作者: denc 時間: 2015-9-6 23:30 標題: 試用報告,數碼賓被限速了!
本帖最後由 denc 於 2015-9-6 23:34 編輯
九月三號開卡,BT連百度雲大約DL咗150GB,今日被限速了!
未限速前約2000KB/S
限速後約50KB/S
證實咗依張唔可以BT.
P.S. 我張係3G $188.
作者: eiji_toe 時間: 2015-9-6 23:52
你唔識節制
咩卡都比你玩死
eiji_toe
作者: kwongoc_1016 時間: 2015-9-6 23:54
150GB都夠啦,我得5GB,之後就無間地獄
作者: se126 時間: 2015-9-6 23:54
本帖最後由 se126 於 2015-9-6 23:55 編輯
回復 1 #denc
保持低調

作者: eiji_toe 時間: 2015-9-6 23:59
呢度d人好難會低調
eiji_toe
作者: sneakaholic 時間: 2015-9-7 00:02
4日用150gb
via HKEPC Reader for Android
作者: qqeat2000 時間: 2015-9-7 00:02
半日4g都低調過你
作者: taison 時間: 2015-9-7 00:08
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: qqeat2000 時間: 2015-9-7 00:12
回覆 8# taison
loooool
作者: fung20101 時間: 2015-9-7 00:51
就係多謝樓主呢d人,連數記都準備在11月行新FUP,真係唔該晒你!還好仲有UNLOCK所有CXL 卡6GB限制的方法,對我無影響。
作者: fireeye 時間: 2015-9-7 01:09
本帖最後由 fireeye 於 2015-9-7 01:14 編輯
累街坊啦,仲要係網上向全世界發佈.威哂!
講真四日down到150GB,一個月未down到幾TB野?你當佢係固綱禁玩?
作者: alex1401 時間: 2015-9-7 01:10
求PM
作者: nu12 時間: 2015-9-7 01:17
4日150G 用固網都無咁多啦

作者: spriggan 時間: 2015-9-7 01:19
我都想知
thx
作者: fireeye 時間: 2015-9-7 01:25
Me2
Thanks
作者: bbson66 時間: 2015-9-7 01:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saimon05 時間: 2015-9-7 02:13
大家攬抄既姐
作者: denc 時間: 2015-9-7 03:06
我出post。就係想講叫人用依張卡唔好BT。
我就係想試吓BT會唔會限速,先DL咁多嘢。
你哋怪我post出嚟同人講,ok!
你哋咪繼續話囉!我就係最憎人叫低調,玩小圈子!
有本事你哋咪block我account囉,
以後總之有人問乜我識就講!咁點吖!
作者: Pikachu 時間: 2015-9-7 05:26
回覆 18# denc
請勿動怒, 相信各位都知你係真心分享數記並唔支持大量下載呢一點
如果無人試過, 數記不限下載會被誤以為無呢回事! 總要有人試過分享 報告先有用, 避免有心人將呢張卡講成無任何附帶條件。
作者: se126 時間: 2015-9-7 07:03
睇清楚我有冇怪你
咁唔好俾佢停啦
出編詳細教學
作者: eddy 時間: 2015-9-7 07:06
D 姐姐係唔係無限買幾多張卡?
作者: eiji_toe 時間: 2015-9-7 07:19
你點知smt會係11月有新fup?
eiji_toe
作者: se126 時間: 2015-9-7 07:20
神級會員勁呀
救吓我呢啲水魚啦
作者: horacelaw 時間: 2015-9-7 07:28
救吓我呢啲水魚啦X2
作者: eiji_toe 時間: 2015-9-7 08:16
你都要人救?
你都係神級啦
eiji_toe
作者: powershing 時間: 2015-9-7 08:19
依張卡吾BT又無咩用,
不過叫人吾好BT,
即係提醒人依張卡好BT,
大流量師兄即買黎用
個個想法都係依個玩完未下個囉。
我用smt台$444無限,
希望吾會搞到上台都限
作者: ckcleung 時間: 2015-9-7 08:19
嗯,怕且係落D 潤滑劑吧!
GOGOGO, 快通知E-ZONE去試!
作者: 留白兄 時間: 2015-9-7 08:59
keith又有料抄喇
下期eprice頭條: 高用量用戶福音! 即試數碼通外傭儲值卡!
作者: Botti 時間: 2015-9-7 09:23
回覆 28# 留白兄
天機給你看透了

