Board logo

標題: Xbox ONE 基本上係咪以死 ? 如果你係MS , 有乜神招番身 ? [打印本頁]

作者: netmen    時間: 2016-8-29 00:04     標題: Xbox ONE 基本上係咪以死 ? 如果你係MS , 有乜神招番身 ?

因為VR 的關係 , 身邊朋友都打算出PS4了 , 基本上冇乜人提XBOX ONE ,
但係我又唔明白 , VR 好明顯係一片大好未來 , MS 居然沒有任何動作 ?
其實只要對應OCULUS 和HTC VIVE , 基本上以經搶得返一半地位 , 定係拒想玩AR ?
作者: 6seven    時間: 2016-8-29 00:20

Xbox one 只要可以用keyboard mouse 玩FPS game 即時翻生, 但就死PC game 同死display card 市場, 跟住windows 都死埋.
作者: a39g99    時間: 2016-8-29 06:49

因為VR 的關係 , 身邊朋友都打算出PS4了 , 基本上冇乜人提XBOX ONE ,
但係我又唔明白 , VR 好明顯係一片大 ...
netmen 發表於 2016-8-29 00:04


之前咪傳過M$同oculus合作
但無曬下文咁解
M$錢多咩都唔志在
作者: ki_cat    時間: 2016-8-29 08:49

回復 2 #6seven

xbox用keybrod mouse好似吹左好耐
ms唔關心xbox生死.只係想用xbox推佢想推既野,例如ms apps store果類

via HKEPC Reader for Android
作者: masseffect    時間: 2016-8-29 09:00

因為VR 的關係 , 身邊朋友都打算出PS4了 , 基本上冇乜人提XBOX ONE ,
但係我又唔明白 , VR 好明顯係一片大 ...
netmen 發表於 2016-8-29 00:04

XBOX ONE 要對應嘅係PS4..唔係以電腦為主嘅OCULUS 同VIVE...
作者: getterwing    時間: 2016-8-29 10:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ki_cat    時間: 2016-8-29 10:16

回覆 6# getterwing


我認為MS直頭覺得搞死成個家用機市場就最好
作者: getterwing    時間: 2016-8-29 11:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wfcda    時間: 2016-8-29 11:56

i play x1 more than ps4. cuz fifa16 plays better on x1.
作者: charcsc2000    時間: 2016-8-29 12:40

講真好多店舖連xbox one及game都沒入到....你想買都好難....仲慘情過3ds...
作者: terrykeung01    時間: 2016-8-29 15:16

本帖最後由 terrykeung01 於 2016-8-29 17:41 編輯
Xbox one 只要可以用keyboard mouse 玩FPS game 即時翻生, 但就死PC game 同死display card 市場, 跟住wind ...
6seven 發表於 2016-8-29 00:20


當xbox 用到keyboard mouse 到時ps 都用到
Ps 已經開始進功電腦玩到 ps3可在電腦玩 下一步ps4 同vr 開通
作者: PSP    時間: 2016-8-29 19:33

Xb1 online game 開場快過ps4同pc

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: PSP    時間: 2016-8-29 19:33

Xb1 online game 開場快過ps4同pc

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: recosuke    時間: 2016-8-30 09:03

幾勁都無用,遊戲廠唔help this company
作者: 沙盒A    時間: 2016-8-31 01:36

出年個部咪就係for 4k+vr
作者: LarSing    時間: 2016-8-31 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2016-8-31 08:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 6seven    時間: 2016-8-31 08:52

最初佢衰唔重視亞洲市場,無二手game 買賣, 無得借game 碟比朋友玩, 要你用鏡頭先開到機, 同時一定要有internet 先可以玩, 就算單機都要internet, 外置大大個火牛, 一年會員貴過PS.........

唔知有無錯,又唔知有無漏,以上種種問題都令人唔想買.

所以佢解決上面問題都重有機會.
作者: getterwing    時間: 2016-8-31 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MAX100    時間: 2016-8-31 11:18

下年部新機 Project Scorpio 有機翻身
不過MS 獨佔game真係唔吸引, 來來去去都係Halo , Gear of War, Forza, 而且依家Win 10都有得玩
咁我買多部PS4 + PC已經玩晒市面上所有新Game, 仲買Xbox One做乜...
作者: LarSing    時間: 2016-8-31 13:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2016-8-31 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benny8888    時間: 2016-8-31 14:31

最初佢衰唔重視亞洲市場,無二手game 買賣, 無得借game 碟比朋友玩, 要你用鏡頭先開到機, 同時一定要有inter ...
6seven 發表於 2016-8-31 08:52



    "無二手game 買賣, 無得借game 碟比朋友玩, 要你用鏡頭先開到機"

