作者: Pppk 時間: 2022-1-10 03:47 標題: Ps5 水浸
近呢幾個月ps5 原本炒價高到上7000以上,而家二手全新帖多到水浸,睇來好快降價,聖誕都過晒
幾時可以正常唔洗抽買到
作者: wcchktm 時間: 2022-1-10 07:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: erickwok720 時間: 2022-1-10 08:39
多左人po放機唔係因為上月尾個開個次抽獎近幾日派彩?作者: Rosa 時間: 2022-1-10 09:40
我報左官方同log-on不過抽唔中
不過部PS5近期都無乜點開....今個月送Dirt 5
作者: freefdhk 時間: 2022-1-10 10:04
其實可能用到來挖BITCOIN 所以先咁好炒
作者: Pppk 時間: 2022-1-10 10:41
本帖最後由 Pppk 於 2022-1-10 11:04 編輯
以往都係求帖多,而家賣帖幾拾個多都呢
(睇睇下真係分分鐘過佰個帖.....)水浸到瀑布咁一個又一個帖個價已經降到6千頭
我覺得最正就係D帖都話自己抽中,叫你同佢地去一起攞,有晒價,單手制3980,双手制4528,大佬而家咁多賣帖,邊個比多二千銀同你買咁白痴先得架

作者: ki_cat 時間: 2022-1-10 11:25
sony儲埋堆貨玩佢地
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: DeathKnight 時間: 2022-1-10 13:39
呢水好似有大貨
識幾個人都話今個月突然抽得中
有鋪頭sales話今水真係多咗貨
不過都唔夠一人一部
呢水機係21號拎
到時睇下點
作者: Rosa 時間: 2022-1-10 14:44
我呢邊無人中

唔計PS4 game,唔計GT7,最近PS5有啥推薦?
作者: lays 時間: 2022-1-10 15:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rosa 時間: 2022-1-10 15:41
回覆 10# lays
分分鐘真係後期型出現左,原版先有貨比人買到
作者: AltezzaXP 時間: 2022-1-10 16:49
見到CAROUSELL好多炒家中抽獎,自己真實玩家反而抽左成年都唔中
作者: akitohk 時間: 2022-1-10 16:57
上年有一排回收價落到得5k幾個陣都有人咁講
最多只可以話有班人接受唔到回收價由頂峰回落返啲
作者: DeathKnight 時間: 2022-1-10 17:32
老老實實
無乜
我自己抽PS 5只係因為部PS 4壞壞地
同埋FF VII Intermission得PS 5有
可能最後只係用嚟玩有PS 5 free upgrade既PS 4 game
作者: DeathKnight 時間: 2022-1-10 17:34
佢呢水(一至三月)要PS plus同聲稱會優先俾未中過既人
應該會好啲
(利申︰第一次抽,第一次中,會留起部機玩)
作者: hehaya 時間: 2022-1-10 17:35
想買
旋轉網好多
多數1月26去拎
到時再睇下, 比多2千幾買叫佢送上門/近自己交收啦梗係
作者: Rosa 時間: 2022-1-10 17:49
老老實實
無乜
我自己抽PS 5只係因為部PS 4壞壞地
同埋FF VII Intermission得PS 5有
可能最後只係用嚟 ...
DeathKnight 發表於 2022-1-10 17:32
我就係見SIE特登壓住D game唔出咁,所以我一直都話唔需要急住搶.........
作者: AltezzaXP 時間: 2022-1-10 19:02
已經係好多年PS Plus用戶,次次都唔中,可能無抽獎命
作者: Rosa 時間: 2022-1-10 22:22
買架Altezza好過啦
作者: Tube 時間: 2022-1-11 13:29
部機0 燥音係最重要,夜咗打機就最覺不同
作者: Rosa 時間: 2022-1-11 14:26
回覆 20# Tube
咁我又唔覺得特別靜wo..
作者: Rosa 時間: 2022-1-11 14:31
可能GT7蒲左頭,個價硬番啦
之前GT7影都無果陣,中籤機原價加500至1000蚊,即係幾舊水買佢一個運
抵架其實,我都想叫人想要就考慮,不過叫人益炒家呢d說話我又費事講姐
而加都兩千起跳....咁就貴了
作者: Tube 時間: 2022-1-11 14:38
我部機真係無聲,你部機好大聲?
作者: akitohk 時間: 2022-1-11 15:15
玩ps4 games 靜又涼,吹出黎d風都係涼最多微暖
玩ps5 games就有聽到少少風扇聲,吹出黎既風溫度都暖d
作者: Tube 時間: 2022-1-11 23:43
我要好近好近部機先聽到聲,同以前部ps4 pro 差天共地
作者: kenken33 時間: 2022-1-12 00:20
本帖最後由 kenken33 於 2022-1-12 00:32 編輯
一樣抽唔中
炒價睇比例,3090本身都賣萬幾炒貴2-3千我接受到都照買,PS5官價4千炒貴2-3千溢價50%以上我就唔接受,而且又大部效能又唔係強作者: bobopig 時間: 2022-1-12 02:15
但而家中個 d,係一版定改版款?
初版散熱好過改版
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig 時間: 2022-1-12 02:18
最多俾100
炒野唔會助長。
500有3可能,最多遲一年玩
game 到時減價當 bonus
太把遊戲玩唔晒
加冇乜時間打機
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: DeathKnight 時間: 2022-1-12 10:48
真心唔明點解會有人肯去食PS5炒價
Display就話一日加密貨幣唔玩完一日都有non gamer搶
唔肯食炒價就可能永世買唔倒
PS5個個月有貨返遲早會抽得中
部機未到手唔知
同埋就算到咗手我都唔識分
作者: erickwok720 時間: 2022-1-12 13:15
作者: teletubbie 時間: 2022-1-12 16:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rockie577 時間: 2022-1-12 17:29
PS5 都有game 值得玩:
對馬, FF remake, returnal, hot wheels etc.
效果都唔錯
作者: XML 時間: 2022-1-12 20:08
今年年中8K電視應該都多
咁計法PS5 PRO先係解決方案
作者: bobocar 時間: 2022-1-12 22:28
水乜鬼丫....我十幾個朋友 剛 aeon 抽 無個中
作者: teletubbie 時間: 2022-1-12 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801 時間: 2022-1-12 23:23
未JB

