Board logo

標題: Magic Update唔到Rom... [打印本頁]

作者: 真.史提御姐    時間: 2009-12-21 14:24     標題: Magic Update唔到Rom...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 砌得就砌    時間: 2009-12-21 15:02

reboot windows 得唔得??
作者: 真.史提御姐    時間: 2009-12-21 15:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JonesChan    時間: 2009-12-21 16:16

用咩WINDOW????
最好用底版既USB PORT......
作者: antony85    時間: 2009-12-21 16:50

我覺得唔好up官方rom好d 因為仲末有得root

我up 完都有d 後悔 因為magic 多數無得up 2.1

依家無得玩其他rom ...連google map3.3.1 都裝唔到...死人htc
作者: FreeTong    時間: 2009-12-21 16:55

原帖由 真.史提御姐 於 2009-12-21 14:24 發表
跟足程序去做....
裝左HTC Syn....
係Syn到野...溝通到....
但唔明點解都話USB問題.......
關唔關Windows事?


Win7 做唔到 Update,
WinXP 至可以.
作者: JonesChan    時間: 2009-12-21 17:02

原帖由 FreeTong 於 2009-12-21 16:55 發表


Win7 做唔到 Update,
WinXP 至可以.

Vista都得....(我用Vista)
作者: JonesChan    時間: 2009-12-21 17:02

原帖由 antony85 於 2009-12-21 16:50 發表
我覺得唔好up官方rom好d 因為仲末有得root

我up 完都有d 後悔 因為magic 多數無得up 2.1

依家無得玩其他rom ...連google map3.3.1 都裝唔到...死人htc

但係UP左之後部MAGIC爽好多喎!!!
作者: antony85    時間: 2009-12-21 17:46

原帖由 JonesChan 於 2009-12-21 17:02 發表

但係UP左之後部MAGIC爽好多喎!!!

最初我都覺爽好多....but htc 太大食啦....用用下會lag lag 地大約3x-34 ram 只係開左5個一定要長開既app ...會變左WM禁...
作者: FreeTong    時間: 2009-12-21 20:34

我用 Taskpanel 管理, 長期有 50M 以上待用.
作者: antony85    時間: 2009-12-21 21:48

原帖由 FreeTong 於 2009-12-21 20:34 發表
我用 Taskpanel 管理, 長期有 50M 以上待用.

你有幾多個app 要長開??
作者: FreeTong    時間: 2009-12-22 10:20

原帖由 antony85 於 2009-12-21 21:48 發表

你有幾多個app 要長開??

先 boot 一次機,
再用 Taskpanel 查看,
把需要常駐的程式掛入 Ignore list,
e.g. 日曆, 時鐘, Touch Input Chinese, Profiles, CalWidget........
再一些可小工具加入 Auto Kill list
e.g. 相機, 相簿, FxCamera, Gmail.....
平時可用 Taskpanel Widget 手動清洗程式,
可保有 50M 以上待用.
作者: IanW    時間: 2009-12-22 10:23

Taskpanel 有一排經常無情情出 force close. 之後就 uninstall 左.
作者: セロ    時間: 2009-12-22 13:03

我用XP裝最舊個隻HTCsync1.01先搞得店





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2