Board logo

標題: 用舊 PC 仔變裝作為組網一部份 [打印本頁]

作者: chue    時間: 2021-10-27 08:56     標題: 用舊 PC 仔變裝作為組網一部份

本帖最後由 chue 於 2021-10-27 08:59 編輯

前文提要 https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1

PC 仔型號,EPC 當年有報導,不過本人係白色,而非文中黑色
https://www.hkepc.com/11411/%E5% ... 0%E6%B8%AC%E8%A9%A6

首先,WIN 7,居然 LOSE,搲頭,果年仲有耐未出 WIN 10
其後,FYDE OS,遲遲未 SEND CODE

作者: chue    時間: 2021-10-27 08:58

NOW,試裝 RASPBIAN BUSTER FOR X86

https://projects.raspberrypi.org ... pberry-pi-desktop/4
作者: chue    時間: 2021-10-27 09:42

安裝中文環境,X86 比 PI 3B 要快好多,因文中說要 20分鐘,但部 PC 仔只需幾分鐘

https://npchk.info/%E6%A8%B9%E8% ... %E5%80%89%E9%A0%A1/
作者: chue    時間: 2021-10-27 09:55

本帖最後由 chue 於 2021-10-27 10:04 編輯

輪入法見係 FCITX.打 COMMAND 後 REBOOT 就用得啦

sudo apt-get install fcitx-table-cangjie3

LINUX 輸入法普遍唔能中間打 * 選字,所以要裝埋速成/簡易

sudo apt-get install fcitx-table-quick-classic

CTRL SHIFT 轉換
作者: fakeman    時間: 2021-10-27 12:08

FyDeOS.....不如試下 brunch framework 嘅 chrome os
作者: chue    時間: 2021-10-27 14:53

可惜個 SAMBA 設定放到去 X86 版就死火,最新試返 OPENSUSE 睇下點,版本為 15.2,經了解後唔選 SERVER 選項而選返初心 KDE
作者: chue    時間: 2021-10-27 14:55

FyDeOS.....不如試下 brunch framework 嘅 chrome os
fakeman 發表於 2021-10-27 12:08



    邊度有?GOOGLE 左都搵唔到
作者: fakeman    時間: 2021-10-27 15:01

邊度有?GOOGLE 左都搵唔到
chue 發表於 2021-10-27 14:55



    search "chrome os brunch framework" 第一個已經係
作者: chue    時間: 2021-10-27 20:32

基本建立好,只差系統本身個 SAMBA 分享,呢度可以慢慢整,未整好前有 PLAN B,不過個 PLAN B 可能變左 PLAN A,最後連外置硬碟盒都有機會唔駛插,關鍵係我既理論到底成唔成立,呢度會未來測試尋找答案
作者: chue    時間: 2021-10-28 09:44

search "chrome os brunch framework" 第一個已經係
fakeman 發表於 2021-10-27 15:01


好麻煩架喎,剩係整個安裝 usb 都要攪一大輪
作者: fakeman    時間: 2021-10-28 13:22

好麻煩架喎,剩係整個安裝 usb 都要攪一大輪
chue 發表於 2021-10-28 09:44



    但呢招安裝成功的話,你可以之後自己做update,FydeOS 你要等人升級,兼且佢果個 Android subsystem only....冇 Google Play,要自己搞餐死。你講嘅收唔到 telegram code 問題我都有,所以玩咗半日就放棄
作者: chue    時間: 2021-10-28 16:49

本帖最後由 chue 於 2021-10-28 17:03 編輯

現正嘗試 OPENSUSE 安裝好 KTORRENT 後 BT 指向下載點為莆公英支手指,假如 OK 的話以後都咁做,雖然冇遠端 WEB UI  REMOTE,但都可用,裝 VNC 都可以,不過個種較舊,為 XUBUNTU 18.04,可能冇咩人氣

結果唔可行,認唔到,需先 B 入 外置,完成後再說

找來較多"人氣"既 WIN10 測試,已開始 BT,已指向 SAMBA 地址為蒲公英 X1,此為測試,若成功可省回一個 STEP
作者: chue    時間: 2021-10-28 17:34