你up乜呀?? 邊個同你講架hahaha
作者: 6seven    時間: 2016-8-31 14:34

"無二手game 買賣, 無得借game 碟比朋友玩, 要你用鏡頭先開到機"

你up乜呀?? 邊個同你講架hahaha ...
benny8888 發表於 2016-8-31 14:31



當年PS4 Xbox one 發報會, PS4 明串xbox one 喎!
作者: MAX100    時間: 2016-8-31 14:46

360 年代都冇乜點靠exclusive titles
E+ 除左幾間日廠會只出ps4
大部份都Crossplatform
日廠仲要對即極 ...
LarSing 發表於 2016-8-31 13:36


Sony 自家出既都有唔少好玩系列一定係PS獨佔, e.g God of War, GT賽車, The Last Guardian, The Last of US, Uncharted 等等, 仲未計小島秀夫新作

反觀Xbox 將來會出獨佔既, PC都會出
所以依家買PS4 + PC 已經好夠....

但如果MS夠膽將 Project Scorpio 變成Game PC咁出, 可以當真正PC用, 咁就好睇囉
作者: getterwing    時間: 2016-8-31 15:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2016-8-31 15:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benny8888    時間: 2016-8-31 15:12

xbone未出時, ms果D大鼻子發言人的確係咁講.

版友並非亂Up, 只係唔知MS後來轉左呔 ...
getterwing 發表於 2016-8-31 15:04



    咁得意?? who's gonna buy then =,=
作者: benny8888    時間: 2016-8-31 15:12

當年PS4 Xbox one 發報會, PS4 明串xbox one 喎!
6seven 發表於 2016-8-31 14:34



    haha , no such problems now ar
作者: getterwing    時間: 2016-8-31 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benny8888    時間: 2016-8-31 16:11

所以話ms搞到好多fans好慶囉.  當年有記者在公開場合問ms高層, 如果有D玩家住在網絡唔太好或冇inter ...
getterwing 發表於 2016-8-31 15:26



    "呢個世上有部機叫360" =,= 咁都得? chi sin
作者: getterwing    時間: 2016-8-31 16:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2016-8-31 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2016-8-31 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cl7rken    時間: 2016-8-31 17:25

x3
當年forza同gow都不知幾好玩, xb1出果時又冇行, hk marketing又垃圾
攪咁野趕走晒d客
作者: benny8888    時間: 2016-9-1 09:28

就係呢條粉腸
getterwing 發表於 2016-8-31 16:22



    暈
作者: henry9207    時間: 2016-9-1 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rubyyu    時間: 2016-9-1 17:37

XB1死因係自殺,明顯佢生咗仔出來由佢自生自滅的不負責任行為,就算有冇VR、PS4都係咁話
作者: hoho1986    時間: 2016-9-1 18:08

其實我玩XB1多過PS4,雖然兩部機都有,但比錢上網只有XB1,PSN會氣炸的。
因為佢一個月送起碼一隻完整Game,跟本上玩唔完,一般賣遊戲GAME才好賺,最敗佢D GAME價,網上版太快跌價,好多舖都蝕到喊。依兩個原因係無舖頭想賣,倒自己米咩。我PS4只玩日本GAME,人龍果D,基本上單機已足夠。
作者: Shin    時間: 2016-9-7 22:42

回覆 39# hoho1986


    you're right. online gaming is a lot better on XB1 than PS4. Next big thing could be Xbox Play Anywhere which will be launched next week
作者: balancetable    時間: 2016-9-8 23:52

出新一代gvg ,即刻打死ps4
作者: LarSing    時間: 2016-9-9 09:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hoho1986    時間: 2016-9-9 09:28

回覆 42# LarSing

算吧,PSN送果D GAME,等同XBOX送的arcade小遊戲吧。GOLD一個月一隻正式舊GAME,一隻Arcade。上個月送無雙大蛇,WWE 2015

至於幾多人分佈更加唔concern,基本上你唔會一齊打,頂盡30vs30,足球20 players,我齊人唔lag踼得爽,做算3:1又如何,有真人便可以。
作者: getterwing    時間: 2016-9-9 09:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cb2y    時間: 2016-9-9 09:38

本帖最後由 cb2y 於 2016-9-9 09:43 編輯

死極都是差唔多55波左右其實..ps4唔係嬴好多

同埋psn真係好差廢 又慢 又成日出問題,有時真係唔明到底係得亞洲區個psn廢 定係點 點解鬼佬可以忍到個psn


買機家野都係睇朋友出咩機多,所以個頭差左 之後咪keep著差

本身都可以靠獨佔作番身,但係依家好多獨佔作都有win10版,依下真係唔知ms想點



去到依家主機都要升級既年代,ps4都出左pro版 其實就唔係勁左好多既 加上又無4kbd機,
反而xbox 個天蠍計劃就仲有上調空間,而且又有4kbd機,但係就唔知幾時出,又唔知咩價位.之後咩走勢真係好難講
作者: LarSing    時間: 2016-9-9 11:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LarSing    時間: 2016-9-9 11:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2016-9-9 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ki_cat    時間: 2016-9-9 12:59

本帖最後由 ki_cat 於 2016-9-9 13:00 編輯
psn+送果d, 真係垃圾game多到冇朋友.

