作者: jbnlok 時間: 2015-5-14 01:09 標題: 《已解決》「如意香港通」深圳版+實名
本帖最後由 jbnlok 於 2015-5-27 17:22 編輯
師兄們,我已睇咗「真0月費一卡兩號」和「上深圳聯通實名團」嘅Post, 已盡力地爬呀爬!
想問:
「如意香港通」深圳版~鴨記桂林街(信興酒樓門口),某街檔賣的 藍色包裝深圳版 「1卡2號」儲值卡, 最updated係咪宜家都有得在鴨記賣 "售價約 HK$50-60(面值 RMB$50)"?定係已經斷咗呢?因為睇咗好多頁都搞唔清點解啲師兄姐們話「鴨記啲好貴」、「要上聯通做實名先確保保得住個號碼」...
Q:係咪即係宜家我仲可以去鴨記買到啲可以自己上深圳聯通做實名的藍卡?如果係,貴成點?去鴨記邊間買唔會比人呃呢?
如果張卡我可以永久用又唔洗比月租咁我唯有買啦!因為我已經買咗好多張要一直入錢但只係用量唔多的一卡兩號嘞!之前買咗啲搞來搞去充唔到值、又或者要係咁充值延續個使用期、又或者一路扣錢扣到冇晒餘額...我淨係中港通都買咗好幾次嘞!唔想再繼續呢個pattern呀!
希望有師兄指教吓我吧!我唔想再養住宜家呢張中港通之難記no.嘞!因睇post 話佢就嚟失效咁咁咁!
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: wukw 時間: 2015-5-14 09:05
見你自稱師姐就即管答吓你

1. 藍色舊版 0月租可以實名嘅基本上斷晒貨,天價都要慢慢搵,可以去樓梯底嗰檔案搵搵。
2. 藍色新版 ¥10月租(可以取消)大部分已經實名,據聞有少量實咗嘅名字因為係亂咁入可以攪到轉名過戶。
3. 如果唔一定需要實名及香港號碼,可以試吓買張一卡一號嘅東莞毛卡,一様係 0月租,冇限期。
作者: Delta 時間: 2015-5-14 10:20
我依家用緊這張 > 2. 藍色新版 ¥10月租(可以取消).
巳用了3個月,從未入錢增值過,目前可正常使用.
但要過多3個月才知是否有使用期限,要不停增值來延長使用期.
作者: jbnlok 時間: 2015-5-14 14:33
回覆 2# wukw
多謝師兄教路!其實我只係一個希望學到嘢能有貢獻的師奶啫

追問舊卡天價可能天成點?藍卡新版係宜家在鴨記都易買到嗎?封套面係一模一樣嗎?有冇咩字眼可分辨唔會買錯?我搵唔到亂碼實名轉到自己實名嘅post或者回帖啊?!師兄方便link比我學吓嘢嗎?
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: jbnlok 時間: 2015-5-14 14:35
謝師兄!
藍色新版 ¥10月租(可以取消)即係取消咗咩呢?在鴨記賣大槪幾錢張同埋裡面面額有幾多呢?
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: silvermyfd 時間: 2015-5-14 14:39
TAobao 移動從化咭可以0月,不過不是一卡兩號
作者: bbyubb 時間: 2015-5-14 14:59
師奶post好快沉, 拋西瓜都無用

舊卡天價$200-$500, 如靚號碼$800都聽過
新版難唔難買 : 唔知, 我是舊版用戶
封面一樣, 但下面細字舊版寫0月租, 新版寫10月租
亂碼實名唔好諗, 例成日改, 剛剛才有失敗例子, http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age=885#pid33411662
作者: bbyubb 時間: 2015-5-14 15:01
新版包數據, 取消就可以變回不包數據0月租, 之前好似話$100, 內有50人仔
作者: jbnlok 時間: 2015-5-14 15:23
我唔知咩係「拋西瓜」於是上網查
好恐怖啊!師奶post需要師兄們支持支持啊!唔好比佢沉啊!
“靚號碼$800都聽過”-- 嘩!賣卡檔係咪諗住用佢嚟個鎮店之寶呀!
作者: WING1888 時間: 2015-5-14 15:43
你而家睇咗部份就梗係唔明啦,當係睇哂167兄條thread嗰8xx幾頁就會明哂㗎啦,唔使急,最緊要快,因為當你睇到8xx頁時,個post已經去到1xxx幾頁
via HKEPC Reader for Android
作者: WING1888 時間: 2015-5-14 15:45
本帖最後由 WING1888 於 2015-5-14 15:53 編輯
可能ching用錯字,我諗佢應該想用“生藕”
via HKEPC Reader for Android
作者: cfpang 時間: 2015-5-14 15:55
沉左要浮返上黎要就要抛西瓜

