作者: kinzer 時間: 2016-9-8 22:43 標題: 聯通物聯卡 分享區
本帖最後由 kinzer 於 2016-9-11 19:10 編輯
因為第一次寫分享, 如果有過位的地方, 請師兄師姐提點:
聯通物聯卡的優點 (照抄
1. 不用不扣費, 無月租和其他任何費用.
2. n/a 乜野適合代理...乜乜乜, 所以唔抄
3. 流量可以累積半年不清零, 一次性充值12G及以上可保持一年. 充值成功後起算哦! (<- 100% 照抄)
4. 流量可不限次數疊加
因為時常淘野, 大約7月中發現聯通有隻卡上網好平, 所以買在張試下.
但呢張卡無話音, 無短訊, 只有上網 (3/4G) 大約 RMB 12 /Gb
當時買的已包 1Gb, 連卡大陸段運費大約要RMB29, 後來才知張卡屬於河南的
試過深圳幾處地方上下載約 3-24Mb/sec下載約 16-24Mb/sec
收得唔好有機會得返 1Mb/sec
而家賣緊剩卡 (大約只有100Mb流量) 約 RMB10, 但第一增值只加夠 1Gb (1Gb-100Mb = 第一次增900Mb)
溫馨提示
: 好似東毛卡事件, 點好用的大陸卡比人一濫用都會死, 所以盡量都唔好一次增值咁多作者: kinzer 時間: 2016-9-8 22:43
本帖最後由 kinzer 於 2016-9-30 09:50 編輯
聯通物聯卡 屬地:
1) 遼寧 (都唔知原來仲有呢隻屬地卡
2) 廈門 (而家主要賣緊呢隻) - 開卡大約有100Mb流量, 但測試 30-80Mb 會停, 要增值
3) 廣東 (沒有手機/上網設備限制; 扣流量比較準確; 唔需要實名) - 開卡大約有30Mb流量
充值方法: 微信號直接轉賑, 然後收卡密, 同下面 link 充值 (唔同賣家可能有唔同方法, 請注意!!
)充值卡充值/流量查询
>> http://wlwcz.cn/yifeng.htm << 自助充值 (先查卡號, 查到先充呀!!
)>> http://18862706099.sd8.cc/chaxun.html <<
1) 遼寧 http://tp.un10646.com/weixin/index.html
2) 廈門 http://yifengshangwu.com/
3) 廣東 http://newwx.huidesichuang.com/yctransaction/simFlow1.aspx
作者: kinzer 時間: 2016-9-8 22:43
本帖最後由 kinzer 於 2016-9-26 17:04 編輯
4G Wifi 5模版本 (23 Sep 2016 測試)
廣東卡 (網絡收得唔好, 得1格)
廈門卡 (網絡收得唔好, 得1格)
廈門卡 (網絡收得好,全滿)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1925901&k=2cd826cbafb67b66083e259bd34809ea&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1925902&k=32f5cdfd9524fa0b51b9689a4844bc1e&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1925903&k=70c98b54cbea629affb66185e6fa0d38&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1925904&k=7e8400b7e11bbb231bdf1031d636a4e0&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1925905&k=5f1d0b6da94725089fea36974fc8437f&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1925907&k=89f1cd550fc746640f0da9a635cae3e3&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

作者: spriggan 時間: 2016-9-9 00:09
辛苦晒………kinzer兄
作者: daviddavid22 時間: 2016-9-9 00:45
多謝分享!
作者: 格拉底 時間: 2016-9-9 07:13
有冇試過廣東卡有冇17wo?

