作者: cdromguy 時間: 2013-8-23 23:53 標題: 電腦節驚見: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20130823/51666756
排通宵, 為慳兩三百買部過時遊戲機, 上埋鏡又唔問記者攞番上鏡費,睇佢個look似自用多過放售, 咁就俾日本仔昆咗千幾蚊, 做洗碗都$40/hour以上, 老老實實去洗通宵碗慳得仲多。 做佢父母還有什麽面子?
只能說: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!
作者: tomleehk 時間: 2013-8-24 00:22
人各有志..
作者: kengz 時間: 2013-8-24 00:34
有些事情千萬別用多少錢來衡量~
作者: hongkongfun 時間: 2013-8-24 00:36
呢個例子唔算太過份
最記得多年前有人用成萬蚊買特別版“他媽哥池”
養無得比你食的電子雞仔
作者: jason930 時間: 2013-8-24 05:19
psv 都唔算過時啦
如果用果個特價買psp 就真係
作者: Summer 時間: 2013-8-24 10:04
你細時無on9過??????你出post無$$收喎,出黎做乜
作者: cdromguy 時間: 2013-8-24 11:19
回復 6# Summer
本末倒置
(完).
p.s. ching看來是崩口人忌崩口碗, 連粗口都用埋, 理應不受歡迎,請不要回文, 以免ching遭處分.
作者: Ivan. 時間: 2013-8-24 11:47
可能佢就係要博上鏡呢
作者: yupikachu 時間: 2013-8-24 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2013-8-24 12:29
我睇完完全唔覺得有問題,,,
最少人地買野係平左WOR...有幾蠢呀?
作者: sna 時間: 2013-8-24 13:54
千金難買心頭好,每人價值觀唔同,冇話蠢與唔蠢。
作者: KYF 時間: 2013-8-24 16:25
葡萄吃不到是酸的,做人最緊要活得開心
作者: doppelganger 時間: 2013-8-24 16:48
人哋買得開心樓主反而唔開心

作者: doppelganger 時間: 2013-8-24 16:51
去洗通宵碗佢屋企人先至冇面

作者: uwantwant 時間: 2013-8-24 16:52
排第一個阿叔,個樣好似低低地. 排第3仲有個長髮變態人士
作者: edwinp 時間: 2013-8-24 17:00
回復 1# cdromguy
如果呢部係過時嘅, 咁邊部係最新呢......
作者: oswis008 時間: 2013-8-24 17:07
最緊要自己覺得值, 排完又買到果下又真係好開心, 感覺唔同你就咁走入去買嫁
我以前都傻過排過
作者: cdromguy 時間: 2013-8-24 23:38
回復 16# edwinp
2011年12月推出市面的機種係2013年的腦展買入, 你話呢!?
作者: cdromguy 時間: 2013-8-24 23:40
子非鱼,焉知鱼之樂也
作者: cdromguy 時間: 2013-8-24 23:44
看來有閱讀障礙的人是要人多加照顧,可惜我沒這耐性.
作者: YANG 時間: 2013-8-25 00:57
萬金難買心頭好,當然我冇呢種耐性.
作者: atwy 時間: 2013-8-25 01:21
想上鏡

