Board logo

標題: [搵笨]唔係間間都用到D現金券 [打印本頁]

作者: GSky    時間: 2013-8-23 22:37     標題: [搵笨]唔係間間都用到D現金券

本帖最後由 GSky 於 2013-8-23 22:41 編輯

本身諗住去攝影雜誌檔野買書, 點知係用唔到D券
早知用免費飛入場

初初以為全場都用到
電腦節有三檔銀行, 都係SALE信用卡, 不如摺左佢, 一年差過一年
作者: 恐怖份子    時間: 2013-8-23 22:41

本身諗住去攝影雜誌檔野買書, 點知係用唔到D券
早知用免費飛入場

初初以為全場都用唔到, 電腦節有 ...
GSky 發表於 2013-8-23 22:37


今晚俾$25入場,無乜野行,最多賣NOTEBOOK,屎袋,ANDROID TVBOX,SD card
最後用左張$50買TP-LINK ROUTER,原價同腦場一張.....
想搵部相片SCANNER都無,垃圾電腦展
作者: edenli    時間: 2013-8-23 23:10

點解唔用免費飛入場睇睇有咩買先比$買卷
上年去過電腦展覺得太垃圾所以今年我唔會比$入去
作者: cdromguy    時間: 2013-8-23 23:24

回復 1# GSky


    想問買sd card用唔用到?
作者: tomleehk    時間: 2013-8-23 23:28

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 09:00 編輯
點解唔用免費飛入場睇睇有咩買先比$買卷
上年去過電腦展覺得太垃圾所以今年我唔會比$入去 ...
edenli 發表於 2013-8-23 23:10


我從來唔會比$入去 ...

今日好多好多人queue up 比$買飛, 隨時要等上半粒鐘以上...
作者: GSky    時間: 2013-8-23 23:38

[quote]回復  GSky


    想問買sd card用唔用到?
cdromguy 發表於 2013-8-23 23:24 [/quote

SD卡用到, 但我依家冇咩需要
作者: GSky    時間: 2013-8-23 23:39

點解唔用免費飛入場睇睇有咩買先比$買卷
上年去過電腦展覺得太垃圾所以今年我唔會比$入去 ...
edenli 發表於 2013-8-23 23:10


因為見到要等, 所以唔打算咁做....
反正我買左充電池, 都OK
但今年除左MODEL外, 真係冇野睇...
作者: rx78_nt-1    時間: 2013-8-24 00:10

我用左來買 eneloop $78 扣$50  

當$53買eneloop 都不錯

要平可以買隻$50 USB手指 8G
即係$25入場拎隻8G手指


至於樓上話scanner
你要諗下連腦場都唔多選擇
好難買到好的
作者: cdromguy    時間: 2013-8-24 00:48

回復 7# GSky


    ching, 會場多唔多濕星嘢賣? 我有飛,諗緊聽日落ssp定入會場 解決。
作者: kmb3av188    時間: 2013-8-24 01:36

就快玩唔住了...

