Board logo

標題: WM 有呢種全畫面既倉頡輸入法末? [打印本頁]

作者: jasonatepc    時間: 2008-12-5 01:06     標題: WM 有呢種全畫面既倉頡輸入法末?

有無人用緊?效果如何?

係咪有埋英文?

有我就唔使買D有鍵盤既WM機,,,,

[ 本帖最後由 jasonatepc 於 2008-12-5 01:07 編輯 ]
作者: Polynomials    時間: 2008-12-6 01:22

師兄, you may try touchpal。although not full screen, its key is large enough to key in by thumbs.
作者: 艾域    時間: 2008-12-6 23:38

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 0175&highlight=
作者: 大檸樂    時間: 2008-12-7 19:07

我自己覺得SPB KEYBOARD  幾好

介面簡單易用英文+倉頡+速成可以自己用邊個開邊個
作者: 艾域    時間: 2008-12-7 20:39

原帖由 大檸樂 於 2008-12-7 19:07 發表
我自己覺得SPB KEYBOARD  幾好

介面簡單易用英文+倉頡+速成可以自己用邊個開邊個

spb點用速成??
作者: 笨孩子    時間: 2008-12-7 22:13

我都想知SPB 速成有的嗎? 有我就轉用啦
作者: 艾域    時間: 2008-12-7 22:22

原帖由 笨孩子 於 2008-12-7 22:13 發表
我都想知SPB 速成有的嗎? 有我就轉用啦

我都想知
作者: ben_998    時間: 2008-12-8 02:38

應該係咁,先安裝香港政府出既速成,等個電話有左個 ime file,咁係 spb 就可以打速成,.
作者: louisney    時間: 2008-12-8 09:31

咁似落機亞5800既介面
作者: louisney    時間: 2008-12-8 09:31

咁似落機亞5800既介面
作者: louisney    時間: 2008-12-8 09:31

咁似落機亞5800既介面
作者: marie    時間: 2008-12-8 14:15

想問下香港政府出既速成 係邊有?
http://www.ogcio.gov.hk/ccli/uni ... rence_iso10646.html
係咪呢個a?

[ 本帖最後由 marie 於 2008-12-8 14:15 編輯 ]
作者: ben_998    時間: 2008-12-8 16:04

原帖由 marie 於 2008-12-8 14:15 發表
想問下香港政府出既速成 係邊有?
http://www.ogcio.gov.hk/ccli/uni ... rence_iso10646.html
係咪呢個a?


係呢個,你試下安裝左仍,再安裝 spb kb.
作者: jasonatepc    時間: 2008-12-8 16:57

原帖由 louisney 於 2008-12-8 09:31 發表
咁似落機亞5800既介面

因為真係佢來
作者: jasonatepc    時間: 2008-12-8 16:59

原帖由 大檸樂 於 2008-12-7 19:07 發表
我自己覺得SPB KEYBOARD  幾好

介面簡單易用英文+倉頡+速成可以自己用邊個開邊個

有無用緊倉頡個時張圖睇下
謝謝
作者: 艾域    時間: 2008-12-8 22:29

原帖由 ben_998 於 2008-12-8 16:04 發表


係呢個,你試下安裝左仍,再安裝 spb kb.

都係唔得
作者: 大檸樂    時間: 2008-12-9 01:17

sorry~ 記錯左SPB 係倉頡+注音唔係速成
真係唔好意思令大家失望
-----------------------------------------------------------------------------------
原帖由 marie 於 2008-12-8 14:15 發表
想問下香港政府出既速成 係邊有?
http://www.ogcio.gov.hk/ccli/uni ... rence_iso10646.html
係咪呢個a?


我諗ching 應該係講呢個
但未用過唔知得唔得
http://www.ogcio.gov.hk/ccli/chi/hkscs/iicoreim.html

-------------------------------------------------------------------------------------
原帖由 jasonatepc 於 2008-12-8 16:59 發表

有無用緊倉頡個時張圖睇下
謝謝


附圖係P320

[ 本帖最後由 大檸樂 於 2008-12-9 01:58 編輯 ]
作者: 大檸樂    時間: 2008-12-9 02:20

試左ben_998兄提供既方法
裝左IICoreIM 之後輸入法到會多左個選擇
係IICoreIM 到可以用倉頡+速成+英文
但之後再裝SPB Keyboard後IICoreIM 個輸入法會唔見左
睇返"移除程式"個到原來裝SPB Keyboard 時會自動刪除左IICoreIM
之後我再試下裝左SPB Keyboard 之後再裝IICoreIM
IICoreIM 會開唔到

