作者: macus 時間: 2015-1-3 21:20 標題: 買左張one2free 儲值卡
o係鴨記買左80蚊, 佢話14日無限3G data 有30分鐘
有無c hing 買過依張卡?
用多過30分鐘係咪要入錢先再打到電話架?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1751033&k=d7c9dcf4df1ff979dc845c43ad31aea9&t=1782225229&sid=iyTJUoe6HK

作者: qazwsx12nm 時間: 2015-1-3 21:45
我之前買左160蚊果張,輸入4次code之後按*109#查餘額仲有42蚊,張卡打電話好似1分鐘0.1,你可以查下餘額。
作者: macus 時間: 2015-1-3 21:52
回覆 2# qazwsx12nm
c hing 知唔知入1次code扣幾多錢?
作者: qazwsx12nm 時間: 2015-1-3 21:59
一次扣78蚊。
作者: Dijeridu 時間: 2015-1-3 21:59
$78......
作者: eeeuser 時間: 2015-1-3 22:07
有冇ching試過用呢張卡打*777申請wifi密碼?我之前淨係試過40蚊7日個張,我打去試佢話我卡餘額為0,唔俾密碼我,但hehe卡可以
作者: pooh_tigger 時間: 2015-1-3 22:17
請問係3G定4G
作者: macus 時間: 2015-1-3 22:21
回覆 7# pooh_tigger
我依張得3G
其實有無得買4G上網卡+少量通話
作者: qazwsx12nm 時間: 2015-1-3 22:27
依張卡其實用到4g,但係會限速最高7.2Mbps.
作者: skycwc 時間: 2015-1-3 23:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimkim 時間: 2015-1-4 00:27
係呀
你千祈唔好買嚟用呀
作者: stockmike 時間: 2015-1-4 05:56
我見到好多檔賣68蚊,但師兄們都揀80,係唔係有唔同?
作者: 正宗球迷 時間: 2015-1-4 13:46
有冇面值三百幾123卡?拎黎睇下先知
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2015-1-4 13:48
4g太慢了,如果你真係搵到快又穩定3g,盡管轉去用。
via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016 時間: 2015-1-4 13:52
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1751170&k=b8fa4d9c601992b14590b455f8ed449a&t=1782225229&sid=iyTJUoe6HK

作者: eiji_toe 時間: 2015-1-4 13:59
咩卡?
80定160 csl卡?
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 14:08
呢兩日收4G有D問題
作者: monster2016 時間: 2015-1-4 14:08
回覆 16# eiji_toe
80$$
作者: ckleung0923 時間: 2015-1-4 14:09
今日開左張160,都係得7M幾
點解
應該40、80、160都係同一張
via HKEPC Reader for Android
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 14:21
有冇留心聽書
一開就想有極速
作者: stockmike 時間: 2015-1-4 14:22
之前同一間 68 , 一星期後同一間 80。 但見其他仲係 68, 所以問吓有冇分別?
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 14:26
68係港澳游嚟
作者: kwongoc_1016 時間: 2015-1-4 14:30
咁計,如果keep住增值,都係$348.2/31日,4G無限上網,都ok,不過用唔到傾king/無分鐘係缺點。csl咁玩法,睇黎我個$250可以長keep

作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 14:35
百六蚊用4星期
仲有40幾蚊餘額又點睇
作者: ckleung0923 時間: 2015-1-4 14:59
有ching話試過唔洗2nd week,所以咪有啲幻想囉
唔通比佢水左
via HKEPC Reader for Android
作者: kwongoc_1016 時間: 2015-1-4 15:04
回覆 24# 01faifaifai
頭一個禮拜係得7.2Mbps,所以如果長期要用4g係要增值先得,另外,無傾king/分鐘/遺言信箱/網內短訊係大問題,表示佢只可以當data card用,另外有無得攜號轉台又係另一個問題。
作者: kwongoc_1016 時間: 2015-1-4 15:06
舊$250plan係有佢嘅存在價值,但係無得揀嘅話呢個都ok
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-4 15:07
我張160蚊開左6日,
而家等過頭7
睇下會唔會變快
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 15:28
ching 呢兩日接收有冇問題?
今日連接4G上唔到網
可能地區問題
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-4 15:59
暫時無問題
作者: a527692384 時間: 2015-1-4 16:08
回覆 29# 01faifaifai
5GB fup後有時低速上唔到網。
轉apn又得返。
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 16:12
thx..
一陣拎出街試下先
作者: philips2001 時間: 2015-1-4 17:07
回覆 31# a527692384
轉咩aNp
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-4 17:29
本帖最後由 eiji_toe 於 2015-1-4 17:34 編輯
hkcsl
internet
lte.internet
Pccw
作者: lou2s 時間: 2015-1-4 17:47
如果0.1 1分鐘, 4X 蚊都有400 分鐘喎, OK 喎!
作者: philips2001 時間: 2015-1-4 18:23
回覆 34# eiji_toe
唔該!試下先.
作者: philips2001 時間: 2015-1-4 18:33
回覆 34# eiji_toe
想問下其它有無咩要SET?
唔該!試下先.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1751271&k=c07c539b18b1d40eea1727f4f6ea0368&t=1782225229&sid=iyTJUoe6HK

