Board logo

標題: 現金消費劵使用細則 [打印本頁]

作者: vr220    時間: 2013-8-22 23:10     標題: 現金消費劵使用細則

其實有冇人打算明日買多張入場券($25), 去換現金消費券($50).
如果我打算買部$3000 idtv, 咁一次過買60張入場券, 只係$1500, 咁樣用法其實得唔得.

http://www.hkccfexpo.com/website.aspx?menuRecordId=11
=======================================
現金消費劵使用細則
1.      現金消費券只限獲發當天使用,逾期無效。
2.      現金消費券可累積使用且不設上限。
3.      現金消費券不可作退款或兌換現金或轉換其他面值之禮券。
4.      如購買低於此現金消費券面值之產品,餘額將不獲退還。
5.      現金消費券只限使用乙次,並需於使用時收回。
6.      當參觀人士合併使用現金消費券,首張現金消費券將可享指定獎賞倍率,其餘現金消費券則會按其面值計算。(獎賞優惠只適用於部分參展商)
7.      現金消費券只適用於參與此推廣計劃之展位。
8.      請於付款前出示此現金消費券。
9.      現金消費券如遭塗改、模糊不清或損毀,將告無效。
10.  現金消費券如有遺失或損毀,將不獲補發。
11.  現金消費券影印本無效。

如有任何爭議,香港電腦商會保留最終決定權。
作者: alan11abc    時間: 2013-8-22 23:14

樓主要做勇士嗎?
作者: shumshum    時間: 2013-8-22 23:17

樓主買完仲可以順便炒黃牛XDD
作者: ciel    時間: 2013-8-22 23:26

7.      現金消費券只適用於參與此推廣計劃之展位
vr220 發表於 2013-8-22 23:10

參與此推廣計劃之展位可能是


作者: vr220    時間: 2013-8-22 23:32

樓主要做勇士嗎?
alan11abc 發表於 2013-8-22 23:14


我已經有免費入場劵, 會入去問清楚先行動.  
不過好似唔係間間都收現金消費券.

樓主買完仲可以順便炒黃牛XDD
shumshum 發表於 2013-8-22 23:17

炒黃牛就無謂了, 如果計劃真係work, 送比人有算.

參與此推廣計劃之展位可能是
ciel 發表於 2013-8-22 23:26


呢個好似只係x10 x5 x3, 希望係咁.
作者: DraGoNxHK    時間: 2013-8-22 23:48

我已經有免費入場劵, 會入去問清楚先行動.   
不過好似唔係間間都收現金消費券.  


炒黃 ...
vr220 發表於 2013-8-22 23:32


免費入場券無得拎呢D現金券..
我都覺得買D幾十蚊既野未必用到張現金券
作者: Solo    時間: 2013-8-23 00:00

樓主,如果人地要入場既人每次只蓋一張印先用得,咁你行60次先得會點呢。
作者: vr220    時間: 2013-8-23 00:06

免費入場券無得拎呢D現金券..
我都覺得買D幾十蚊既野未必用到張現金券 ...
DraGoNxHK 發表於 2013-8-22 23:48


呢樣當然知啦.
我打算用免費入場券入去問清楚/睇arm有咩買先, 再決定.
作者: vr220    時間: 2013-8-23 00:08

樓主,如果人地要入場既人每次只蓋一張印先用得,咁你行60次先得會點呢。 ...
Solo 發表於 2013-8-23 00:00


咁我都動員到10個friend一齊去.  
作者: shingzhk    時間: 2013-8-23 01:21

樓主問完記得report
成功的話我諗會極大度剌激消費
作者: tomleehk    時間: 2013-8-23 19:58

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-23 21:00 編輯

只適用於參與此推廣計劃之展位,唔係間間都收現金消費券<= 肯定..

免費入場券無得拎呢D現金券..
我都覺得買D幾十蚊既野未必用到張現金券 ...
DraGoNxHK 發表於 2013-8-22 23:48

某 D booth可以, 見過..(e.g. A-Graxx個booth ), 但要注意需要問清楚限什麼商品..
作者: tslam    時間: 2013-8-23 20:20

如有任何爭議,香港電腦商會保留最終決定權。
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
有lee句樓主都可以唔洗試啦
作者: julianc813    時間: 2013-8-23 20:30

之前又講到沒乜限制咁!我想都係只限一張!其實有師兄問過嗎?請post上來分享下!
作者: Vincent2006    時間: 2013-8-23 20:47

參與這計劃之檔口, 會有個牌貼出黎, 而且只限指定商品, 種類非常小
作者: tomleehk    時間: 2013-8-23 20:58

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 12:02 編輯

實際上, 是每個booth保留最終決定權..因此有可能消費劵從你的角度是用不到..

所以我只是用免費票快快直接入場算數..
作者: Ivan.    時間: 2013-8-24 11:48

其實有冇勇士試過真係得呢?
作者: av117    時間: 2013-8-24 12:37

尋日五點零經連消費券條隊買飛
有成近百人排但只有兩個 counter 賣飛,其中一個仲要係八達通專用,
相返換飛/冇消費券條隊空空如也
七點零走條買飛隊己經排到 1E 門口
作者: av117    時間: 2013-8-24 12:45

流通情況方面,場內約有一半鋪都接受消費券,其中不乏大鋪 (eg: Toshiba / SONY /Creative speaker等),小部份鋪仲以消費券作主攻客群。
最後以$170 買左張 TOSHIBA microSDHC Card UHS I 32GB (會場價 $220)
同腦場價相若
作者: tskso    時間: 2013-8-24 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomleehk    時間: 2013-8-24 13:50

尋日五點零經連消費券條隊買飛
有成近百人排但只有兩個 counter 賣飛,其中一個仲要係八達通專用,
相返換 ...
av117 發表於 2013-8-24 12:37


昨日早上已經見好多好多人queue up 比$買飛,條隊由下層排到上層,隨時要等半粒鐘以上,
相信好多好多人想要 D 搵笨現金券/消費劵..

