作者: kaon 時間: 2015-4-2 00:13 標題: 毛卡用唔到
本帖最後由 kaon 於 2015-4-2 00:14 編輯
早幾日係籠底找返張毛卡返來
但發現佢好似用唔到
又唔俾升四豬
又唔俾買流量包
唔知我係咪做錯呢?
係咁出:
尊敬的客户,暂时无法为您提供服务,建议您拨打10010咨询或前往本地营业厅办理,为您带来的不便敬请谅解。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777914&k=047226fa2b7f210451f7c7deb9183406&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777915&k=fcfe967ab98d5006d89b804c1adb72d5&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn

作者: laughing 時間: 2015-4-2 00:21
只有廣東省毛卡才可以上4G
你依張只能用1毛1MB,買唔到流量包,就算買到都平唔到幾多!
作者: suiyan 時間: 2015-4-2 00:26
回覆 1# kaon
每逢每月1號都係出單日. 做唔到增值服務.
作者: laughing 時間: 2015-4-2 00:46
晚上10點後可以
作者: kaon 時間: 2015-4-2 09:25
今日係二號
岩岩再試仲係咁...
唔通鎖左卡?
唔開流量包又無得上網.....
作者: QoQ 時間: 2015-4-2 09:29
留位。。。。。
作者: cfpang 時間: 2015-4-2 09:30
點解你個狀態係監控開機嘅

作者: laughing 時間: 2015-4-2 09:31
set左apn末?

作者: naxingxiao 時間: 2015-4-2 09:32
甘奇怪,有冇人知點解?
作者: mdws2002 時間: 2015-4-2 09:35
如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。)
就有可能係一個累全家啦。(因為毛卡都係集體卡,有機會其中一個用家欠費又或者發生其他問題,就會全部咁鎖晒。)
我自己之前張浙江毛卡,都發生過類似情況。
差唔多過咗大半年,佢先回覆正常。
作者: cfpang 時間: 2015-4-2 09:39
佢果張係順豐實名,會唔會累順豐

作者: Vic.S 時間: 2015-4-2 10:08
原來有呢情況出現 (同一個實名人欠費, 鎖晒所有名下卡), 多謝CHING報料,呢樣係我之前未諗過O既風險

作者: eeeuser 時間: 2015-4-2 11:36
回覆 12# Vic.S
我之前有張新勢力都係咁,實名人欠費鎖左張卡
作者: kaon 時間: 2015-4-2 13:13
咁即係變左廢卡
無理由要我幫人填數
作者: mdws2002 時間: 2015-4-2 14:43
呢啲公司卡,除非係間公司Close咗。
如果唔係,可能放埋一邊等下,又會正常返。(等佢找數。)
但係如果你係想呢一刻要用返,你就要打返去佢所屬地嘅客服,查問返咩原因先知啦。
作者: kaon 時間: 2015-4-2 16:23
联通手机,在联通网上营业厅查询手机状态显示:开机(监控开机),这个事什么意思???
你好。目前联通公司对各手机号码的费用状况进行实时监控。
如出现监控开机状态,一般为欠费后重新缴费,系统自动为你“开机”,即恢复你手机的通信服务。
如处于监控停机状态,一般为手机欠费导致或超过了可透支的信用额度。
亦解釋左有條友一個累全家。
作者: cfpang 時間: 2015-4-2 16:44
本帖最後由 cfpang 於 2015-4-2 16:47 編輯
照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢
作者: laughing 時間: 2015-4-2 20:55
9成無set apn

作者: hk1352874 時間: 2015-4-2 21:09
本帖最後由 hk1352874 於 2015-4-2 21:15 編輯
監控開機﹦欠費未找,梗係用唔到,找左費只顯示「開機」冇(監控開機)4字係後面

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1778176&k=185f438a48470962b7a8e35870d50bea&t=1782200655&sid=38cgmHNIQn