作者: 二師兄 時間: 2022-1-13 00:19
我中左, 但讓比同事
作者: mifi 時間: 2022-1-13 16:20
我都中咗,因為有部PS4 pro,仲諗緊放定自用
作者: r9kewell 時間: 2022-1-13 17:51
讓比我
作者: Pppk 時間: 2022-1-14 09:37
UNY17號前又有得抽
作者: MAX100 時間: 2022-1-14 11:35
真係抽左成年,香港有地方抽既都抽過,未中過一次....
作者: AltezzaXP 時間: 2022-1-14 18:46
XBOX都炒,香港真係有咁多XBOX玩家?供不應求?
作者: 大有仔 時間: 2022-1-14 20:23
回復 42 #AltezzaXP
好少地方有貨,有貨街鋪都會炒,
買xbox去找誠哥,有骨都平千幾2千
不過我買左都未開過機
via HKEPC Reader for Android
作者: felihea 時間: 2022-1-15 11:20
本帖最後由 felihea 於 2022-1-15 11:25 編輯
我第一次抽在官方抽中左,26號有機攞
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2302807&k=2037aad443d6f33e66ffff29ebf01d30&t=1782326666&sid=12G6E8fQGcu

作者: Pppk 時間: 2022-1-15 12:29
Ps5問題係暫時冇乜遊戲玩,有D ps4都有,所以買返嚟都係玩相同遊戲,當然性能好好多,只係同pc比較需要協調,ps5係fps上差DD,所以好多人希望真係出過Pro再勁D,當然呢D過多幾年先有可能了
作者: zero01 時間: 2022-1-16 15:20
抽咗成年都未中過
作者: mifi 時間: 2022-1-16 23:41
Uny又有得抽啦~ 明日last day登記. 快手!
作者: Tube 時間: 2022-1-17 11:10
MS 食骨餐好惡頂,要買個千元手制
作者: Rosa 時間: 2022-1-17 14:28
果隻elite我覺得太貴
有版友上黎話易壞,但抵買
所以呢隻野抵唔抵唔好評論喇
作者: Tube 時間: 2022-1-17 14:36
問題係我完全唔會想要個千元手制,硬食不下,仲覺得MS 助長炒風!
作者: Rosa 時間: 2022-1-17 14:59
小心人地話你唔識野,果隻elite值呢個價丫麻
作者: Tube 時間: 2022-1-17 15:04
可以賣翻出去嗎?
作者: shal 時間: 2022-1-17 15:19
elite 2 我都有買 真的好好好好用
作者: Rosa 時間: 2022-1-17 15:54
賣得貴,人地去買隻全新
賣得平,你又覺得唔抵
作者: russell_HKEPC 時間: 2022-4-4 14:36
幾時可以正常唔洗抽買到呢個問題問得好 who knows..
作者: erickwok720 時間: 2022-4-6 12:20
本帖最後由 erickwok720 於 2022-4-6 12:56 編輯
狗沖, PS: 要Login左先登記到
PS2: 好似仲要係PS+會員先登記到?
PS3: 今次仲有埋個光碟版+GT7 Bundle俾你揀
PS4: 罪大點解唔俾個Bundle Option係綁埋就快推出個幾級會員制俾我地揀
From: Play Station HK FB Page
