Board logo

標題: 請教如果用花左既碟, 會唔會對個DVD ROM 有影響? [打印本頁]

作者: tempo3010    時間: 2017-5-7 17:27     標題: 請教如果用花左既碟, 會唔會對個DVD ROM 有影響?

屋企有部XBOX 360, 玩親所有碟都無花, 但朋友比左隻GAME, 兩隻碟都好花下
玩就玩到, 但想問下會唔會影響部機讀碟個位? 搞到其他無花既碟都花埋?

唔熟悉硬件, 希望高手解答, THX
作者: chakchoi    時間: 2017-5-8 00:38

正常唔會有影響 雷射頭係光黎 唔會有影響
唯一擔心係花碟痕入面有塵跑落部機度
作者: tempo3010    時間: 2017-5-8 11:22

正常唔會有影響 雷射頭係光黎 唔會有影響
唯一擔心係花碟痕入面有塵跑落部機度 ...
chakchoi 發表於 2017-5-8 00:38

唔該師兄, 咁我可以放心玩啦
作者: hoho1986    時間: 2017-5-8 16:01

將整隻GAME裝入HDD,之後只須認碟無須讀碟
作者: 小強強    時間: 2017-5-8 18:05

屋企有部XBOX 360, 玩親所有碟都無花, 但朋友比左隻GAME, 兩隻碟都好花下
玩就玩到, 但想問下會唔會影響部 ...
tempo3010 發表於 2017-5-7 17:27

其實不論隻碟花唔花 (老翻碟都可以好靚仔,但好多時難讀), 如果DVD-ROM drive每次都要好用力先讀到隻碟, 壽命當然會縮短
作者: dieago    時間: 2017-5-12 21:11

讀吾到會再讀,光頭駛用次數增加。但現在data都去哂hd到,影响微乎其微,一般光頭都糸幾年貨仔,到時換機望佢有compatible舊碟好過。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2