作者: bl2228 時間: 2013-8-25 02:11
說得對.......
作者: jackwong1987 時間: 2013-8-25 02:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkepckk 時間: 2013-8-25 09:38
人地排隊買到自己想要嘅野, 有乜問題
相反樓主用句咁嘅野黎形容, 我認為有d問題...
作者: OPzero 時間: 2013-8-25 09:58
我覺得係價值觀既問題,
但呢樣野唔同人有唔同標準
有人覺得通宵或者排兩個鐘為左幾百係值
有人覺得休息同做其他有意義既野更值
作者: cdromguy 時間: 2013-8-25 13:23
佢排隊買嘢無問題,如果排隊個位哥仔有排隊癮梗係ok。
不過今時今日為咗慳兩、三百蚊冒雨排通宵,相信做開苦力嘅南亞人都嫌賤唔肯做。賤事做了就算,還怕無人知,要上鏡見報,直頭衰過做雞鴨鵝。雞鴨鵝完事後會肯上報嗎?
如果佢窮、為生計、為賺錢,為咗兩、三百蚊乜低賤嘢都做盡亦唔怪得佢,又唔係未聽過內地婦女專幫阿伯吹蕭的故事。但衰在佢係買部不會自我增值的遊戲機自用,相信做父母的看到會覺得佢死蠢。
你可能沒有小孩,未必明白做父母的想法。你可以跟果位哥仔一樣,活在自己的價值觀中我行我素,一葉障目。佢父母肯定俾人在背後笑到面黄,愧對祖宗十八代,慘過俾人當面用廣東流敬語問候父母,信不信由你。你可以到親子王國問下。
況且這個不是價值觀差異的問題,而是邏輯上的死蠢行為。也正因為這兒有不少這類人, 所以我更要說出來,有則改過,無則勉之。曾做了死蠢的行為不打緊,但最起碼要正視這個是死蠢的行為,不能以價值觀差異含糊蒙過去。
作者: bearbrick722 時間: 2013-8-25 15:21
閣下已經係成年人,你講說話當然風涼, 仲要求買個玩具要'自我增值'?
年輕人未有收入,能夠用低價格買到心頭好,有甚麼問題?
難道要一出世就只係玩ipad, smartphone,不斷裝apps '自我增值', 之後就變成資優兒童?
十歲識埋投資好未?
個哥仔活在自己價值觀,閣下咪又係堅持自我價值觀?
作者: mrcheung1987 時間: 2013-8-25 15:23
可能佢的時間唔太值錢:0)
作者: abcjerry 時間: 2013-8-25 17:57
咩都要增值,也難怪現在小學生都要跳樓~
作者: tomstong 時間: 2013-8-25 18:06
排下隊買心頭好都要俾道德判官批評, 仲要人身攻擊添

作者: doppelganger 時間: 2013-8-25 18:27
點止人身攻擊,連祖宗十八代都出理
作者: SONY9 時間: 2013-8-25 18:58
本帖最後由 SONY9 於 2013-8-25 20:33 編輯
打咁大篇野,又無回報嘅,你點解要咁浪費時間?
睇你都係成年人,你都係把握時間自我增值啦。
作者: DoraemonKing 時間: 2013-8-25 19:16
部遊戲機有乜咁過時??????????
仲有 剛剛水區 先有條友問 晏就飯錢 可以點慳 十蚊落樓喎
捱下通宵 慳番些少 但你竟然話去洗碗仲值過就咁捱通宵 你自圓其說得好緊要

你揀洗碗 你就真係_N_喇 deedee
作者: SONY9 時間: 2013-8-25 19:26
根據樓主的邏輯,去參加馬拉松的更死蠢。又要付出幾百蚊去報名,有要去體力勞動,一個唔好彩又上埋鏡,亦都無錢收的

作者: siufaiping 時間: 2013-8-25 20:00
各人自有各人的生存方式...
樓主又有何資格/權利批判 個位學生哥...?
作者: lcska02nkc 時間: 2013-8-25 20:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkepckk 時間: 2013-8-25 20:31
本帖最後由 hkepckk 於 2013-8-25 20:33 編輯
我都係咁諗, 一位學生哥排隊買玩具者, 搞到又敗家子, 又蠢鈍兒... omg
唔怪之得呢個社會真係咁大壓力啦
樓主relax...

作者: HAMSON 時間: 2013-8-25 21:58
因為做童工犯法!!! 但排隊買PSV 就不犯法了
作者: YANG 時間: 2013-8-25 22:59
樓主終於被人插,大概都預料到吧.
作者: cdromguy 時間: 2013-8-25 23:08
回復 34# DoraemonKing
你真係攪笑,莫非你也是當中一員。去排隊唔一定排到,非實幹,洗碗是實幹,腳踏實地賺到,而且所賺的差額好過去排通宵隊,所以邏輯上没理由捨易取難。
洗碗非甚麼光采事,連洗碗也不如豈非令祖宗十八代蒙羞?
宜家人家就話你知去排隊上埋鏡仲賤過去做雞鴨鵝,信不信由你。
你連這個也不明白就問自己家的父母,甚麽才是知羞恥。
作者: cdromguy 時間: 2013-8-25 23:10
回復 36# siufaiping
為何我沒資格.
作者: cdromguy 時間: 2013-8-25 23:11
唔聽書、唔理解的人最難教。
作者: fkm5213131 時間: 2013-8-25 23:23
可能人地大學畢業
作者: alan073187 時間: 2013-8-25 23:26
各有所好者,佢覺得抵就得嫁啦
作者: SONY9 時間: 2013-8-26 01:07
回復 43# cdromguy
滿口歪理,答非所問的人,最令祖宗十九代蒙羞

