Board logo

標題: 1.5米kossel240mm/s打印测试 [打印本頁]

作者: ansion    時間: 2015-11-20 22:52     標題: 1.5米kossel240mm/s打印测试

大机框架搞左好耐了,近排终于有时间彻起身巨,先空跑测试一下,240mm/s的速度没有问题(使用60长的42电机),300mm/s速度很快就丢步了(已经超过42电机的最佳扭力转速,以后测试一下使用57电机),而且主板在300mm/s的速度下已经反应非常慢了。大机机只是初形,后面还有很多野要改,效应器、皮带,滑块都要改,球头轴承使用M4甚至m5的。
https://youtu.be/XpC0xud5-Jc

IMG_20151120_122355.jpg

圖片附件: IMG_20151120_122355.jpg (2015-11-20 22:35, 111.09 KB) / 下載次數 60
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1842988&k=19973938964c8277bda0c6a189690fdb&t=1782151078&sid=4Nktr1Wa0d


作者: Offer    時間: 2015-11-20 23:10

回覆 1# ansion


    背後那台CNC加工中心是新買的?上次我過來時好像還未有啊!
作者: ansion    時間: 2015-11-20 23:11

回覆 2# Offer

后面两台都是新买的,一台3轴,一台5轴。
作者: Offer    時間: 2015-11-20 23:43

回覆 3# ansion


    又再加兩台!
作者: ansion    時間: 2015-11-20 23:53

回覆  ansion


    又再加兩台!
Offer 發表於 2015-11-20 23:43


好多零件经常要排队,所以要买多两台来分解了。
作者: Offer    時間: 2015-11-21 00:15

回覆 5# ansion

說回正題,快速打印這課題我以前也花了點時間下去,現在晚了,明天和你分享一下
作者: ansion    時間: 2015-11-22 07:27

机器测试打一个旋转花瓶,直径400mm,高500mm,单层0.5壁厚,120mm/s速度。
IMG_20151122_071923.jpg

圖片附件: IMG_20151122_071923.jpg (2015-11-22 07:26, 131.47 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1843300&k=7c2189fd6aa3a955ae6ef36263262afa&t=1782151078&sid=4Nktr1Wa0d


作者: Offer    時間: 2015-11-22 08:23

本帖最後由 Offer 於 2015-11-22 08:26 編輯

早在數年前已經有計劃把自己砌的TOM改良做高速一點,可惜最後未能超越100mm/s,主要原因有幾樣

出絲速度追不上,因為當時是直接驅動送絲輪,太快易失步,而且那時不會用恆星齒

用了30W加熱管速度追不上高速出絲,用40W會好些

加上XY平台活動的設計也是致命原因,太重了,高速必失步


最後也只可以用60mm/s打印
作者: dtom    時間: 2015-11-22 10:11

回覆 8# Offer


ToM 既結構印到 60mm/s 已經好快, 我果部最快只可以去到45mm/s
作者: andyngo    時間: 2015-11-22 13:19

用大陸um2,pla如果用120mm/s打印,件野細件,根本冷卻時間不足,制成品質素好差,所以高速印野,只限大體積。
作者: ansion    時間: 2015-11-23 09:47

120mm/s速度,打左16个小时。

microMsg.1448184633376.jpg

圖片附件: microMsg.1448184633376.jpg (2015-11-23 09:46, 125.98 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1843515&k=944a00c8716b3cc5589753b22723009e&t=1782151078&sid=4Nktr1Wa0d


作者: andyngo    時間: 2015-11-23 19:43

好利害,可否順便試下印細件野用120mm/s試下效果是否一樣?
作者: seasky    時間: 2015-11-23 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer    時間: 2015-11-23 23:59

師兄好厲害, 可以問下, CNC 是公司用來幫人加工嗎?  定係自娛用?
seasky 發表於 2015-11-23 22:27



    幾十萬一台你會用來自娛?
作者: ansion    時間: 2015-11-24 00:58

師兄好厲害, 可以問下, CNC 是公司用來幫人加工嗎?  定係自娛用?
seasky 發表於 2015-11-23 22:27


设备都系温食架餐了!我地无帮人加工的,都系做自己的野。
作者: seasky    時間: 2015-11-24 04:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dtom    時間: 2015-11-24 13:56

音響十萬八萬就真係聽得多
但咁大型既機器真係好難想像有人買返黎當玩具
作者: dtom    時間: 2015-11-24 13:59

120mm/s速度,打左16个小时。
ansion 發表於 2015-11-23 09:47



請問有無近鏡睇下?
會唔會考慮做 E3D Volvano 火山熱端?
可以試下0.6 / 0.8 / 1.2mm噴嘴
咁大型可以印粗糙少少, 大咀可以再印快啲
作者: seasky    時間: 2015-11-24 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2015-11-24 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ansion    時間: 2015-11-25 01:16

搵返個 post 啦




HKEPC 強人太多, 請勿怪我見到部3m * 5m * 3m, 幾十萬嘅機器, 會誤以為自娛用啦:giveup ...
seasky 發表於 2015-11-24 21:55

其实几十万的玩具都吴算乜野,只不过好多土豪就吴会去玩CNC了。
作者: ansion    時間: 2015-11-25 01:19

請問有無近鏡睇下?
會唔會考慮做 E3D Volvano 火山熱端?
可以試下0.6 / 0.8 / 1.2mm噴嘴
咁大型可以印粗 ...
dtom 發表於 2015-11-24 13:59


我自己都有做0.8,1.0的咀,之前有个核电的项目都系用0.8来印,快好多。大件基本上原则都是大喷咀,一层壁厚,这样效率会高好多。
作者: seasky    時間: 2015-11-25 09:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2