: Super169    時間: 2015-9-29 16:37

唔知會唔會攪埋 團購DIY 散件包, 方便大家唔駛四處搵料, 又唔怕買錯唔合用.
作者: bam1a    時間: 2015-9-29 21:03

本帖最後由 bam1a 於 2015-9-29 21:05 編輯
唔知會唔會攪埋 團購DIY 散件包, 方便大家唔駛四處搵料, 又唔怕買錯唔合用.
Super169 發表於 2015-9-29 16:37


留名先
同意ching所說
仲有,如果團購的話,正常大量購入應該更有利於成本控制(好似以前小米咁,手機元件用期貨方式購入,減低因運輸成本導致成本效益降低)
對於我哋同樓主其實唔係一件壞事(至於點樣做我唔清楚,offer大應該有一定的經驗吧
甚至試下用kickstarter那些羣體集資平台試下水溫(呢個我更加唔知點 )
作者: ghost2377    時間: 2015-9-29 23:18

本帖最後由 ghost2377 於 2015-9-29 23:19 編輯
留名先
同意ching所說
仲有,如果團購的話,正常大量購入應該更有利於成本控制(好似以前小米咁,手 ...
bam1a 發表於 2015-9-29 21:03


人地都話計劃群眾募資,又點會同你搞團購丫
收到舊錢先再諗其他吧
作者: bam1a    時間: 2015-9-29 23:34

人地都話計劃群眾募資,又點會同你搞團購丫
收到舊錢先再諗其他吧 ...
ghost2377 發表於 2015-9-29 23:18


也對
我收回以上觀點
作者: Super169    時間: 2015-9-30 01:20

人地都話計劃群眾募資,又點會同你搞團購丫
收到舊錢先再諗其他吧 ...
ghost2377 發表於 2015-9-29 23:18



從另一個角度去睇, 群眾募資 同 團購, 對買家分別唔大.  
如果唔計失敗果D, 只係睇成功既結果.  
都係一大班人各自比錢出黎, 一人買一件, 由攪手去買野派比大家.  唔夠數就唔成團.

就等於同你講:  家陣集資, 每人比 100蚊 認購一套, 湊夠 8000蚊就開得工, 一個月後出貨.
又或者咁講: 家陣團購, 每套 100蚊, 有 80 個人有興趣就成團, 一個月後派貨.

對用家黎講, 有幾大分別?
作者: fred2088    時間: 2015-9-30 10:17

回覆 18# Super169


    有少少不同...
    群眾募資 成功 .... 件東西也未必可以做出來.... D錢凍過水...
作者: ustkl    時間: 2015-9-30 10:56

建議樓主crowd funding 小心訂價, 別忘記了Makibox 的教訓.
作者: fred2088    時間: 2015-9-30 10:57

回覆 20# ustkl


    可以說說重溫吓嗎? ...
作者: ustkl    時間: 2015-9-30 11:33

回覆 21# fred2088

search post 重溫
http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes

死因主要是兩方面,
1, 定價過低, 引來一大班backer. 收晒錢先發覺要推件產品上生產線, 還有很多隱藏成本。
最後成品一係偷工減料, 一係出貨放飛機, 想退$又冇著落。收到貨果D又印到

2, 跟本部機設計有問題, 打印質數落後大市。
作者: iceman76    時間: 2015-9-30 11:44

本帖最後由 iceman76 於 2015-9-30 11:46 編輯
建議樓主crowd funding 小心訂價, 別忘記了Makibox 的教訓.
ustkl 發表於 2015-9-30 10:56



不過講真,  每當有新o野出場,  淘寶工廠總會快你一步.

我覺得tinyboy 2.0 一出facebook, 已經有大陸公司開發始諗緊點抄.

所以如果要crowd funding,  應該要好快就要出貨, 唔係就要獨創軟件~

btw 其實tinyboy 都未有得賣, 我o地又係抄襲又改到乜version 都有 ,  所以做product 真係好難搵食~
作者: g2david    時間: 2015-9-30 11:56

Why not put it to KickStart?
作者: fred2088    時間: 2015-9-30 12:16

回覆 23# iceman76


    CHING Open Source 給大家玩 , 可以知道反應.... Hobby King 也是問過他才做 ...
作者: dtom    時間: 2015-9-30 12:22

#19
    群眾募資 成功 .... 件東西也未必可以做出來.... D錢凍過水. ...
fred2088 發表於 2015-9-30 10:17


呢部簡單好多, 而且第一代已經有大量成功例子, 應該無乜可能爛尾啦
作者: dtom    時間: 2015-9-30 12:26

本帖最後由 dtom 於 2015-9-30 12:31 編輯
不過講真,  每當有新o野出場,  淘寶工廠總會快你一步...
iceman76 發表於 2015-9-30 11:44



