Board logo

標題: RG353V, RG35XX Plus 喱啲機大家點睇? [打印本頁]

作者: mlyu    時間: 2024-3-27 09:43     標題: RG353V, RG35XX Plus 喱啲機大家點睇?

都係玩返啲舊 game, 三四百還可以, RG353V 就玩埋 Android/PSP/DC 叫 ok, 但上到七八百
再高級啲就千幾都有

簡單玩吓其實係咪 RG35XX Plus 算?
作者: hkboy3000    時間: 2024-3-27 14:22

睇你想玩到乜機game , 我想玩ps 2 , 就買左部rg 556 .

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mlyu    時間: 2024-3-27 17:22

睇你想玩到乜機game , 我想玩ps 2 , 就買左部rg 556 .

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
hkboy3000 發表於 2024-3-27 14:22



RG556 差唔多一部平價電話咁嘅價錢
但 PS2 啲 game 點搵?
作者: ki_cat    時間: 2024-3-27 19:45

RG556 差唔多一部平價電話咁嘅價錢
但 PS2 啲 game 點搵?
mlyu 發表於 2024-3-27 17:22

"我們都是買正版自己dump"

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Paul4340    時間: 2024-3-27 19:50

RG35XX PLUS要買H版
多兩粒菇, 支援好D

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-3-27 20:45

RG35XX PLUS要買H版
多兩粒菇, 支援好D  

via HKEPC Reader for Android
Paul4340 發表於 2024-3-27 19:50



但 H 唔係直機, 想買直機
作者: ki_cat    時間: 2024-3-28 09:17

但 H 唔係直機, 想買直機
mlyu 發表於 2024-3-27 20:45

直機唔好揸

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mlyu    時間: 2024-3-28 09:52

直機唔好揸

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
ki_cat 發表於 2024-3-28 09:17



未試過, 不過越睇越見啲機高階啲又玩到多啲嘢, 真係會心大心細
作者: latali    時間: 2024-3-28 12:02

主要睇幾個門檻,psp 戰神順唔順,可唔可以玩PS2 ,可唔可以玩3DS。
另外就係安卓機既話可唔可以順暢玩原神。
作者: kit0072    時間: 2024-3-28 12:25

本帖最後由 kit0072 於 2024-3-28 12:26 編輯

出街玩,係地鐵拎出黎玩,係公司偷偷玩,首選35XX呢種細機,新35XX,28mm 1.5GHZ,可以流暢PS1以下,PSP可以玩我是航空管理員等大作(不過沒搖焊)。(而且視頻說解決了十字鍵串鍵問題)(NS PRO手制十字鍵同等情況)

一步到位就奧丁2,400幾g重就唔好囉出街玩(雖然ns都差唔多重)。(同win機比,續航差異),你能隨時充電,win機最好。

001.jpg

圖片附件: 001.jpg (2024-3-28 12:14, 78.24 KB) / 下載次數 291
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2416468&k=f337c3b77c6d3f93037d73514fd24e8f&t=1782216428&sid=2sWzRuIcCD


作者: googleli    時間: 2024-3-28 14:14

有405M, 35XX Plus, Retroid Pocket 4 Pro, Retroid Pocket 2S
用得最多係405M同35XX Plus
另外兩部封塵中
手提機最重要真係袋得落袋
要玩16:9 我用返Steam Deck或直頭開電腦算
而家最想佢地出4:3 OLED機
作者: Paul4340    時間: 2024-3-28 14:47

出街玩,係地鐵拎出黎玩,係公司偷偷玩,首選35XX呢種細機,新35XX,28mm 1.5GHZ,可以流暢PS1以下,PSP可 ...
kit0072 發表於 2024-3-28 04:25

35xx Plus/H 出左一段時間啦, 已經可以順玩dc,  好正, bio聖女密碼都玩到, 不過要買H版, 多隻粒菇.