本帖最後由 chue 於 2021-10-28 17:54 編輯

OPENSUSE 作為工作平台用係唔錯既,不過想用黎娛樂用現階段唔咁建議,日後就到時再講,UBUNTU DEBIAN 系已經好成熟,後來者難追

睇返,佢又跟到足個 START 按 ICON 有得解除安裝選項,呢度抵讚
作者: chue    時間: 2021-10-28 17:53

本帖最後由 chue 於 2021-10-28 17:54 編輯

補充,只限非涉及多媒體既工作,涉及就暫時未得,單單內建左已經係  VLC 播條舊格式 MP4,只係 1080 已經話唔支援,明明一直用 UBUNTU 系,有次用MANJARO 都冇問題
作者: chue    時間: 2021-10-28 18:26

本帖最後由 chue 於 2021-10-28 18:31 編輯

測試結果:唔能一步到位咁直接 BT 去遠端,會 B 左去家目錄,一定要先 B 去外置碟先得,無法做少一層工夫

可能 SET 漏左一個目錄,再試一次

確定唔得,會直接出錯
作者: chue    時間: 2021-10-29 11:35

餘下 SAMBA 同其他 DISTRO 以至 WINDOWS 一樣咁難攪,所以話 ANDROID 有得用 APP 幫你整好係一個突破性進步,唔係我都唔會上文以樂視盒子做 NAS,就係睇中佢 SAMBA 可以傻瓜式少痛解決
作者: Pennylau    時間: 2021-10-29 17:05

好麻煩架喎,剩係整個安裝 usb 都要攪一大輪
chue 發表於 2021-10-28 09:44

其實唔麻煩,我整過好多次,但最後放棄,因爲會有個別小問題自己冇辦法解決,我部機係surface pro3,前鏡頭唔work. 因爲個原理係刷其他hardware比較接近既chromebook os入去自己部機,用唔到就冇辦法。
我鍾意用呢個https://www.neverware.com/freedownload#intro-text。你有興趣可以試下。佢個好處係好多機都優化左,driver又比較齊,出現問題機會較少,但就冇play store.
作者: chue    時間: 2021-11-1 22:38

有點可惜係,OPENSUSE 長久以來休眠睡死問題到新版仍未有改善
作者: chue    時間: 2021-11-1 23:32

於DISCOVER 安裝桌面分享_krft 後已可以透過 vnc viewer 來 remote 了,不過仍需駁 mon 因為如 reboot 要重新開過,每次密碼都係 random 指派
作者: chue    時間: 2021-11-1 23:38

係就係麻煩d 但總算可用,最多冇 samba,但有蒲公英個文件分享其實影響唔算太大.最多麻煩少少唔能直接 opensuse 攞文件,要先經 opensuse 上傳到蒲公英再分享,雖不完美,但仍可行,係要做多一個動作,但呢個係我早算到否則都唔會見有平就買,買黎就係為左咁
作者: fakeman    時間: 2021-11-2 01:17

有點可惜係,OPENSUSE 長久以來休眠睡死問題到新版仍未有改善
chue 發表於 2021-11-1 22:38



    其實用電唔多,索性唔俾佢 sleep 咪得
作者: chue    時間: 2021-11-7 13:38

本帖最後由 chue 於 2021-11-7 13:45 編輯

都係用返樂視盒子更低功率,原本試 H98 MAX 但佢無法接外置硬碟盒.樂視可以,PC 仔可以再次備用,主要係 SAMBA 樂視已做好,不過都做埋個 H96MAX BT 測試先再說,期間或會有得佢多一事不如少一事,最多接唔到外置硬碟盒,SD 都可以用雖然只得 32GB,但估算應夠用,應該冇人只一味 BT B 完唔睇咁大方做網上資源分享慈善家
作者: chue    時間: 2021-11-8 10:58

本人經一輪鑽研後決定多修,改 MX LINUX 較舊 19.4,睇下佢個 SAMBA係咪咁把炮,唔係都照 UBUNTU 教學寫一次 ETC 可能都 OK
作者: chue    時間: 2021-11-8 11:41

不過安裝遇阻滯,可能唔夾 PC 仔,已經算較舊版
作者: chue    時間: 2021-11-8 19:23

應該係未能成功寫入 GRUB 所致未能開機行 OS,直接跳去 BIOS,呢樣之前未遇過,最多出 ERROR
作者: chue    時間: 2021-11-18 19:15

LINUX MINT 唔 FIT PC 仔,稍後再裝 LINUX LITE 試試看





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2