Board logo

標題: Hemat卡更改語言及使用方法 [打印本頁]

作者: cfan8    時間: 2014-6-3 09:18     標題: Hemat卡更改語言及使用方法

Hemat卡的默認語言是Indonesian,並且179179CS熱線並無更改方法。面對看不懂的Indonesian只能利用Google Translate幫助理解實在夠惱人。最近通過與CSL Custom Service聯絡成功將語言更改為英文,雖然CS熱線還是Indonesian,但是已經很好了。

下面介紹方法。http://one2free.hkcsl.com/jsp/cu ... ervice_channels.jsp
這個webpage列出了所有的CS途徑,我選擇的是透過電郵,請求將我的Hemat卡語言更改為英語。1工作日后即有回覆
Dear Mr. XXX,

Thank you for your email.

With regard to your enquiry, please be informed that the CSL Hemat prepaid SIM card is Indonesian prepaid SIM card and the language is in Indonesian only. For the Chinese and English SIM card, we would recommend you to visit below website for more information.

http://one2free.hkcsl.com/jsp/pr ... es.jsp?language=eng

Should you have enquiry or need further assistance, please do not hesitate to contact our 24-hour Customer Service Hotline 179 179. It is always our pleasure to serve you.

Thank you for using our service. Have a nice day.


Kind regards,




Bonson Tam
Customer Relationship Management


雖然Email話未更改成功,但是我重新啟動手機之後發現收到的短信已經是英文的了,有圖有真相。
Capture.JPG

撥打179179電話,也會先用英文讀出儲值餘額和有效日期,然後才會是一大段聽不懂的Indonesian。

最後和大家分享幾個操作Code,基本涵蓋了所有Hemat卡功能。
*101# 查詢Data Package&Voice Package餘量
*109# 查詢儲值餘額同Expire Date
#109# 客戶服務菜單,在這裡面可以查詢Data Package價格并開通Package,還可以增值。

圖片附件: Capture.JPG (2014-6-3 09:13, 88.65 KB) / 下載次數 69
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1680866&k=5076665fb465bad5dab25971d777e732&t=1782248757&sid=c775YhGXnC


作者: zeckill1    時間: 2014-6-5 17:51

Hemat卡的默認語言是Indonesian,並且179179CS熱線並無更改方法。面對看不懂的Indonesian只能利用Google Tr ...
cfan8 發表於 2014-6-3 09:18


剛剛試左師兄呢個方法,等 O2F 覆...
另外師兄話:
"撥打179179電話,也會先用英文讀出儲值餘額和有效日期,然後才會是一大段聽不懂的Indonesian"
係咪 CS 幫改左英文之後先係咁呢? 我而家打 179179 都只有 Indonesian...

Thanks in advance
作者: zeckill1    時間: 2014-6-5 17:53

回覆 1# cfan8

還有請問改左英文後 #109# menu 是否都會改埋英文呢?

Thanks again :)
作者: cfan8    時間: 2014-6-5 18:19

剛剛試左師兄呢個方法,等 O2F 覆...
另外師兄話:
"撥打179179電話,也會先用英文讀出儲值餘額和有效日 ...
zeckill1 發表於 2014-6-5 17:51


要等到CS回覆你郵件之後才會改變

回覆  cfan8

還有請問改左英文後 #109# menu 是否都會改埋英文呢?

Thanks again :) ...
zeckill1 發表於 2014-6-5 17:53



作者: hijk001    時間: 2014-6-5 19:12

回復 3 #zeckill1



via HKEPC Reader for Android
作者: 清觀    時間: 2014-6-6 00:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aeioo    時間: 2014-6-8 20:12

回覆說Indonesia only但又肯轉,咁神奇?會否只是個別case?
作者: note3028    時間: 2014-6-8 20:27

penawaran 15% bonus Isi Ulang hanya berlaku untuk pelanggan Kartu SIM prabayar Hemat CSL yang sukses mengisi ulang antara 1 Juni 2014 hingga 31 Agustus 2014  

都吾知佢講乜?

圖片附件: C360_2014-06-08-20-20-47-427.jpg (2014-6-8 20:27, 90.82 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1682888&k=a4f08e84ca3c1876d1b1a5270a8bd649&t=1782248757&sid=c775YhGXnC


作者: jaxyan    時間: 2014-6-8 23:10

本帖最後由 jaxyan 於 2014-6-9 01:11 編輯

回覆 7# aeioo


    我好似唔得
作者: 111023    時間: 2014-6-8 23:15

penawaran 15% bonus Isi Ulang hanya berlaku untuk pelanggan Kartu SIM prabayar Hemat CSL yang sukses ...
note3028 發表於 2014-6-8 20:27
即係話入$20送$3,入$50送$7.5,入$100送$15直到8月尾
作者: note3028    時間: 2014-6-9 00:01

即係話入$20送$3,入$50送$7.5,入$100送$15直到8月尾
111023 發表於 2014-6-8 23:15



    Nmr kartu SIM Anda 1, pulsa $38.00. Berlaku smp 6/Sept/2014.

