Board logo

標題: SMT$80定3HK$51好D? [打印本頁]

作者: peterhin1    時間: 2012-11-15 18:31     標題: SMT$80定3HK$51好D?

SMT$80定3HK$51好D?
作者: tanker    時間: 2012-11-15 18:41

3好过rabbit
作者: Ming63361118    時間: 2012-11-15 19:09

回復 1# peterhin1


    51 3hk 冇mins but 7.2mbps smt 80,plan have mins 但冇share ,如果樓主5打電話3hk 51 plan
作者: 19thman    時間: 2012-11-15 22:55

回復  peterhin1


    51 3hk 冇mins but 7.2mbps smt 80,plan have mins 但冇share ,如果樓主5打電話3hk ...
Ming63361118 發表於 2012-11-15 19:09


而家仲有冇方法免隧道費
作者: billysiu1980    時間: 2012-11-16 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish    時間: 2012-11-17 11:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterhin1    時間: 2012-11-17 11:54

finally choose SMT $80,NWT $72唔續約轉SMT
作者: afz    時間: 2012-11-17 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gtoyerew    時間: 2012-11-17 16:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ezra    時間: 2012-11-18 17:49

邊個話唔使 $12?
goldfish 發表於 2012-11-17 11:02

唔一定要咖


作者: astray098    時間: 2012-11-19 15:31

本帖最後由 astray098 於 2012-11-19 15:35 編輯
唔一定要咖
Ezra 發表於 2012-11-18 17:49



  姐係$51 + $12蚊嗎?
我幫老豆買左PEOPLES 98蚊 儲值卡  試開左$9 1日上網 還有$89 今日打算開 $78 30日上網 最慘無緣無故吾見 $80蚊
得番$9蚊 要增直$100蚊 但開通唔到 $78 30日上網 只開到 $9 1日 及 $38 7日上網

打算用這個 [3] $51 PLAN 老豆用理睇古票的  OK嗎?
作者: 19thman    時間: 2012-11-19 15:45

唔一定要咖
Ezra 發表於 2012-11-18 17:49


去門市話一定要3 用戶喎
作者: shc34    時間: 2012-11-19 16:01

唔一定要咖
Ezra 發表於 2012-11-18 17:49



可以向門市要求唔要?
作者: Ezra    時間: 2012-11-19 16:03

去門市話一定要3 用戶喎
19thman 發表於 2012-11-19 15:45

呢個肯定

不過之前有人講過帶number過台都可以void,但我唔肯定
作者: Ezra    時間: 2012-11-19 16:06

姐係$51 + $12蚊嗎?
我幫老豆買左PEOPLES 98蚊 儲值卡  試開左$9 1日上網 還有$89 今日打算開 $78 30 ...
astray098 發表於 2012-11-19 15:31

新上台當$51 + $12啦

只係睇股ok嘅,不過要check check你爸爸身處個地方收得好唔好. 3唔係個個地方都得.
作者: Ezra    時間: 2012-11-19 16:15

可以向門市要求唔要?
shc34 發表於 2012-11-19 16:01

唔明你講乜

我係話嗰$12係某情況下可以void
作者: wikiwiki    時間: 2012-11-19 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: max.chow    時間: 2012-11-19 17:14

回復 16# Ezra


    睇下你去邊間門市.....好清靜個D係可以新用戶都void到.

上次去過西九龍其中一間,就死都唔肯(因為佢地夠客,唔休做).行兩步過葵青區就做到喇.
作者: Johnny1988    時間: 2012-11-19 18:20

回復  Ezra


    睇下你去邊間門市.....好清靜個D係可以新用戶都void到.

上次去過西九龍其中一間,就死都 ...
max.chow 發表於 2012-11-19 17:14

我上個月響觀塘APM出都有得免
作者: Wah On    時間: 2012-11-19 18:31

姐係$51 + $12蚊嗎?
我幫老豆買左PEOPLES 98蚊 儲值卡  試開左$9 1日上網 還有$89 今日打算開 $78 30 ...
astray098 發表於 2012-11-19 15:31



    so low price ? any voice min include ?
作者: peterhin1    時間: 2012-11-19 18:45

我用 SMT 用到想叫救命
晌我間房收一格 = =
不過 3 晌地鐵都收好差
人地講得岩 ,買張電話卡試下先
實冇死 ...
wikiwiki 發表於 2012-11-19 16:33

SMT $80我e加用已好好
比起NWM $72 , SMT通話好左+唔斷線+唔成日3G跌2G
作者: astray098    時間: 2012-11-19 19:02

新上台當$51 + $12啦

只係睇股ok嘅,不過要check check你爸爸身處個地方收得好唔好. 3唔係個個地方都得. ...
Ezra 發表於 2012-11-19 16:06


唔該哂 3 崖企都有4~5格
3 $51 + $12  去馬
作者: astray098    時間: 2012-11-19 19:04

so low price ? any voice min include ?
Wah On 發表於 2012-11-19 18:31



    吾好意思 英文不好
作者: Nakata07    時間: 2012-11-19 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ezra    時間: 2012-11-20 09:01

吾好意思 英文不好
astray098 發表於 2012-11-19 19:04

我代答啦!