淘佬只會抄, 我極度懷疑如果當初我無砌個BOM出黎, 淘佬有無人會抄 ...
而且 xyz 既 3dp 結構其實好簡單
有 diy 過又識畫機械既人, 剩係睇第一頁已經估到 9 成點畫, 要抄既 2 個鐘內都完成唔係無可能
作者: dtom    時間: 2015-9-30 12:32

Why not put it to KickStart?
g2david 發表於 2015-9-30 11:56



    佢係為人師表喎,咁算唔算做外快
作者: whitechunk    時間: 2015-9-30 12:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bam1a    時間: 2015-9-30 12:46

回覆  Super169


    有少少不同...
    群眾募資 成功 .... 件東西也未必可以做出來.... D錢凍過水. ...
fred2088 發表於 2015-9-30 10:17


假如以日後R&D的話
羣衆集資比較大路,本身團購偏向小圈子形式,難引起公衆注意
作者: g2david    時間: 2015-9-30 13:13

回覆 28# dtom


    公務員可以以私人身份投票, 為何不可用私人身份推廣3d 打印, CY都話要讚, CY都可以以個人身份收5千個.笑完了

其實可以找團隊中一位成員做咪得囉
作者: whitechunk    時間: 2015-9-30 13:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Super169    時間: 2015-9-30 13:46

回覆  Super169


    有少少不同...
    群眾募資 成功 .... 件東西也未必可以做出來.... D錢凍過水. ...
fred2088 發表於 2015-9-30 10:17


所以我咪話:  如果唔計失敗果D, 只係睇成功既結果.   
作者: Super169    時間: 2015-9-30 13:52

不可私自秘撈,必須先申報
whitechunk 發表於 2015-9-30 13:20


咁如果佢唔當係集資, 係幫大家手團購呢?
作者: dtom    時間: 2015-9-30 14:15

#31
    公務員可以以私人身份投票, 為何不可用私人身份推廣3d 打印,......
g2david 發表於 2015-9-30 13:13


推廣當然可以, 我亦舉腳讚成!
但身為老師就好多限制...

我有親戚想係淘寶買禮物比小朋友做奬品, 都要左諗右諗
呢邊又話點比錢會有積分唔得,
果邊又話集運要分開唔同我果的貨一齊送,
太大袋要坐的士錢,果少少錢都廢事煩都要自己俾左就算

為左推廣比教育署抽後腳就無謂
香港法律/教育制度幾守舊大家都知道
作者: g2david    時間: 2015-9-30 14:24

回覆 35# dtom


    不如你攪啦
作者: KSC    時間: 2015-9-30 14:32

以我所知,在IVE如果在學期間有野研發左出來,版權屬IVE。
老師應該唔會預你有研發野,咁呢D應該版權屬個人。
之為就看點定義秘load。
作者: fred2088    時間: 2015-9-30 14:46

本帖最後由 fred2088 於 2015-9-30 14:54 編輯

回復 37 #KSC

老師那來有這麽多時問做開發,他早已走了出來。。行開發之路。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: noa_izumi    時間: 2015-9-30 15:40

回覆 38# fred2088

多謝師兄們關心。其實上年開始,已暫時離開教席工作,可以有更多時為其他學校及其他地方推廣。而今年8月份亦幸運地成為了數碼港其中一閒培育公司。因此可繼續下去。

開放/推廣/獲取資源keep going不易行,不過會努力頂住。

另外,這次的版本已考慮了量產方面的問題,目標仍然以簡易,便宜,普及為主,如果各師兄有興趣,10月中請支持一下小弟
作者: iceman76    時間: 2015-9-30 15:49

回覆  fred2088

多謝師兄們關心。其實上年開始,已暫時離開教席工作,可以有更多時為其他學校及其他地方 ...
noa_izumi 發表於 2015-9-30 15:40



noa_izumi 連份教席都唔要, 呢個決定真係好重大~
接你手o個 D&T 老師都師都幾慘, 你咁有料, 佢唔勁過你都好頭痕~
作者: yanronald    時間: 2015-9-30 15:50

回覆 39# noa_izumi


當然支持! :)

感謝你為教育所付出的努力
作者: fred2088    時間: 2015-9-30 19:59

本帖最後由 fred2088 於 2015-9-30 20:04 編輯

回覆 41# yanronald


    https://www.facebook.com/tinyboy ... ?type=3&theater

Promo 制作中 ....
作者: yanronald    時間: 2015-10-1 00:07

回覆 42# fred2088

正!
我每日都追看新update

請問那個完成品的quality 是 the highest resolution?
作者: fred2088    時間: 2015-10-1 00:11

回覆 43# yanronald


    E3D V6 + MKS mini 的 Resolution ...
作者: yanronald    時間: 2015-10-1 00:20

回覆 44# fred2088


How long does it take for that product?
作者: sawada_gui    時間: 2015-10-1 07:31

I just say.... Good!
Waiting for your product;)
作者: fred2088    時間: 2015-10-1 13:39