作者: singadams 時間: 2013-8-26 01:20
有些人的時間每秒值千金,有些人的時間不值錢,人各有志。
對我來說,排通宵莫講平一千,免費我都唔會去,就是這樣。
作者: DoraemonKing 時間: 2013-8-26 02:14
傻仔
洗碗 睇得你咁好 唔好下扒輕輕 你身邊有無人洗碗?了解下先 關心下人地 唔好上咁多網
你洗碗洗廁所 無人理得你係唔係實幹 咩光唔光采 幫自己戴上皇冠 累瓜你
作者: yupikachu 時間: 2013-8-26 08:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymond37211 時間: 2013-8-26 11:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110 時間: 2013-8-26 13:39
回復 1# cdromguy
CHING根據你咁講 去外國旅行D人咪仲蠢...
假設 買機票連酒店 $4000 去5日
咁唔去旅行 改去洗碗
可以慳返4000蚊 同埋有1600蚊收入 (5日X8小時X40蚊時薪)
姐係差左5600蚊? 咁仲點解咁多人去旅行...
CHING個計法係冇意思的
咁講點解D人唔一星期返7日 返足24小時 一星期返6日 剩返個一日冇人工會好蝕...
或者應該拎埋D公司假期用黎秘撈
呢個計法唯一成立GE情況就係D人請假去排隊
如果唔係 D人用休息時間做咩都唔會蝕
作者: fatchoi 時間: 2013-8-26 13:52
咁係你衡量過部psv唔值一晚通宵嘅時間啫, 如果排一晚有層樓你去唔去?
p.s. 我都唔會排psv
作者: goalsp 時間: 2013-8-26 14:10
排一晚有層樓, LOGO樓就有可能
作者: fatchoi 時間: 2013-8-26 14:11
呢個只係一個比諭.
作者: goalsp 時間: 2013-8-26 14:12
冇問題, 表基都係咁
作者: goalsp 時間: 2013-8-26 14:14
不過 92~97年, 排一晚又抽到籌, 即賺十萬八萬
作者: andy032412 時間: 2013-8-26 18:33
絕對同意
作者: cdromguy 時間: 2013-8-26 22:49
看來好多ching都唔明白一個重點,不斷犯上同一謬誤:
排隊哥仔通宵守候只為了一個目的:就是一個慳字,希望平價入手PSV。PSV不是新model, 周街都有得買,又不是會場限定。如果用排隊的時間和精神做其他更有經濟效益的事情,譬如洗碗,做7-11 part-time,所慳的應該更多。所以我認為果位哥仔不是傷殘為平得少少選擇通宵排隊十分無腦。
你以旅行的例子反問明顯是不明白這個重點,旅行的目的乜,應該不用我說明吧。
作者: mrcheung1987 時間: 2013-8-26 22:50
回復 58# cdromguy
可能人地唔請佢,或者佢覺得排無咁辛苦
作者: cdromguy 時間: 2013-8-26 22:51
為乜講講吓唔夠人講就話人"儍仔"?
如果人家是真"儍仔",根本是聽不懂,是不痛不癢的,所以直接對人說是"儍仔"的人有幾"精叻"可見一斑。但為什麼仍有人會這樣做? 好簡單,通常這類人本身就不是出類拔萃的一群,無論他們怎麽努力,也趕不上去,害怕上面的人以"儍仔"稱呼自己,所以對"儍仔"一詞特別敏感,罵人時或當處於下風時更愛以"儍仔"稱呼對方,用意一來保護自己,二來希望觸動對方神經做出不理智的行為。事實上,真正有能力的人大多不喜歡露鋒芒,讓對手認為自己是"儍仔"才是求之不得的樂事,只可惜螻蟻沒有當對手的資格,嫌佢擾人直接一腳踩死佢就算了。
雖然我不認識ching, 但從你的回應中可見你在現實中是怎樣的人,首先你不要氣餒,要多多自我檢討一下。
我批評排隊的哥仔作出了死蠢的行為是我的自由,我也提出我的理據,絕無訴諸人身之嫌。你不同意也是你的自由,但你唔夠人講就話人"儍仔"猶如向天吐痰,最終只會自取其辱,真可悲呢。
作者: kai子子子子 時間: 2013-8-26 23:35
你番工番一日?
花空閒時間去排下隊有咩問題
又唔係一個人排 , 佢同FD 排 邊玩邊排
你番工可以邊玩邊做野?
你排隊辛苦D 定 番工辛苦D?
作者: panda360 時間: 2013-8-27 00:16
15部的PS VITA遊戲機, 放售多過自用.
作者: cwc0110 時間: 2013-8-27 00:24
回復 58# cdromguy
你話"用排隊的時間和精神做其他更有經濟效益的事情"
你唔俾佢地返左6日工 而家有一日休息
用返工賺GE錢去買野?
作者: hkmanhehe 時間: 2013-8-27 00:32
假若那位排PSV的師兄是個上班族,我十分認同你的說法。
其實學生哥仔放暑假,時間的機會成本不算太高,為了省回二三百元排隊,費時又耗神,在成年人角度看來是十分愚蠢。但試著以一位人生經驗不多的後生仔,那個費時又耗神的過程換來是一種成功感,為何不可?當然,一個正常人的成長過程中,那種排通宵為了省回二三百元換來的無比快感會漸漸化成無聊和ON居,但人還是要有第一次的ON居經歷作對比才會懂得成長。
我人生曾經賣過兩次旗,第一次又熱又倦的賣了三小時才賣了百多元。第二次選擇了隔鄰鬼佬特多的商業區作基地,用一口不流利的英語主攻洋人客仔,華人為輔,一個小時賣了二百幾三百元。另外兩小時座在隔離老M看書食薯條,非常寫意。但沒有第一次的經驗,何來會帶來第二次的改變?
還有,先不理會上述的討論和各自的觀點,你的文筆感覺上還不錯的。
作者: cwc0110 時間: 2013-8-27 00:48
本帖最後由 cwc0110 於 2013-8-27 00:51 編輯
回復 58# cdromguy
大家都俾樓主誤導左
排通宵個位係買喇叭
"有通宵排隊的市民則以949元搶得限量5部的creative sound blaster sbx20喇叭,他指比市面平逾1,000元,十分抵買。"
個2位樓主所罵的年青人係當日6點先去排
"比想像中更易排得到,剛完成DSC畢業的曾先生及伍先生,朝早六點就去到排隊,唔洗通宵又唔算過份喎。二人接受採訪時表示:「我們是日購物預算約二千元,因為很多同學都有玩所以購買,而且今次價格比外面的遊戲店舖便宜得多。"
http://www.hacken.cc/bbs/thread-925635-1-1.html
所以呢2位年青人根本冇排通宵
佢地只係排左4小時 姐係如果佢地改去洗碗 只可以賺到160蚊
而佢地去排隊 排4小時 可以慳500蚊
經濟學上講 排隊反而比較明智
PS 樓主冇做足功課就亂出手 而家出醜了