Yes, the price is so cheap.

No free call minutes is included, but you can still dial the phone in charge $0.7 per minute.

Note: in some cases, $12 (tunnel license fee) can be voided.  However, I cannot tell you exactly what case the feed will be voided.  For my case, I renew my old plan to this one and the sales representative via phone voided this charge by her own.
作者: max.chow    時間: 2012-11-20 17:58

回復 20# Wah On


    無包免費分鐘,但要打會計0.7per min
入落部平板度就當淨data算了~~XD
作者: zeron    時間: 2012-11-21 13:29

我揀左smt因為3hk要簽約.重要15個月.唔得就死了
不過3hk搭地鐵多數好慢~~更加唔想用~
作者: DanDanChan    時間: 2012-11-21 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: astray098    時間: 2012-11-21 22:48

回復 25# Ezra


    努煩你了
作者: afz    時間: 2012-11-22 00:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brownbrown    時間: 2012-11-22 04:17

我 join 左 3 $51 plan, 唔使 $12. 但係非常激氣! Join 嗰時問明會放入 usb 手指比電腦用, sales 話 OK, 仲好 sure. 但係返到屋企用就唔 OK. 打上 CS 話只係可以用喺手機或平板. 同佢 deal 左一輪, 等緊 CS 覆.
今朝再去shop問, 另一sales再一次話可以放入 usb 手指比電腦用, 仲話好多人都係咁用.
再打上hotline同佢地講, 死都企硬話唔得. 家吓等佢回覆點樣比番錢我, prepaid 左兩個月. 我已經嚴重投訴佢地D sales極度唔professional.
$51 一個月都要咁激氣!
仲有冇D好plan介紹? 出比老人家上吓網, 用量好少. 唔使通話分鐘, 本來3 $51 plan 好 fit.
作者: explorer-2    時間: 2012-11-23 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat    時間: 2012-11-24 00:41

我 join 左 3 $51 plan, 唔使 $12. 但係非常激氣! Join 嗰時問明會放入 usb 手指比電腦用, sales 話 OK, 仲 ...
brownbrown 發表於 2012-11-22 04:17



請問係邊間3出,可以免$12?
thks!
作者: brownbrown    時間: 2012-11-24 02:12

回復 33# worldcat


Yau Tong.
作者: worldcat    時間: 2012-11-24 02:19

回復  worldcat


Yau Tong.
brownbrown 發表於 2012-11-24 02:12



   oic,  thks!
作者: worldcat    時間: 2012-11-24 11:27

啱啱問左3間門市,都話無得免$12.
有無師兄近來係九龍市區3可以免?新客新no#.

thks!
作者: worldcat    時間: 2012-11-24 22:26

果然旺舖無得免$12,
夜晚同屋企人食飯,經過係領匯商場3,ㄧ問就主動免$12.

宜家用緊,但真係好慢。
作者: rebeccakee    時間: 2012-11-25 13:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chowegg    時間: 2012-11-25 13:27

Smartone 上網都好慢同斷線~~
唔好用~~~
作者: leslieng509    時間: 2012-11-25 14:36

3台上網咁差....點揀得落手...
rebeccakee 發表於 2012-11-25 13:23



    請問你本人對邊一間電訊公司揀得落手?
作者: afz    時間: 2012-11-25 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat    時間: 2012-11-25 22:51

$68個plan有無得free?
afz 發表於 2012-11-25 20:02



sorry! 無問過。
作者: max.chow    時間: 2012-11-26 10:04

回復 36# worldcat


    九龍區好多都無得免.因為佢地夠數唔憂做..

試下去葵青,荃灣區. 深水步我知有個friend去過近保安道個度有間3台都有得免(要問先做到)
作者: worldcat    時間: 2012-11-26 10:30

回復  worldcat


    九龍區好多都無得免.因為佢地夠數唔憂做..

試下去葵青,荃灣區. 深水步我知有個frie ...
max.chow 發表於 2012-11-26 10:04



thanks, C hing!
最後經過wts 3搞掂。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2