【PlayStation 5 最新資訊公佈】
即日起至4月10日,各位玩家可登入以下 PlayStation Platinum Shop「PlayStation 5」網上預購抽籤系統網站預購 PS5。
►► https://bit.ly/202204_ps5hk
※ 本次登記包括四月及五月的名額,未中簽者的資料將保留並自動登記於下個月的抽籤活動。
※ 抽籤名額將會優先分配予未曾中籤的玩家。
※ 活動只限香港登記之 PlayStation Plus 會員參加。
作者: 亞基拉 時間: 2022-4-6 12:54
回覆 56# erickwok720
Thx
作者: AltezzaXP 時間: 2022-4-13 16:17
抽左咁耐終於抽中!不過已經幾個月前炒價入手,今次炒價賣翻出去當原價買
作者: erickwok720 時間: 2022-4-13 16:23
回覆 58# AltezzaXP
作者: AltezzaXP 時間: 2022-4-13 17:15
Yes, email係今早差不多10點send來的,見到carousell好多人post,如果無收到可能要再等等了
作者: XABI 時間: 2022-4-13 17:52
係咪食GT7骨先中
次次剩機都食白果
作者: AltezzaXP 時間: 2022-4-13 18:16
我都咁諗,所以中左,我估食骨機會會大D,而且GT7其實唔算骨啦,輸極有限
作者: akitohk 時間: 2022-4-13 18:35
話說我US PSN acc
ps4 初期開過一年ps+
之後就無用過剩係留黎4p時用
咩都無做過原來3月都主動sent左個購買邀請俾我
hk厘邊抽到傻都未中
(自己最開頭訂到,不過仲都幫緊fd抽)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2315305&k=520100774fb416f6fb1f24bbe05b422f&t=1782326666&sid=12G6E8fQGcu

作者: erickwok720 時間: 2022-4-14 11:51
作者: Rosa 時間: 2022-4-14 12:11
回覆 64# erickwok720
無乜早唔早知.....都係一樣咁派機
我見大埔恆星成地PS5,數量同我上次去羅機情況一樣
有可能每間鋪都有額配,不如下次試下揀其他區既Sony店
作者: fatdogabc 時間: 2022-4-14 15:43
估唔到佢個email個流
playsxxxion.platxxxxshop@gmail.com
作者: 亞基拉 時間: 2022-4-14 16:08
GT7 bundle 係易啲中
作者: erickwok720 時間: 2022-4-14 16:38
作者: Rosa 時間: 2022-4-14 17:02
係啊,派彩用Gmail
不過又咁諗
Gmail點都好過abchk
作者: fatdogabc 時間: 2022-4-14 17:03
回覆 69# Rosa
邊間用abchk咁頂癮
作者: Neymar10 時間: 2022-4-14 20:58
又抽唔中
作者: XABI 時間: 2022-4-15 14:51
GT7死貨黎,正價買伏中伏,今集勁差
Sony自家game又成日特價
作者: 亞基拉 時間: 2022-4-15 18:52
話之你死吾死貨,比多568抽到機會大啲,我冇所謂反正我GT3 到GT Sport 都有買


