Board logo

標題: [教學] 用左兩年幾先馴服到ironman kossel mini 同赤兔[多圖] [打印本頁]

作者: dj-x    時間: 2018-10-11 01:35     標題: 用左兩年幾先馴服到ironman kossel mini 同赤兔[多圖]

本帖最後由 dj-x 於 2018-11-13 01:19 編輯

首先要關掉自動調平 Auto level

成個步驟最好先印改裝件改善左部機既誤差先,
之後先 cal xyz 三邊滑塊 offset,
再cal xyz endstop 位置,
cal 杆長, 打印半徑 -> 印八卦 -> 印薄餅
再cal xyz endstop 位置,
cal 杆長, 打印半徑 -> 印八卦 -> 印薄餅




PS: 果個係一毫子黎




作者: dj-x    時間: 2018-10-11 01:36

本帖最後由 dj-x 於 2018-10-11 07:23 編輯

改裝篇


線材架


線軌滑塊較正距離



更換線軌固定座 + 墊高endstop (因為滑塊墊高左導致endstop 唔岩位


更換bed mount, 降低熱床高度(即增加可打印Z的上限)


更換風扇罩
作者: dj-x    時間: 2018-10-11 01:36

本帖最後由 dj-x 於 2018-11-13 01:31 編輯

校正篇

首先要關掉自動調平 Auto level

https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2301161&pid=35528254
根據super_fatman 師兄方法


先校正3個endstop 高度,
用chitu pro 逐個點試, 我進取D 會用 Z1 (冇乜耐性)
    G1 X-75 Y-42 Z10 F6000
    G1 X75 Y-42 Z10 F6000
    G1 X0 Y85 Z10 F6000
用紙筆計底要按幾多下 -0.1mm 才令噴咀剛好接觸測試紙
然後逐個滑塊上的鏍絲作出調整
如 X位=10 , Y位=5 , Z位=8
X滑塊鏍絲要扭出一點, Y滑塊鏍絲要扭入一點
因為三個endstop 位置會互相影響, 所以要不停 loop



最後校正埋中間果點, 同三角洲打印半徑有關 ( N形 105mm <---> 115mm U形)
   G1 X0 Y0 Z10 F6000

=======================================
下一步就搞比例問題
至於比例問題, 因為赤兔無得調整, 試吓下面做法可以得個知字.
http://www.thingiverse.com/thing:745523, 印佢出黎

我相信角度方面應該就無咩大問題.

三個軸的長度正式不會一致
在相關軸的滑塊 墊一些膠片
直到三個軸的長度盡量接近
不停印120mm 八卦

=======================================
下一步就係無間地獄, 校正杆長同半徑


經過無數嘗試發現, 赤兔系統正確杆長/半徑數值 同現實量度數字並無實際關係
而杆長會影響 八卦 (120 / 80 / 40 ) 既大小比例
半徑數值會影響 首層打印 (鑊形)
而兩者又會互相影響, 所以最好用紙寫低晒的資料
同埋不停印120mm 八卦...........


經過左無數既嘗試, 我既設定係咁
M8009 S0.009969;x,y每步mm
M8010 S0.010000;z每步mm
M8011 S0.007200;e每步mm
M8083 S215.413330;三角洲桿長度  ---> 最近更新為 S215.5;
M8084 S109.050003;三角洲打印半徑

最終接近完美setting
  1.     M8009 S0.009926;x,y每步mm
  2.     M8010 S0.010000;z每步mm
  3.     M8011 S0.006900;e每步mm

  4.     M8083 S216.500000;三角洲桿長度
  5.     M8084 S108.900002;三角洲打印半徑
複製代碼

作者: dj-x    時間: 2018-10-11 01:36

本帖最後由 dj-x 於 2018-11-13 05:27 編輯

檔案下載:


https://www.thingiverse.com/thing:3211213
薄餅測試
set initial layer height to 0.3mm, print result should be near 0.3mm


https://www.thingiverse.com/thing:3211172
改良八卦
100% infill, 0.2mm layer


https://www.thingiverse.com/thing:3095097
改良風扇罩


https://www.thingiverse.com/thing:3212043
熱床mount

https://www.thingiverse.com/thing:1484425
上面的機械人檔案
打印 20% size
0.4mm nozzle, 0.1mm layer , 1% infill
作者: alancck    時間: 2018-10-11 07:01

辛苦晒啦,師兄, 不過睇唔到啲圖嘅
作者: dj-x    時間: 2018-10-11 07:26

回覆 5# alancck


    redface: 我一直唔知道原來之前咁樣貼google photo 既相, 原來係得我睇到
作者: alancck    時間: 2018-10-11 07:42

