Board logo

標題: 人仔21Mbps 4G plan [打印本頁]

作者: Helevte    時間: 2016-12-6 16:17     標題: 人仔21Mbps 4G plan

http://www.hk.chinamobile.com/tc ... 1Mbps_Service_Plan/

Hkbn攻擊力大 人仔都做埋一份
作者: xibeilou    時間: 2016-12-6 16:28

lite data plan can change to this plan?
作者: wahw    時間: 2016-12-6 16:42

本帖最後由 wahw 於 2016-12-6 17:03 編輯

通話冇VOLTE,  冇得TETHERING.
SXN MOBILE 完勝.

如果有大陸上網共用數據就有得諗下.
作者: ckcleung    時間: 2016-12-6 16:58

FUP 前用途不受限制
作者: wahw    時間: 2016-12-6 17:00

FUP 前用途不受限制
ckcleung 發表於 2016-12-6 16:58

睇漏左,好似係。
作者: kwongoc_1016    時間: 2016-12-6 17:26

FUP 後咩速先,得128kbps就無謂啦。
作者: boot    時間: 2016-12-6 17:29

FUP 後咩速先,得128kbps就無謂啦。
kwongoc_1016 發表於 2016-12-6 17:26

FUP後係得128kb...
作者: madmacuser    時間: 2016-12-6 18:01

本帖最後由 madmacuser 於 2016-12-6 18:03 編輯

FUP 後唔係128kbps 都唔會係平 plan 吧,咁 cmhk 個 plan 只係$108 不能要求太高
作者: ckcleung    時間: 2016-12-6 18:09

只係簽十二個月,算唔錯了
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-6 18:17

通話冇VOLTE,  冇得TETHERING.
SXN MOBILE 完勝.

如果有大陸上網共用數據就有得諗下. ...
wahw 發表於 2016-12-6 16:42


lite plan都有..呢個21mb plan一定有啦...
問題在於佢個網絡.....
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-6 18:18

Hkbn攻擊力大 人仔都做埋一份
Helevte 發表於 2016-12-6 16:17


咁先合理...今時今日仲收88+18先得384kbps...玩死人...
作者: henry56156    時間: 2016-12-6 18:23

打左上去hotline upgrade
$88 plan最近好慢
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-6 18:23

通話時會不會跳落2G/3G?
作者: sena123    時間: 2016-12-6 18:28

FUP後有0.8Mbps以上才夠用
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-6 18:33

FUP後有0.8Mbps以上才夠用
sena123 發表於 2016-12-6 18:28


其實都5gb仲唸住要fup????
作者: shumshum    時間: 2016-12-6 18:46

中國漫遊數據用量

額外贈送 1MB 數據用量,其後收費 $0.1/KB(每日上限$48)


作者: Tech4Lee    時間: 2016-12-6 19:01

正,連中國移動都有,宜家可選中移或Sun mobile了。多謝香港寬頻~~
作者: tmkvtmbrb    時間: 2016-12-6 19:16

本帖最後由 tmkvtmbrb 於 2016-12-6 19:18 編輯
FUP後有0.8Mbps以上才夠用
sena123 發表於 2016-12-6 18:28


咁嘅價錢, 限5GB都已經十分抵,
128kbps係畀人用嚟萬一過了用量起碼唔洗與世斷絕,
唔係當$466無限咁用.
價錢已經差成3陪~

$126 1GB 全速plan都未申請到
作者: wokin    時間: 2016-12-6 19:20

就算用全速plan大部分地區都無21Mbps衣個速度,108抵啦

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: kimkim    時間: 2016-12-6 19:33

剛由中移轉hkbn
之前打嚟傾續約都冇呢個plan
淨叫我轉$12x 1Gb後限速個plan
作者: tmkvtmbrb    時間: 2016-12-6 22:06

唔知有冇人測速呢?
幾時有四台4G 21Mbps比較~~~
作者: cyleungnyc    時間: 2016-12-6 22:37

唔知有冇人測速呢?
幾時有四台4G 21Mbps比較~~~
tmkvtmbrb 發表於 2016-12-6 22:06

岩岩頭先test 本身係3g 21mb plan 唔知係咪upgrade左上4g

IMG_5122.PNG

圖片附件: IMG_5122.PNG (2016-12-6 22:37, 134.93 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1944239&k=9b9d0a0f8ac39adf1bd9dc39d8ea93d9&t=1782273837&sid=28jKwEcMtz