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-3-28 22:14

35xx Plus/H 出左一段時間啦, 已經可以順玩dc,  好正, bio聖女密碼都玩到, 不過要買H版, 多隻粒菇.

via  ...
Paul4340 發表於 2024-3-28 14:47



咁睇嚟唔係重度玩嘅都可以入手
作者: ki_cat    時間: 2024-4-1 18:37

本帖最後由 ki_cat 於 2024-4-2 10:41 編輯

買左rp4 pro
會揀卡,好on9,唔夾佢,隔一陣就自己unmount
要重插或重開機
查翻,reddit好多人都咁,仲要無乜特定規律
作者: MAX100    時間: 2024-4-1 20:41

買左rp4 pro
會揀卡,好on9,唔夾佢,隔一陣就自己unmount
要重插或重開機
查翻,riddit好多人都咁,仲要無乜特 ...
ki_cat 發表於 2024-4-1 18:37


暫時用3星512G 白卡,首發玩到依家都無問題
作者: MAX100    時間: 2024-4-1 20:43

咁睇嚟唔係重度玩嘅都可以入手
mlyu 發表於 2024-3-28 22:14


如果手上無任何呢類機仔,買35xx H啦,有joystick 好好多
作者: mlyu    時間: 2024-4-1 22:47

買左rp4 pro
會揀卡,好on9,唔夾佢,隔一陣就自己unmount
要重插或重開機
查翻,riddit好多人都咁,仲要無乜特 ...
ki_cat 發表於 2024-4-1 18:37


有冇 reddit 啲 link 睇吓?
作者: louislam    時間: 2024-4-2 01:07

有RG353V, 試過Linux/Android
個人覺得 Linux 問題多多
RG35XX Plus 得 Linux 到時你預咗做工程師
最好買Android系統, 做咩都方便好多, 啲模擬器又可以更新

同埋呢個size 都係預玩 GBA/GB/NDS,不過佢又好衰, GBA做唔到點對點解像度,搞到全螢幕有啲blur
另外3.5耳機有嚴重電流聲
PS2/DC 嗰啲其實用返PC玩仲好

我結論其實係, 1000蚊內嘅唔好太多幻想, 至於1000蚊以上都唔一定好, 呢啲機唔知點解總有大大小小問題, 如樓上rp4咁, 之前做過研究rp2, rp3 都係有大大小小問題

另外你手上如果有部似樣嘅Android手機, 加返個xbox手制支架其實已經係一部非常強嘅handheld, 高清mon, snapdragron cpu快過啲rockchip多多聲
作者: ki_cat    時間: 2024-4-2 09:54

本帖最後由 ki_cat 於 2024-4-2 10:06 編輯
有冇 reddit 啲 link 睇吓?
mlyu 發表於 2024-4-1 22:47


我用KINGSTON 256,訓無耐就unmount

https://www.reddit.com/r/retroid ... d_card_after_sleep/

https://www.reddit.com/r/retroid ... em_with_my_rp4_pro/

https://www.reddit.com/r/retroid ... ontent=share_button
作者: Paul4340    時間: 2024-4-3 13:46

開頭仲諗住買GoRetroid d機見佢賣貴d d料應有好D, mon又大D, 好彩無買

暫時用 RG35XXH ok滿意
可能玩games少, 未發掘到大問題.

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-4-4 17:50

開頭仲諗住買GoRetroid d機見佢賣貴d d料應有好D, mon又大D, 好彩無買  

暫時用 RG35XXH ok滿意  ...
Paul4340 發表於 2024-4-3 13:46



RG35XXH 可考慮, 但佢係咪可以用其他 OS?
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-4-4 23:39

前幾年都有諗過買呢啲機仔

嗰陣時仲要係一色過tn mon添
而家已經有ips好好多
但係有問題 效能啦
嗰陣時諗過 玩唔玩到ps2玩唔玩到psp..
我又唔介意重  之後唔記得咩牌子出個部s845機仔
呢度有師兄做個review 自己睇過
最後都係放棄...因為唔打機嗰陣時真係冇乜用
個mon又細 睇片都唔舒服 我不如用手機睇....