作者: wukw 時間: 2016-9-9 07:18
連一起沃都想食埋
作者: kinzer 時間: 2016-9-9 08:23
因為此卡冇電話號碼,又收唔到短訊,所以玩唔到一起沃
作者: lasally 時間: 2016-9-9 09:23
其實連東莞毛卡都可以衰左,呢種卡更加容易玩完。建議用家留意小心
作者: kinzer 時間: 2016-9-9 09:30
回覆 9# lasally
係呀, 所以增值流量唔好入咁多, 夠用就算. 而且增值都算方便
作者: spriggan 時間: 2016-9-9 09:59
本帖最後由 spriggan 於 2016-9-9 10:09 編輯
東莞毛而家都未叫衰晒既,只係冇咗通話功能。
最重要既上網功能仲係度,唔好忘記呢張係上網卡,附加咗通話功能咁解,阿爺話要cut都冇計,不過遲啲會唔會開番定係不了了之就唔敢講啦。
不過新呢張物聯卡上網係幾抵既,呢樣毛卡冇得比,平買嚟玩下都唔錯。
作者: lasally 時間: 2016-9-9 10:06
好睇上面打緊邊樣,今日打上網卡有通話,跟住打呢類漏洞卡,非真實實名黑卡,用家有心理準備,早買早玩,遲買被停無得玩
作者: Gilman 時間: 2016-9-9 10:29
想問吓張卡充值嗰陣點畀錢?
作者: kinzer 時間: 2016-9-9 10:34
回覆 13# Gilman
2樓加左資料
作者: bryancheng2007 時間: 2016-9-9 10:45
岩岩淘左張江蘇既,
未開始用,但佢收¥15 /1GB, ¥24/2GB etc...
作者: kinzer 時間: 2016-9-9 11:16
回覆 15# bryancheng2007
你開始用可分享嗎? 我可加埋上1-3樓
作者: bryancheng2007 時間: 2016-9-9 11:20
回覆 16# kinzer
好 ! 個時係因為佢有3合1卡我先買, 之後問先知係江蘇既
作者: spriggan 時間: 2016-9-9 11:25
ching 張卡買咗幾錢,可否分享條link嗎?
thx
作者: bryancheng2007 時間: 2016-9-9 11:47
回覆 18# spriggan
CNY 15 包中國國內郵費,
百度個物聯卡貼吧 搵既
作者: Gilman 時間: 2016-9-9 13:12
張卡好似如果無用半年就會永久失效,咁即係最少每半年要上一上去開一開機
作者: spriggan 時間: 2016-9-10 15:07
本帖最後由 spriggan 於 2016-9-10 17:15 編輯
樓主ching
充值果part係點玩?
睇過你po既網站都唔係好明
作者: kinzer 時間: 2016-9-10 19:56
本帖最後由 kinzer 於 2016-9-10 19:58 編輯
回覆 21# spriggan
你要聯絡賣家, 唔同賣家可能有唔同方法.
或者你用我比個d link 先查卡資料, 如果查到再聯絡賣家增值方法
作者: chriswy 時間: 2016-9-10 22:20
ching,可否pm條link,好想買三合一
作者: spriggan 時間: 2016-9-11 03:17
post link睇下可以嗎?
thx ching
作者: jc917 時間: 2016-9-11 14:07
ching有無試過..呢張卡半年吾用係未會自動死亡?
要再開過張?
不過成本咁平..死都好有so
作者: kinzer 時間: 2016-9-11 14:13
我都係剛用2個月,河南卡代理走佬,所以河南卡停用了
作者: lasally 時間: 2016-9-11 15:40
死得慘過東莞毛卡
作者: spriggan 時間: 2016-9-11 15:47
ching 咁快就中招

作者: kinzer 時間: 2016-9-11 17:07
係呀
作者: spriggan 時間: 2016-9-11 23:06
ching 等你係拎到張厦門卡再分享下。
thx
作者: mcdull 時間: 2016-9-12 14:32
物聯卡好似係艇仔來, 用來長keep一定玩唔過
作者: kinzer 時間: 2016-9-12 14:42
對, 只係當上網卡用, 好在速度夠快
作者: wwxx01 時間: 2016-9-12 20:22
唔一定要搵買果間充值,卡背搵到個19位碼就得
作者: wukw 時間: 2016-9-12 21:25
呢張係咪勿聯卡:
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=4533882

作者: kinzer 時間: 2016-9-12 22:24
充值每 HK$30 /GB

作者: lasally 時間: 2016-9-13 19:23
紫米MIFI跟果張卡其實係唔係就係物聯卡嚟
作者: wukw 時間: 2016-9-13 21:28
啱啱收到張卡,仲未激活
上網 check 點解冇流量供試機嘅
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1922343&k=945e08883b83a6be5c92dee6359d61bd&t=1782144528&sid=3sP5J2FYUm

作者: kinzer 時間: 2016-9-13 22:18
本帖最後由 kinzer 於 2016-9-13 22:32 編輯
呢張應該係廣東卡, 係大陸用一次就激活, 但第一次用唔夠30Mb比你試就上唔到網, 之後要增值
作者: 格拉底 時間: 2016-9-13 22:23
咁睇黎物聯卡好難長養到,如果成日北上就啱用D...
作者: wukw 時間: 2016-9-14 08:45
有啲賣家話第一次充值後,如果 30日內冇用過就會鎖卡,要再充值先可以解鎖。呢張卡網頁又冇提,究竟邊樣真
作者: WING1888 時間: 2016-9-14 09:34
平得嚟咁X麻煩!
via HKEPC Reader for Android
作者: wukw 時間: 2016-9-14 09:38
可能係一種樂趣呢,畢竟物聯卡唔係俾人咁用