作者: tmkvtmbrb    時間: 2016-12-6 22:39

岩岩頭先test 本身係3g 21mb plan 唔知係咪upgrade左上4g
cyleungnyc 發表於 2016-12-6 22:37


好似都唔錯wor~
info bar寫LTE姐係收緊4G無誤呀,
邊區測試的?
作者: cyleungnyc    時間: 2016-12-6 22:40

好似都唔錯wor~
info bar寫LTE姐係收緊4G無誤呀,
邊區測試的?
tmkvtmbrb 發表於 2016-12-6 22:39


大老山轉車站..
作者: cyleungnyc    時間: 2016-12-6 22:47

from cmhk cs

核實由2016年12月6日起, 『移動21』3G服務計劃的客戶免費提升至4G網絡,只要客人使用的電話裝置支援4G網絡,就可以享用我哋4G優質網絡
作者: L.K.C[俊]    時間: 2016-12-6 22:47

TOO.....LATE....台已轉
都係果句.....搭地鐵用到怕怕!!!!
作者: kwongoc_1016    時間: 2016-12-6 22:50

回覆 22# cyleungnyc


    5GB後係咪得128kbps?定係384kbps?
作者: tmkvtmbrb    時間: 2016-12-6 22:51

from cmhk cs

核實由2016年12月6日起, 『移動21』3G服務計劃的客戶免費提升至4G網絡,只要客人使用的電話 ...
cyleungnyc 發表於 2016-12-6 22:47


恭喜=]
我覺得呢個價嘅4G plan好抵用~~
作者: wingyam    時間: 2016-12-7 10:15

TOO.....LATE....台已轉
都係果句.....搭地鐵用到怕怕!!!!
L.K.C[俊] 發表於 2016-12-6 22:47

X2,成日load空氣,完約即轉
作者: pong2006    時間: 2016-12-7 10:35

本帖最後由 pong2006 於 2016-12-7 10:52 編輯
lite data plan can change to this plan?
xibeilou 發表於 2016-12-6 16:28

問左CS, 舊客每月得3GB fup

作者: xibeilou    時間: 2016-12-7 11:25

問左CS, 舊客每月得3GB fup
pong2006 發表於 2016-12-7 10:35



    呢間野係咁
作者: kwongoc_1016    時間: 2016-12-7 11:39

SUN Mobile 限速plan 升21都有5GB FUP,中移動舊客得3GB係孤寒啲
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-7 11:39

呢間野係咁
xibeilou 發表於 2016-12-7 11:25


唔關事...係間間都係咁...大家要跳黎跳去...
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-7 11:41

SUN Mobile 限速plan 升21都有5GB FUP,中移動舊客得3GB係孤寒啲
kwongoc_1016 發表於 2016-12-7 11:39


其實sun mobile都請明要轉號碼先有5gb...
至於舊台真係好睇佢做唔做比你...
作者: pong2006    時間: 2016-12-7 11:42

呢間野係咁
xibeilou 發表於 2016-12-7 11:25


如果頭先佢答5GB fup我實即刻仆去簽新約, 而家得3GB就要考慮下先
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-7 11:43

咁嘅價錢, 限5GB都已經十分抵,
128kbps係畀人用嚟萬一過了用量起碼唔洗與世斷絕,
唔係當$466無限咁用.
價 ...
tmkvtmbrb 發表於 2016-12-6 19:16


而加d人已經唸住拎著數...成日要5gb後不要限速...
大家已經唔記得點解當年各大台要玩fup....
講真108+18有5gb....仲想點....
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-7 11:45

唔知有冇人測速呢?
幾時有四台4G 21Mbps比較~~~
tmkvtmbrb 發表於 2016-12-6 22:06


應該好快有....
早知唔咁快轉hkbn...
轉去sun mobile仲有csl wifi用...
作者: cyleungnyc    時間: 2016-12-7 11:47