Pengisian ulang kartu SIM  berhasil. Total pulsa skrg $103.00. Berlaku smp 6/Sept/2014. Cek saldo terakhir Anda, ketik *109#.

但係今日增50送15蚊喎!

圖片附件: C360_2014-06-08-23-55-08-876.jpg (2014-6-9 00:01, 124.11 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683020&k=9dc453746390f50202ccd6b0ff7906cb&t=1782248757&sid=c775YhGXnC


作者: sa52783    時間: 2014-6-9 00:36

我今日都出左, 38+50+15(送的)
張増值勞同樓上一樣
開左98 上網, 仲有5蚊

可以分用USB modem + Router 去分wifi 上網, 但現階段只係384
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 08:26

其實 d *101*420# 等等的開通方法, 可唔可以用 sms 取代?

我有呢個問題因為我擺左張 Hemat 入 pocket wifi. pocket wifi 的 admin page 只容許 send/receive sms. 沒有 keypad 的. 我唔想成日都要拎返張咭出黎放入手機按 code 開通/檢查用量, 然後放返入 pocket wifi 咁...

有冇師兄有計?
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 14:18

cs 今日 email 覆左我 (轉語言做英文). 叫我打電話上去個 toll free hotline 度自己按鍵轉. 我一陣試下
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 14:45

各師兄,其實$98 係咪真係有3G 速度?3mb左右
定係384果隻速度?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 14:48

前日爆咗5GB data 要開始收錢
今日拆張咭玩
但似乎。。。。。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 14:53

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 14:57

回覆 16# 腦殘遊記
唔係話無限架咩? 佢點收你錢?
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 14:57

image.jpg

圖片附件: image.jpg (2014-6-10 14:57, 120.78 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683602&k=056abf7521d8c0780e9496bc014cda28&t=1782248757&sid=c775YhGXnC


作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 14:58

image.jpg

圖片附件: image.jpg (2014-6-10 14:58, 114.61 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1683603&k=f61adefc3f2b81eefa3d25c7e2a65913&t=1782248757&sid=c775YhGXnC


作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 15:01

係自己張123上台咭爆咗data
所以今日換張咭試下

回覆 18# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 15:04

試過4個APN
本身Default hkcsl, cslp1, cslp2, cslp3

回覆 21# 腦殘遊記



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 15:17

回覆 22# 腦殘遊記


    未提速o者
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 15:48

請問師兄可以點樣提速?

回覆 23# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 15:50

買咗近一個月,今日先拆嚟用,
用至前個冧把打唔通的。。。
照計無理由一開始用就過FUP


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 腦殘遊記    時間: 2014-6-10 15:53

*101*420# <-- 其實呢個short code
$98 30days unltd Internet 係咪384果種?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 16:03

回覆 24# 腦殘遊記

三個字:等
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 17:46

cs 今日 email 覆左我 (轉語言做英文). 叫我打電話上去個 toll free hotline 度自己按鍵轉. 我一陣試下 ...
blueLakH 發表於 2014-6-10 14:18


179179 完全係印尼文,唔知佢講乜
再send 多次email俾customer services
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-10 18:22

師兄用呢張咭經驗,係咪到半夜會提速?
已經等成日,只想日抖係車到完整地睇蘋果動
窒下窒下咁。。。。

回覆 27# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blueLakH    時間: 2014-6-10 18:25

師兄用呢張咭經驗,係咪到半夜會提速?
已經等成日,只想日抖係車到完整地睇蘋果動
窒下窒下咁。。。。:hit ...
PentiumPro 發表於 2014-6-10 18:22


其實我自己都等緊
有其他師兄話要等一日至日半
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-10 18:31

唯有希望在明天啦
頂。。。。。無限得數碼通又咁Q貴

回覆 30# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: OrangeCC    時間: 2014-6-10 19:30