BTW 邊個係 keith
作者: no_on888 時間: 2015-9-7 09:47
好彩我仲有張4G冇限冇封限4G sim,不過我最多一個月900G
作者: qqeat2000 時間: 2015-9-7 10:22
唉.....
作者: b5lab 時間: 2015-9-7 10:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄 時間: 2015-9-7 10:32
回覆 29# Botti
epc之友 eprice版主囉
咁出名都唔識
作者: Botti 時間: 2015-9-7 10:33
你 B 咩野有 900G 流量
動作片
分享分享
作者: Frozen 時間: 2015-9-7 11:42
4日150g,你咪成日要買harddisk
作者: smartgon 時間: 2015-9-7 11:44
用一張就俾人玩爛一張, 真係多謝曬。
作者: mark168169 時間: 2015-9-7 12:10
樓主,留條生路俾人行下好無?
作者: hehan17 時間: 2015-9-7 12:20
樓主,我撐你,鬧你嘅人太自私了
作者: jbnlok 時間: 2015-9-7 12:26
一直有睇denc師兄啲post同埋回覆,都係樂意無私分享自己心得同經驗,知無不言,言無不盡。
認唔認同好睇個人,但係我同埋相信有唔少住村屋/唐樓嘅師兄姐都受惠過denc師兄嘅分享,唔使再做PCCW苦主!
向來師兄嘅分享都大多係張自己嘅經驗作為用卡提醒,唔想獨食,今次都唔例外~"我就係想試吓BT會唔會限速,先DL咁多嘢",即係勁BT跟本唔係師兄一向嘅用卡習慣鳥!好明顯係花時間去試卡然後好心報告鳥!
希望師兄們唔好攻擊denc師兄吧!其實睇反應都有唔少師兄想抒發個人睇法:響呢度應該透明分享幾多又或者唔好公開分享啲乜,係咪可以直接響吹水區開個post對事不對人咁交流吓呢?
作者: cpk 時間: 2015-9-7 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rr24314 時間: 2015-9-7 12:43
Smt 有埋寬頻賣
加強 fup 係遲早既事
作者: se126 時間: 2015-9-7 12:45
回復 39 #jbnlok
低調都可以分享
冇技巧地盲目分享
可能會好心做壞事
忌廉妹都係少講為妙
妳支持可以PM佢
作者: cpk 時間: 2015-9-7 12:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: man1006 時間: 2015-9-7 12:51
求pm破解大法,THX
作者: jbnlok 時間: 2015-9-7 13:04
玉泉6師兄硬係睇住我呢個傻忌廉賓


作者: wwlcsm 時間: 2015-9-7 13:11
回覆 10# fung20101
求pm
作者: bbson66 時間: 2015-9-7 13:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: horacelaw 時間: 2015-9-7 13:28
有得用既,用得1日得1日啦!
作者: ckcleung 時間: 2015-9-7 14:45
拿,最緊重減少損失,數碼印又好數碼賓又好,千奇每一個月增值,入得多的話,有朝一日就.....

作者: mk168 時間: 2015-9-7 15:01
本帖最後由 mk168 於 2015-9-7 15:10 編輯
都唔好賴其他人攬抄囉,公道客觀睇,呢度有啲po都點晒相響晒朵,以前呢度喺暗角無乜搵食嘅留意,而家呢度都陽光晒,到時到候都會有人到此一遊!
d搵著數嘅呢度都已係必經之路。
一d被檔口圍炒嘅卡,唱紅下呢度都少不了份。
一d被領地獄牌嘅,呢度趙完唱(加大聲公)後,都有個份。
講嘢都應懂得節制同技巧,咁大個人都應知邊d輕邊d重,
真係覺得叻到爆忍唔到,又唔想用言語技巧,咪勤力d去pm做個人見人愛嘅囉。
作者: mcdull 時間: 2015-9-7 16:21
但呢度好多人, 明明身邊有條1G 光纖, 偏偏就要用盡張咭來download之後晒Po...
話已用xxxGB..
有必要嗎?
作者: shumshum 時間: 2015-9-7 16:30
求PM
作者: 264946842 時間: 2015-9-7 16:36
pm plz
作者: a527692384 時間: 2015-9-7 16:52
留名學習
作者: taison 時間: 2015-9-7 17:13
係咪真係有得pm
作者: chingyee 時間: 2015-9-7 19:12
PM, please
作者: 021102 時間: 2015-9-7 19:19
留名等睇e派屎 抄人野當自己發現的教學。又呃稿費。
作者: chowegg 時間: 2015-9-7 19:56
Smartone 行咩新FUP? 唔係學埋3 D cheap 野鎖到128kbps ar ma??
作者: mark168169 時間: 2015-9-7 20:25
又有新核武卡賣?
作者: cpk 時間: 2015-9-7 20:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laden_zhu 時間: 2015-9-7 21:41
回覆 10# fung20101
作者: eiji_toe 時間: 2015-9-7 22:01
請問消息來源?
我遲下都想出smt再top up無限
如果轉制,我就....
eiji_toe
作者: CKK 時間: 2015-9-7 23:26
仲想今月中申請3G $188用下,咁過左11月先睇情況
作者: cpk 時間: 2015-9-7 23:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CKK 時間: 2015-9-7 23:56
有無brother試過破CSL 6GB FUP方法,又是溶雪劑這招嗎??
等我今個月過6GB後研究下
作者: taison 時間: 2015-9-8 00:24
唔似係,博唔過