作者: DoraemonKing 時間: 2013-8-27 02:26
"為乜講講吓唔夠人講就話人"儍仔"?
"但你唔夠人講就話人"儍仔"猶如向天吐痰"
"罵人時或當處於下風"
自己判自己贏?自己為自己戴上勝利光環?你自high得好緊要
對住我個Post 按報告 下左啖氣 就好番去做功課喇 暑假就完
又話咩雞鴨鵝 無腦 蠢鈍兒 你當人傻架? 你一樓o既批評 只係用你o既自由話比人知 你狗眼看人低
作者: 暴走呆喵 時間: 2013-8-27 05:05
本帖最後由 暴走呆喵 於 2013-8-27 05:10 編輯
恩 摟主尼D人 無窮過
又睇唔起人 又自大
我都omg
我身邊讖過甘ge人 我好明白!!!
而且個小朋友排隊通宵買玩具姐 有罪乎
仲有樓主睇野唔好甘自我
作者: Ahmok 時間: 2013-8-27 06:17
作者: hkepckk 時間: 2013-8-27 06:44
想請問樓主是否認同, 不同的年齡群/成長路的人, 其價值觀有所不同呢?
如果認同, 又何苦咁批評人呢...
如果不認同, 樓主good luck
作者: HKMichaelKing 時間: 2013-8-27 07:16
Sony有出比PSV再新既model咩
作者: dom 時間: 2013-8-27 07:39
本帖最後由 dom 於 2013-8-27 07:41 編輯
按樓主既 Logic
炒賣投機既 都係蠢人 , 要實幹洗碗既先係做野
炒賣 iPhone 既 又係蠢 , 花咁多時間望住 Apple Store 個網 按樓主理論一樣係蠢唔係做實事
炒賣 股票樓宇同理
唔怪得 中國人係小農思想 , 果然真係奴性重啦