最後決定都係一部win遊戲機過
就係winmax2 下至psp上至ps3都玩到
原本手製唔好用? 自己改裝
唔打機用嚟睇片正
唔想睇片 做後勤機又得
咁先叫做多用途 最弊呢啲機仔做唔到呢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Paul4340    時間: 2024-4-5 04:53

人人用法唔同,
就係貪RG35XX呢類機細細部, 出街搭車露營搭飛機拎出黎hea下玩d無聊器就ok
細細部已經有模擬DC效能, 玩PSP可以出2X+推60fps玩, 不過DC級數既 games我會留返用平板/PC模擬玩, 平板又可以上到WII/GC級數.

WINMAX呢類對我黎講拎出街太重太大部,
我steamdeck/Ally都唔會帶出街玩,
就算帶左都懶得拎出黎

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-4-7 15:21

有個問題, 啲行 linux 機裝唔裝到個 browser? 裝到可以睇埋片
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-4-7 20:24

人人用法唔同,
就係貪RG35XX呢類機細細部, 出街搭車露營搭飛機拎出黎hea下玩d無聊器就ok
細細部已經有模擬D ...
Paul4340 發表於 2024-4-4 20:53



    winmax2 有個好處放係大腿上直接看片
完全唔駛用手扲/托住
有時可以玩下SRW OG3 / SRW30
好正
作者: ki_cat    時間: 2024-4-21 20:24

我用KINGSTON 256,訓無耐就unmount
ki_cat 發表於 2024-4-2 09:54

今日開機,有更新話解決sd card問題

更新過程有點嚇人.
等左半個鐘,畫面都係無變.等完成.
頂佢唔順.熄機開過.原來已經更完.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 陳豪    時間: 2024-6-9 11:40

想問下點先可玩到
Final fight LNS Ultimate
V04 呢個版本😭

我研究左好耐
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-6-9 19:01

本帖最後由 暴走呆喵 於 2024-6-9 11:04 編輯
想問下點先可玩到
Final fight LNS Ultimate
V04 呢個版本😭

我研究左好耐
陳豪 發表於 2024-6-9 03:40

最簡單買返win機囉一

Android openbor 基本上已經放棄
唔同作家寫嘅嘢又唔同
佢用嘅版本又唔同又唔相容

仲有我呢排鍾意玩吉里吉里2 game
android 版模擬更加唔使旨意正常

又鍾意玩模擬器
又多方面向嘅話都係玩返win平板/umpc啦
作者: law_chiw    時間: 2024-6-11 09:40

本帖最後由 law_chiw 於 2024-6-11 09:50 編輯

有部35xx H, 返工坐車玩緊ps月下,落車就save, 下程load 出來再玩

via HKEPC Reader for Android
作者: tsangabc    時間: 2024-6-21 01:02

之前有steam deck 但覺得太大部同重手
買左RG556 諗住玩下ps2 game,
Mon又ok靚(5.5 1080 amoled mon),又算輕身
玩ps2都算係流暢
千5蚊包埋512卡一開就玩都唔錯啦
作者: Paul4340    時間: 2024-6-27 18:55

本帖最後由 Paul4340 於 2024-6-27 10:57 編輯
有部35xx H, 返工坐車玩緊ps月下,落車就save, 下程load 出來再玩  

via HKEPC Reader for Androi ...
law_chiw 發表於 2024-6-11 01:40

我都係買35XXH黎玩月下
PSP版本好似最完美?
不過要迫人玩3D版, 先unlock到月下
細細部輕便, 完美, 代價就係玩到老花
最近玩到逆按摩城


via HKEPC Reader for Android
作者: darkfreedom    時間: 2024-6-30 15:05

本帖最後由 darkfreedom 於 2024-6-30 15:07 編輯

星期二收到部RG35XX Plus, 刷咗muOS, 自己整咗theme, 再搞掂埋DOSBox, 而家一部機仔玩番晒以前PS拍拍機 同 機戰, SS炸彈人同一d懷舊DOS game真係超滿足, PSP太鼓體感有輕微lag (95-98%速度) 但過下手癮唔錯

theme.jpg

圖片附件: theme.jpg (2024-6-30 15:07, 119.29 KB) / 下載次數 180
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2429666&k=087762398bf6daf319ead761a655047f&t=1782216428&sid=2sWzRuIcCD