師兄,睇到圖啦,好正喎,有冇諗住試下印哩個哦?
作者: alancck    時間: 2018-10-11 07:47

師兄,睇到圖啦,好正喎,有冇諗住試下印哦?
alancck 發表於 2018/10/11 07:42

原來師兄一早印咗,重好鬼靚添
作者: VibratingLight    時間: 2018-10-15 14:08

本帖最後由 VibratingLight 於 2018-10-15 14:14 編輯

回覆 1# dj-x


    師兄
我同你都係一樣被部機玩左兩年幾
但係我部係MM 機(repetier firmware)
呢兩個星期特然叮一聲醒左
發覺左原來最大影響既EEPROM SETTING 係DELTA RADIUS 同埋去調節個滑車上面粒ENDSTOP 鏍絲
https://www.google.com.hk/url?sa ... st=1539668146653801
正如你所講DIAGONAL ROD 只影響大細比例
當個DELTA RADIUS 大左或細左之後
會影響到成個打印頭既移動路線( CONVEX 或CONCAVE)
(其一個列子係只可印到10CM 以內既物品,
當大過10CM既時候會出現貼唔到打印台或者出現熱咀撞台既情況)



請問師兄打印速度多少?
我只能慢速印10mm/s
另師兄不如試下TOLERANCE 有幾多
https://www.thingiverse.com/thing:2375342
我只玩到0.5MM
但係已印到一些GEAR 仲轉到
即時滿足晒
作者: dj-x    時間: 2018-10-23 00:53

本帖最後由 dj-x 於 2018-10-23 00:59 編輯

回覆 9# VibratingLight

前排又繼續無間地獄....cal 極都未cal好首層
岩岩印左出黎  用80mm/s 黎印
最細0.2 可以轉到

我諗呢個測試set 細D flow 可以好D
作者: VibratingLight    時間: 2018-10-23 09:44

回覆 10# dj-x


    師兄
轉到0.2 個格
已經調得好好了
0.2已經唔係好多人調到
https://www.youtube.com/watch?v=kh7y_CARmmY
作者: imghost    時間: 2018-10-25 10:44

PS: 果個係一毫子黎
dj-x 發表於 2018-10-11 01:35


師兄, 請問是否用緊赤兔 mini? 最近我都想試下赤兔, 但見到赤兔而家有好幾個版本, 都唔知買邊塊好.
作者: dj-x    時間: 2018-10-25 14:49

回覆 12# imghost


是的, plus系列 聽講多左個校正參數可以設定
如果其他版本 最好加自動調平 senor 唔係cal 餐死
作者: imghost    時間: 2018-10-25 15:03

回覆 13# dj-x

收到. 唔該師兄.
作者: dj-x    時間: 2018-11-13 01:03

本帖最後由 dj-x 於 2018-11-13 01:08 編輯



又大執左次, 因為測溫senor 有問題, 會比實際低20~30 度
令到ptfe 變形+塞頭, 其實之前一直有塞頭情況,
但最近先真正明白原來係塞管而唔係塞頭

亦非常多謝 alancck 師兄送左D絕版配件俾我


最終接近完美setting
  1. M8009 S0.009926;x,y每步mm
  2. M8010 S0.010000;z每步mm
  3. M8011 S0.006900;e每步mm

  4. M8083 S216.500000;三角洲桿長度
  5. M8084 S108.900002;三角洲打印半徑
複製代碼
16082523013e0f655500df7765.jpg
2018-11-13 01:06

用scanner 度原來杆長真係 216.5mm

圖片附件: 16082523013e0f655500df7765.jpg (2018-11-13 01:06, 112.45 KB) / 下載次數 34
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2092365&k=d0e5fb8b9cfdb1ff759e261a6801f891&t=1634647911&sid=4rZI14LR20


作者: alancck    時間: 2018-11-13 06:34

又大執左次, 因為測溫senor 有問題, 會比實際低20~30 度
令到ptfe 變形+塞頭, 其實之前一直有塞頭情況,
...
dj-x 發表於 2018/11/13 01:03
師兄, 可以係你嘅大師級示範裡面, 有少少嘅貢獻, 哩個係我嘅榮幸
作者: dj-x    時間: 2018-11-20 01:20

本帖最後由 dj-x 於 2018-11-20 01:26 編輯

https://www.youtube.com/watch?v=1ncBc3hGZY8

原來咁細把風扇都做到呢種效果





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2