標題: peoples 2.75G問題 [打印本頁]
作者: tak7110 時間: 2012-11-8 20:51 標題: peoples 2.75G問題
peoples 2.75G ,擺係度唔用半日,whatsapp ,lihk,aastock都冇問題,但係chrome同原生browser會上唔到網,要出飛行模式先掂
用note2及S2 都係咁,有冇巴打一樣?
(其實唔想用人仔,最近公司收唔到csl,人仔收得最好)
作者: a886 時間: 2012-11-8 21:00
galaxy nexus 無咁既問題~
作者: tak7110 時間: 2012-11-8 21:07
多唔多閒置長時間?
作者: a886 時間: 2012-11-8 22:06
回復 3# tak7110
9-10HR 夠唔夠耐?
作者: 鴨仔 時間: 2012-11-8 23:49
要出飛行模式先掂<--- 姐係切換到飛行模式再切換返正常mode?
雖然我唔係你呢2部機, 但我冇事
作者: DanDanChan 時間: 2012-11-9 03:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tak7110 時間: 2012-11-9 08:05
o係繁忙地區係咁,係屋企放一晚都冇問題
作者: tak7110 時間: 2012-11-9 08:06
人仔石器2g 非租線
作者: Wah On 時間: 2012-11-9 10:06
石器 time zone....ha ha
作者: rebeccakee 時間: 2012-11-10 20:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wah On 時間: 2012-11-11 09:18
so slow ??
作者: gtoyerew 時間: 2012-11-11 16:49 標題: RE: peoples 2.75G問題
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鴨仔 時間: 2012-11-12 10:31
九唔搭八, 人地都冇講fb