作者: 大有仔    時間: 2024-7-7 10:57

RG556 差唔多一部平價電話咁嘅價錢
但 PS2 啲 game 點搵?
mlyu 發表於 2024-3-27 17:22

阿里/淘記有帶launcher + roms的HD賣.
都要幾舊水

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: volospin    時間: 2024-7-7 23:46

honestly... if PSV can do better with Retroarch games then it would be good.
作者: googleli    時間: 2024-7-8 10:36

電量係最大考慮,
自從買左Odin 2就無掂過Steam Deck
尤其出差搭飛機搭車一定係Odin 2
十幾個鐘 vs 一粒鐘的分別
要玩3A就用返4090開大電視或OLED mon玩
另外加部4:3 機仔玩舊野 (推薦405M)
已經夠晒
作者: kiyam    時間: 2024-7-8 10:42

就出 RG40XXH, 睇睇幾錢再考慮買邊部.
作者: mlyu    時間: 2024-7-8 13:15

就出 RG40XXH, 睇睇幾錢再考慮買邊部.
kiyam 發表於 2024-7-8 10:42



Anbernic RG40XX H Full Specifications

Display: 4-inch IPS display
Resolution: 640 x 480
Processor: H700 quad-core ARM Cortex-A53, 1.5GHz
GPU: Dual-core G31 MP2
RAM: LPDDR4 1GB
Battery: Polymer lithium battery 3300mAH
Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth 4.2
Software: Linux-based Anbernic Stock OS
Extras: RGB LED lighting under analog sticks, and wired controller support, Dual SD cards, HDMI out via mini-HDMI

好似換個殼, 轉咗 display only
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-7-9 05:02

回覆 37# mlyu


    為什麽不用5寸以上16:9屏...
太細了 否則會入部玩下....
作者: Paul4340    時間: 2024-7-9 07:54

由RG35XX H轉做GPD WIN4
MON大左爽左, 可玩既野又多左
但反而少拎左出街玩, 始終大左重左
做唔到褲袋拎出黎開一開機玩果種方便

via HKEPC Reader for Android
作者: googleli    時間: 2024-7-9 15:41

回覆  mlyu


    為什麽不用5寸以上16:9屏...
太細了 否則會入部玩下....
暴走呆喵 發表於 2024-7-9 05:02


Odin 2
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-7-9 19:04

Odin 2
googleli 發表於 2024-7-9 07:41

個價錢唔值呢
已經貴過我用小新平板加夾夾手掣一
同埋如果唔玩就係變咗垃圾
作者: eric18ngan    時間: 2024-7-12 13:30

回覆 30# tsangabc


    請問師兄RG556
小弟有興趣買,請問有冇鑊氣?
作者: googleli    時間: 2024-7-12 17:04

睇黎Ayaneo Pocket Evo 會成為新機王
7" OLED + Snapdragon G3
作者: kiyam    時間: 2024-7-15 17:41

訂咗 RG40XXH, 未知幾時收貨.
作者: mlyu    時間: 2024-7-15 23:18

訂咗 RG40XXH, 未知幾時收貨.
kiyam 發表於 2024-7-15 17:41



    咩價位? 包 game 嗎?
作者: kiyam    時間: 2024-7-15 23:51

回覆 45# mlyu

首發 HKD590, 64+128. 今日再睇要 HKD640.
作者: mlyu    時間: 2024-7-16 07:04

回覆  mlyu

首發 HKD590, 64+128. 今日再睇要 HKD640.
kiyam 發表於 2024-7-15 23:51


淘寶買嗎? 有冇包 game?
作者: jc917    時間: 2024-7-17 19:43

周哥的機大家都係官網買?
作者: 大有仔    時間: 2024-7-18 06:40

Ali express , ebay ,淘記(旗艦店)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: monster2016    時間: 2024-7-19 21:14

