Board logo

標題: [操作疑難] 毛卡用唔到 [打印本頁]

作者: kaon    時間: 2015-4-2 00:13     標題: 毛卡用唔到

本帖最後由 kaon 於 2015-4-2 00:14 編輯

早幾日係籠底找返張毛卡返來
但發現佢好似用唔到
又唔俾升四豬
又唔俾買流量包
唔知我係咪做錯呢?

係咁出:
尊敬的客户,暂时无法为您提供服务,建议您拨打10010咨询或前往本地营业厅办理,为您带来的不便敬请谅解。

Capture.PNG Capture2.PNG

圖片附件: Capture.PNG (2015-4-2 00:12, 34.75 KB) / 下載次數 77
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777914&k=047226fa2b7f210451f7c7deb9183406&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn



圖片附件: Capture2.PNG (2015-4-2 00:13, 8.96 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777915&k=fcfe967ab98d5006d89b804c1adb72d5&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn


作者: laughing    時間: 2015-4-2 00:21

早幾日係籠底找返張毛卡返來
但發現佢好似用唔到
又唔俾升四豬
又唔俾買流量包
唔知我係咪做錯呢?

係咁出: ...
kaon 發表於 2015-4-2 00:13


只有廣東省毛卡才可以上4G
你依張只能用1毛1MB,買唔到流量包,就算買到都平唔到幾多!
作者: suiyan    時間: 2015-4-2 00:26

回覆 1# kaon


    每逢每月1號都係出單日. 做唔到增值服務.
作者: laughing    時間: 2015-4-2 00:46

回覆  kaon


    每逢每月1號都係出單日. 做唔到增值服務.
suiyan 發表於 2015-4-2 00:26


晚上10點後可以
作者: kaon    時間: 2015-4-2 09:25

今日係二號
岩岩再試仲係咁...

唔通鎖左卡?
唔開流量包又無得上網.....
作者: QoQ    時間: 2015-4-2 09:29

留位。。。。。
作者: cfpang    時間: 2015-4-2 09:30

今日係二號
岩岩再試仲係咁...

唔通鎖左卡?
唔開流量包又無得上網.....
kaon 發表於 2015-4-2 09:25


點解你個狀態係監控開機嘅
作者: laughing    時間: 2015-4-2 09:31

今日係二號
岩岩再試仲係咁...

唔通鎖左卡?
唔開流量包又無得上網.....
kaon 發表於 2015-4-2 09:25


set左apn末?
作者: naxingxiao    時間: 2015-4-2 09:32

甘奇怪,有冇人知點解?
作者: mdws2002    時間: 2015-4-2 09:35

早幾日係籠底找返張毛卡返來
但發現佢好似用唔到
又唔俾升四豬
又唔俾買流量包
唔知我係咪做錯呢?

係咁出: ...
kaon 發表於 2015-4-2 00:13


如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。)
就有可能係一個累全家啦。(因為毛卡都係集體卡,有機會其中一個用家欠費又或者發生其他問題,就會全部咁鎖晒。)

我自己之前張浙江毛卡,都發生過類似情況。
差唔多過咗大半年,佢先回覆正常。
作者: cfpang    時間: 2015-4-2 09:39

如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。)
就有可能係一個累全家啦 ...
mdws2002 發表於 2015-4-2 09:35


佢果張係順豐實名,會唔會累順豐
作者: Vic.S    時間: 2015-4-2 10:08

如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。)
就有可能係一個累全家啦 ...
mdws2002 發表於 2015-4-2 09:35


原來有呢情況出現 (同一個實名人欠費, 鎖晒所有名下卡), 多謝CHING報料,呢樣係我之前未諗過O既風險
作者: eeeuser    時間: 2015-4-2 11:36

回覆 12# Vic.S


    我之前有張新勢力都係咁,實名人欠費鎖左張卡
作者: kaon    時間: 2015-4-2 13:13

咁即係變左廢卡

無理由要我幫人填數
作者: mdws2002    時間: 2015-4-2 14:43

咁即係變左廢卡

無理由要我幫人填數
kaon 發表於 2015-4-2 13:13


呢啲公司卡,除非係間公司Close咗。
如果唔係,可能放埋一邊等下,又會正常返。(等佢找數。)
但係如果你係想呢一刻要用返,你就要打返去佢所屬地嘅客服,查問返咩原因先知啦。
作者: kaon    時間: 2015-4-2 16:23

點解你個狀態係監控開機嘅
cfpang 發表於 2015-4-2 09:30



    联通手机,在联通网上营业厅查询手机状态显示:开机(监控开机),这个事什么意思???
你好。目前联通公司对各手机号码的费用状况进行实时监控。
如出现监控开机状态,一般为欠费后重新缴费,系统自动为你“开机”,即恢复你手机的通信服务。
如处于监控停机状态,一般为手机欠费导致或超过了可透支的信用额度。


亦解釋左有條友一個累全家。
作者: cfpang    時間: 2015-4-2 16:44

本帖最後由 cfpang 於 2015-4-2 16:47 編輯
联通手机,在联通网上营业厅查询手机状态显示:开机(监控开机),这个事什么意思???
你好。目前 ...
kaon 發表於 2015-4-2 16:23



照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢
作者: laughing    時間: 2015-4-2 20:55

照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢 ...
cfpang 發表於 2015-4-2 16:44


9成無set apn
作者: hk1352874    時間: 2015-4-2 21:09

本帖最後由 hk1352874 於 2015-4-2 21:15 編輯
照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢 ...
cfpang 發表於 2015-4-2 16:44


