Board logo

標題: 試用報告-人仔3G/4G儲值卡代替家用寬頻 2015/8/19 更新 [打印本頁]

作者: denc    時間: 2014-8-6 03:48     標題: 試用報告-人仔3G/4G儲值卡代替家用寬頻 2015/8/19 更新

本帖最後由 denc 於 2015-8-19 18:17 編輯

我係PxxW$298受害者.之前係用「實在抵傾」,
但自從$100三張玩完,又喺未搵到「hemat卡」代替前[因為唔想抽卡住],
所以我走咗去買張人仔3G/4G儲值卡頂住先.
順便分享吓試用報告.

喺信興姊到買,$48張,面值$80,一開卡扣$2得返$78. (張卡深水埗加咗價,依家$55張. 2015/8/19 更新)
打*103*100*09#開今次測試嘅$30/10日 3G Lite Plan(名稱就3G,實際用4G Network),
第一次開免費送10日,其後每$30/10日,
即係$48用30日啦!(仲有$18淨)

我用華為E5375 Pocket Wi-Fi,收到4G,所以測試都係用4G.

先測速,用ipad測試,地點旺角區.
一次零晨四點,另一次晏晝兩點,最後一次夜晚八點.

零晨四點
IMG_0040a.jpg
晏晝兩點
IMG_0041a.jpg
夜晚八點
IMG_0042b.jpg

張卡加咗速!依家有100kb/s. 2015/8/19 更新)
IMG_9605j.jpg

如果用電腦,使用感覺上唔會覺得好慢,普通網站同我用「實在」時無乜分别,
但如果Load多圖嘅網站就會明顯慢好多先Load完啲圖喇!

睇YouTube,720p唔得,會不停Load好耐,play幾秒又停,再不停Load好耐......
480p都要Load一陣play十幾秒又停再不停Load.....
只有去到360p先正常Play到,唔駛停低Load.

2015/8/19 更新
如果想流暢睇480p以上,可以喺Firefox/Chrome安依個附加元件[Magic Actions for YouTube],
安裝後入設定剔選 Speed Booster - Better video preloading / buffering
咁你睇之前按暫停,佢就會幫你Load定先,咁你等佢Load完先睇就得!
(又或者可以預設播放360p,咁唔駛次次入去先揀解像度)



BT完全唔得,完全無Download,我相信佢Block咗,
但我後尾試連VPN就得,但只有60kb/s到.

2015/8/19 更新
除咗用VPN,亦可以用百度雲管家,用佢可以做到80-90kb/s,
但有啲嘢佢會BT唔到,同埋要登記做會員先用到(Free).



再試ipad到用,睇到mytv,但Load廣告會Lag,到入到新聞台要等一陣先有畫面,
但明顯比以前用「實在」時曚(似play緊360p以下),但都可以睇到.

用布卡睇漫畫,雖然[下載]會明顯比用「實在」時慢,
但如果[實時]一頁頁睇又唔會Load唔切,可以正常咁睇.

打機就同用「實在」時差不多喇!


總結就係如果唔YouTube之類又唔BT,其實感覺上同平時用「實在」無乜分別,
以$48/30日依個價錢就非常抵!
但如果你有YouTube同BT,咁就唔好諗住用佢喇!


應網友要求加入3G測試(順便試埋2G)

3G/十點/旺角區/下雨中
IMG_0043a.jpg

2G/十點/旺角區/下雨中
IMG_0047a.jpg

圖片附件: IMG_0040a.jpg (2014-8-5 16:31, 50.01 KB) / 下載次數 79
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1703882&k=328a7b5d8d9977e63e825c90d5aafbd6&t=1782241267&sid=tbvWj231C



圖片附件: IMG_0041a.jpg (2014-8-5 16:31, 46.13 KB) / 下載次數 98
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1703883&k=8f3c1ad142b77d8505bd0862795fedf2&t=1782241267&sid=tbvWj231C



圖片附件: IMG_0042b.jpg (2014-8-6 02:57, 45.94 KB) / 下載次數 84
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1704069&k=8e1e9562c8587408f3171fdfafae380f&t=1782241267&sid=tbvWj231C



圖片附件: IMG_0043a.jpg (2014-8-6 10:50, 44.99 KB) / 下載次數 77
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1704112&k=246592a9abb736a22f6309887e76026f&t=1782241267&sid=tbvWj231C