作者: jbnlok 時間: 2015-5-14 16:37
Delta兄,請問取消嗰10蚊每月上網費係咪在手機send出申請就得還是要上深圳聯通搞架?
似乎你那張係最近買的?在哪檔買呢?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Delta 時間: 2015-5-14 17:02
當時在深圳用手機發SMS取消的,都是跟這裡的ching講既方法去做.
我在今年2月係taobao買, RMB75.
作者: cumlaude 時間: 2015-5-14 19:23
原來淘寶有得賣。
作者: wuchihangfox 時間: 2015-5-14 19:37
本帖最後由 wuchihangfox 於 2015-5-14 19:53 編輯
如果你想搵。試下淘寶 沉默的?子
佢賣號碼。果度應該有好多一咭兩號,但不知是否0月租
與其要俾咁多錢買,咁就買個好架喇
作者: WING1888 時間: 2015-5-14 19:54
就算有都比W兄掃哂啦!每次掃十九幾張
via HKEPC Reader for Android
作者: hkcrazydog 時間: 2015-5-14 20:10
我見倒有如意通賣呀 98$ HKD 黃色cover
全部都係 每月扣6$ 免費收sms 0.39 打出打入
作者: cumlaude 時間: 2015-5-14 21:03
我剛剛在淘寶找過了(輸入 “一卡双号 香港“ 搜索),現在已經沒有 10 元月租(可取消) 的聯通如意卡了,全部都要每月扣 6 元來電顯示(不可取消)或者扣 11 元牌照費那種。
作者: cfpang 時間: 2015-5-14 21:21
德合都搵唔到1咭2.
作者: wuchihangfox 時間: 2015-5-14 21:56
實有。 但唔知有無0月租嗟
作者: jbnlok 時間: 2015-5-14 22:30
連淘寶達人都search唔到貨,睇嚟都...