回覆 45# yanronald


CHInG 話     十月中 ...
作者: g2david    時間: 2015-10-2 09:04

見到可以用e3d 雙頭,幾好
作者: fred2088    時間: 2015-10-2 09:49

回覆 48# g2david


    兩入一出 ..... 升級項目 ....
作者: whitechunk    時間: 2015-10-2 09:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g2david    時間: 2015-10-2 10:09

回覆 49# fred2088

E3D Cyclops 解決了雙頭alginment 問題,  個結構幾得意 , 旁邊在兩粒鐵珠, 以阻止另一邊PLA倒流.   我問過Taobao clone賣家, 現時所有clone 都無鐵珠, 而且話停左, 因為有問題.

    返而 E3D Cimera 雙頭有clone. 下個月買個試下先.

TinyBoy 2.0,  結構幾好,  個Z axis, 用固定膠件X axis,  像makerbot 日後大量壓模後準確度一定高. 反而Z axis 應該用12mm or 10mm 光軸, 因為X axis 負荷不輕.
作者: fred2088    時間: 2015-10-2 11:19

本帖最後由 fred2088 於 2015-10-2 14:31 編輯

回覆 51# g2david


    國內的 E3D Clone 都不是 100%的 ...
    E3D V5 ... 同同一間店買都不相容 ....
    E3D V6 ... 同一問題及 內面有好多時有問題 ..
    E3D cyclops .... 正如你所說 ...
作者: fred2088    時間: 2015-10-2 11:20

回覆 50# whitechunk


    Tinyboy 2 是CHING 的產品 ....
    等他 Open Source 先吧 ....
作者: yanronald    時間: 2015-10-6 23:27

新testing news:
https://www.facebook.com/tinyboy3dp/videos/1024321617607719/
作者: fred2088    時間: 2015-10-7 11:01

回覆 54# yanronald


    Get ... Set .....

https://www.facebook.com/tinyboy ... ?type=3&theater
作者: whitechunk    時間: 2015-10-15 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bunbunlui    時間: 2015-10-15 11:26

好似話左係快鏡黎喎

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: whitechunk    時間: 2015-10-15 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanronald    時間: 2015-10-15 11:50

好快下喎
whitechunk 發表於 2015-10-15 10:49



    如果真係可以咁快, 大家都好開心望住佢print~ :)
作者: fred2088    時間: 2015-10-15 20:01

回復 56 #whitechunk

出鳥,出鳥!

19 Oct (Mon) - 18:00HKT - Indiegogo - TinyBoy 2

via HKEPC Reader for Android
作者: g2david    時間: 2015-10-17 12:24

成功與否,價錢係關鍵。
under $2000. must buy
如果2500下,值得考慮。
over $3000 就無乜興趣。
over $5000 只會默默 support.
作者: fred2088    時間: 2015-10-17 12:36

本帖最後由 fred2088 於 2015-10-17 13:52 編輯

回覆 61# g2david


    early bird under $2000,
   normal price over $2000 and less $2500 ....

香港買免運费!

   還有高身版 ...
作者: whitechunk    時間: 2015-10-17 15:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2015-10-17 16:19

回復 63 #whitechunk

Diy 要等再等!

via HKEPC Reader for Android
作者: bunbunlui    時間: 2015-10-17 16:26

自己畫,唔使等

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: whitechunk    時間: 2015-10-17 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whitechunk    時間: 2015-10-17 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ustkl    時間: 2015-10-17 17:55

回覆 62# fred2088

under 2000 是整機還是散件?
作者: fred2088    時間: 2015-10-17 18:24

回復 68 #ustkl

Kit

via HKEPC Reader for Android
作者: Super169    時間: 2015-10-17 23:24

有價錢未?
作者: fred2088    時間: 2015-10-17 23:44

回覆 70# Super169


    等多兩天 ....
作者: g2david    時間: 2015-10-17 23:58

回覆 62# fred2088


   Can I pre-order one now?
作者: fred2088    時間: 2015-10-18 00:06

回覆 72# g2david


    兩天後都是 Early Bird, 要下年 Q1 ....
    你都是要找 Tinyboy 師兄 問問 ....
作者: whitechunk    時間: 2015-10-19 09:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2015-10-19 12:22