圖片附件: IMG_0047a.jpg (2014-8-6 10:50, 45.01 KB) / 下載次數 87
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1704113&k=bf8ec0737bdadeb808246d69ee133e27&t=1782241267&sid=tbvWj231C



圖片附件: IMG_9605j.jpg (2015-8-19 17:44, 141.19 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1819712&k=5f5b1338839d0ec5419d3eb8fe82b595&t=1782241267&sid=tbvWj231C


作者: Brainstomer    時間: 2014-8-6 08:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xibeilou    時間: 2014-8-6 08:28

師兄可否PM我個買的具體地址?因我樓下間電話卡鋪要成70蚊一張
唔該哂
作者: kwongoc_1016    時間: 2014-8-6 09:17

回覆 3# xibeilou


    鴨記一般都係around $50
作者: tamchicken    時間: 2014-8-6 09:18

師兄可否PM我個買的具體地址?因我樓下間電話卡鋪要成70蚊一張
唔該哂
xibeilou 發表於 2014-8-6 08:28


桂林街最貴都係$50
作者: YCW1402    時間: 2014-8-6 09:33

回覆 1# denc
可以試埋以 3G 情况下的 speedtest?

Great thanks.
作者: skylake    時間: 2014-8-6 10:22

回覆 2# Brainstomer


    同意, 720P片要有300KBS
作者: denc    時間: 2014-8-6 10:34

師兄可否PM我個買的具體地址?因我樓下間電話卡鋪要成70蚊一張
唔該哂
xibeilou 發表於 2014-8-6 08:28


你去到桂林街信興酒樓,望住信興酒樓個招牌,招牌低下有個女人睇舖嗰檔就係信興姊!
作者: denc    時間: 2014-8-6 10:53

回覆  denc
可以試埋以 3G 情况下的 speedtest?

Great thanks.
YCW1402 發表於 2014-8-6 09:33


已試,加咗係個Post下面,仲順便試埋2G.
作者: YCW1402    時間: 2014-8-6 11:15

回覆 9# denc
Great thanks. 3G speed seems also ok....
作者: mkboy76    時間: 2014-8-6 14:15

我同你一樣用緊,無乜要求既話都ok, 但睇少少youtube 就。。。。想問下呢個plan 係咪會自動extend, 定係10日後自己停架?

via HKEPC Reader for Android
作者: QAFHK    時間: 2014-8-6 14:28

我同你一樣用緊,無乜要求既話都ok, 但睇少少youtube 就。。。。想問下呢個plan 係咪會自動extend, 定係10 ...
mkboy76 發表於 2014-8-6 14:15


auto extend
作者: mkboy76    時間: 2014-8-6 15:16

回復 12 #QAFHK

咁可以點取消呀, 我想試hea 卡, 十日後唔想同住

via HKEPC Reader for Android
作者: kwchin    時間: 2014-8-6 15:18

回復 QAFHK

咁可以點取消呀, 我想試hea 卡, 十日後唔想同住

via HKEPC Reader for Android ...
mkboy76 發表於 2014-8-6 15:16


*103*02#
作者: numberwan    時間: 2014-8-6 16:39

回覆 14# kwchin


    立刻停定係要預早幾日打定?
唔該!
作者: mkboy76    時間: 2014-8-6 23:17

回覆  kwchin


    立刻停定係要預早幾日打定?
唔該!
numberwan 發表於 2014-8-6 16:39



    同問......
作者: 4371    時間: 2014-8-7 00:07

之前有POST講過CMHK 已經BLOCK 左PC MODE
如果想好似你咁, 用呢張卡代替家居寬頻
係咪一定要用POCKET WIFI SHARE, 先吾使自己用ANDROID AGENT黎上網?
定係是但用部舊I9000 USB TETHERING都可以?
THX
作者: denc    時間: 2014-8-7 00:25

本帖最後由 denc 於 2014-8-7 00:28 編輯
之前有POST講過CMHK 已經BLOCK 左PC MODE
如果想好似你咁, 用呢張卡代替家居寬頻
係咪一定要用POCKET WIFI  ...
4371 發表於 2014-8-7 00:07


首先我唔知乜叫PC MODE,我隊張卡落POCKET WIFI就用得,連APN都無Set,
然後我無ANDROID,我屋企只有iphone,所以我唔明乜係ANDROID AGENT.
至於用iphone TETHERING,我插張卡落iphone3到Set好APN就開到個人熱點,
再用USB駁電腦後部電腦可以正常上網!即係可以TETHERING.
作者: pkf    時間: 2014-8-7 00:38