作者: kinzer 時間: 2016-9-14 09:40
有d廣東卡話增值1g 30日 3g 半年. 我買個張廣東卡問左2次都話半年, 等我過多2星期等過30日睇下會唔會清零
作者: wukw 時間: 2016-9-15 20:17
今日有同事想買,問咗一個淘寶賣家,confirm 咗係廣東卡。不過喺流量充值度,嗰賣家就話充值有效期 30天,流量就半年不清零,佢諗吓豈不是每 30日要充值一次?卒之打退堂鼓

希望呢樣唔係真啦。
作者: N@meless 時間: 2016-9-17 07:58
留名學習
作者: astrial 時間: 2016-9-18 08:05
我想問下張卡本身幾錢?
淘寶搵過,¥5到¥30都有

作者: wukw 時間: 2016-9-18 15:43
最平見過 ¥6 不過買完後仲要揾賣家充值流量先可以用

作者: daviddavid22 時間: 2016-9-18 23:32
我岩岩係TB買左張CNY20 連1GB
未收貨,到時再同CHING報告
作者: hata99 時間: 2016-9-20 12:02
Kinzer兄, 請問你張厦門卡增值麻煩嗎?
作者: lasally 時間: 2016-9-20 12:17
20蚊包唔包運費?
作者: astrial 時間: 2016-9-20 12:28
我最平見¥5(廣東版),不過亦係要另外充值
作者: hata99 時間: 2016-9-20 13:30
我刚買左張CNY19.8 包1G包邮, 厦門卡
作者: daviddavid22 時間: 2016-9-20 21:57
包內地就運費
作者: kinzer 時間: 2016-9-20 22:51
回覆 49# hata99
微信增值, 幾方便的
作者: spriggan 時間: 2016-9-20 23:37
ching 你買果張厦門卡收到4g嗎?
作者: kinzer 時間: 2016-9-21 09:29
仲未試, 要星期五返大陸先試到
作者: hata99 時間: 2016-9-21 09:33
回覆 55# spriggan
未收到貨, 試左話你知
作者: hata99 時間: 2016-9-21 09:35
回覆 54# kinzer
Kinzer兄, 如果無微信付款, 要點攪?
作者: kinzer 時間: 2016-9-21 09:48
仲可以淘寶, 支付寶充值. 微信增值, 最方便的.
但淘寶虛擬物品非實物 你比唔比到錢呀?
作者: wukw 時間: 2016-9-21 09:48
可以叫朋友發紅包俾你,再用餘額以發紅包方式付款俾賣家。
禾冇綁定銀行卡都可以充到流量
作者: hata99 時間: 2016-9-26 14:06
星期日剛上深圳測試, 有信號但上唔到網,( 巳SET APN 做 3GNET , 我用3g手機....)
Kinzer師兄, 請問APN要點set先用到? ( 我張係厦門卡 )
作者: kinzer 時間: 2016-9-26 14:50
本帖最後由 kinzer 於 2016-9-26 17:41 編輯
回覆 61# hata99
試試 http://yifengshangwu.com/ >>>> 再 click 使用說明
不過呢2日聯通與他們的公司對賬, 所以唔用得, 我查卡都話停用了
呢種卡每月都有1/2日唔方便
微訊問客服回答的:
通知:联通流量卡25号--28号结算期,中间出现部分卡查询不了,充值不了,卡断网的客户,请不要紧张,停止流量正在结算,29号会自动恢复。耽误大家使用,敬请谅解。
作者: kinzer 時間: 2016-9-26 14:51
夜d有時間出返上星期五返大陸試用報告
作者: wukw 時間: 2016-9-26 16:30
睇網頁 夏門卡換手機會鎖卡,要再充值先可以激活解鎖,都幾麻煩