回覆 74# whitechunk


    排隊做第一個 ....
作者: lunlun    時間: 2015-10-19 15:15

Early Bird 係咪齊晒件既套裝(未砌)?
如係的話, 新手易唔易處理~~ 想入部當做起點學野~~
作者: fred2088    時間: 2015-10-19 15:37

回復 76 #lunlun

Early bird 只是平D。。。所有都是DlY套件。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: whitechunk    時間: 2015-10-19 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ustkl    時間: 2015-10-19 17:15

回覆 78# whitechunk

就算唔係 early bird. 都係white mice
因為都要响出貨前back 左先

Tinyboy 2, 應該冇乜風險, 因為唔係乜野神奇新科技. 定價又不是不合理地低。
作者: fred2088    時間: 2015-10-19 18:27

回復 79 #ustkl

https://www.indiegogo.com/projects/tinyboy-2-3d-printer-for-education

Tinyboy 2 出來烏。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: ilty    時間: 2015-10-19 18:31

early bird 都要3月先到貨...
第一次玩集資 想問下有問題可以係邊到問?
作者: noa_izumi    時間: 2015-10-19 18:33

各位師兄,剛上了indiegogo,如果可以,請支持小弟的project一下。

https://www.indiegogo.com/projec ... nter-for-education/

有師兄問過關於定價的問題,其實indiegogo + payment gateway + 匯率 = 已經食左 15 - 20%。因此可能會比你們想像的貴了一點。但我們一直希望做更方便的3d printer給小朋友用,而且在將來發展其他配套,所以希望大家可以幫忙一下,小弟無限感激。
作者: g2david    時間: 2015-10-19 18:55

買了 L16 early bird
作者: yanronald    時間: 2015-10-19 18:59

買了 L16 early bird too
作者: noa_izumi    時間: 2015-10-19 19:07

多謝各位師兄,放心,我們已找了膠廠生產零件,而其他零件,在上一版tinyboy時已經有用開的supplier,因此我們希望可以盡早出貨給各位師兄,估計可以早些,放心,我們一心做3d printer, 不是做咖啡機 =)
作者: g2david    時間: 2015-10-19 19:11

雖然買左,也想問是否完成品,不用自己砌
作者: noa_izumi    時間: 2015-10-19 19:24

是KIT, 不過新版會很易砌,相信可以一小時左右完成。如果各位師兄不介意,到時一起開個砌機大會 + 版聚一下啦 =)
作者: ilty    時間: 2015-10-19 19:25

回覆 85# noa_izumi

我有見說明寫RECOMMAND PLA 同OTHER FDM MATERIALS<250度

咁係咪ABS都印到?
作者: mfai    時間: 2015-10-19 19:27

買了 L16 early bird
我的第一部 3D printer
作者: whitechunk    時間: 2015-10-19 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lunlun    時間: 2015-10-19 19:35

L16 Early Bird~ 已支持
我都係第一部3D Printer, 希望可以係一個好開始去學玩3D Printer

作者: bam1a    時間: 2015-10-19 19:52

冇熱床喎

others 可以係tpu
whitechunk 發表於 2015-10-19 19:32



TPU呢種材料一定要熱牀,唔係會激到你跳樓(誇大法)
作者: noa_izumi    時間: 2015-10-19 20:24

剛有位師兄係indiegogo donate左 279美金, 而唔係按買機。係唔係有師兄按錯, 請留意下,如果係按錯, 請告知我, 我同師兄一起處理返
作者: fred2088    時間: 2015-10-19 20:40

回覆 92# bam1a

可以的 ... 不過沒有印大的 ...

   tpu.jpg

圖片附件: tpu.jpg (2015-10-19 20:39, 75.77 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834808&k=d804ff9a2a10588126f7c6fdf030b9e2&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq



圖片附件: IMG-20150718-WA0008.jpg (2015-10-19 20:39, 34.07 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1834809&k=83d2af290a174ac95c227188f77fe902&t=1782257478&sid=Q2ivLMNiGq


作者: asker    時間: 2015-10-19 23:11

support, 已 contribute L16 early bird.
作者: waiki    時間: 2015-10-19 23:51

support,L16 early bird
作者: kazzam    時間: 2015-10-20 01:49

我好想買,但又有幾個問題唔明,唔知有無師兄可以幫到我呢?
1:如果我印完D野之後自己打磨平滑番又得唔得架呢?(因為我見佢UP TO 0.1MM都有一層層的痕)
2:可唔可以做到一般模型既硬度?
唔該哂咁多位師兄~我完全新手,但好想自己整下模型黎玩THX
作者: ipsir    時間: 2015-10-20 07:48

support, 已 contribute L16 early bird.
作者: 金仔~    時間: 2015-10-20 09:37

Contribute L16 Early Bird  
作者: chungman237    時間: 2015-10-20 09:38

support, L16 early bird





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2