監控開機﹦欠費未找,梗係用唔到,找左費只顯示「開機」冇(監控開機)4字係後面

xxx.jpg

圖片附件: xxx.jpg (2015-4-2 21:14, 23.06 KB) / 下載次數 51
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1778176&k=185f438a48470962b7a8e35870d50bea&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn


作者: apricot    時間: 2015-4-2 21:11

本帖最後由 apricot 於 2015-4-2 21:16 編輯

0月費預付卡應該沒有負數的,就好像八達通一樣,怎樣欠費?
作者: hk1352874    時間: 2015-4-2 21:20

本帖最後由 hk1352874 於 2015-4-2 21:28 編輯
預付卡應該沒有負數的,就好像八達通一樣,怎樣欠費?
apricot 發表於 2015-4-2 21:11



   樓主同一實名所有卡其中一張,可能有人用張預付卡做衰野(唔係樓主)(唔一定係欠費),所以被聯通鎖左
作者: cfpang    時間: 2015-4-2 21:34

監控開機﹦欠費未找,梗係用唔到,找左費只顯示「開機」冇(監控開機)4字係後面

...
hk1352874 發表於 2015-4-2 21:09



如出现监控开机状态,一般为欠费后重新缴费,系统自动为你“开机”,即恢复你手机的通信服务。   

唔係"開机"咁解
作者: kaon    時間: 2015-4-2 23:07

9成無set apn
laughing 發表於 2015-4-2 20:55

Set 咩apn

求解

via HKEPC Reader for Android
作者: laughing    時間: 2015-4-2 23:16

本帖最後由 laughing 於 2015-4-2 23:17 編輯
Set 咩apn

求解

via HKEPC Reader for Android
kaon 發表於 2015-4-2 23:07

你既apn係"3gnet"唔好入錯
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2179869
作者: 司機    時間: 2015-4-3 09:39

我張都係公司卡,如去開浙江有冇方法轉返自己名既呢,謝謝?
作者: kaon    時間: 2015-4-3 09:44

回復 24 #laughing

今日即試

希望有好消息

via HKEPC Reader for Android
作者: apricot    時間: 2015-4-3 10:45

本帖最後由 apricot 於 2015-4-3 10:50 編輯

回覆 21# hk1352874


    剛從深圳回來,我有兩張一毛卡,兩張狀態如下 : 一張  開機(監控開機)餘額70多元,另一張  開機(報開)餘額30多元,兩張在深圳上網都沒有問題!
作者: cfpang    時間: 2015-4-3 11:22

回覆  hk1352874


    剛從深圳回來,我有兩張一毛卡,兩張狀態如下 : 一張  開機(監控開機)餘額70多元 ...
apricot 發表於 2015-4-3 10:45


咁睇張"開機(監控開機)"應該都系欠費累全家
作者: cfpang    時間: 2015-4-3 11:24

我張都係公司卡,如去開浙江有冇方法轉返自己名既呢,謝謝?
司機 發表於 2015-4-3 09:39


你搵唔搵道間公司帶齊營業証文件同你一齊去轉名?可以的話,就可以了
作者: 司機    時間: 2015-4-3 11:47

回覆 29# cfpang

咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話冇,
我用有限港式国語問1毛1MB,行3豬4豬.....果種.

咁只能淘一張唔實名既上去攪???
作者: cfpang    時間: 2015-4-3 11:50

回覆  cfpang

咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話 ...
司機 發表於 2015-4-3 11:47


攪清楚歸屬地先好喎
作者: mdws2002    時間: 2015-4-3 13:50

回覆  cfpang

咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話 ...
司機 發表於 2015-4-3 11:47


似乎啲毛卡都係出俾啲公司用嘅。
只不過淘寶有人倒賣出嚟咁啫。

情況就有如,你入門市同3嘅人講,要出企業Plan,佢都會係同你講無㗎。
作者: 司機    時間: 2015-4-3 14:52

咁求神拜佛望佢上市都唔好汁粒啦
汁左又可唔可以轉返自己實名呢???
好彩岩岩睇係莞式,唔駛去咁遠
作者: kaon    時間: 2015-4-3 19:27

岩岩充左十蚊

快樂用緊

但好快用左五蚊

唔似一毛一mb

via HKEPC Reader for Android
作者: suiyan    時間: 2015-4-3 19:32

本帖最後由 suiyan 於 2015-4-3 19:40 編輯

回覆 34# kaon


    恭喜您,
5蚊得50Mb
作者: kaon    時間: 2015-4-3 22:50

回復 35 #suiyan

有賴師兄們高抬貴手

係上面用都用得幾快。
一日用左五十

淨上網淨百度地圖

via HKEPC Reader for Android
作者: sperm    時間: 2015-4-3 23:42

回覆 34# kaon


    小心你部機內有數據背後做緊傳送,EG. SYNC 緊...
作者: Serendiptiy    時間: 2015-4-6 16:10

我張廣東毛卡, 跟師兄提示上左4g, 尋日上左2小時網, 都係用左2蚊人仔。當然只係上下討論區咁, 現在開心使用中
作者: 司機    時間: 2015-4-6 16:14

睇黎好快加價
作者: kaon    時間: 2015-4-9 09:13

回覆 38# Serendiptiy


    咁抵用~ 兩句鐘都係用20MB GOOD!
作者: Daedae    時間: 2015-4-11 19:16

咁東莞卡唔知可否上4G?
只有廣東省毛卡才可以上4G
你依張只能用1毛1MB,買唔到流量包,就算買到都平唔到幾多! ...
laughing 發表於 2015-4-2 00:21

作者: laughing    時間: 2015-4-11 19:55

咁東莞卡唔知可否上4G?
Daedae 發表於 2015-4-11 19:16

可以

(Sent from EPC Pocket iPhone app)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2