回覆 47# mlyu


    rmb 388 64GB
依兩日到貨。

華強北現貨420 yt 有人介紹果間鋪
作者: peterbaby    時間: 2024-7-20 08:24

買左RG40XXH 64GB , 原來問客服會比256GB遊戲link , 但百度網盤download 好慢

via HKEPC Reader for Android
作者: 大有仔    時間: 2024-7-20 08:51

買左RG40XXH 64GB , 原來問客服會比256GB遊戲link , 但百度網盤download 好慢

via HKEPC Reader for Andr ...
peterbaby 發表於 2024-7-20 08:24

先放到自己的百度網盤,再下載會快D

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: peterbaby    時間: 2024-7-20 09:55

請問psp要吾要特別設定
玩GTA較1倍畫質已經lag,原生又好濛

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-7-20 10:08

先放到自己的百度網盤,再下載會快D

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
大有仔 發表於 2024-7-20 08:51


會咩? 百度出海係慢喎
作者: 大有仔    時間: 2024-7-20 11:36

會咩? 百度出海係慢喎
mlyu 發表於 2024-7-20 10:08

係。。。。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: aumeilo    時間: 2024-7-21 14:50

返左大陸買RG40XXH,都算細部,64GB卡包遊戲,卡槽2自己128GB exfat都用到
作者: AhRay    時間: 2024-7-21 18:07

其實有無人試過星期日上大陸求其揾個有wifi 既茶餐廳,去百度download ,是否會快d ?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: latali    時間: 2024-7-21 18:24

本帖最後由 latali 於 2024-7-21 10:26 編輯
其實有無人試過星期日上大陸求其揾個有wifi 既茶餐廳,去百度download ,是否會快d ?

via HKEPC IR 5.1.14 ...
AhRay 發表於 2024-7-21 10:07


不會,要做VIP會員先較快,或者可以試下淘X搵D百度代下載。
作者: 竹皮    時間: 2024-7-21 18:32

有錢買機,無錢買月費VIP
作者: AhRay    時間: 2024-7-21 22:03

Rg40xx d 制玩格鬥game 掂唔掂?例如 street fighter II

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: aumeilo    時間: 2024-7-22 00:01

RG40XX官網更新左1.02,可以一鍵待機,但未識update:(
d制幾好㩒
作者: mlyu    時間: 2024-7-22 10:04

RG linux 機如果有得裝 browser 就變平價娛樂機, 有得睇片, 又平過 Android 機
Android 機/雙系統機我覺得都係偏貴, 大家覺得呢?
作者: latali    時間: 2024-7-22 15:01

RG linux 機如果有得裝 browser 就變平價娛樂機, 有得睇片, 又平過 Android 機
Android 機/雙系統機我覺得 ...
mlyu 發表於 2024-7-22 02:04


睇價錢,如果接近手機價,不如買手機或平版算,其實遊戲多並不會多玩,只係放在那裡而且,手機自己下個模擬器和只想玩的遊戲也不會花多少功夫。
作者: jc917    時間: 2024-7-22 15:56

回覆 63# latali


    玩呢啲機主要想要實體制.有時細細部攞黎回味一下..手機無制差好遠..當然可以加KEYPAD..但硬係差一啲
作者: latali    時間: 2024-7-22 17:54

本帖最後由 latali 於 2024-7-22 09:57 編輯
回覆  latali


    玩呢啲機主要想要實體制.有時細細部攞黎回味一下..手機無制差好遠..當然可以加KEYPAD. ...
jc917 發表於 2024-7-22 07:56


見到依家有藍芽分體式手柄,都係百零蚊。
主要係D遊戲如果唔係一口氣打通,基本上就放埋一邊,遊戲太多唔知玩咩好,又係放埋一邊XD
買佢主因可能係只想擁有,因小時候遊戲難求。
作者: MAX100    時間: 2024-7-22 20:26

本帖最後由 MAX100 於 2024-7-22 20:27 編輯

想百度網盤下載快,可以設定入面啟用呢個選項,會提速,但會share 頻寬俾其他人下載,類似BT咁
我尋日下載RG35XX P  個 64G rom都係用左個幾鐘左右就下載完