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1751272&k=0da6c3e378acbe9dcbc3bceee7503270&t=1782225229&sid=iyTJUoe6HK

作者: eiji_toe 時間: 2015-1-4 18:43
唔使SET其他野
作者: btkuang 時間: 2015-1-4 19:40
回覆 24# 01faifaifai
ching, 請問係邊張?thx
作者: a527692384 時間: 2015-1-4 19:55
回覆 33# philips2001
試下邊個得就用哪一個。
作者: philips2001 時間: 2015-1-4 20:10
唔該曬各位C兄
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 20:44
拎出街試正常
仲試到網速新高
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1751283&k=7b30d228856a963740d0d6247749c10f&t=1782225229&sid=iyTJUoe6HK

作者: Dijeridu 時間: 2015-1-4 20:48
88.95 Mbps d/l speed is ultra fast.
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-4 23:13
速度咁得人驚架
我都想我張160蚊卡可以咁呀
我要等多2日至知結果
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-4 23:58
我諗我部e5776壞壞地
連4G有問題
ching有冇平靚正嘅pocket wifi介紹呀?
作者: ckleung0923 時間: 2015-1-5 07:48
嘩
via HKEPC Reader for Android
作者: worldcat 時間: 2015-1-5 09:07
幻想下先, 唔好咁大祈望。
用左兩星期都係7.2, 我係開$160.
作者: monster2016 時間: 2015-1-5 11:27
回覆 47# worldcat
ching你係一次過開28日嗎?
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-5 19:47
我160蚊過左頭七都係7.2Mbps
唉....又要買過張卡
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-5 20:52
張卡放番入手機,唔係b593s22度用,
佢就提左速喇
之後放aircard y855
有行到35Mbps
Yeah
作者: lou2s 時間: 2015-1-5 22:23
睇黎要入返張
$160 28日仲有4xx 分鐘
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-6 11:50
如果80蚊同160蚊都係等過頭7
160蚊會抵玩d
作者: macus 時間: 2015-1-6 15:38
可唔可以講下點先可以提速?
或者提左速o既c hing 係用咩卡同有無咩特別setting?
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-6 16:09
無做過野
只等過頭七
作者: macus 時間: 2015-1-6 17:23
回覆 54# eiji_toe
$80 定 $160 card?
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-6 17:25
我用160
Fai兄就80
大家都係等頭七
不過有ching話唔使等都得
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-6 19:18
ching邉度買?
問咗幾檔都話冇
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-6 20:17
岩岩個FD至買完
佢話係信興姐隔離檔
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-6 20:36
肥妹嗰檔揾到
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1751832&k=e99a9f1b4076aae552d21abfcf6ac2ac&t=1782225229&sid=iyTJUoe6HK