業界免費入場隊,換飛隊,免費飛隊etc..反而因此比較快得多..我早上到達入場, D 免費隊估計 5分鐘到一般OK..
作者: rsamuelup    時間: 2013-8-24 14:37

我又無熟知外面的價。不過昨日去時都滾!事源本來無打算去,不過在網上見到話捐電腦產品作環保可有兩張免費入場卷,我又打過去一熱線都話可以。好last,就帶了個hard disk去捐。去到捐的時候,佢同我講要捐一都電腦或Mon或notebook等才有。大佬,網上又找不到資料講有什麼唔包,我是在AM730 見到,熱線又唔提。山長水遠過來結果是。。。最後放抵就去排隊。講真開個展覽最終都是想人買野,捐hard disk重要是work都話無飛,下次放入樓下電器回收修。
作者: Summer    時間: 2013-8-24 14:46

如有任何爭議,香港電腦商會保留最終決定權。
作者: alan11abc    時間: 2013-8-24 15:01

我又無熟知外面的價。不過昨日去時都滾!事源本來無打算去,不過在網上見到話捐電腦產品作環保可有兩張免費 ...
rsamuelup 發表於 2013-8-24 14:37



    個硬碟都貴過張飛啦
作者: beggar1210    時間: 2013-8-24 15:39

唔想俾錢點解唔拎卡片?
作者: Offer    時間: 2013-8-24 16:48

其實有冇勇士試過真係得呢?
Ivan. 發表於 2013-8-24 11:48



    我用左張50蚊卷買左2个2600mah尿袋共60減左張卷即係比左10蚊計埋入場25即係17.5一个
作者: rsamuelup    時間: 2013-8-24 18:46

放心,是40GB hard disk。唔值錢但無bad sector.
作者: hahahalpc    時間: 2013-8-24 18:54

尋日五點零經連消費券條隊買飛
有成近百人排但只有兩個 counter 賣飛,其中一個仲要係八達通專用,
相返換 ...
av117 發表於 24/8/2013 12:37


明顯大會係想製造多人排隊人場既景象
作者: 腳毛勁多    時間: 2013-8-24 19:19

我有免費飛幾張,有冇人要?
作者: rsamuelup    時間: 2013-8-24 20:54

最後兩個人因要比錢入場,結果買左Kingston class 10 32gb micro SD 160-50=110及audio tech.  耳筒,話原價17x,會埸價98,再減50,所以是48元。我覺得ok平。
作者: 98a    時間: 2013-8-25 00:37

最後兩個人因要比錢入場,結果買左Kingston class 10 32gb micro SD 160-50=110及audio tech.  耳筒,話原 ...
rsamuelup 發表於 2013-8-24 20:54


Ching

請問隻audio tech 係邊到有?? 今日去睇左隻 $128 唔卑用卷
最終買左 Somic MH405 118-30 =88
作者: siriusw    時間: 2013-8-25 01:10

係咪即係可以好多張卷一次過一齊用?
作者: kmb3av188    時間: 2013-8-25 01:31

係咪即係可以好多張卷一次過一齊用?
siriusw 發表於 2013-8-25 01:10



係,可以

但場內好似冇一間賣電視可以用消費劵

仲有,一人限買一張飛,買一張飛要排30分鐘以上

星期六日的現金消費劵只是30元
星期五的現金消費劵才是50元
星期一的現金消費劵是40元(好似收6:30?)
作者: 98a    時間: 2013-8-25 10:25

係咪即係可以好多張卷一次過一齊用?
siriusw 發表於 2013-8-25 01:10


1. 一人一次限買一張飛

2. 唔係間間都可用消費劵, 就算得, 多數只可用一張
Case1: 昨日咁啱向 Microxxxx 個 booth 到睇 mouse pad
有人行埋尼問係咪可以一次過用7張卷買你隻 $230 Mouse
sales 話唔得啦, 上面唔卑啦
買家話之前問左都得架
.........

Case2: 本來林住買耳機, 原本已睇中左隻 Somic MH405 ($118-$30 = $88)
但係小弟一直唔好大陸野, 所以行左去 DMA 睇
又睇中左隻 $125 的鐡三角, 用埋$30卷差唔多價錢姐
點知個 Sales 哥哥話上頭話本身特價貨, 唔可以用


想用張消費劵的 Ching, 真係林要清楚
作者: rsamuelup    時間: 2013-8-25 11:46

Ching

請問隻audio tech 係邊到有?? 今日去睇左隻 $128 唔卑用卷
最終買左 Somic MH405 118-30 =88 ...
98a 發表於 2013-8-25 00:37


near Kington Shop
作者: YANG    時間: 2013-8-28 01:17

反正得閒,連續四日都有去,不過我好遲入場,所以冇晒X3/X5/X10優惠.
可能做左水魚,但我四日都有消費.
23/8買左SanDisk 64GB MicroSDXC,折實後$285.
24/8買左Toshiba 64GB MicroSDXC,折實後$295.
25/8買左SanDisk 128GB USB手指,折實後$480.
26/8買左Hyundai入耳式耳機,折實後$0.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2