作者: peterhin1 時間: 2012-11-15 18:31 標題: SMT$80定3HK$51好D?
SMT$80定3HK$51好D?
作者: tanker 時間: 2012-11-15 18:41
3好过rabbit
作者: Ming63361118 時間: 2012-11-15 19:09
回復 1# peterhin1
51 3hk 冇mins but 7.2mbps smt 80,plan have mins 但冇share ,如果樓主5打電話3hk 51 plan
作者: 19thman 時間: 2012-11-15 22:55
回復 peterhin1
51 3hk 冇mins but 7.2mbps smt 80,plan have mins 但冇share ,如果樓主5打電話3hk ...
Ming63361118 發表於 2012-11-15 19:09
而家仲有冇方法免隧道費
作者: billysiu1980 時間: 2012-11-16 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish 時間: 2012-11-17 11:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterhin1 時間: 2012-11-17 11:54
finally choose SMT $80,NWT $72唔續約轉SMT
作者: afz 時間: 2012-11-17 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gtoyerew 時間: 2012-11-17 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ezra 時間: 2012-11-18 17:49
唔一定要咖

作者: astray098 時間: 2012-11-19 15:31
本帖最後由 astray098 於 2012-11-19 15:35 編輯
姐係$51 + $12蚊嗎?
我幫老豆買左PEOPLES 98蚊 儲值卡 試開左$9 1日上網 還有$89 今日打算開 $78 30日上網 最慘無緣無故吾見 $80蚊
得番$9蚊 要增直$100蚊 但開通唔到 $78 30日上網 只開到 $9 1日 及 $38 7日上網
打算用這個 [3] $51 PLAN 老豆用理睇古票的 OK嗎?
作者: 19thman 時間: 2012-11-19 15:45
去門市話一定要3 用戶喎
作者: shc34 時間: 2012-11-19 16:01
可以向門市要求唔要?
作者: Ezra 時間: 2012-11-19 16:03
呢個肯定
不過之前有人講過帶number過台都可以void,但我唔肯定
作者: Ezra 時間: 2012-11-19 16:06
姐係$51 + $12蚊嗎?
我幫老豆買左PEOPLES 98蚊 儲值卡 試開左$9 1日上網 還有$89 今日打算開 $78 30 ...
astray098 發表於 2012-11-19 15:31
新上台當$51 + $12啦
只係睇股ok嘅,不過要check check你爸爸身處個地方收得好唔好. 3唔係個個地方都得.
作者: Ezra 時間: 2012-11-19 16:15
唔明你講乜
我係話嗰$12係某情況下可以void
作者: wikiwiki 時間: 2012-11-19 16:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: max.chow 時間: 2012-11-19 17:14
回復 16# Ezra
睇下你去邊間門市.....好清靜個D係可以新用戶都void到.
上次去過西九龍其中一間,就死都唔肯(因為佢地夠客,唔休做).行兩步過葵青區就做到喇.
作者: Johnny1988 時間: 2012-11-19 18:20
我上個月響觀塘APM出都有得免
作者: Wah On 時間: 2012-11-19 18:31
姐係$51 + $12蚊嗎?
我幫老豆買左PEOPLES 98蚊 儲值卡 試開左$9 1日上網 還有$89 今日打算開 $78 30 ...
astray098 發表於 2012-11-19 15:31
so low price ? any voice min include ?
作者: peterhin1 時間: 2012-11-19 18:45
SMT $80我e加用已好好
比起NWM $72 , SMT通話好左+唔斷線+唔成日3G跌2G
作者: astray098 時間: 2012-11-19 19:02
唔該哂 3 崖企都有4~5格
3 $51 + $12 去馬
作者: astray098 時間: 2012-11-19 19:04
吾好意思 英文不好
作者: Nakata07 時間: 2012-11-19 23:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ezra 時間: 2012-11-20 09:01
我代答啦!
Yes, the price is so cheap.
No free call minutes is included, but you can still dial the phone in charge $0.7 per minute.
Note: in some cases, $12 (tunnel license fee) can be voided. However, I cannot tell you exactly what case the feed will be voided. For my case, I renew my old plan to this one and the sales representative via phone voided this charge by her own.
作者: max.chow 時間: 2012-11-20 17:58
回復 20# Wah On
無包免費分鐘,但要打會計0.7per min
入落部平板度就當淨data算了~~XD
作者: zeron 時間: 2012-11-21 13:29
我揀左smt因為3hk要簽約.重要15個月.唔得就死了
不過3hk搭地鐵多數好慢~~更加唔想用~
作者: DanDanChan 時間: 2012-11-21 21:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: astray098 時間: 2012-11-21 22:48
回復 25# Ezra
努煩你了

作者: afz 時間: 2012-11-22 00:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brownbrown 時間: 2012-11-22 04:17
我 join 左 3 $51 plan, 唔使 $12. 但係非常激氣! Join 嗰時問明會放入 usb 手指比電腦用, sales 話 OK, 仲好 sure. 但係返到屋企用就唔 OK. 打上 CS 話只係可以用喺手機或平板. 同佢 deal 左一輪, 等緊 CS 覆.
今朝再去shop問, 另一sales再一次話可以放入 usb 手指比電腦用, 仲話好多人都係咁用.
再打上hotline同佢地講, 死都企硬話唔得. 家吓等佢回覆點樣比番錢我, prepaid 左兩個月. 我已經嚴重投訴佢地D sales極度唔professional.
$51 一個月都要咁激氣!
仲有冇D好plan介紹? 出比老人家上吓網, 用量好少. 唔使通話分鐘, 本來3 $51 plan 好 fit.

作者: explorer-2 時間: 2012-11-23 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2012-11-24 00:41
我 join 左 3 $51 plan, 唔使 $12. 但係非常激氣! Join 嗰時問明會放入 usb 手指比電腦用, sales 話 OK, 仲 ...
brownbrown 發表於 2012-11-22 04:17
請問係邊間3出,可以免$12?
thks!
作者: brownbrown 時間: 2012-11-24 02:12
回復 33# worldcat
Yau Tong.
作者: worldcat 時間: 2012-11-24 02:19
oic, thks!
作者: worldcat 時間: 2012-11-24 11:27
啱啱問左3間門市,都話無得免$12.
有無師兄近來係九龍市區3可以免?新客新no#.
thks!
作者: worldcat 時間: 2012-11-24 22:26
果然旺舖無得免$12,
夜晚同屋企人食飯,經過係領匯商場3,ㄧ問就主動免$12.
宜家用緊,但真係好慢。
作者: rebeccakee 時間: 2012-11-25 13:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chowegg 時間: 2012-11-25 13:27
Smartone 上網都好慢同斷線~~
唔好用~~~
作者: leslieng509 時間: 2012-11-25 14:36
請問你本人對邊一間電訊公司揀得落手?
作者: afz 時間: 2012-11-25 20:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2012-11-25 22:51
sorry! 無問過。
作者: max.chow 時間: 2012-11-26 10:04
回復 36# worldcat
九龍區好多都無得免.因為佢地夠數唔憂做..
試下去葵青,荃灣區. 深水步我知有個friend去過近保安道個度有間3台都有得免(要問先做到)
作者: worldcat 時間: 2012-11-26 10:30
thanks, C hing!
最後經過wts 3搞掂。