同問......
mkboy76 發表於 6/8/2014 23:17

我都用過, 申請完即刻停得, 過幾日先停都得。 只要到期前停就可以

via HKEPC Reader for Android
作者: hijack    時間: 2014-8-7 03:40

咁都幾慢咁
作者: paulmatt    時間: 2014-8-7 09:24

回覆 18# denc

跟本沒有限制過 Tethering。我每日都用緊 Android 的 Tethering 去 Share 比部電腦用。
作者: mkboy76    時間: 2014-8-7 10:29

首先我唔知乜叫PC MODE,我隊張卡落POCKET WIFI就用得,連APN都無Set,
然後我無ANDROID,我屋企只有iphone, ...
denc 發表於 2014-8-7 00:25


我本身用4G 手指+ router (刷左huntsmen firmware), set 好apn 就用得, 我都唔知點解話block 左......
作者: hi234    時間: 2014-8-7 12:02

你去到桂林街信興酒樓,望住信興酒樓個招牌,招牌低下有個女人睇舖嗰檔就係信興姊! ...
denc 發表於 2014-8-6 10:34


過路一問 ,. 這裡一帶買那款的儲值咭是最平和時限最長,有無數據不重要,當然有好過無;目的係用來裝 whatsapp的,就算到期不增值也不覺肉痛嘛 。
作者: powershing    時間: 2014-8-7 12:17

本帖最後由 powershing 於 2014-8-7 12:19 編輯

人仔3G/4GPLAN用緊手機Share,
真係多小小圖片都死
hemat卡我個邊收得差,(無鎖384KB)
上網一時時得,有時上吾到網 (落雨死緊)
要用SMT先快
不過吾會日日用,太貴.....
作者: tamchicken    時間: 2014-8-7 12:19

過路一問 ,. 這裡一帶買那款的儲值咭是最平和時限最長,有無數據不重要,當然有好過無;目的係用來裝 whatsa ...
hi234 發表於 2014-8-7 12:02


$15/張, $100/8張


(Photo credit: 清觀)
作者: kengi    時間: 2014-8-7 15:13

我都係實在抵傾轉呢張
依家睇youtube360p都20秒load幾秒
作者: superman88    時間: 2014-8-7 15:30

回復 26 #kengi

今日剛剛行鴨記,信興姐又再無開檔,在隔離信興叔買了一張4G3G人仔卡,48蚊。
實在xx, 百蚊卡見有得買,剩餘約8張左右,
位置在:呃人大叔。




一張要"唔實"大元,真搶錢。

via HKEPC Reader for Android
作者: hi234    時間: 2014-8-7 15:53

$15/張, $100/8張


(Photo credit: 清觀)
tamchicken 發表於 2014-8-7 12:19

C hing 這張是否180日有效 ? 但好像無得增值 ?
作者: tamchicken    時間: 2014-8-7 18:02

C hing 這張是否180日有效 ? 但好像無得增值 ?
hi234 發表於 2014-8-7 15:53


有增值券賣的. 用數據既唔好考慮呢張. 純粹申請whatsapp/通話就OK.
作者: 正宗球迷    時間: 2014-8-7 18:44

我都係實在抵傾轉呢張
依家睇youtube360p都20秒load幾秒
kengi 發表於 2014-8-7 15:13

呢家冇哂百元三張實在抵x?賣?

via HKEPC Reader for Android
作者: denc    時間: 2014-8-8 02:17

呢家冇哂百元三張實在抵x?賣?

via HKEPC Reader for Android
正宗球迷 發表於 2014-8-7 18:44


無喇!最平見$45張.
作者: 墨塵音    時間: 2014-8-8 02:38

回覆 25# tamchicken


    呢張係用邊間網絡?係咪最盡去到7.2mb?
作者: tamchicken    時間: 2014-8-8 09:52

回覆  tamchicken


    呢張係用邊間網絡?係咪最盡去到7.2mb?
墨塵音 發表於 2014-8-8 02:38



    CSL
作者: ellis    時間: 2014-8-8 14:27

回覆 23# hi234


    https://hk.f1.page.auctions.yaho ... 682911?actsrch=srp3
作者: ellis    時間: 2014-8-8 14:29