作者: HKMichaelKing 時間: 2013-8-27 07:44
我用樓主邏輯回應樓主
[樓主邏輯]上網BT, 為求一洩下載多部三仔四仔, 下載完又又要攞紙巾清潔,睇你個look似自用多過share, 咁就俾三仔四仔昆咗上億子孫, 同SP做3個鐘都有4Q(1Q/30-45min)以上, 老老實實同SP玩通宵佢仲叫埋孖生家姐一齊MFF玩得仲多。 做你父母還有什麽面子?
只能說: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒![/樓主邏輯]
作者: chinwah 時間: 2013-8-27 08:08
DSC 得耳屎 燈神電器 ??? 賣電器都要考試

回復 cdromguy
"比想像中更易排得到,剛完成DSC畢業的曾先生及伍先生,朝早六點就去到排隊,唔洗通宵又唔算過份喎。二人接受採訪時表示:「我們是日購物預算約二千元,因為很多同學都有玩所以購買,而且今次價格比外面的遊戲店舖便宜得多。"
http://www.hacken.cc/bbs/thread-925635-1-1.html
cwc0110 發表於 2013-8-27 00:48
作者: jerrychan0610 時間: 2013-8-27 08:36
因為有人排隧都買唔到,咪蠢左囉
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ellis 時間: 2013-8-27 09:46
回復 73# chinwah
賣電器 個sale屎連件安唔安全 或有咩已有既安全認証都未知
作者: funfunhk 時間: 2013-8-27 09:52
同排頭注香一樣,咁o岩有時間玩下儍下冇乜問題~

作者: magi123 時間: 2013-8-27 11:00
你地越講佢就越high

作者: kenkendee 時間: 2013-8-27 15:44
回復 1# cdromguy
Ching 你數都未識計你學人話人莫生蠢鈍兒?
做洗碗都$40/hour以上, 係基於係同時間你有機會有哩份人工既offer, 試問個靚仔無做開, 佢收入根本係0, 又點會係無左40/ hour 以上???
咁d無所事事搵唔到工做既人咪無左$40hr * 10小時 * 25天 = 10000 1個月無左1萬蚊????
真係只能說: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!
作者: 福頭蛋撻 時間: 2013-8-27 22:21
人地用自己既空閒時間去排有咩問題?
同埋用空閒時間排隊慳錢, 買想要既野做想做既野都要計效益計金錢既話我覺得樓主既人生都幾可悲
BTW, 樓主個一句話, 我原封不動俾番樓主
作者: 萌 時間: 2013-8-27 22:55
貪平買野好平常姐,唔駛咁掛
作者: YANG 時間: 2013-8-27 23:44
其實樓主都係搏你地插佢啫,何B認真?
作者: p805061010 時間: 2013-8-28 00:03
人人思想唔同...
作者: SIN218hk 時間: 2013-8-28 00:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀.上你的人 時間: 2013-8-28 01:05
樓主 呢度冇得派膠個WO 你係度乞膠冇用個WO
作者: longlong240 時間: 2013-8-28 23:43
回復 1# cdromguy
Problem of Time Cost
亂下評論, 真正寧生敗家子,莫生蠢鈍兒囉
作者: Frozen 時間: 2013-8-29 11:57
EPC驚見: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!
作者: cwc0110 時間: 2013-8-29 21:14
寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!
還返比樓主