作者: Delta 時間: 2015-5-15 10:35
回覆 19# cumlaude
剛查過我買的商店, 貨品已下架.
作者: jbnlok 時間: 2015-5-15 10:42
回覆 23# Delta
謝謝師兄!
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: WING1888 時間: 2015-5-15 10:50
本帖最後由 WING1888 於 2015-5-15 10:58 編輯
而家得兩個途徑可以買到,新版喺鴨記樓梯底$2xxup,及羅湖出關有幾檔賣卡,約人仔$80,舊版就桂林街孖檔$2xx~4xx
via HKEPC Reader for Android
作者: jbnlok 時間: 2015-5-15 10:55
回覆 25# WING1888
謝謝師兄報料!一陣出去鴨記睇睇!孖檔即係?
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: WING1888 時間: 2015-5-15 10:56
信興招牌下其中兩檔孖住
via HKEPC Reader for Android
作者: cumlaude 時間: 2015-5-15 12:03
Thank you, C~Hing !
作者: cumlaude 時間: 2015-5-15 12:07
信興酒樓在 SSP 桂林街差不多行到尾(驚你唔識)。
SSP 咁貴,不如下次經過羅湖先至買啦。
作者: jbnlok 時間: 2015-5-15 20:57
在孖檔買到兩張0月租藍卡嘞!價錢確係WING18889師兄所講的!老闆每張平20蚊比我,我係買最平的,no.都算係咁
下週又有新挑戰--上深圳搞實名去!
再一次感激WING1888師兄!
p.s. 見識到$600.0000000000000大元的天價卡了,那樓梯、那男女、那裝潢、那霖把、那......
作者: WING1888 時間: 2015-5-15 21:07
嘩,師姐唔係化,兩舊幾水都買,果然係有米之人
via HKEPC Reader for Android
作者: WING1888 時間: 2015-5-15 21:17
師姐唔使再拋西瓜,買西瓜訂死人都得
via HKEPC Reader for Android
作者: jbnlok 時間: 2015-5-15 21:24
回覆 31# WING1888
唉!相比我之前因為唔識嘢白白換咗N張嘅兩號卡...惟有當比學費啦...嗚嗚...
希望順利搞實名之後再唔使要上大陸銀行搞轉電話!(轉埋今次!)諗起之前淘寶必須去深圳攞貨時,要專登養活返個點都培養唔到感情嘅no.....真係...唉三聲!
起碼呢兩個no.我都好快記到鳥!(可能係我一向記11個digit都超差掛!)
作者: wukw 時間: 2015-5-15 22:39
等師姐實名報告
作者: smarthei 時間: 2015-5-16 10:27
但諗諗如果 $600 可以終生買斷一個大陸號碼,一個香港號碼免費用來收短訊,都真係難得!
作者: jbnlok 時間: 2015-5-16 15:45
我星期四先有時間上去,希望順利吧!
作者: jbnlok 時間: 2015-5-17 19:47
想問問:係咪真0月兩號同東莞毛一樣,上深圳時可sd KT4G,然後鎖住3G用就能由2G提速?
咁係咪又同東莞毛一樣:只係提速但仍然係2G用戶。如果係,能不能去做實名之後即刻申請提升做3G用戶呢?
諗緊如果得會唔會有助玩一起沃領流量可以LV1領 50/100M 呢?
如果係得就想試吓升前升後測試啊!
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: thomasli2014 時間: 2015-5-17 20:53
我之前都賣左兩張俾人(幾好價)
xxxxx9690,
xxxxx9691
你去實名前,最好上網睇下是否"預付卡",廢事白行!!!
作者: WING1888 時間: 2015-5-17 21:05
本帖最後由 WING1888 於 2015-5-17 21:07 編輯
我之前都賣左兩張俾人(幾好價)
xxxxx9690,
xxxxx9691
你去實名前,最好上網睇下是否"預付卡",廢事白行!!! ...
thomasli2014 發表於 2015-5-17 20:53
而家買唔到“預付卡”嘅真正0月租一卡兩號,只有比人實咗名嘅新版,同“泓創富”嘅舊版,泓創富係可以去實名
via HKEPC Reader for Android
作者: suiyan 時間: 2015-5-17 21:21
>咪真0月兩號同東莞毛一樣,上深圳時可sd KT4G,然後鎖住3G用就能由2G提速?
SEND左KT4G, 只係話你成功4G網絡, 但未見到有人講真係行LTE網. 0月租卡, 本新只係2G用戶, 提速至3G網絡512K
>能不能去做實名之後即刻申請提升做3G用戶呢?
實唔實名都係2G用戶3G網, 有師兄曾經在10010上click了提升做3G月費, 後來張卡變了1卡1號, 走唔返轉頭. 客服都幫唔到
>諗緊如果得會唔會有助玩一起沃領流量可以LV1領 50/100M 呢?
應該唔得. 始終係2G客戶, LV1只能30M. 未見到有人講1卡2號成功變為3G用戶版1卡2號.
作者: jbnlok 時間: 2015-5-17 21:50
回覆 40# suiyan
完全明晒!師兄簡而精答晒我!謝謝!
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: wukw 時間: 2015-5-17 22:30
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 03&ptid=1908957