螢幕擷取畫面 2024-07-22 201253.png

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2024-07-22 201253.png (2024-7-22 20:24, 49.7 KB) / 下載次數 115
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2433548&k=3335d2207709c754794712db05eac24f&t=1782216428&sid=2sWzRuIcCD


作者: aumeilo    時間: 2024-7-22 23:39

部RG40XXH 升左1.02喇,原來唔難,升左64gb版
作者: peterbaby    時間: 2024-7-23 10:26

比左¥9.9買24小時加速卷,download完256GB rom了

via HKEPC Reader for Android
作者: peterbaby    時間: 2024-7-23 10:29

啲 Ports game好正,個GTA又順, 邊度有更多Ports rom download

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-7-23 14:45

啲 Ports game好正,個GTA又順, 邊度有更多Ports rom download

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2024-7-23 10:29



你係咪講喱啲:

https://github.com/OnionUI/Ports-Collection
作者: marlin12    時間: 2024-7-23 18:39

本帖最後由 marlin12 於 2024-8-24 18:11 編輯

......
作者: AhRay    時間: 2024-7-23 20:13

淘了一台周哥的RG556 + 512G TF,已經預裝咗天馬G。 基本上,開機就玩得,好適合掌機的小白。
買呢部機,主 ...
marlin12 發表於 2024-7-23 10:39

支持開箱   

唔知跟機ps2 game 有那一些?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: peterbaby    時間: 2024-7-24 08:10

淘了一台周哥的RG556 + 512G TF,已經預裝咗天馬G。 基本上,開機就玩得,好適合掌機的小白。
買呢部機,主 ...
marlin12 發表於 2024-7-23 18:39

呢部和cube玩ps2邊部好啲
其實已經有RG40xxh和steam deck
再買掌機仔仲有無意義

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-7-24 10:12

淘了一台周哥的RG556 + 512G TF,已經預裝咗天馬G。 基本上,開機就玩得,好適合掌機的小白。
買呢部機,主 ...
marlin12 發表於 2024-7-23 18:39


喱部係雙系統?
千幾貴嘢嚟, 都幾大部

[youtube]Zjfl-S6-P1Y[/youtube]
作者: mlyu    時間: 2024-7-24 10:12

呢部和cube玩ps2邊部好啲
其實已經有RG40xxh和steam deck
再買掌機仔仲有無意義

via HKEPC Reader for A ...
peterbaby 發表於 2024-7-24 08:10


Cube 方型 mon 好似怪怪地咁
作者: ki_cat    時間: 2024-7-24 11:33

喱部係雙系統?
千幾貴嘢嚟, 都幾大部
mlyu 發表於 2024-7-24 10:12


RP4PRO 來講
模擬器就大

如果用佢Remote,或者玩手機GAME就唔大
D字超細
作者: marlin12    時間: 2024-7-24 17:18

呢部和cube玩ps2邊部好啲
其實已經有RG40xxh和steam deck
再買掌機仔仲有無意義

via HKEPC Reader for A ...
peterbaby 發表於 2024-7-24 08:10

cube看似是RG556的縮細版本,硬件差不多(T820 CPU、8GB RAM、128GB ROM)。但是屏幕只有4" 720x720,用來玩PS2遊戲,眼睛比較辛苦。
steam deck雖然好勁,但是較笨重,續航力亦是問題。
如果唔玩PS2和安卓遊戲,RG40XXH已經好唔錯。
作者: marlin12    時間: 2024-7-24 17:35

喱部係雙系統?
千幾貴嘢嚟, 都幾大部
mlyu 發表於 2024-7-24 10:12

呢部只是安卓機行模擬器,唔係雙系統。
相比ODIN2和RP4 PRO,RG556其實售價唔高。
我都覺得呢部機過大,唔方便帶出街,但是我在家裡用,問題唔大。
因此,我覺得RP4 PRO好啲。但是,唔知佢個720P LCD屏幕啲畫質點樣!
作者: peterbaby    時間: 2024-7-25 06:22