好玩的game唔係冇, 好耐先有一隻.  今個月有隻風之旅人, 呢隻其實 ...
getterwing 發表於 2016-9-9 11:35


風之旅人高評到離奇
直頭贏埋GAME OF THE YEAR
我無玩過
作者: getterwing    時間: 2016-9-9 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2016-9-9 14:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hoho1986    時間: 2016-9-9 16:16

回覆 51# getterwing
以前SF4經常同美國佬打,無LAG。
SF5獨佔可能準備完,amazon曾出過XBOX ONE SF5,但係都係4好玩D
香港有Joystick賣,我響2xxx Fxx買,Razer ,Altech代理。
作者: getterwing    時間: 2016-9-9 17:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon    時間: 2016-9-9 17:17

新嗰部細XBONE係咪可以播4K BLURAY
係嘅話就有賣點 PS4 PRO都唔可以
作者: getterwing    時間: 2016-9-9 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lingho    時間: 2016-9-10 03:14

部xb1s有50G, 1T 2T
其實有無必要買到2T?
作者: cb2y    時間: 2016-9-11 07:01

回覆 56# lingho


   你有金會員同成日買數位版先入2Tb
作者: HenryHH    時間: 2016-9-11 11:27

部xb1s有50G, 1T 2T
其實有無必要買到2T?
lingho 發表於 2016-9-10 03:14



我舊XB1拖左隻外置2TB先夠用
作者: lingho    時間: 2016-9-11 22:08

回覆 57# cb2y

回覆 58# HenryHH

thanks!
等緊xb1s bundle
作者: botsang    時間: 2016-9-12 18:01

買 Xbox one 送 Windows 就或者有得救
作者: cb2y    時間: 2016-9-12 18:25

回覆 60# botsang


    調番轉先有得救
作者: botsang    時間: 2016-9-12 18:25

回覆 61# cb2y
掉返轉會變咗救 windows
作者: cb2y    時間: 2016-9-12 18:26

回覆 62# botsang


    點會,windows銷量高過xbox wo


買windows送xbox one,直接推高xbox one玩家既數量
作者: botsang    時間: 2016-9-12 18:30

回覆  botsang


    點會,windows銷量高過xbox wo


買windows送xbox one,直接推高xbox one玩家既數量:d ...
cb2y 發表於 2016-9-12 18:26


Marginal cost, Windows 低過 Xbox one 嘛
同樣都係換來一個 Windows 用家 + 一個 Xbox one 用家
作者: duedueb    時間: 2016-9-17 15:41

回覆 1# netmen


    Ms 都有個黑科技 hololens VR

不過自上年E3 show off 完 同個價離晒地(2萬幾) 就無再推了
作者: netmen    時間: 2016-9-17 15:50

回覆  netmen


    Ms 都有個黑科技 hololens VR

不過自上年E3 show off 完 同個價離晒地(2萬幾) 就 ...
duedueb 發表於 2016-9-17 15:41


我就係唔明白 , 點解唔跟大隊玩現在都叫做 半成熟 VR 眼罩 ? 睇真 , 呢D先係低成本高收益喎
作者: 沙盒A    時間: 2016-9-17 16:31

本帖最後由 沙盒A 於 2016-9-17 16:33 編輯
回覆  netmen


    Ms 都有個黑科技 hololens VR

不過自上年E3 show off 完 同個價離晒地(2萬幾) 就 ...
duedueb 發表於 2016-9-17 15:41

個個係developer edition,成本仲係非常高
仲有個個唔係VR,係AR,雖然係貴但係商用/工業用好多用途,e+一直都有出貨
作者: 沙盒A    時間: 2016-9-17 16:32

我就係唔明白 , 點解唔跟大隊玩現在都叫做 半成熟 VR 眼罩 ? 睇真 , 呢D先係低成本高收益喎 ...
netmen 發表於 2016-9-17 15:50

hololens唔係VR,係AR
AR呢方面hololens係領頭羊,佢e+推出嚟唔係為左普及,係要等軟硬件技術成熟,再一路改進
作者: 沙盒A    時間: 2016-9-17 16:34

同埋xbox one hardware邊到夠推VR,PS4都勉強,xbox one強推冇意思,ms等出年個部仲好啦,夠哂多hardware budget





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2