其實我自己都等緊
有其他師兄話要等一日至日半
blueLakH 發表於 2014-6-10 18:25

有人話3日
所以 耐心等候
我依家插電腦過曬5GB都依然上到接近7Mbps既速度
作者: OrangeCC    時間: 2014-6-10 19:39

*101*420#
腦殘遊記 發表於 2014-6-10 15:53

唔好咁心急... 依張卡要等. 等完之後就發達


每個月要扣$98, 但係儲值額有bonus唔使比足
keep住用都仲得唔駛咁煩
真係多謝依度啲師兄連印尼卡都玩埋我先知有啲咁既正野
八十幾九十蚊就有full speed無限上網我覺得就相當唔錯 值得耐心等待

當然講超值梗係數馬通 iPhone卡最正, 百幾二百蚊就有4G上兩個月, 不過都無曬
作者: dolbysnoopy    時間: 2014-6-10 20:21

回覆 1# cfan8


    請問hemat卡係咪最少每3個月增值$50去延長有效期?
作者: pooh_tigger    時間: 2014-6-10 20:54

回覆 34# dolbysnoopy

咁用法,個個月都要充100,使咩驚到期!
作者: 清觀    時間: 2014-6-11 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mynbhd    時間: 2014-6-11 02:09

Nice info Ching!
Where can I get this card?
作者: blueLakH    時間: 2014-6-11 05:37

我都無諗到一張舊POSTER既組合申請碼可以係呢個出名貴同計到盡既台度搵到大家都想要既福利
簡直正到:waha ...
清觀 發表於 2014-6-11 00:49


請接受我的掌聲
作者: blueLakH    時間: 2014-6-11 17:23

有冇師兄知道hemat冇開通data plan,是否上唔到網?
抑或有另一rate計錢?
我怕我三十日後唔記得續plan,會俾佢勁收錢
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-11 17:56

佢SMS 話自動續

回覆 39# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-11 18:02

多謝分享。。。
有時貪得意玩下電話咭,感覺幾過癮
就算個4G無限未到期果時

回覆 36# 清觀



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blueLakH    時間: 2014-6-11 18:02

回覆 40# PentiumPro

師兄你係咪講緊 $98 unlimited 那個?
佢 sms 是印尼文, 我唔識睇....(當時特登搵部舊 nokia 開通, 之事 d android/iphone 直接用左 data, 變相扣左儲值)

即係暫時都未知冇開通 data plan 時, 是否直頭上唔到網 :(
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-11 18:10

等咗兩日依然保持極速0.35Mbps 的人路過


回覆 33# OrangeCC



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-11 18:14

當然要Google translate 幫手
賣咭個人話會自動繼續30日扣98


回覆 42# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: blueLakH    時間: 2014-6-11 18:26

With regard to your request about number xxxxxxxx (Hemat CSL Prepaid SIM Card), please note that the aforesaid SIM card type is designated for Indonesian users, therefore, the language setting would be Bahasa Indonesia, including 179179 hotline IVRS (while dial hotline via Hemat CSL Prepaid SIM Card)

If you need to check balance and validity, you may contact our 24-hour Customer Service Hotline 179 179 through fix line telephone, which may allow you to select English, Cantonese or Mandarin.

However, if you seeking for prepaid service with English/Chinese IVRS service, please consider migrate the service to other prepaid service package which could support language selection.

http://one2free.hkcsl.com/jsp/pr ... s/card_features.jsp
------------
我再覆左佢 email 叫佢 check 清楚. 我只係想轉 sms 語言
作者: OrangeCC    時間: 2014-6-11 18:27

我都無諗到一張舊POSTER既組合申請碼可以係呢個出名貴同計到盡既台度搵到大家都想要既福利
簡直正到:waha ...
清觀 發表於 2014-6-11 00:49

你真係破咗唔少財
我感覺上依張卡既速度好似仲快過以前one2free 3個月上網果張
插電腦長用都唔錯   (我屋企得電話線上網...用3G已經快過佢...)
作者: OrangeCC    時間: 2014-6-11 18:27

等咗兩日依然保持極速0.35Mbps 的人路過


回覆  OrangeCC



(Sent from HKEPC iPhone app) ...
PentiumPro 發表於 2014-6-11 18:10


之前有師兄話等咗三日
作者: blueLakH    時間: 2014-6-11 18:32

回覆 47# OrangeCC
我星期二 5am 左右開通. 今日 3pm 左右提左速
作者: OrangeCC    時間: 2014-6-11 18:37

回覆  OrangeCC
我星期二 5am 左右開通. 今日 3pm 左右提左速
blueLakH 發表於 2014-6-11 18:32


咁邊有兩日... 恭喜恭喜 速度如何
作者: blueLakH    時間: 2014-6-11 18:55

回覆 49# OrangeCC

都不錯。不過都係各地區唔同
最少都超過限速時的速度
作者: hijk001    時間: 2014-6-11 19:01

想買都買唔到!行了兩間印印店都冇得賣!
作者: jaxyan    時間: 2014-6-11 22:59

回復 45 #blueLakH

我都係。無好似樓主咁變返做英文。點算?