請問RG40XXH 我download晒256G遊戲包放落TF card rom, 但全部玩吾到,game list show 到,但一按就exiting

via HKEPC Reader for Android
作者: 大有仔    時間: 2024-7-25 07:16

請問RG40XXH 我download晒256G遊戲包放落TF card rom, 但全部玩吾到,game list show 到,但一按就exiting
...
peterbaby 發表於 2024-7-25 06:22

要選core. 仲要夾版本, MAME 好多都彈Game.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: peterbaby    時間: 2024-7-25 08:11

要選core. 仲要夾版本, MAME 好多都彈Game.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
大有仔 發表於 2024-7-25 07:16

連psp ps1 都玩吾到
唔知係咪遊戲包問題,定係我解壓得衰,我用手機下載解壓
自己令外down啲game就玩到


via HKEPC Reader for Android
作者: 大有仔    時間: 2024-7-25 08:22

連psp ps1 都玩吾到
唔知係咪遊戲包問題,定係我解壓得衰,我用手機下載解壓
自己令外down啲game就玩到

...
peterbaby 發表於 2024-7-25 08:11

Psp, ps1 遊戲我download chd 格式,都行到

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: peterbaby    時間: 2024-7-27 03:35

請問RG機啲制係咪都好硬
部40xxh玩到我手指公,手腕痛

via HKEPC Reader for Android
作者: 大有仔    時間: 2024-7-27 11:35

請問RG機啲制係咪都好硬
部40xxh玩到我手指公,手腕痛

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2024-7-27 03:35

用指尖卒係痛的,用關節位卒就沒問題了

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: eric18ngan    時間: 2024-8-4 22:08

本帖最後由 eric18ngan 於 2024-8-4 22:11 編輯
淘了一台周哥的RG556 + 512G TF,已經預裝咗天馬G。 基本上,開機就玩得,好適合掌機的小白。
買呢部機,主 ...
marlin12 發表於 2024-7-23 18:39


師兄,我都淘左部Rg556 透明藍,冇咭版本,$1136人仔,包送香港免運費,可無理7天試玩,唔啱玩可退上去,俾小小幾拾蚊運費,當租機玩,講返部機,真畫面真係好靚oled,我之前有steam deck oled版,但實在太大部同重,帶出街唔多方便,而Rg556剛剛好放到落我個斜揹袋又唔重,模擬器整體唔錯,粒國產T820u 6nm 算係咁,仲可以玩到部份switch game 都可以流暢地玩,如機戰,小生......不過一定要開高性能模式同試邊隻得邊隻唔得,玩andriod game gundam 街機版流暢,元神都可以,食雞轉得太快有心情先調較,如想玩steam game ,可用moonlight ,一入介面就同steam deck 一樣,所以我放左部steam deck oled版,暫時講住咁多先.
作者: peterbaby    時間: 2024-8-6 16:36

師兄,我都淘左部Rg556 透明藍,冇咭版本,$1136人仔,包送香港免運費,可無理7天試玩,唔啱玩可退上去,俾小小 ...
eric18ngan 發表於 2024-8-4 22:08

玩PS2 game畫質和暢順度如何

via HKEPC Reader for Android
作者: eric18ngan    時間: 2024-8-6 17:53

玩PS2 game畫質和暢順度如何

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2024-8-6 16:36



    完全冇問題,非常流暢
作者: mlyu    時間: 2024-8-6 23:17

RG556 行到 T820, 8GB RAM, 勁過同價位平板啦
作者: peterbaby    時間: 2024-8-6 23:29

買咩套餐好,天馬G系統什麼東東

via HKEPC Reader for Android
作者: peterbaby    時間: 2024-8-7 15:09

想買RG556 但出左成半年,周哥會幾耐出新款

via HKEPC Reader for Android
作者: marlin12    時間: 2024-8-7 18:26

買咩套餐好,天馬G系統什麼東東

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2024-8-6 23:29

模擬不同的舊款遊戲機(例如:PSP、WII、PS2),要用不同的模擬器APP。
[天馬G前端]是一套用來整合不同模擬器APP的系統,它還會把遊戲分門別類,圖文並茂地排列出來。
雖然[天馬G前端]很方便(適合小白),但是每次啟動時,它都會掃瞄掌機內全部遊戲的metadata。如果遊戲很多時(例如:幾千個),就要花上數分鐘。
其實,RG556原生的[RG前端],已經有類似的功能,但是沒有[天馬G前端]啟動時的掃瞄問題。
至於[套餐]方面,不方便在這裡說了,網店不是有很多嗎?
作者: marlin12    時間: 2024-8-7 18:30

