Board logo

標題: 新世界$72定SMT$80好D? [打印本頁]

作者: csw616472    時間: 2012-11-14 18:50     標題: 新世界$72定SMT$80好D?

其實新世界$72定SMT$80好D?
作者: leslieng509    時間: 2012-11-14 19:02

SMT of coz
作者: vcyu2010    時間: 2012-11-15 02:05

SMT應該會好D,近期新世界傳動網係差左,成日LOAD唔到網頁同CUTINLE。
作者: chenght    時間: 2012-11-15 03:10

SMT

利申  用緊nwm = 退步左
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2012-11-15 03:19

CSL而家差到爆
最基本既打Voice Call 都會Lag
簡直同早一兩年既3HK無分別

而家只能用PCCW/CMHK/SMT

3HK同CSL 可免則免
作者: gk1250    時間: 2012-11-15 07:05

SMT 用信用咭付款唔駛簽約
我兩個台都有, smt 用左一個月,
比兔仔台穩定
作者: wilkins    時間: 2012-11-15 11:36

SMT 係唔係真係咁好??

我有朋友用 NWM 佢完全無問題

其實會唔會關地區問題??

同埋佢好似係用果時先開 3G 出網, 唔用果時常關
作者: max.chow    時間: 2012-11-15 11:53

回復 7# wilkins


屯門用新世界快到顛左....但一出市區就麻麻地.
SMT就一般.SMT唔駛簽約可以試一兩個月先. 新世界一簽簽一年.
作者: wilkins    時間: 2012-11-15 11:56

回復 8# max.chow


我朋友佢住柴灣, 我見佢都無問題
作者: eieio    時間: 2012-11-15 12:09

差天共地!
作者: ccck2004    時間: 2012-11-15 12:15

海軍鬥水兵
作者: jcpajero    時間: 2012-11-15 12:32

當然係 smt
作者: TRD-Racing    時間: 2012-11-15 12:43

新世界唔多掂
SMT better
作者: buddy25    時間: 2012-11-15 17:31

好茅盾
又唔想呃你, 但又驚你地過黎
攪到慢晒....HAHA

我兩間都用緊
SURE SMT
因為NWM本身都唔快,
加上呢幾個月, CSL, 123, NWM咩情況
大家都好清楚啦

SMT都係唔快, around 4XXkb
但SMT比較STABLE...
起碼FB, WHATSTAPP我用到, 打到卡, UPLOAD到相
之前用123直頭想死...
另外發現SMT有個幾得意既現象
每次我用OFTA CHECK SPEED
個DL SPEED都會一上上到1mb幾...
過幾秒先慢慢落番4XXkb...
所以我相信佢係特登咁做...一野BOOST上去
等你用果下就好得
但如果你係DOWNLOAD OR 睇片
先會限住你個SPEED
作者: Ming63361118    時間: 2012-11-15 17:46

回復 1# csw616472


c hing 最好試 買張儲卡(賓卡) try 開通$38 1GB Plan (限速) ,如果ok 及try 80 smt 反正不簽約,看地區各電訊商表現再上5台
作者: cosa    時間: 2012-11-15 19:06

NWT very slow and got cut on phone calling recently. Will change to SMT once contract is over.
作者: yupikachu    時間: 2012-11-15 20:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m45smg    時間: 2012-11-15 22:14

本帖最後由 m45smg 於 2012-11-15 22:17 編輯

自從港鐵開始鋪4G network後,收工時間1800-2000,
新世界由尖沙咀至太子速度勁慢
有時深水涉至美孚都慢係出到地面才好返D

唔知係港鐵個4G工程關係,定還是CSL依期有問題,連帶NWM都奶野
作者: allinone8899    時間: 2012-11-15 22:24

要小心Smartone 是不包 括 tethering 及 點 對 點 傳 輸 。
作者: 19thman    時間: 2012-11-15 22:54

新世界唔多掂
SMT better
TRD-Racing 發表於 2012-11-15 12:43


遲D 多人用SMT 咪又係死
作者: 謝四    時間: 2012-11-16 00:40

SMT80蚊PLAN唔洗簽約,仲係3G試吓先啦....
作者: ps2wai    時間: 2012-11-16 10:17

新世界呢兩個月真係慢了很多, 經常連唔到線, 仲打電話叫續約, 個女用數碼通反而幾好, 最唔好是不可以共用 wifi
作者: afz    時間: 2012-11-16 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billysiu1980    時間: 2012-11-16 21:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2012-11-17 18:43

岩岩係電訊無碼轉左去數碼窿,終於明天乜係話音清晰,上網兩邊差唔多,但音質無得比。
作者: Nakata07    時間: 2012-11-19 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkt1307    時間: 2012-11-20 15:31

smt.png

Smartone 剛剛做的測試,這個速度接受到嗎?

圖片附件: smt.png (2012-11-20 15:30, 149.34 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1458134&k=2aa0e47c46dde249131e48df0ba8312d&t=1782439310&sid=1hjFRG9VxSX


作者: love19901109    時間: 2012-11-20 16:26

Screenshot_2012-11-20-16-15-53.png
岩岩試,NWM

圖片附件: Screenshot_2012-11-20-16-15-53.png (2012-11-20 16:25, 114.5 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1458156&k=7f4a23bb3200117d2971da7e308a5084&t=1782439310&sid=1hjFRG9VxSX


作者: 龍咁威^^!    時間: 2012-11-20 17:59

等我nwm到期,我都轉去醃玩下先
作者: ivannwk    時間: 2012-11-21 17:02

love19901109 c兄,
請問 perf. test點download試機速度?

另有無人知中國移動68元速度有多少?
三間边間好?
謝謝回覆!
作者: kawing    時間: 2012-11-21 18:11

love19901109 c兄,
請問 perf. test點download試機速度?

另有無人知中國移動68元速度有多少?
三間边間好?
...
ivannwk 發表於 2012-11-21 17:02


中國移動慢到爆, 諗都唔好諗

PS. 下個月會由中移轉去 nwm
作者: DanDanChan    時間: 2012-11-21 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wiisme    時間: 2012-11-22 11:05

想問下SMT $80用Skype會不會收費? Skype好似係P2P...
作者: kevinlaw    時間: 2012-11-22 16:55

想問下SMT $80用Skype會不會收費? Skype好似係P2P...
wiisme 發表於 2012-11-22 11:05

我都想知SMT Skype會吾會收費,同好似nwn network share吾洗收費但好似SMT要收錢嗎?
我都NWN最近慢了好多,我到期要重申考慮,轉邊個電話台
作者: 167pk    時間: 2012-11-22 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dragonman    時間: 2012-11-22 18:50

船已跳
NWM開頭好地地
愈用就愈慢
作者: waikhplkcc    時間: 2012-11-22 19:38

遲d 等多人用 SMT 就輪到 NW 快番, 期待呢個日子的來臨.
作者: louisney    時間: 2012-11-23 00:49

最近新世界真係唔掂, 12 月完約即轉
作者: explorer-2    時間: 2012-11-23 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: red1    時間: 2012-11-23 23:46

遲d 等多人用 SMT 就輪到 NW 快番, 期待呢個日子的來臨.
waikhplkcc 發表於 2012-11-22 19:38



very true, waiting for it!
作者: psphknxp    時間: 2012-11-23 23:48

SMT應該會好D,唔駛簽約可以試
作者: rebeccakee    時間: 2012-11-25 13:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2