作者: goget123 時間: 2013-8-29 22:51
樓主水已潛

作者: YANG 時間: 2013-8-30 00:40
有冇聽過話人者是?
樓主本身就係蠢鈍兒。
作者: Frozen 時間: 2013-8-30 02:19
樓主去左做洗碗????唔回post啦

作者: dkenb 時間: 2013-8-30 02:24
作者: kelvinhon1986 時間: 2013-8-30 09:24
呢D好明顯就係敗家子
作者: Frozen 時間: 2013-8-30 10:28
只能說: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!
作者: googleli 時間: 2013-8-30 13:07
本帖最後由 googleli 於 2013-8-30 13:08 編輯
雖然VITA我入左成年, 但都覺得如果係1280真係抵...
作者: cdromguy 時間: 2013-8-31 10:51
首先,多謝你的補充說明,但即使如此,我的觀感仍没變。
世界向來是比蠢人更愚蠢的就是愚蠢,没有較蠢人精明的就代表精明。姑勿論排隊是否比洗碗更有經濟效益,這只是跟糟糕的事物作比較,即使比洗碗好又如何?難道你會因自己比洗碗好而自喜?
排隊哥仔的愚蠢在於兩個核心:
1. 為購買一部過時的遊戲機用上不少時間排隊
PSV是電子娛樂消費品,已出了一段日子,市場反應又不理想,Sony只會愈賣愈平。就算買來即時轉手,没有經營店舖,可賣到乜價大家心照。而且,PSV對於心智不成熟的朋友來說,更是害多於益。花了錢,花了時間,還有壞處,專挑賠了夫人又折兵的事去做,本質已是愚蠢。如果正如你補充所說,排隊哥仔剛畢業,現在哪有精神、時間去打機,職場如戰場,稍一不慎,全軍盡墨。這個時候買遊戲機已是不智,還要專程用上不少時間排隊買豈非死蠢?
2. 接受了記者的訪問
在不同的價值觀下,排隊買遊戲機未必是不光彩的事情,但總談不上是光宗耀祖的事情,既然如此,為什麽要白白接受記者的訪問,被記者利用,人家筆鋒一轉,無事都寫成有事。這次排隊哥仔遇上較有操守的記者,是他的運氣而已。
如果這種事給親友、鄰居知道,親友、鄰居教仔時會話: 唔好學隔離個哥哥讀屎片,畢業就去排隊買機冇鬼用!
這就是所謂流言蜚語,排隊哥仔自宅感受不到可以理解,但佢父母出街俾人笑咪咪指來指去,不是有辱家門是甚麽?
最後,對於ching的補充還是有一點疑問,人家說6點來排隊,你就完全相信了嗎?
愚蠢的人總不發覺身邊人的愚蠢,所以世界真美麗呢,未嘗是幸事。你要好好珍惜。
作者: cdromguy 時間: 2013-8-31 10:53
回復 88# goget123
HKEPC有推出日日賞計劃嗎? 咁點解要每日都上來一聊?
上HKEPC,我本身沒有這個習慣
作者: cdromguy 時間: 2013-8-31 10:53
回復 90# Frozen
不要將你自己的習慣加諸別人身上。
作者: cdromguy 時間: 2013-8-31 10:55
ching首先不要執着於勝負、高低等等的字眼,因有這不是優秀者的行為。我是從你的回應中主觀感受到你是詞窮,你應是自認為唔夠人講先話人"儍仔"的。
無論你在現實中是飾演甚麼嘍囉,forum就是forum,是無分高低的,但是要講理, 有理可行天下,無理吋步難行。
你感覺人家狗眼看人低,往往只是自卑心作祟。
作者: cdromguy 時間: 2013-8-31 10:59
咁係你assume咗SONY就是前端,以為佢出的一定是最新。
宜家出街,見d人打機用乜嘢多 大家心照
作者: cdromguy 時間: 2013-8-31 11:06
你這是對人家的意思作出"强姦"。
硬要將炒賣股票/樓宇等等投機活動視作不務實,這只是你的偏見。