留名睇下年搬上三樓
作者: beggar1210    時間: 2013-8-24 01:52

回復 8# rx78_nt-1


    邊間賣eneloop ?
作者: yuiyy    時間: 2013-8-24 09:45

回復 8# rx78_nt-1


免費飛 how to get haha


    which brand  USB?
作者: SundayHK    時間: 2013-8-24 09:59

真係不知所謂,成個場主題係電腦,都唔知整檔銀行嚟做乜。
作者: GSky    時間: 2013-8-24 11:27

回復  rx78_nt-1


    邊間賣eneloop ?
beggar1210 發表於 2013-8-24 01:52



  名好似叫 電池新x代
係黃金有店既, 你行一轉會見到
今日好似得30券送
作者: photohk    時間: 2013-8-24 13:12

見咁多人話有免費券
其實邊度有得拿?
我都想拿張入去走個圈睇睇
作者: angrybird    時間: 2013-8-24 13:23

Battery charger ......$50 coupon OK.....
作者: aazz    時間: 2013-8-24 13:56

YAHOO 廣告;
又話有鋪會倍大張現金券
什至大到 $500
作者: mrcheung1987    時間: 2013-8-24 14:00

算唔算違反商品說明條例
作者: Answer    時間: 2013-8-24 14:11

I saw Lytro in the comp expo
作者: yukyat    時間: 2013-8-24 14:33

eneloop 4xAA  白色$88/黑色$98
作者: cdromguy    時間: 2013-8-24 14:34

回復 15# photohk


    我有多張免費券,日日去都用唔晒, 係咪要?
作者: photohk    時間: 2013-8-24 20:05

回復  photohk


    我有多張免費券,日日去都用唔晒, 係咪要?
cdromguy 發表於 2013-8-24 14:34


我只是想知那裡派而已
作者: edenli    時間: 2013-8-24 21:35

我只是想知那裡派而已
photohk 發表於 2013-8-24 20:05



    我今日去左睇, 有3種免費飛
一種係EZONE換 (指定特別會員先有), 一種係交通信用卡/提款卡, 一種係業內人士
不過我都係無GUTS拎唔係我既卡去換飛, 如果比佢查身份證就瘀爆 XD
作者: singularity    時間: 2013-8-24 21:38

我今日去左睇, 有3種免費飛
一種係EZONE換 (指定特別會員先有), 一種係交通信用卡/提款卡, 一種係業 ...
edenli 發表於 2013-8-24 21:35


尋日我一show 張膠銀信用卡出黎佢就比飛我, 冇check野 冇做record
作者: photohk    時間: 2013-8-25 00:11

尋日我一show 張膠銀信用卡出黎佢就比飛我, 冇check野 冇做record
singularity 發表於 2013-8-24 21:38



係唔係交行卡不用任何簽帳或交易條件
有卡在手就可以?
作者: siriusw    時間: 2013-8-25 00:44

係唔係交行卡不用任何簽帳或交易條件
有卡在手就可以?
photohk 發表於 2013-8-25 00:11


係, counter係無記低card no的, 只係記低呢種飛派左幾多張。
作者: photohk    時間: 2013-8-25 20:50

好彩無俾錢入場
無野好買

離開時還見俾錢入場條龍差點排到出門口...
唔使俾錢條隊就暢通無阻
作者: philipsphilips    時間: 2013-8-26 12:09

好彩無俾錢入場
無野好買

離開時還見俾錢入場條龍差點排到出門口...
唔使俾錢條隊就暢通無阻 ...
photohk 發表於 2013-8-25 20:50


呢個真係好搞笑既安排...
作者: Z268908285    時間: 2013-8-26 12:26

無野岩買

有免費飛先入去睇下!
作者: daemongmong    時間: 2013-8-26 13:04

本帖最後由 daemongmong 於 2013-8-26 13:05 編輯

雖然今年不及過往,不但會場面積縮小了(展覽廳另一邊是什麼軟件會),而且有數個攤位售賣非電子或電腦類產品,但今年的有現金券補救。我購買了防毒軟件,售價$360,用現金券後只需要$330(儘管考慮入場費的因素後,也只需要$355),另送移動電源,相信該價錢($355)於其他地方找不到。
作者: ikw0211    時間: 2013-8-26 18:42

好彩無俾錢入場
無野好買

離開時還見俾錢入場條龍差點排到出門口...
唔使俾錢條隊就暢通無阻 ...
photohk 發表於 2013-8-25 20:50



贊同, 小弟今日下午去, 購票排到扶手電梯旁,
自己就係換票入場, 暢通無阻
作者: abcjerry    時間: 2013-8-26 19:56

本帖最後由 abcjerry 於 2013-8-26 22:23 編輯

現金券不是咁差,今日可以換無線MOUSE或者2把USB風扇
作者: tomleehk    時間: 2013-8-26 20:05

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-26 20:17 編輯

確實消費劵有D人是有Jetso,有D人是無Jetso..,需要自己判斷..
作者: ilovecable    時間: 2013-8-26 20:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2