作者: WING1888 時間: 2015-5-17 22:50
你嗰張付碌啫,唔係張張都會異變
via HKEPC Reader for Android
作者: 123kay 時間: 2015-5-19 09:57
回覆 2# wukw
但係東莞毛上淘宝搵唔到。師兄有冇link 謝謝
作者: jbnlok 時間: 2015-5-19 11:55
你可以試吓問清楚呢間人仔39蚊嗰張係唔係真係東莞毛卡,最好肯定係先好買!
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 71&ptid=2184235
我買嘅3張係喺dc肥花度$70一張買返嚟嘅,都係5月10號先買,你可以試吓仲有冇,我覺得穩陣啲 (當然要搵啱正常買家啦!)。如果唔係阿苦bid都應該仲有,不過貴。
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: leungwf 時間: 2015-5-25 19:38
回覆 25# WING1888
今日路過羅湖。得返個包裝。已經沒有貨咯(x_x)。c兄。深圳仲有咩地方可以揾到
作者: Nereus 時間: 2015-5-26 05:32
失敗例子已成功~
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 57&pid=33468183
作者: jbnlok 時間: 2015-5-27 08:18
師兄即係你有一張在深圳買的低價真0月兩號亂碼已實名,成功在書城聯想轉到自己名,對嗎?
如果係,超恭喜你啊!
因為我唔敢摶在深圳買,所以惟有在鴨記買$280囉......
另外,我終於昨天在香港黑雨掛上之時刻在聯通搞咗實名鳥

作者: leungwf 時間: 2015-5-27 16:15
回覆 48# jbnlok
哇....280..好貴啊
作者: Nereus 時間: 2015-5-27 16:55
我嗰張係年頭喺鴨記買的可取消¥10月租版,每張盛惠$70大元~
作者: jbnlok 時間: 2015-5-27 17:05
回覆 49# leungwf
係啊!正如Wing8888師兄咁講,我買西瓜擲死人都得㗎

正如個號碼1314嘛,搞咗實名之後我下一部就係去深圳銀行改返呢個永久電話號碼,之前為咗個電話號碼麻煩多多呢,因為轉得太多次lu。
我估我呢個post都可以圓滿沈落水嘞
在此多謝各位幫過我忙的師兄!特別鳴謝冇響呢條thread現過身但主動pm教咗我好多嘢嘅michaelsiu師兄!
作者: 平常人家 時間: 2015-5-27 23:12
恭喜曬!
兩個星期內把所有問題斬瓜切菜搞掂曬,以後0吾使再煩。
作者: jbnlok 時間: 2015-6-2 18:03
謝謝兩位師兄替我開心
在epc學到好多嘢!又睇見好多師兄無私地,出錢出力出心機先有咁多咁好嘅心得分享!
作者: horacelaw 時間: 2015-6-3 00:09
師姐,請問你係怎樣約好張小姐做好轉名手續?
作者: jbnlok 時間: 2015-6-3 10:26
本帖最後由 jbnlok 於 2015-6-3 21:58 編輯
在大post 167pk師兄有share咗張小姐個聯絡電話出來的,你睇返#8994 suiyan師兄share出來的backup post會睇返到167pk師兄成個實名經驗的內容出來㗎!指示好詳細的。另外#6549直接post咗張小姐聯絡電話了。
我冇抄低張小姐個電話,因為我係用wechat同佢聯繫的,我在呢度#51分享,有一位好好的師兄:michaelsiu師兄,佢冇響呢條thread現過身但主動pm教咗我好多嘢!佢將自己寶貴經驗無私又詳細地同我呢個初級會員分享,我先可以咁順利搞到㗎!

原本佢試過響呢度公開答我,但係唔知點解條thread會show唔到出嚟!所以佢惟有pm教我,佢堅係好師兄!套用平常人家師兄誇讚我的話:知無不言,言無不盡!我係先響michaelsiu師兄身上體會到的!
你先睇返我講大post嘅詳細教學先啦!好重要㗎!