作者: btkuang 時間: 2015-1-6 21:50
回覆 59# 01faifaifai
多謝ching嘅消息,啱啱落去買咗幾張:)
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-6 22:21
你之前唔係買過咩?
我想問問80蚊卡個開卡code係咪同160蚊卡一樣?
作者: lou2s 時間: 2015-1-6 22:35
會唔會過2日俾人掃晒
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-6 22:44
未買過28日卡
所有code一樣
都係開7日
作者: hehan29 時間: 2015-1-6 23:12
今晚去左相熟档口买左3张,老细话有大量货,所以转左用贴纸吾手写开通方法,你吾使担心,另外吾知讲真定吹水,佢话依张卡近两日好好卖,28日上网卡会加到180至200蚊
作者: hehan29 時間: 2015-1-6 23:15
用过依只卡,返吾到转头,吾想再用港澳游卡
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-7 00:10
今日先同啲同事夾份淘咗10幾張港澳遊
喺公司用,港澳遊已夠做,
又平,一個70幾蚊真係抵玩
屋企用就冇辦法,一定要用123
因要睇live足球同bt電影
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 00:15
咁大鑊... 聽黎聽朝要去買返張... 信興附近通常開幾點?
作者: Serendiptiy 時間: 2015-1-7 12:12
FAI兄, 請問你用咩電話?
你D速度好驚人
作者: a527692384 時間: 2015-1-7 12:17
應該是信號收得好,或者附近少人用。
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-7 12:35
我係離島最高都係行到60Mbps
未試到fai兄既速度
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 14:57
岩岩買左張,最遲4月開卡
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 15:12
但通話只得168分鐘...
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-7 16:21
但我屋企最多唔過20mb呢
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 18:16
師兄請問用邊隻router share 俾電腦好?得168min 我都係當佢data card 算。
另外到期時你地會增值定買過張呢?
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-7 18:55
我自己就係屋企用B593-S22,因為佢係家用4G ROTER,有LAN PORT
而出街就用AIRCARD Y855,佢係POCKET WIFI,電量高,樣靚
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=2156711
呢2隻野都行到CAT4
另外,我都試過用CM512,不過好似夾唔到張CSL卡,
一用4G就唔穩定,用3G就好正常,
但我用3HK 4G又無問題,唔知係咪我果邊基站問題
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-7 18:57
本帖最後由 eiji_toe 於 2015-1-7 18:58 編輯
另外,我都幫FD買過ASUS N16 / N56 / TPLINK ROUTER駁AIRCARD 320U手指上網,
亦可能可以駁POCKET WIFI,之後由ROUTER既LAN駁比電腦上網
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 19:45
Thanks eiji_toe 師兄, 之前見你話用B593-S22 夾呢張卡得7.2Mbps, 出街先破到果個速度?
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-7 21:25
而家用b593s22又好正常
最快有60Mbps
唔知上次係咪基站問題或未到提速既時間
而家用到極速,我就無理了
呢張卡完左28日後,下次買過張28日卡再試
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 21:37
用完28日唔可以recharge?
作者: 正宗球迷 時間: 2015-1-7 21:56
可以,不過充值唔抵玩。
百六用28日,你充值要計足78*4
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2015-1-7 21:56
另外,我都幫FD買過ASUS N16 / N56 / TPLINK ROUTER駁AIRCARD 320U手指上網,
亦可能可以駁POCKET WIFI,之 ...
eiji_toe 發表於 2015-1-7 18:57
唔駛用driver?
via HKEPC Reader for Android
作者: lou2s 時間: 2015-1-7 22:04
Recharge: 明!
Router: 隻Y855 幾靚仔!
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-7 22:05
隻n16我刷左merlin frimware
N56就用原裝frimware
而tplink就刷左huntman frimware
http://ofmodemsandmen.com/supported.html
去呢度可以睇到咩router可以刷到huntman
作者: Homer 時間: 2015-1-8 00:24
我都跟大隊買了2張,6月前開通,正好取代月中到期的港澳游。
基本要求分享時穩定過港澳游就ok了
作者: 周伯 時間: 2015-1-15 15:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-15 21:57
我聽日再測速再post結果
暫時我果度試過最快70Mbps左右
最慢都over 30Mbps
作者: mk168 時間: 2015-1-18 18:11
穩唔穩定?
作者: eiji_toe 時間: 2015-1-18 20:06
我果度(離島)都幾穩定
市區就唔知
作者: pooh_tigger 時間: 2015-1-18 20:25
其實係咩卡種?
作者: simsimsim 時間: 2015-1-19 23:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simsimsim 時間: 2015-1-19 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 111023 時間: 2015-1-19 23:48
無包裝的
得一張sim card only
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: simsimsim 時間: 2015-1-19 23:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 111023 時間: 2015-1-19 23:58
用過, 有4G(7.2Mbps), 可以用到14日+1個鐘
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: simsimsim 時間: 2015-1-20 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ltguaiguai 時間: 2015-1-20 00:00
哩D123卡 有冇ching問過 可唔可以用來IR?
作者: simsimsim 時間: 2015-1-20 00:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 01faifaifai 時間: 2015-1-20 00:44
港澳遊係抵玩
但同123卡還差很遠,一張3G一張4G
大部份ching都唔介意畀多一倍價錢
可享4G速度
作者: 264946842 時間: 2015-1-20 01:34
本帖最後由 264946842 於 2015-1-20 01:48 編輯
tb見到張差唔多既
http://h5.m.taobao.com/awp/core/ ... ;abbucket=13#detail
作者: ltguaiguai 時間: 2015-1-20 03:18
123仲有邊張卡係咁樣通話收費的?
唔通......
哩張?!