但宜家簽12個月都幾好

之前簽左24個月3G 21mb..
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-7 11:55

但宜家簽12個月都幾好

之前簽左24個月3G 21mb..
cyleungnyc 發表於 2016-12-7 11:47


我都簽左24個月hkbn...慘...
早知新年先~
作者: cyleungnyc    時間: 2016-12-7 12:04

我都簽左24個月hkbn...慘...
早知新年先~
charcsc2000 發表於 2016-12-7 11:55


24個月CMHK 3G 21MB.
好彩佢有得比我UP做LTE..
作者: pc1668    時間: 2016-12-7 12:45

本帖最後由 pc1668 於 2016-12-7 12:47 編輯

"不可用於網絡分享(tethering)"
http://www.hk.chinamobile.com/tc ... 1Mbps_Service_Plan/

Wifi tethering is a must have feature (as far as I am concern)
作者: 火柴仔xadi    時間: 2016-12-7 12:54

旧客得3g 又真係
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-7 13:30

"不可用於網絡分享(tethering)"


Wifi tethering is a must have feature (as far as I am concern) ...
pc1668 發表於 2016-12-7 12:45


其實你有沒睇清楚....
*首3GB(適用於新號碼客戶)/5GB(適用於攜號轉台客戶)本地數據傳輸速度最高為21Mbps,用途不受限制。達3GB/5GB後本地數據傳輸速度最高為每秒128kbps及不可用於網絡分享(tethering)及點對點(P2P)功能(包括Bit-Torrent等)。
作者: tmkvtmbrb    時間: 2016-12-7 14:36

回覆 40# cyleungnyc

有得up成4G就唔緊要啦, 都有得用wifi。
不過新客好似簽12個月就得
作者: louischeung    時間: 2016-12-7 15:38

SUN Mobile 限速plan 升21都有5GB FUP,中移動舊客得3GB係孤寒啲
kwongoc_1016 發表於 2016-12-7 11:39

但中移上網好似快d呢
作者: 金比    時間: 2016-12-7 18:13

以前仲交緊$68全包而21MB 仲係行3G 真係冇意欲
而家Data Lite 加到$88?而21MB 改行LTE 價錢同速度差距細左好多
心思思中
作者: henry56156    時間: 2016-12-7 20:17

收到SMS CONFIRM我UPGRADE上去
唔知點解免費用量寫4GB
作者: ken8888    時間: 2016-12-7 20:49

宜家荃灣搭車出旺角,全程4G+咁,早D出就唔駛我出多張3了
作者: yeung.w.k    時間: 2016-12-7 22:44

應該好快有....
早知唔咁快轉hkbn...
轉去sun mobile仲有csl wifi用...
charcsc2000 發表於 2016-12-7 11:45



    hkbn都有hkbn wifi啦
當然for我作用唔大
BB100 都有wifi跟
作者: yeung.w.k    時間: 2016-12-7 22:45

24個月CMHK 3G 21MB.
好彩佢有得比我UP做LTE..
cyleungnyc 發表於 2016-12-7 12:04



    舊客上都係得3GB
家下port出嚟儲值卡睇環境仲好
作者: yeung.w.k    時間: 2016-12-7 22:53

以前仲交緊$68全包而21MB 仲係行3G 真係冇意欲
而家Data Lite 加到$88?而21MB 改行LTE 價錢同速度差距細左 ...
金比 發表於 2016-12-7 18:13



    68+8 同21MBPS PLAN比就差得遠 一個月差成50蚊以上 夠香港島經皇崗/羅湖/深圳灣上大陸仲有找
家下108+18=126 V.S 88+8(當年舊客)或者88+18=106
只係差20蚊
旺角返元朗都每位20元通宵23元啦
作者: tmkvtmbrb    時間: 2016-12-7 23:33

舊客上得3GB !!?...傷心
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-7 23:51

有一條條文由中移話12個月之後:
“來電管理增值服務優惠的有效期由上台日起至第12個賬單截數日止。優惠期過後,使用有關服務,須繳交當時費用。”
(source from http://www.hk.chinamobile.com/tc ... 1Mbps_Service_Plan/ )

到時會另外收費??
作者: 金比    時間: 2016-12-7 23:56

68+8 同21MBPS PLAN比就差得遠 一個月差成50蚊以上 夠香港島經皇崗/羅湖/深圳灣上大陸仲有找
家下1 ...
yeung.w.k 發表於 2016-12-7 22:53

我連8都唔使
68 > 88
作者: slt    時間: 2016-12-8 00:31

本帖最後由 slt 於 2016-12-8 00:35 編輯
應該好快有....
早知唔咁快轉hkbn...
轉去sun mobile仲有csl wifi用...
charcsc2000 發表於 2016-12-7 11:45

