作者: viiii 時間: 2016-8-24 02:10 標題: MB博元 返大陸探親工幹4G上網好似幾啱用
近排搵緊啲返大陸可以上返FACEBOOK同埋LINE嘅電話卡
雖然我手上已經有張中聯通卡,每月交緊‘30元流量包500M 、6元来电显示包’但冇得用返平時香港嘅apps真係差咁啲。
今日就係深水埗搵到張叫MB博元。
如果入手一張一年5GB版,都係500HKD。
而對比返宜家嘅中聯通:(30+6)*12/0.85=508HKD = 500MBx12=6000MB=5.859GB
咁買一張MB博元除咗
1.係大陸打唔到電話(識用都係WeChat打電話啦宜家
),2.自己手機要支援到中國移動TDD制式
3.無得綁定你大陸銀行卡..etc
3.一炮過俾500大元之外,
有得用返玩返FACEBOOK
應該無其他選擇了吧?
今日係尖沙咀測試咗一次速度,都有40幾Mbps
另外,今個星期會返一返上深圳,到時候等我測試下個速度先。
不過上到去,都係用返speedtest 個apps 還是OFCA
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916765&k=920d118d24588ba7ccb0b94f62fb026f&t=1782254900&sid=qq3r9GQZvx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916766&k=a110f9a2f0f0dcb8cb9851ee624c63f9&t=1782254900&sid=qq3r9GQZvx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916767&k=e7d40297255ba81ac04deab420c2b0a6&t=1782254900&sid=qq3r9GQZvx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916770&k=7bd97bb5254e99cdb4b1443743032c32&t=1782254900&sid=qq3r9GQZvx

作者: a.fish 時間: 2016-8-24 02:31
試下返吾返到黎睇蘋果動新聞
作者: moliuk 時間: 2016-8-24 03:11
have HK number? or just a data card?
作者: 剋星 時間: 2016-8-24 06:21
1.係大陸打唔到電話(識用都係WeChat打電話啦宜家 ),
仲包香港IDD返大陸1000分鐘
即係其實打到電話? 係大陸對大陸打唔到?
用SMS CHECK淨幾多GB?
作者: lazyqueen 時間: 2016-8-24 11:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jc917 時間: 2016-8-24 12:29
貴....貴....貴....
間中上..或好少上...我吾會買咁貴
成日上..我會join中移月費plan..吾駛煩
作者: wcchktm 時間: 2016-8-24 13:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EY89 時間: 2016-8-24 13:18
其實有無D卡係無月費只計流量收費?
作者: sneakaholic 時間: 2016-8-24 13:19
好貴下
少用又唔會一次過比幾百
多用咁少 data 又唔夠用
via HKEPC Reader for Android
作者: stta800 時間: 2016-8-24 14:21
其實都幾貴,for懶人用。
作者: 格拉底 時間: 2016-8-24 14:39
毛卡或從化卡
作者: 剋星 時間: 2016-8-24 17:34
其實鴨記有其他大陸卡好似呢D一年期 幾GB咁?
上網通個D就得香港
作者: 剋星 時間: 2016-8-24 17:35
#1 呢張未就係? 佢冇月費...?
其實呢個重點係呢個用香港APN 可以自帶翻牆...係咁
作者: stta800 時間: 2016-8-24 20:09
大陸卡一年期有咩用?又唔係長住。
作者: viiii 時間: 2016-8-24 21:12
跟一個香港電話。所以可以香港打返大陸。
作者: viiii 時間: 2016-8-24 21:13
回覆 4# 剋星
張卡去到大陸就變左data card.
佢有個SMS CODE可以check, 我上到深圳試下得唔得。
作者: viiii 時間: 2016-8-24 21:15
回覆 6# jc917
中移動一卡兩號?
我都用緊張藍精靈,不過MTR就慢到抽筋或者收唔到。唔敢想象主卡可以收到唔messsge..
