Board logo

標題: 今日啟用N3 年卡竟然~ [打印本頁]

作者: roserose    時間: 2016-11-13 02:06     標題: 今日啟用N3 年卡竟然~

打1750175
竟然回應到期日係2017年2月10日
咁咪只得三個月?
作者: roserose    時間: 2016-11-13 04:28

係咪要過多幾日先有真日期呢?
作者: boyman    時間: 2016-11-13 10:04

正常
討論左好耐
作者: roserose    時間: 2016-11-14 03:35

正常
討論左好耐
boyman 發表於 2016-11-13 10:04

剛check過都仲係10Feb2017
作者: roserose    時間: 2016-11-18 12:54

正常
討論左好耐
boyman 發表於 2016-11-13 10:04

係咪開卡一個月後才正確顯示expire date?
作者: chpyeung    時間: 2016-11-18 14:37

係咪開卡一個月後才正確顯示expire date?
roserose 發表於 2016-11-18 12:54


好難講. 我 31/10/2016 開, 兩日後先 check 就 show 13/10/2017, 多過三個月但唔夠 360 日. 過多個星期變咗 31/12/2017, 重長過一年.
作者: roserose    時間: 2016-11-19 15:35

好難講. 我 31/10/2016 開, 兩日後先 check 就 show 13/10/2017, 多過三個月但唔夠 360 日. 過多個星期變 ...
chpyeung 發表於 2016-11-18 14:37

我開卡當晚check
可能嫌我心急
成個星期後check都係得三個月
作者: irhk    時間: 2016-11-19 17:41

我今朝開咗一張 有效期係去到2017年12月31日 數據有10235 MB
作者: collin    時間: 2016-11-19 22:27

我11月4日開始用,之後不定期check過幾次都係去到2017年2月2日
剛剛再check就變咗2017年12月31日,所以唔使驚!
作者: roserose    時間: 2016-11-19 22:43

我11月4日開始用,之後不定期check過幾次都係去到2017年2月2日
剛剛再check就變咗2017年12月31日,所以唔使 ...
collin 發表於 2016-11-19 22:27


    咁到定D
作者: roserose    時間: 2016-11-20 09:21

我今朝開咗一張 有效期係去到2017年12月31日 數據有10235 MB
irhk 發表於 2016-11-19 17:41

你用1750175 check?
作者: irhk    時間: 2016-11-20 17:34

本帖最後由 irhk 於 2016-11-20 17:41 編輯

係,應該係1753175,用佢張sim打出。
作者: chpyeung    時間: 2016-11-20 18:10

用 short code ##107# send
作者: sry888    時間: 2016-11-20 19:33

用 short code ##107# send
chpyeung 發表於 2016-11-20 18:10
這個只查data餘額吧?
作者: roserose    時間: 2016-11-20 19:40

係,應該係1753175,用佢張sim打出。
irhk 發表於 2016-11-20 17:34


    打咗都係使用期至10Feb17
作者: chpyeung    時間: 2016-11-20 21:23

本帖最後由 chpyeung 於 2016-11-20 21:26 編輯
這個只查data餘額吧?
sry888 發表於 2016-11-20 19:33


係 send 空白短訊去503175!
作者: viiii    時間: 2016-11-20 23:17

唔洗驚,大把師兄用緊
啱先又入手一張比副機用

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: roserose    時間: 2016-11-21 08:43

