作者: bababa1hk 時間: 2015-2-7 07:47 標題: 160卡連e-xone 都報埋!呢次冇la!
http://www.e-zone.com.hk/channelnews.php?id=4943
咁揚法…以後不如我地私下PM 講算X 數!
via HKEPC Reader for Android
作者: a9668823 時間: 2015-2-7 08:17
好明顯樓主是一個自私自利的人.
作者: bbyubb 時間: 2015-2-7 08:19
不如你哋自己whatsapp或電話聯絡,免浪費論壇資源
作者: bababa1hk 時間: 2015-2-7 08:58
如果聽日CXL block返160咭既速度!
揸正玩5Gb FUP!
速hehe 咭都揸正玩384kb !
連溶雪劑都唔比用!
咁點算?!
我認我自私自利!但我係想大家都有得用!
唔係攬炒一齊限死384兼每用10Mb斷一次線!
總好過D 無乜人睇既電腦雜粹編輯以為有勁料爆,之後全世界玩X完!
致於話只用PM 講野,我認我講錯野!Sorry!
純粹只是發悔氣!(雖然大把師兄咁做)意思係次次都要搞到上雜誌攬炒、重邊有人會post 野上forum!
以後人人都whatsapp group 講比小圈子既人聽完就算!(利申我無join 同儲值咭有關whatsapp group)
via HKEPC Reader for Android
作者: se126 時間: 2015-2-7 09:17
最初發現HEHE可用PlanB時係Bug
後來唔使用PlanB已轉為市場策略

所以唔使擔心
作者: eeeuser 時間: 2015-2-7 09:18
hehe卡我唔係好相信佢咁做,因為佢地有提供mobile tv經手機俾印印睇,如果得384k只可緊緊俾到中高階手機睇低清節目
作者: TH30 時間: 2015-2-7 09:18
點會收得埋丫
whatsapp小圈子又點?
寫稿佬唔識加入咩?
打手又唔識入咩?
唔比得人知既秘密就邊個都唔好講,係邊個都唔好講,siri都唔好講
作者: se126 時間: 2015-2-7 09:23
160卡係山寨貨就難保啦

作者: peterli2748 時間: 2015-2-7 10:07
現時資訊發達,
點會有秘密,
你唔講其他人都會知,
你點可以封鎖得咁多
作者: ckleung0923 時間: 2015-2-7 10:08
其實如果台真係收緊左,張卡仲值160咩,仲會有人買咩,台唔係傻,消費者都唔係傻。
作者: ckcleung 時間: 2015-2-7 10:57
你上得呢個板,就係想睇有咩JETSO卡.
但又叫人唔好係度推介JETSO卡, 樓主你上黎呢板要做咩架?
作者: Jazz 時間: 2015-2-7 11:57
最尾果part
"Source:ezone.hk、香港討論區"
原本我都中立, 但見到呢part連epc都無寫, 真係唔會買囉
作者: 癲羊 時間: 2015-2-7 12:10
如果寫個source 係出自呢度,
班讀者識自己入左黎之後,
仲有幾多人會買依鬆?
搵餐飯食唔緊要, 有時玩串個場攬炒就無謂咁姐
作者: naxingxiao 時間: 2015-2-7 12:18
如果聽日CXL block返160咭既速度!
揸正玩5Gb FUP!
速hehe 咭都揸正玩384kb !
連溶雪劑都唔比用!
咁點算 ...
bababa1hk 發表於 2015-2-7 08:58
又要威,又要收埋嚟食,都幾大想頭窩!
作者: forumdata 時間: 2015-2-7 12:44
版主收風:儲值卡末日快到
老老實實,版主可能分享多幾篇就無得再分享。原因有二,因為 CSL 與 PCCW 合拼,早前管理 CSL 儲值卡業務的大員傳聞早已離職,新管理層對儲值卡業務「睇唔上眼」,只會跟大品牌合作推卡,有留意到,新 csl. 品牌儲值卡,已無晒抵玩高用量組合,亦唔多見新品牌卡流出 SIM 檔。市面上餘下舊 C 記品牌 SIM 卡,可能賣晒唔會再有。另外,出面已有風香港政府因為種種理由,好快會係香港行 SIM 卡實名制。大家仲可唔可以咁方便係 SIM 檔買卡,好難講。大家平得一日得一日,玩得一日得一日啦。
作者: 癲羊 時間: 2015-2-7 13:36
老鴨一日要做生意,實名制都只係名存實亡既野,
睇下強國已經知
作者: ltguaiguai 時間: 2015-2-7 14:38
實名制...馬上成個興致打五折
via HKEPC Reader for Android
作者: ylcplp 時間: 2015-2-7 14:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yo15 時間: 2015-2-7 15:21
咁又唔好同強國比,強國人個個心口生毛,比人捉都當食生菜,再者買卡嗰個只要唔妨礙國家安全乜乜乜,都費事理你。哩個同香港唔同。
你睇下hello寶典就知,一話疑似洗錢,個個無聲出。
真係玩實名制,賣一張實名卡就多一分危,邊個知買嗰條友攞黎做乜?比人攞黎玩下deep web,down下幼幼,自己個名就上左fbi個榜度。班香港人咁驚死,只要有單新聞話有個檔主比人捉左,包保成個鴨記執左一半。
作者: yo15 時間: 2015-2-7 15:31
再者實名制我都唔知鴨記檔主點攞卡黎賣,應該會好麻煩
作者: bbyubb 時間: 2015-2-7 15:39
實名制方便監控,與營利無關
作者: ABP25 時間: 2015-2-7 15:45
而家連eprice都有專題報道,今次唔單止見光呀,係曬太陽呀
作者: ylcplp 時間: 2015-2-7 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vv123 時間: 2015-2-7 16:01
真陰功,我而家先明白之前d師兄講嘅野,K蛇個'幾蚊1g不是夢'就係呢個!?
作者: se126 時間: 2015-2-7 16:39
講咗好耐