作者: apricot 時間: 2015-4-2 21:11
本帖最後由 apricot 於 2015-4-2 21:16 編輯
0月費預付卡應該沒有負數的,就好像八達通一樣,怎樣欠費?
作者: hk1352874 時間: 2015-4-2 21:20
本帖最後由 hk1352874 於 2015-4-2 21:28 編輯
樓主同一實名所有卡其中一張,可能有人用張預付卡做衰野(唔係樓主)(唔一定係欠費),所以被聯通鎖左
作者: cfpang 時間: 2015-4-2 21:34
如出现监控开机状态,一般为欠费后重新缴费,系统自动为你“开机”,即恢复你手机的通信服务。
唔係"開机"咁解

作者: kaon 時間: 2015-4-2 23:07
Set 咩apn
求解
via HKEPC Reader for Android
作者: laughing 時間: 2015-4-2 23:16
本帖最後由 laughing 於 2015-4-2 23:17 編輯
你既apn係"3gnet"唔好入錯
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2179869
作者: 司機 時間: 2015-4-3 09:39
我張都係公司卡,如去開浙江有冇方法轉返自己名既呢,謝謝?
作者: kaon 時間: 2015-4-3 09:44
回復 24 #laughing
今日即試
希望有好消息
via HKEPC Reader for Android
作者: apricot 時間: 2015-4-3 10:45
本帖最後由 apricot 於 2015-4-3 10:50 編輯
回覆 21# hk1352874
剛從深圳回來,我有兩張一毛卡,兩張狀態如下 : 一張 開機(監控開機)餘額70多元,另一張 開機(報開)餘額30多元,兩張在深圳上網都沒有問題!
作者: cfpang 時間: 2015-4-3 11:22
咁睇張"開機(監控開機)"應該都系欠費累全家
作者: cfpang 時間: 2015-4-3 11:24
你搵唔搵道間公司帶齊營業証文件同你一齊去轉名?可以的話,就可以了作者: 司機 時間: 2015-4-3 11:47
回覆 29# cfpang
咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話冇,
我用有限港式国語問1毛1MB,行3豬4豬.....果種.
咁只能淘一張唔實名既上去攪???
作者: cfpang 時間: 2015-4-3 11:50
攪清楚歸屬地先好喎

作者: mdws2002 時間: 2015-4-3 13:50
似乎啲毛卡都係出俾啲公司用嘅。
只不過淘寶有人倒賣出嚟咁啫。
情況就有如,你入門市同3嘅人講,要出企業Plan,佢都會係同你講無㗎。
作者: 司機 時間: 2015-4-3 14:52
咁求神拜佛望佢上市都唔好汁粒啦
汁左又可唔可以轉返自己實名呢???
好彩岩岩睇係莞式,唔駛去咁遠
作者: kaon 時間: 2015-4-3 19:27
岩岩充左十蚊
快樂用緊
但好快用左五蚊
唔似一毛一mb
via HKEPC Reader for Android
作者: suiyan 時間: 2015-4-3 19:32
本帖最後由 suiyan 於 2015-4-3 19:40 編輯
回覆 34# kaon
恭喜您,
5蚊得50Mb
作者: kaon 時間: 2015-4-3 22:50
回復 35 #suiyan
有賴師兄們高抬貴手
係上面用都用得幾快。
一日用左五十
淨上網淨百度地圖
via HKEPC Reader for Android
作者: sperm 時間: 2015-4-3 23:42
回覆 34# kaon
小心你部機內有數據背後做緊傳送,EG. SYNC 緊...
作者: Serendiptiy 時間: 2015-4-6 16:10
我張廣東毛卡, 跟師兄提示上左4g, 尋日上左2小時網, 都係用左2蚊人仔。當然只係上下討論區咁, 現在開心使用中
作者: 司機 時間: 2015-4-6 16:14
睇黎好快加價
作者: kaon 時間: 2015-4-9 09:13
回覆 38# Serendiptiy
咁抵用~ 兩句鐘都係用20MB GOOD!
作者: Daedae 時間: 2015-4-11 19:16
咁東莞卡唔知可否上4G?
作者: laughing 時間: 2015-4-11 19:55
可以
(Sent from EPC Pocket iPhone app)