係 send 空白短訊去503175!
chpyeung 發表於 2016-11-20 21:23


    結果都係一樣
作者: suiyan    時間: 2016-11-21 09:02

結果都係一樣
roserose 發表於 2016-11-21 08:43


    你真係心急咗啲。
一日check幾十次同樣會變。
你過多1-2個月先再check
作者: roserose    時間: 2016-11-22 03:51

你真係心急咗啲。
一日check幾十次同樣會變。
你過多1-2個月先再check
suiyan 發表於 2016-11-21 09:02

問題係如果真係只得三個月命
就要在二月十日前用清佢嘛
作者: suiyan    時間: 2016-11-22 08:34

我張普通N3 通常在到期30日內自動extend 180日。
作者: wukw    時間: 2016-11-22 08:46

我張普通N3 通常在到期30日內自動extend 180日。
suiyan 發表於 2016-11-22 08:34

咁神奇
作者: roserose    時間: 2016-11-22 10:25

我張普通N3 通常在到期30日內自動extend 180日。
suiyan 發表於 2016-11-22 08:34


    普通N3?
作者: boyman    時間: 2016-11-22 10:41

佢標明用幾耐
如果得3個月
你估消委會同電訊局會放過佢咩
作者: roserose    時間: 2016-11-23 03:23

佢標明用幾耐
如果得3個月
你估消委會同電訊局會放過佢咩
boyman 發表於 2016-11-22 10:41


    商品條例得閑理呢d野?
作者: roserose    時間: 2016-11-30 08:42

剛查到31Dec2017
作者: jbnlok    時間: 2016-11-30 22:19

剛查到31Dec2017
roserose 發表於 2016-11-30 08:42


佢終於還自已一個清白
作者: roserose    時間: 2016-12-1 08:52

佢終於還自已一個清白
jbnlok 發表於 2016-11-30 22:19

N3 還自己清白
作者: penthlon    時間: 2016-12-5 23:04

想問早開卡的ching有冇見到有效期之後再延長多啲?
作者: roserose    時間: 2016-12-8 02:07

想問早開卡的ching有冇見到有效期之後再延長多啲?
penthlon 發表於 2016-12-5 23:04


    我就多咗個幾月
作者: calvinlee668    時間: 2016-12-10 12:50

昨天幫屋企人買了一張已加到$280
見到有一張大眾電訊4G/5GB年卡加500通話$150/張 請問有無人用過?
我買了一張後備用
作者: jbnlok    時間: 2016-12-10 12:59

我就多咗個幾月
roserose 發表於 2016-12-8 02:07



係?禾一陣都check吓先!
作者: suiyan    時間: 2016-12-10 13:24

根本就係咁。 係樓主本身係心急人。 要自己眼見先至信。

仲有,好多會籍, 例如盒子果d,  買1年會。 佢都係先俾1個月, 到期前再到賬11個月。 或者3個月, 到期再到賬。

大陸電話卡都有些到會係咁。 優惠價5GB, 先付1GB, 用完再到賬
作者: suiyan    時間: 2016-12-10 13:28

其實我都唔名點解要咁樣入賬?唔知係會計學問題,定係其他佢識我唔識的技術性問題。
作者: jbnlok    時間: 2016-12-10 13:35

禾張卡10月14日開啟,之後check係至2017年12月31日有效,啱啱再check有效期一樣喎
作者: roserose    時間: 2016-12-11 04:01

禾張卡10月14日開啟,之後check係至2017年12月31日有效,啱啱再check有效期一樣喎 ...
jbnlok 發表於 2016-12-10 13:35
你又多两個月
作者: cY    時間: 2016-12-11 17:11

11月27日開啓
有效期至2017年12月31日

via HKEPC Reader for Android
作者: jbnlok    時間: 2016-12-11 17:16

11月27日開啓
有效期至2017年12月31日

via HKEPC Reader for Android
cY 發表於 2016-12-11 17:11


查實係咪全部都係至17年12月31日㗎
作者: Dollen    時間: 2016-12-11 17:32

11月11日開都係31-12-17 到期日
作者: penthlon    時間: 2016-12-11 18:09

等我一月開卡睇下係咪都係17年12月31日先
作者: roserose    時間: 2016-12-12 02:23

等我一月開卡睇下係咪都係17年12月31日先
penthlon 發表於 2016-12-11 18:09


    應該18年1月到期至啱喎
作者: suiyan    時間: 2016-12-12 12:49

我有張n3 14速 12月27到期要充值。
我睇下佢又會唔會自動延期先
作者: roserose    時間: 2016-12-13 03:49

仲有,好多會籍, 例如盒子果d,  買1年會。 佢都 ...
suiyan 發表於 2016-12-10 13:24

咁複雜咁煩?
俾我實唔識搞
作者: rthkepc    時間: 2016-12-13 08:28

回覆 31# calvinlee668


    More 公司又是改過名出另一咭,我宜家用之前的10g 驚皇,用到一半就把你限制上網速到幾百K,又成日收唔到訊號,最後也是未用完就棄了,公司做生意有點....????
作者: roserose    時間: 2016-12-15 01:44

回覆  calvinlee668


    More 公司又是改過名出另一咭,我宜家用之前的10g 驚皇,用到一半就把你限制上 ...
rthkepc 發表於 2016-12-13 08:28

新名叫乜?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2