via HKEPC Reader for Android
作者: note3028    時間: 2014-6-12 02:30

本帖最後由 note3028 於 2014-6-12 02:37 編輯
想買都買唔到!行了兩間印印店都冇得賣!
hijk001 發表於 2014-6-11 19:01

印尼領事館 附近,想買幾多都有
星期日 留意 印尼領事 附近 那裹多印傭聚集 ...
作者: blueLakH    時間: 2014-6-12 06:25

回復 blueLakH

我都係。無好似樓主咁變返做英文。點算?

via HKEPC Reader for Android ...
jaxyan 發表於 2014-6-11 22:59


我問緊佢點解有人得而我唔得
作者: smartgon    時間: 2014-6-12 08:49

想買都買唔到!行了兩間印印店都冇得賣!
hijk001 發表於 2014-6-11 19:01



    係啊, 買到算你好彩. 因為印尼舖老闆話呢張咭最近好好賣. 個個都係幾張幾張咁買. 無貨要等番貨.
作者: blueLakH    時間: 2014-6-12 13:55

係啊, 買到算你好彩. 因為印尼舖老闆話呢張咭最近好好賣. 個個都係幾張幾張咁買. 無貨要等番貨. ...
smartgon 發表於 2014-6-12 08:49

剛買多張. 年底前要 activate
冇錯, 賓咭比印咭多好多, 但印咭都唔算太難買o者
作者: Hulk    時間: 2014-6-12 16:45

e張卡寫明手提電話直銷中心代理,咁奇怪
作者: blueLakH    時間: 2014-6-12 16:47

回覆 57# Hulk

吸個印上去o者
作者: Hulk    時間: 2014-6-12 16:52

紅色字寫明。d字上高,仲有地圖


作者: ilovecable    時間: 2014-6-12 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blueLakH    時間: 2014-6-13 07:41

對於我要求系統短訊轉做英文的要求,cs話要時間研究下喎
作者: dolbysnoopy    時間: 2014-6-13 09:51

其實你地每個月都會轉新卡, 咁咪要個個月寫信叫cs幫你轉返英文, 都好煩喎.
作者: blueLakH    時間: 2014-6-13 10:11

回覆 62# dolbysnoopy

我未必個個月轉架. 諗住用增值券去 keep 住
作者: jaxyan    時間: 2014-6-13 13:20

回覆 63# blueLakH


    我都係咁話. 所以有英文介面或者SMS會好啲.
作者: blueLakH    時間: 2014-6-13 13:41

回覆 64# jaxyan

既然有人做到. 我又話左俾 cs 知有人做到, 我都唔明 cs 中有乜野好研究
佢今日唔覆我, 我就再 send 去剷佢
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-14 11:37

禮拜日定禮拜一開咭
等  咗成個禮拜(忍  咗成個禮拜)
用384k 簡直想掟電話
後悔嘅係我仲居然等


回覆 47# OrangeCC



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: whiwhiwhisky1    時間: 2014-6-14 12:05

求指點
係咪張張hemat卡面值都係$38?
然後入$60落去就會變$98 plan?
有咩手續?
作者: blueLakH    時間: 2014-6-14 15:50

回覆 66# PentiumPro
唔通佢開始鎖返速?
作者: blueLakH    時間: 2014-6-14 15:51

回覆 67# whiwhiwhisky1

如用增值券, 只有面值 20, 50 或 100. 暫時有 15% 或 30% bonus
如是後者, 你增 $50 會有 $65, 加埋原本那 $38 面值, 就有 $103

如不是用增值券, 我就唔知了
作者: PentiumPro    時間: 2014-6-14 16:47

係從未曾有過3G速度囉

回覆 68# blueLakH



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: zeckill1    時間: 2014-6-15 02:36

禮拜日定禮拜一開咭
等  咗成個禮拜(忍  咗成個禮拜)
用384k 簡直想掟電話
後悔嘅係我仲居然等


回覆  Ora ...
PentiumPro 發表於 2014-6-14 11:37


確定沒有開錯其他 30 日 plan (e.g. 1G / 8G) 嗎? 因那些是限速的...
作者: zeckill1    時間: 2014-6-17 21:20

