Board logo

標題: 大家有冇玩 Pokemon go? [打印本頁]

作者: hihihihi88    時間: 2016-8-10 10:48     標題: 大家有冇玩 Pokemon go?

條街好似少左人玩, 不過自己仲有玩, 你地呢?

未玩就睇下教學先, 不過出街玩呢排真係好熱
https://www.youtube.com/watch?v=GXldi21bnZk
作者: 戀人未滿    時間: 2016-8-10 16:51

冇玩囉
作者: big_nature    時間: 2016-8-10 19:49

冇玩呢D野!

作者: COCOD    時間: 2016-8-11 11:04

仲有玩, 至在同人吹下水
作者: skyver    時間: 2016-8-11 12:58

我開始淡出,間中先開一兩下,唔會長開。
作者: tommy913    時間: 2016-8-11 16:25

成街都外掛,勁屈機
作者: sko    時間: 2016-8-11 16:27

玩厭左LU
作者: oliverkof    時間: 2016-8-12 17:07

never play
作者: pc-daily    時間: 2016-8-21 12:00

溝左幾條女先玩
作者: 李李李李    時間: 2016-8-23 17:00

坐車時玩下都OK 既~
作者: ansong201609    時間: 2016-8-24 07:54

電車大法
作者: sam123    時間: 2016-8-31 09:27

冇玩好耐lu
作者: linggo    時間: 2016-8-31 15:29

昨晚係旺角有人開左.....嘩...乜乜乜出現左, 就一街 童男童女 拎電話捉寵.....
作者: lv123    時間: 2016-9-1 01:05

啟暴龍,許多時雷達話出現,行來行去都唔出現。
作者: 大Dee08    時間: 2016-9-5 10:08

搭巴士時, 又唔眼瞓 .... 會玩下
作者: longlone    時間: 2016-9-6 21:20

無啦
作者: Xingson    時間: 2016-9-7 01:03

尋晚喺巴士站仲見到個阿伯用部起碼10寸大嘅pad玩
我自己就好耐冇再開過
作者: cc4321    時間: 2016-9-8 07:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winsel    時間: 2016-9-14 21:39

捉黎捉去都係d 19野。。。。。無癮
作者: kowloonking1973    時間: 2016-9-16 13:48

除左搭車玩下,朋友圈都放棄呢個game了
作者: law_chiw    時間: 2016-9-17 13:14

root 機玩唔到,刪左了
作者: orafan    時間: 2016-9-17 21:54

用佢黎推動自己做下運動

好過啲人用fitbit喺條跑道跑黎跑去唔知做乜, 悶到嘔白泡
作者: c3plx    時間: 2016-9-20 12:24

del左啦 冇咩意思
作者: william-yeung    時間: 2016-9-21 11:28

被動式遊戲,開部電話等寵物,好浪費時間, D 人好快悶!
有乜吸引力, 我就無裝呢個 Game.
如果 2部電話 係附近可以 PK 就可能有D 好玩. 唔使上擂台打.
作者: yswjazz    時間: 2016-9-24 16:06

仲玩緊,幾過引呀

via HKEPC Reader for Android
作者: smart5    時間: 2016-9-24 22:42

有咩好玩呢?來來去去都係掟下個波儲下d怪獸圖,好過引?對d老坑c奶可能真會幾過引。。。
作者: java2    時間: 2016-10-4 13:51

刪了, 好悶唔好玩, 來來去去只係捉個幾隻常見精靈, 呼旦, 進化. 擂台又唔多見.
作者: quiz    時間: 2016-10-4 18:29

fade out...
作者: COCOD    時間: 2016-10-5 13:42

無玩了, 都無乜野捉, 公園都少左好多人玩了
作者: bennylouisa    時間: 2016-10-6 18:43

仲玩緊,
悶個陣時先玩。
不過唔會用太多時間。
作者: 372366    時間: 2016-10-7 13:03

因為屋企有 gym 打, so 繼續有玩, otherwise, NO.
作者: rcyw    時間: 2016-10-8 00:29

唔玩嗰個game啲人又會話有咩好玩, 自己玩緊嗰隻game既, 又會大讚特讚, 要其他人認同.....
其實個個人都係咁架啦, 根本冇分咩中坑, c奶..
作者: kelvinchi    時間: 2016-10-14 01:14

大家有沒有為了捉貝貝龍,每天守候在青衣和馬鞍山海邊一帶呢?
作者: sanv880    時間: 2016-10-18 19:49

馬鞍山有貝貝龍咩
作者: curtis1999    時間: 2016-10-19 16:25

有冇人捉哂?我捉咁需係得127隻!
作者: tere01    時間: 2016-10-20 13:55

很耗電...
作者: nchiu    時間: 2016-10-22 00:18

回覆 34# sanv880


    yes, it appears almost every day.
作者: 貓奴    時間: 2016-10-24 12:13

無左雷達,放棄左了
作者: Excalibur    時間: 2016-10-27 14:27

放棄左...好多同事都唔玩
作者: arshun727    時間: 2016-11-18 14:54

過左氣啦, 無突破好快就無人玩
作者: 【RayMond】    時間: 2016-11-19 15:37

後生嗰D係少左, 上咗年紀仲有大把人玩





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2