作者: zeon13 時間: 2015-6-3 14:18
167pk師兄被ban, 睇唔到佢post, 我都想揾張小姐搞實名
麻煩你將167pk兄 / michaelsiu 兄 講的資料重post下, 或者PM PLS
作者: jbnlok 時間: 2015-6-3 22:06
回覆 56# zeon13
唔好意思我之前答嘅嘢掉亂咗毛咭個post
我改返我上個回覆嘞!你地可以搵到167pk師兄嘅實名心得分享嘞
作者: zeon13 時間: 2015-6-4 11:51
回覆 57# jbnlok
#8994 提到的LINK 都死左
張小姐個電話就到了, THX
作者: horacelaw 時間: 2015-6-4 12:54
其實有無師兄計劃星期六找張小姐轉實名呢?
作者: jbnlok 時間: 2015-6-4 18:50
吓❗️又冇埋❓

師兄除咗張小姐電話外有乜想知?
作者: jbnlok 時間: 2015-6-4 18:52
師兄有冇在大post度問呢?應該在呢度問作用唔大,因為冇咁多師兄會留意到喎!
作者: horacelaw 時間: 2015-6-4 23:06
回覆 61# jbnlok
明白,謝謝師姐!
作者: zeon13 時間: 2015-6-5 14:09
167pk師兄個實名經驗
簡單啲講:時間,地點,人物,必需物品,$$
作者: jbnlok 時間: 2015-6-5 21:02
本帖最後由 jbnlok 於 2015-6-5 23:56 編輯
回覆 63# zeon13
我印象中師兄們約咗張小姐星期六11am咁上下,福田地鐵站3B出口轉右再轉右就到聯通門口,我嗰次只需回鄉證大細卡,15分鐘搞掂!
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: LKF 時間: 2015-6-5 23:07
聽師兄講,張小姐通常星期六上午喺聯通打等,你哋有需要嘅咪試下聽日去撞佢囉,入到大廳大叫張小姐,應該有位大嬸起身四圍望就係喇。

作者: zeon13 時間: 2015-6-6 13:37
回覆 64# jbnlok
THX
回覆 65# LKF
THX
作者: chanman60 時間: 2015-6-7 16:36
回覆 65# LKF
我相信唔只—個人起身望,仲有男有女添!

作者: jbnlok 時間: 2015-6-11 08:34
嘩!呢隻狗‼️咪係張小姐wechat profile pic裡面嗰隻❗️❓
師兄,你同張小姐有乜關係?

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: simsimsim 時間: 2015-6-11 14:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fxffx 時間: 2015-6-11 14:31
Good luck, C Hing !

作者: bassfranky 時間: 2015-6-11 15:12
約張小姐係唔係一定要星期六上午呢?
作者: jbnlok 時間: 2015-6-11 19:59
回覆 71# bassfranky
張小姐係本身週六會在福田聯通當席,其他日子佢要特別找時間搭車過去,所以佢好唔情願㗎!
如果約佢在平日,佢唔會即時應承,所以都係約佢週六上午最理想。
作者: bassfranky 時間: 2015-6-12 01:13
福田聯通係唔係等於聯通大廈?
作者: jc917 時間: 2015-6-12 05:08
回覆 69# simsimsim
乜都做吾到...放棄吧
作者: Pennylau 時間: 2015-6-12 10:49
我wechat過佢,佢唔理我,我邊日冇所謂,星期六仲好,但佢好似唔想理我
作者: Pennylau 時間: 2015-6-12 10:51
不如我地自己組個團,上去一次過搞掟佢
作者: jbnlok 時間: 2015-6-12 11:10
本帖最後由 jbnlok 於 2015-6-12 11:12 編輯
有兩位師兄分別pm我問實名,不如師兄們自己組團去可能會令張小姐好辦啲。以下係我之前去實名時與她的對話:
我:张小姐妳好!我是香港的xxx,有两张泓创富通的联通一卡两号电话卡需要转名去我自己名下。
張:过户手续带回乡证,带上电话的大卡小卡,星期六上午11点联通大厦一楼联通营业厅见面,地址:深圳市福田区深南大道4005号深圳联通大厦1楼,蛇口线福田站
你确定了时间再提早通知我,最好是提前一天通知,我要准备过户材料
作者: wanle 時間: 2015-6-12 11:48
洗唔洗比番D手續費張小姐,? 另昨天鴨記見到張卡賣$450元
作者: ckleung0923 時間: 2015-6-12 15:45
靚no.?
作者: jbnlok 時間: 2015-6-12 18:47
佢係職員唔收得你錢嗰播
本身搞轉實名係唔使比任何手續費㗎!

