作者: c14101 時間: 2016-2-22 16:08 標題: DOCOMO (umobile.jp) 日本 東京 使用報告
本帖最後由 c14101 於 2016-2-22 21:17 編輯
這張卡1 月份鴨記買的, $78 頭 2gb 4G 全速.
說明書話大陸機不能用, 我正正是用港行 紅米 Note 4G, 3G 4G 都沒問題!
在成田機場飛機降落後空姐話可以開手機時我就即刻做 setting, 飛機還在往停泊位途中已 set 好上到網! 不太難~~
其實在東京市區 DOCOMO 同 Softbank signal 都係好強, 去邊道, 搭地下鐵都收滿格, 不錯!
(另一貼再講 Easycall (Sofbank) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2269180)
不過張卡 繁忙/非繁忙 速度可以差很大,快時 download 20+ Mb, 慢時 1 Mb 都冇 .
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867310&k=a84daec9e63f574ab094cff402d4b7c3&t=1782221814&sid=THbNtJbF2Q

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867311&k=be4e48dc2d65db616f4065a628d76dc9&t=1782221814&sid=THbNtJbF2Q

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867312&k=70916fa83a4d05a6f3ea3bd18cc3a2ca&t=1782221814&sid=THbNtJbF2Q

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867313&k=066ad00d3438eca392b0c48b60b35385&t=1782221814&sid=THbNtJbF2Q

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867314&k=9e5bb7bfa30cebdee36a4aafd3fba6c0&t=1782221814&sid=THbNtJbF2Q

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867315&k=f1bf184b817754f4c95c2b2753854429&t=1782221814&sid=THbNtJbF2Q

作者: law_chiw 時間: 2016-2-22 16:59
我都買左呢張下月去,買了看說明書後還擔心雙卡機用不到,而家放心了,謝謝ching report.
作者: c14101 時間: 2016-2-22 17:04
如果你雙卡機插晒兩張卡, 第2卡在日本一定用唔到, 因為日本沒有 2G GSM
作者: boot 時間: 2016-2-22 17:08
日本而家無左GSM-2G系統?
作者: gogoduck 時間: 2016-2-22 17:13
日本從來未有過GSM頻道

作者: c14101 時間: 2016-2-22 17:20
本帖最後由 c14101 於 2016-2-22 17:21 編輯
try to google "japan 2G GSM"
https://www.nttdocomo.co.jp/english/service/world/inroaming/
http://eng.blogfromamerica.com/archives/31
作者: boot 時間: 2016-2-22 17:46
好似一直只有W-CDMA-3G頻道...
作者: walker07 時間: 2016-2-22 19:12
喺呀,冇GSM 2G架
作者: KLF 時間: 2016-2-23 03:09
CHing 請問呢張 Sim size 又係咪3合1呢?
作者: KLF 時間: 2016-2-23 03:11
睇落係 nano sim 喎
作者: c14101 時間: 2016-2-23 05:40
nano only
via HKEPC Reader for Android
作者: Dijeridu 時間: 2016-2-23 07:46
well written, thank u c14101.
作者: KLF 時間: 2016-2-23 08:25
回覆 11# c14101
唔該 CHing
作者: prtree 時間: 2016-2-23 10:03
上次試過呢張, 反而部G Pro 2用唔到
唔知關部機事定係咁啱張卡有事
作者: chesteryiu 時間: 2016-2-23 14:05
回覆 1# c14101
你呢張卡最後開卡日期係幾時? 好似有一D卡去到3月底.
作者: c14101 時間: 2016-2-23 14:11
Yes. 2016-3-31, 咁所以減價掛
via HKEPC Reader for Android
作者: Vera 時間: 2016-2-23 14:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c14101 時間: 2016-2-23 14:43
本帖最後由 c14101 於 2016-2-26 14:27 編輯
我張卡應該沒限速, 在池袋, 築地都用過 Google Map, no problem
PS: 睇其他 chings 分享香港/淘寶買到的 docomo 卡有分不同 apn (包銷商?) 的, 我這張是 umobile.jp
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: solskfai 時間: 2016-2-23 23:54
支持!
作者: aa325 時間: 2016-2-24 00:32
在香港出售的日本docomo卡 9X9 nano sim
作者: solskfai 時間: 2016-2-24 18:00
G Pro 2 4G 制式得得:1800/2600 MHz, 用唔到DOCOMO唔奇
作者: madmacuser 時間: 2016-2-24 18:13
W CDMA 前係用自家 PHS 系統,冇 GSM 2G 唔奇吖
via HKEPC Reader for Android
作者: kkfon 時間: 2016-2-24 19:32
回覆 21# solskfai
要邊個4g band 才支援日本4g?
作者: c14101 時間: 2016-2-24 19:57
本帖最後由 c14101 於 2016-2-24 19:59 編輯
#1 樓的說明書有寫
Also, read this page of docomo :
https://www.nttdocomo.co.jp/english/service/world/inroaming/
via HKEPC Reader for Android
作者: law_chiw 時間: 2016-2-25 10:21
唔講都唔知g pro2 無 2100 MHZ
作者: rickyyue 時間: 2016-2-25 10:39
日本主打B1(2100)
B19(800) iphone 6,6s支援
B21(1500) 主要得日本手機支援
B3(1800) 得東京 、 大阪、名古屋 市中心有
作者: prtree 時間: 2016-2-26 13:38
感謝解答 唔講唔知GPro 2少左個band+1
上次就係在福岡用唔到
作者: solskfai 時間: 2016-2-26 14:21
所以我部GPRO2無病無痛都焗住換機, 一來用唔到日本DOCOMO, 二來用唔到大陸4G....
作者: kkfon 時間: 2016-2-26 23:14
回覆 28# solskfai
G4 dual ok?
作者: c14101 時間: 2016-2-26 23:47
可用 docomo 4G b1 b3, 3G b1
via HKEPC Reader for Android
作者: n9110 時間: 2016-2-27 15:33
Samsung a9 work with this card in japan
作者: 幻影 時間: 2016-2-27 19:25
港版豬pro2用到docomo
用唔到通常係set錯野
V10雙咭一樣得
作者: prtree 時間: 2016-3-1 12:03
回覆 32# 幻影
請問ching G Pro2係邊個區用到docomo?
作者: 幻影 時間: 2016-3-1 13:07
唔記得咁多喎
大阪東京札幌都去過
Docomo 周圍都用得啦
未試過用唔到
作者: Dijeridu 時間: 2016-3-1 13:07
only a guessing :
LTE FDD : B3(1800) 得東京 、 大阪、名古屋 市中心有.
3G : most part in Japan.
作者: prtree 時間: 2016-3-1 13:48
本帖最後由 prtree 於 2016-3-1 13:50 編輯
回覆 34# 幻影
因為發現原來GPro 2唔support 2100
1800只在東京大阪名古屋有
睇下ching有冇跑去偏遠地區
我上次九州就用唔到
今次會去千葉埼玉 唔知東京包唔包到
回覆 35# Dijeridu
下次去試真D
作者: solskfai 時間: 2016-3-1 18:09
東京大阪名古屋用到唔奇
但GPRO2無2100其他地方一定用唔到4G