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 41&pid=32695832
作者: yo15 時間: 2015-2-7 17:01
個重點係點先搵到哩啲自己唔會走去買增值卷幫自己增值既工人姐姐
哩啲姐姐真係千金難求
作者: vv123 時間: 2015-2-7 17:03
你知呢度d野....明一成已經係天才
作者: se126 時間: 2015-2-7 17:09
都係朋友啫你得嘅
作者: se126 時間: 2015-2-7 17:11
其實我個回覆你有邊句唔明

作者: vv123 時間: 2015-2-7 18:20
師兄真係無得頂,如果呢度個個好似師兄咁肯教野係論壇之福,至於師兄個貼我都幾明,不過暫時無需要用住,我係唔明個$160卡係乜,係睇左呢個貼先明⋯喺呢區爬文真係幾辛苦⋯
作者: octopus 時間: 2015-2-7 18:48
其實都幾好丫 有人同你地翻譯出黎作者: octopusman 時間: 2015-2-7 19:14
國內的預付卡實名制,不是購買時實名,是要實名後才可使用。
作者: octopusman 時間: 2015-2-7 19:17
老老實實,版主可能分享多幾篇就無得再分享。原因有二,因為 CSL 與 PCCW 合拼,早前管理 CSL 儲值卡業務的大員傳聞早已離職,新管理層對儲值卡業務「睇唔上眼」,只會跟大品牌合作推卡,有留意到,新 csl. 品牌儲值卡,已無晒抵玩高用量組合,亦唔多見新品牌卡流出 SIM 檔。市面上餘下舊 C 記品牌 SIM 卡,可能賣晒唔會再有。另外,出面已有風香港政府因為種種理由,好快會係香港行 SIM 卡實名制。大家仲可唔可以咁方便係 SIM 檔買卡,好難講。大家平得一日得一日,玩得一日得一日啦。
forumdata 發表於 2015-2-7 12:44
作者: winsel 時間: 2015-2-7 21:19
樓主, 呢d根本係公開秘密, 就算唔係度講, 其他forum , 網站一樣會講, 所以咪咁自私
作者: ltguaiguai 時間: 2015-2-7 21:33
其實哩張野 起碼個幾月前已經出現左喺度討論 不過哩排d post好散又零碎 唔少good posts都沉晒落去
關於這張160 撈一個你睇:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2157087&extra=page%3D2
作者: 保時捷 時間: 2015-2-7 21:42
大家咁開心同人分享,成果到啦

作者: vv123 時間: 2015-2-7 23:39
回覆 35# ltguaiguai
感謝⋯
作者: laughing 時間: 2015-2-8 00:05
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4247/201036/1/
作者: 01faifaifai 時間: 2015-2-8 01:07
當日我首先喺呢度講,又咩過頭7就有極速
咁我咪好大責任
作者: bababa1hk 時間: 2015-2-9 05:27
好野!依家張咭玩X完!齊齊限7.2!
E-xone 唔報起碼有多兩、三個月玩!
依家個編輯娘親應該比人排隊問候排到尖咀!
via HKEPC Reader for Android
作者: dellhk 時間: 2015-2-10 00:49
我記得好似有個高人曾經提過,話呢張卡好似過咗農曆年後會消失,唔通就係呢個原因
作者: wukw 時間: 2015-2-10 07:14
膠登嗰邊已經有多人反映變番限速 7.2Mb