回覆 25# tamchicken


    邊到有?
180日?
作者: 泥涌    時間: 2014-8-8 16:27

人仔張3G/4G卡, 落3G/H 仲慢過E, 成日都load唔到野......(Nexus 5)

張卡無漫游.

android 有個叫做1cm 既apps 可以check 到仲有幾多value/申請同取消增值服務

增值卷最平$27x / $300 value 送 $100, 3Glite 夠玩4個月仲有錢打電話.
作者: 正宗球迷    時間: 2014-8-8 17:11

無喇!最平見$45張.
denc 發表於 2014-8-8 02:17


早知入多幾張啦,我手頭得番三張咋

速度快過我用hehe
作者: hi234    時間: 2014-8-8 17:45

本帖最後由 hi234 於 2014-8-8 17:46 編輯
回覆  hi234
ellis 發表於 2014-8-8 14:27

桂林街有嗎 ?
作者: hi234    時間: 2014-8-8 17:46

回覆 34# ellis
好似幾好喎 , 這個桂林街有嗎 ? 因為我明天會出去
作者: tamchicken    時間: 2014-8-8 20:10

回覆  tamchicken


    邊到有?
180日?
ellis 發表於 2014-8-8 14:29


桂林街
作者: 剋星    時間: 2014-8-14 10:54

收到4g 但都係鎖速?
作者: 01faifaifai    時間: 2014-8-14 11:01

用過人仔4g儲值卡
速度ok,但每日上很只有1gb
之後就變龜速
作者: xibeilou    時間: 2014-8-14 11:18

用過人仔4g儲值卡
速度ok,但每日上很只有1gb
之後就變龜速
01faifaifai 發表於 2014-8-14 11:01



    how to use 1G within one day?
作者: 人中之龍    時間: 2014-8-14 11:31

啱啱出去買左三張人仔$80 4G咭($48/張,抵玩過我張數字台$600 3G咭($350買入),尋日落雨就死火,成日出http I/O error,之前用過人仔仲好用
作者: 01faifaifai    時間: 2014-8-14 11:49

本帖最後由 01faifaifai 於 2014-8-14 11:52 編輯

我嗰張係面值$118卡
可上四日網
作者: richieyuen    時間: 2014-8-14 13:31

請問佢個3G Lite係咪IPAD唔可以用?如果用電話開左3G LITE再用係IPAD度得唔得?
作者: nnd    時間: 2014-8-14 14:04

比56K好少少
作者: denc    時間: 2014-8-15 01:56

請問佢個3G Lite係咪IPAD唔可以用?如果用電話開左3G LITE再用係IPAD度得唔得?
richieyuen 發表於 2014-8-14 13:31


我Pocket Wi-Fi都用到,iPad應該唔會用唔到掛!
作者: hk1352874    時間: 2014-8-15 06:05

本帖最後由 hk1352874 於 2014-8-15 06:08 編輯
請問佢個3G Lite係咪IPAD唔可以用?如果用電話開左3G LITE再用係IPAD度得唔得?


佢寫話大過7吋唔得,有會員試過放去大過7吋平版真係用唔到

以下4G/3G數據及話音儲值卡 使用條款

3G Lite本地數據無限組合
數據傳輸速度最高384kbps及不可用於網絡分享(tethering)及P2P功能(包括Bit-Torrent),只可用於手機,不可用於顯示屏大於7吋之裝置
作者: denc    時間: 2014-8-15 06:44

佢寫話大過7吋唔得,有會員試過放去大過7吋平版真係用唔到

以下4G/3G數據及話音儲值卡 使用條 ...
hk1352874 發表於 2014-8-15 06:05


你邊到睇到有人話用唔到呀?佢唔識Set APN咋!
個條款夠話唔可以tethering啦!我用ip5s同Pocket Wi-Fi咪一樣咁tethering.
你自已去睇吓官方點答FB喇!教埋你點Set APN添呀!
https://www.facebook.com/ChinaMobileHK/posts/10151682159461093
作者: mkboy76    時間: 2014-8-15 10:24

其實用黎普通上網係唔錯, 一想睇條片或download 野就feel 到慢, 建議有4G 設備先好用, 3G 反應會慢好多, 因為用PCCW 3G的
作者: ckcleung    時間: 2014-8-15 10:28

回覆 51# mkboy76

我3G手機,都有500-600K既,唔算差架
作者: mkboy76    時間: 2014-8-15 11:07

回覆 52# ckcleung


    唔係成日做到呢.....我都有試過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2