想買RG556 但出左成半年,周哥會幾耐出新款

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2024-8-7 15:09

玩了個多月,雖然我很喜歡RG556,玩遊戲順暢、續航力很好、屏幕和手感都很舒服(特別是玩PSP、PS2和安卓遊戲的時候)。但是,畢竟太大部了(不方便携帶),也有不少人投訴它的類比搖桿,性能也不及RP4 Pro和Odin2。
如果已經有其他掌機,也建議等一下。或者,沙雕會出一部1080P OLED的RP4 Pro!
作者: alexn    時間: 2024-8-7 20:14

本帖最後由 alexn 於 2024-8-7 20:42 編輯
玩了個多月,雖然我很喜歡RG556,玩遊戲順暢、續航力很好、屏幕和手感都很舒服(特別是玩PSP、PS2和安卓遊 ...
marlin12 發表於 2024-8-7 18:30


RP4 Pro 可以順暢玩晒 PS2 d games?
我一直等緊一部千蚊左右可以暢玩玩PS2嘅細掌機
作者: peterbaby    時間: 2024-8-7 23:47

早知吾買40xxh , 直買556
40xxh玩psp都lag爆,好無癮,我只係玩下電車go

via HKEPC Reader for Android
作者: mlyu    時間: 2024-8-8 11:06

早知吾買40xxh , 直買556
40xxh玩psp都lag爆,好無癮,我只係玩下電車go

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2024-8-7 23:47


可以諗吓 RG505, 應該冇 556 咁貴, 冇咁大部
作者: kit0072    時間: 2024-8-8 20:38

早知吾買40xxh , 直買556
40xxh玩psp都lag爆,好無癮,我只係玩下電車go

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2024-8-7 23:47


個堆H700掌機,就唔好諗住完美psp  
CPU:H700 四核 ARM Cortex-A53 主频1.5GHz
GPU:双核 G31 MP2

粒cpu最少性能要高過高通835
作者: mlyu    時間: 2024-8-9 08:35

個堆H700掌機,就唔好諗住完美psp  
CPU:H700 四核 ARM Cortex-A53 主频1.5GHz
GPU:双核 G31 MP ...
kit0072 發表於 2024-8-8 20:38



T618 夠唔夠?
作者: kit0072    時間: 2024-8-9 13:32

本帖最後由 kit0072 於 2024-8-9 13:58 編輯
T618 夠唔夠?
mlyu 發表於 2024-8-9 08:35


CPU野我都唔係好熟,我Google t618 天梯圖,
天梯圖好奇怪, T618對標  高通720G  = 高通821
我部手機  高通710 可以完美psp戰神,820/821不能....... 但天梯圖又將佢地寫埋一齊。

好啦,以上廢話。

https://docs.google.com/spreadsh ... 8800#gid=1022238800

上面連結,外國測試某t618的掌機玩PSP,PSP某作戰神話只能夠跑90%速度,其他大部份遊戲都完美,
我估計玩電車GO應該無問題,但無實測唔知道,有時差少少就差少少.......

(睇錯,佢話戰神有時可能慢一下)
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-8-9 17:56

CPU野我都唔係好熟,我Google t618 天梯圖,
天梯圖好奇怪, T618對標  高通720G  = 高通821
我部手機   ...
kit0072 發表於 2024-8-9 05:32


最簡單高通865lv 以上cpu 就可以
其他一概無視
作者: peterbaby    時間: 2024-8-14 18:39

請問psp點用密技
玩緊牧場物語,想要無限體力

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2