回覆 66# PentiumPro

PentiumPro 兄,

你張 Hemat 的最後啟動日期是否 2014-06-30?
作者: blueLakH    時間: 2014-6-17 21:23

多謝樓主. 我都成功改到英文了
作者: jaxyan    時間: 2014-6-17 21:59

點改,我都仲未得

via HKEPC Reader for Android
作者: blueLakH    時間: 2014-6-17 22:19

回覆 74# jaxyan

咪跟樓主咁做囉
但當然,如果你諗住每個月都換咭的就冇必要了
作者: jaxyan    時間: 2014-6-17 22:21

回覆 75# blueLakH


    我做左啦.
但SMS CHECK BALANCE都仲係XXX文
作者: jaxyan    時間: 2014-6-17 22:54

回覆 75# blueLakH


    啱啱睇返手機.
又得左啦喎.
咁神奇???
作者: 556556bt    時間: 2014-6-17 23:40

八卦想問, 係咪解左限速之後, 以後每個月速度都無限制?!
使唔使個個月都要等?
定係換咭或者deactivate 左data plan再開過果D 先要重新解過?~
作者: blueLakH    時間: 2014-6-18 07:02

回覆 78# 556556bt

我諗暫時冇乜人有呢個經驗答到你
作者: blueLakH    時間: 2014-6-18 09:02

回覆  blueLakH


    啱啱睇返手機.
又得左啦喎.
咁神奇???
jaxyan 發表於 2014-6-17 22:54

佢有冇問你在那兒買hemat?
同埋有冇問你點解要揀hemat用?
作者: 556556bt    時間: 2014-6-18 18:32

回覆  556556bt

我諗暫時冇乜人有呢個經驗答到你
blueLakH 發表於 2014-6-18 07:02



    咁又係應無人咁笨開左走去停番
作者: blueLakH    時間: 2014-6-18 22:28

回覆 81# 556556bt
咁又唔係喎
我呢期用到七月頭就會停,因為我七月尾有時間不在港,所以廢事浪費
作者: zeckill1    時間: 2014-6-19 00:37

本帖最後由 zeckill1 於 2014-6-19 06:18 編輯

各位,希望綜合一下資料找出個別 Hemat 不能提速的原因,請回覆一下:

1. Hemat 卡最後啟動日期 (應該好多係 2014-06-30,但有 ching 話買過年尾的) ?
2. 開通 $98/30days plan (用 *101*420# 開通) 日期 ?
3. 確定已正確申請 $98 plan (用 *101# 可查到) ?
4. 提速未? 已等日數或小時?
5. 手提型號?
6. 所用 APN ?
7. Mobile Network Mode? ("GSM/WCDMA Auto" 或 "WCDMA Only")

#7 咁問係因為我發覺,我用老爺 Galaxy S2,set "WCDMA Only" 唔知點解係會快好多的...
作者: zeckill1    時間: 2014-6-19 00:39

回覆 83# zeckill1

1. 2014-06-30
2. 2014-06-03
3. Confirm
4. 已提速,等候 <12 hrs
5. Samsung Galaxy S2
6. hkcsl
7. WCDMA Only
作者: 556556bt    時間: 2014-6-19 01:10

回覆  556556bt
咁又唔係喎
我呢期用到七月頭就會停,因為我七月尾有時間不在港,所以廢事浪費 ...
blueLakH 發表於 2014-6-18 22:28



    噢.. 會唔會停左開唔番, 就算開到.. 都放唔到限制.?~
作者: blueLakH    時間: 2014-6-19 07:19

噢.. 會唔會停左開唔番, 就算開到.. 都放唔到限制.?~
556556bt 發表於 2014-6-19 01:10


我都驚提唔返速
作者: blueLakH    時間: 2014-6-19 07:26

1. 2014-12-31
2. 2014-06-09
3. Confirm
4. 已提速,等候 30 小時
5. 華為猫王 pocket wifi
6. lte.internet
7. Auto
作者: 556556bt    時間: 2014-6-19 13:46

我都驚提唔返速
blueLakH 發表於 2014-6-19 07:19



    咁可能要開另一張咭先得...
作者: jaxyan    時間: 2014-6-19 22:29

回覆 80# blueLakH


    有呀
作者: lst3245    時間: 2014-6-19 23:28

本帖最後由 lst3245 於 2014-6-20 10:52 編輯

其實係唔係所有csl既38卡都得??
作者: hidetoshi    時間: 2014-6-20 03:35

其實係唔係所以csl既38卡都得??
lst3245 發表於 2014-6-19 23:28

我都想知
作者: blueLakH    時間: 2014-6-20 09:18

回覆  blueLakH


    有呀
jaxyan 發表於 2014-6-19 22:29

唔知咩原因呢?
可能近排成村人去搵佢地轉 language....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2