作者: kinzer 時間: 2016-9-26 17:09
3 樓有測試圖

作者: colour97 時間: 2016-9-27 11:07
我也上不到網,試不到
作者: kinzer 時間: 2016-9-27 20:06
微信話可以用了,check左多左100mb剩餘流量
作者: hata99 時間: 2016-9-27 21:49
Kinzer師兄, 我都刚可以check到流量, 另外, 想請問您張廣東卡係邊間店買, 因我上淘宝全部都係歸屬地係南京....而且好少店有得買......
作者: kinzer 時間: 2016-9-27 23:44
上個月同買開的微信賣家買, 指明要廣東卡, 而家唔知有冇,而家佢地主力自已的廈門卡
而家做緊 20包1g包郵(大陸段),
作者: wukw 時間: 2016-9-28 06:52
本帖最後由 wukw 於 2016-9-28 06:55 編輯
好似話淘寶唔俾賣,而家個個轉晒去微信賣
喺百度物聯卡貼吧會見到好多賣家:
http://tieba.baidu.com/f?kw=%CE%EF%C1%AA%BF%A8

作者: colour97 時間: 2016-9-28 14:06
我也用到了,
有以下問題,
1. 為什么槽1 沒訉號,即插糟1 就用不到?是設置問題嗎?
2. 如何知道有多少data 剩餘可用?
3. apn 我輸了3gnet , 但左上角祇歞示了 G, 理應 3G.
用app 測速,祇有 8k, 應該沒有那么慢。
作者: kinzer 時間: 2016-9-28 15:14
我放落wifi蛋用,因為micro卡,我手機用nano又冇語音,所以唔剪卡放手機用了
有冇其他師兄有經驗呀

作者: colour97 時間: 2016-9-28 15:33
現在在江門坐旅巴全程測試,set 了3gnet.
但感覺load 網頁唔快。可能0.7m或以下左右
作者: colour97 時間: 2016-9-28 15:55
手机用聯想x3c50,冇改過机。
在高速,好慢。
換了另一張實名中移4g, 快到飛起。
作者: kinzer 時間: 2016-9-28 16:00
VPN ? 我張廈門卡直接用上唔到 EPC. 反而聯通1卡2號零月費上到
作者: colour97 時間: 2016-9-28 18:35
本帖最後由 colour97 於 2016-9-28 18:38 編輯
大家可以慳番d 錢。12蚊一激都死。
尼張卡玩唔過,一个字慢。load 空气時間佔大部分。
作者: Pikachu 時間: 2016-10-2 08:24
多謝樓主分享。
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: wukw 時間: 2016-10-2 18:58
廣東卡十月一號開始,完全上唔到網
作者: hata99 時間: 2016-10-4 10:08
wuku師兄, 我張廈門卡都用唔到, 剛上網查...話巳停用!!!

作者: lasally 時間: 2016-10-4 10:53
呢類卡有莊家艇仔散戶,要長用祝好運

作者: astrial 時間: 2016-10-4 11:47
我都想知近排呢張卡咩情況。。。
諗住整張俾屋企人下個月旅行用
作者: 老婆大哂 時間: 2016-10-4 12:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 老婆大哂 時間: 2016-10-4 12:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinzer 時間: 2016-10-4 12:11
如果係廈門卡, 代理微信話整緊,但因為長假期, 聯通多個部門冇入上班
我都係正正經經出張日租卡做後備好過
作者: astrial 時間: 2016-10-4 12:55
去到集運倉,但係未落嚟香港
啱啱撞正黃金周,仲有其他嘢都等緊

作者: astrial 時間: 2016-10-4 13:01
kinzer兄,係唔係一到月尾/月頭就嚟料?
作者: kinzer 時間: 2016-10-4 13:44
月尾好似大約25號會同聯通對數有機會用唔到1-2日, 今次就話因為服務器受攻擊
作者: astrial 時間: 2016-10-4 14:45
回復 87 #kinzer
會唔會係個server消化緊近排個實名潮?
via LG E960, LG H815T, HTC Flounder LTE
作者: kinzer 時間: 2016-10-4 15:01
平野預左做後備算啦, 唔好咁依賴呢張卡來上網

作者: astrial 時間: 2016-10-8 18:08
kinzer兄,想問下微信支付係香港可以點俾錢?
我收到張卡,問返間舖頭想充值,佢直接俾條聯通後台link我,叫我自己搞,但係一定要用微信支付

作者: kinzer 時間: 2016-10-8 18:12
你有冇大陸銀行戶口 / 支付寶 ?
作者: astrial 時間: 2016-10-8 18:20
小弟只有香港信用卡,提款卡同八達通
就算淘寶俾錢都只係用八達通『嘟』
作者: viiii 時間: 2016-10-8 21:08
回覆 92# astrial
大陸微信支付同香港的WeChat pay 兩個系統來的
作者: viiii 時間: 2016-10-8 21:09
可以搵個有大陸微信錢包的人 發紅包/轉帳俾你
然後你用返大陸微信個錢包的錢去俾~


