Board logo

標題: Hemat 求10大元 [打印本頁]

作者: sperm    時間: 2016-12-1 16:49     標題: Hemat 求10大元

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 爪王凌雨    時間: 2016-12-1 17:00

去買張$20飛鑼
作者: wukw    時間: 2016-12-1 17:04

樓主而家唔使十蚊,五蚊都可以:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: sena123    時間: 2016-12-1 17:08

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: xperiac2014    時間: 2016-12-1 17:10

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: chriswy    時間: 2016-12-1 17:13

本帖最後由 chriswy 於 2016-12-1 20:08 編輯

?!
作者: wukw    時間: 2016-12-1 17:15

小弟都有張卡$0左。想開$98/30日PLAN, 誰人有多$98可給我?!
xperiac2014 發表於 2016-12-1 17:10

點解唔自己買張 $100 增值券增值?
送多 30%兼夾延長有效期。90日
作者: yamtw    時間: 2016-12-1 17:23

騙徒手法層出不窮
作者: xperiac2014    時間: 2016-12-1 17:30

點解唔自己買張 $100 增值券增值?
送多 30%兼夾延長有效期。90日
wukw 發表於 2016-12-1 17:15



    1. 因為自己買張 $100 增值券會浪費餘下的$32!!
    2. 延長有效期對於我是沒有用的, 因為30日後我可以再叫其他CHING入$98去我另外張$0卡!!
作者: se126    時間: 2016-12-1 18:12

拆家遇著手丁手
都係專家

via HKEPC Reader for Android
作者: drienf3b1    時間: 2016-12-1 18:24

你願意出7元換10元嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: Grizzlee    時間: 2016-12-1 18:33

小弟都有張卡$0左。想開$98/30日PLAN, 誰人有多$98可給我?!
xperiac2014 發表於 2016-12-1 17:10



    不是要5的倍數?
作者: xperiac2014    時間: 2016-12-1 18:44

不是要5的倍數?
Grizzlee 發表於 2016-12-1 18:33



    叫人俾$100聽落好似好多咁,但$98就順耳好多了。
作者: 留白兄    時間: 2016-12-1 18:54

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Grizzlee    時間: 2016-12-1 18:59

叫人俾$100聽落好似好多咁,但$98就順耳好多了。
xperiac2014 發表於 2016-12-1 18:44


趕用就落街入手 $100券 開plan 一路用一路放餘數

1. 因為自己買張 $100 增值券會浪費餘下的$32!!
    2. 延長有效期對於我是沒有用的, 因為30日後我 ...
xperiac2014 發表於 2016-12-1 17:30

作者: suiyan    時間: 2016-12-1 19:18

不是要5的倍數?
Grizzlee 發表於 2016-12-1 18:33

對呀, 現在最低係轉$5.
手續費仍然係2毫子
作者: kennethchong    時間: 2016-12-1 19:45

如題。小弟張卡0左。想做MNP, 求10大元, 有意者請PM
sperm 發表於 2016-12-1 16:49

乜又係你呀
作者: parkie    時間: 2016-12-1 19:47

在非交易區發出交易信息
作者: se126    時間: 2016-12-1 19:48

對呀, 現在最低係轉$5.
手續費仍然係2毫子
suiyan 發表於 2016-12-1 19:18

最高幾多

via HKEPC Reader for Android
作者: se126    時間: 2016-12-1 19:49

在非交易區發出交易信息
parkie 發表於 2016-12-1 19:47

版主要$10嗎

via HKEPC Reader for Android
作者: Grizzlee    時間: 2016-12-1 21:20

版主要$10嗎  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-12-1 19:49


最想要0.1 MNP 就足夠
作者: se126    時間: 2016-12-1 21:29

最想要0.1 MNP 就足夠
Grizzlee 發表於 2016-12-1 21:20

又係你呀

via HKEPC Reader for Android
作者: Grizzlee    時間: 2016-12-1 21:48

又係你呀  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-12-1 21:29



    一直係依個post度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2