[ 本帖最後由 大檸樂 於 2008-12-9 02:23 編輯 ]
作者: ben_998    時間: 2008-12-9 02:40

原帖由 大檸樂 於 2008-12-9 02:20 發表
試左ben_998兄提供既方法
裝左IICoreIM 之後輸入法到會多左個選擇
係IICoreIM 到可以用倉頡+速成+英文
但之後再裝SPB Keyboard後IICoreIM 個輸入法會唔見左
睇返"移除程式"個到 ...


如果你真係想用速成,我建議用 touchpal 3.5,你係 discuss.com.hk 會搵到,有網友整左個速成 file.
至於 spb kb 有二個問題,1 中文機打英文時一樣冇左 suggest word, 2, 打中文冇左聯想字.
以上二樣,用 touchpal 都有.
用 touchpal 原本會冇倉頡碼係個 kb 度,不過可以自己用 photoshop 呢d sw 整到,或者你搵搵,有人整左 qvga 及 vga 版.

我個人來講,我用緊梅花6.0,超好用,又可以自己做 skin,一個 key 拉上下左右都可以出唔同字,而且仲可以自己定義.

ps,我只會用速成,懶得學倉頡.
作者: 大檸樂    時間: 2008-12-9 10:38

原帖由 ben_998 於 2008-12-9 02:40 發表


如果你真係想用速成,我建議用 touchpal 3.5,你係 discuss.com.hk 會搵到,有網友整左個速成 file.
至於 spb kb 有二個問題,1 中文機打英文時一樣冇左 suggest word, 2, 打中文冇左聯想字.
以上二樣,用 touchpal 都 ...


其實我自己用開倉頡
不過有ching 想知就手多多試下
梅花6.0 都玩過下
但又拉下又拉右唔知點用
如果我只需英文+倉頡
有邊個輸入法D 制夠大可以用手按
Thank

[ 本帖最後由 大檸樂 於 2008-12-9 10:44 編輯 ]
作者: dochi    時間: 2008-12-9 14:45

del~~~~

[ 本帖最後由 dochi 於 2008-12-9 14:45 編輯 ]
作者: ben_998    時間: 2008-12-9 19:28

原帖由 大檸樂 於 2008-12-9 10:38 發表


其實我自己用開倉頡
不過有ching 想知就手多多試下
梅花6.0 都玩過下
但又拉下又拉右唔知點用
如果我只需英文+倉頡
有邊個輸入法D 制夠大可以用手按
Thank


SPB KB 唯一選擇.
作者: 艾域    時間: 2008-12-9 19:40

原帖由 大檸樂 於 2008-12-9 10:38 發表


其實我自己用開倉頡
不過有ching 想知就手多多試下
梅花6.0 都玩過下
但又拉下又拉右唔知點用
如果我只需英文+倉頡
有邊個輸入法D 制夠大可以用手按
Thank

梅花6.0好易用嫁...其實向右拉就係揀右邊果個碼,就咁按就係左邊果個碼,向下拉就睇番個keyboard上面果度就會出到下面D符號好方便,而且好岩單手用
作者: 艾域    時間: 2008-12-9 19:41

原帖由 ben_998 於 2008-12-9 02:40 發表


如果你真係想用速成,我建議用 touchpal 3.5,你係 discuss.com.hk 會搵到,有網友整左個速成 file.
至於 spb kb 有二個問題,1 中文機打英文時一樣冇左 suggest word, 2, 打中文冇左聯想字.
以上二樣,用 touchpal 都 ...

梅花真係好用過TOUCH PAL..
作者: 艾域    時間: 2008-12-9 20:00

原帖由 ben_998 於 2008-12-9 02:40 發表


如果你真係想用速成,我建議用 touchpal 3.5,你係 discuss.com.hk 會搵到,有網友整左個速成 file.
至於 spb kb 有二個問題,1 中文機打英文時一樣冇左 suggest word, 2, 打中文冇左聯想字.
以上二樣,用 touchpal 都 ...

冇錯,相信冇一個輸入法有梅花打符號同自定義字咁快,我有繁體聯想字庫,可以整到唔會出簡體字,要既PM我





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2