作者: viiii 時間: 2016-8-24 21:16
回覆 7# wcchktm
唔得架咩?我問左兩句,就拎起影。可能個陣已經夜晚?隔離唔多客。
作者: viiii 時間: 2016-8-24 21:18
回覆 8# EY89
中聯通有,什麼日費卡。
但無得用返香港用開嘅app, 所以唔啱我。
作者: 剋星 時間: 2016-8-25 06:42
機會的確係少D>.但的確有...我要去內地工作半年
作者: 剋星 時間: 2016-8-25 06:43
但係得香港打大陸? 連一分鐘香港打香港都冇?
作者: tatata 時間: 2016-8-25 08:48
另外有ching 之前分享過聯通 ¥1 500MB/日,每日用data 會鬆動 d.
加埋¥6 月費都唔貴。
不過要識玩 翻牆
作者: jc917 時間: 2016-8-25 09:54
應該你手機問題
作者: jc917 時間: 2016-8-25 09:57
even工作半年我都吾會諗呢張 不過樓上有位師兄講得啱 合懶人用 吾駛煩 一獲過都ok嘅 煩其實都係一種cost
作者: kytt262 時間: 2016-8-25 14:33
應該有得打香港嫁嘛 香港 number 喎
作者: kytt262 時間: 2016-8-25 14:35
咁抵?! 但速度 o 唔 ok?
張卡本身幾錢?
作者: ericlw72 時間: 2016-8-25 21:23
回覆 22# tatata
在卡的歸屬市才可到1元500M,出了歸屬市就沒有
作者: viiii 時間: 2016-8-26 13:49
回覆 21# 剋星
Ching 唔洗擔心,打得返大陸,當然都可以打本地。封面係咁寫:
1000分鐘香港本地通話/香港致電全中國
作者: viiii 時間: 2016-8-26 13:50
回覆 24# jc917
你用緊邊款?
作者: viiii 時間: 2016-8-26 13:52
本帖最後由 viiii 於 2016-8-26 13:57 編輯
回覆 26# kytt262
本身50RMB,我見網上官方網站價錢係咁。聽日我都去問下,睇下佢營業廳有冇同埋價錢係咪50RMB 先
不過一人行,我都係想用返MB,起碼唔會綁手綁腳,冇得開部分apps。
但如果幾個人去,我都會考慮用呢張。1蚊人仔就500MB,share出來,用多左都唔心痛。
作者: kytt262 時間: 2016-8-27 01:31
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: yeung.w.k 時間: 2016-8-27 02:56
佢都真金白銀買咗張卡
點解唔影得張卡
影價錢呢家野通常唔出聲
作者: yeung.w.k 時間: 2016-8-27 02:58
卡歸屬市先1蚊500M對我無乜用(反正 全省通行5蚊1GB 我都接受到)
作者: yeung.w.k 時間: 2016-8-27 03:18
500MB我驚唔夠玩咋
利申: 10蚊3GB 全廣東開心SHARE好過
作者: viiii 時間: 2016-8-27 20:48
回覆 31# kytt262
今日無去到聯通營業廳,問唔到tim.
宜家已經用緊MB ,
不過要記得開數據漫遊。
作者: viiii 時間: 2016-8-27 21:04
我發覺Facebook 係可以正常用到,睇圖睇文都無問題
作者: tatata 時間: 2016-8-27 22:50
請問¥10 3G 個 code 邊處搵?
作者: yeung.w.k 時間: 2016-8-28 01:02
只限廣東聯通卡
開app/上10010 login睇流量包
作者: lailailai 時間: 2016-8-28 08:35
send SMS “LLRB10”去10010
作者: stta800 時間: 2016-8-28 10:20
直接用app禁啦
作者: tatata 時間: 2016-8-28 12:26
Download 咗個聯通app, 手機話有毒

作者: viiii 時間: 2016-8-28 15:22
用左一日,已經400幾MB