用 CSL Wifi 根本唔洗上台

去鴨記用廿零蚊買一張 prepaid card, 就可任上 6 個月

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2016-12-8 00:35

用 CSL Wifi 根本唔洗上台

去鴨記用 $20 買一張 prepaid card, 就可任上 6 個月

via HKEPC Reader for  ...
slt 發表於 2016-12-8 00:31

次次都要login好煩

via HKEPC Reader for Android
作者: slt    時間: 2016-12-8 00:36

回復 56 #pikpikpik

我登入後見到可用4個鐘

月費同咁樣用,價錢相差太遠了吧

via HKEPC Reader for Android
作者: liok    時間: 2016-12-8 08:44

本身用緊人仔台儲值卡, 想用返D餘額就只能上返佢個台, 但上返佢個台就只有3GB, 比起其他台同價錢有5GB, 真係唔知上唔上返佢台好
作者: timothychu    時間: 2016-12-8 09:23

本身用緊人仔台儲值卡, 想用返D餘額就只能上返佢個台, 但上返佢個台就只有3GB, 比起其他台同價錢有5GB, 真 ...
liok 發表於 2016-12-8 08:44



    人仔台儲值卡轉上台唔計帶過台號碼 offer? Then not too good.
作者: louischeung    時間: 2016-12-8 09:49

甘即系中移低好多呢................
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-8 11:22

hkbn都有hkbn wifi啦
當然for我作用唔大
BB100 都有wifi跟
yeung.w.k 發表於 2016-12-7 22:44


CSL和HKBN既WIFI都用過...
結論係睇地區....但CSL WIFI多站D....
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-8 11:23

用 CSL Wifi 根本唔洗上台

去鴨記用廿零蚊買一張 prepaid card, 就可任上 6 個月

via HKEPC Reader for ...
slt 發表於 2016-12-8 00:31


而加講上台送WIFI呀....
關咩PREPAID CARD事...
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-8 11:23

本帖最後由 charcsc2000 於 2016-12-8 11:30 編輯
次次都要login好煩

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2016-12-8 00:35


LOGIN IN好易....打幾隻字..重點係個WIFI係咪HANG左...
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-8 11:29

本身用緊人仔台儲值卡, 想用返D餘額就只能上返佢個台, 但上返佢個台就只有3GB, 比起其他台同價錢有5GB, 真 ...
liok 發表於 2016-12-8 08:44



    駛咩咁急....用回D錢再轉去其他台囉...
個個台都有呢個108PLAN~
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-8 11:32

有一條條文由中移話12個月之後:
“來電管理增值服務優惠的有效期由上台日起至第12個賬單截數日止。優惠期 ...
M1A1_100 發表於 2016-12-7 23:51


呢個PLAN都係得12個月....如果你12個月後都唔轉PLAN或續PLAN..
人地自然收你正價..
作者: liok    時間: 2016-12-8 14:08

駛咩咁急....用回D錢再轉去其他台囉...
個個台都有呢個108PLAN~
charcsc2000 發表於 2016-12-8 11:29


    但係近$200, 這張卡平時只用通來通話,愈儲愈多
上返人仔就可以扣返d錢,其他台就會冇曬
作者: charcsc2000    時間: 2016-12-8 14:33

但係近$200, 這張卡平時只用通來通話,愈儲愈多
上返人仔就可以扣返d錢,其他台就會冇曬:fa ...
liok 發表於 2016-12-8 14:08


咁要睇下呢200蚊你要用幾耐....
或者開plan囉....你都要上網嘛...
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-8 18:23

回覆 65# charcsc2000

謝謝大大
作者: 金比    時間: 2016-12-8 18:56

呢個PLAN都係得12個月....如果你12個月後都唔轉PLAN或續PLAN..
人地自然收你正價.. ...
charcsc2000 發表於 2016-12-8 11:32

CMHK 多數都幫客自續,基本上呢D增值係keep住免費有
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-8 19:03

回覆 69# 金比

等我星期六去做這 [移動21plan] 先
作者: 金比    時間: 2016-12-8 20:05

回覆  金比

等我星期六去做這 [移動21plan] 先
M1A1_100 發表於 2016-12-8 19:03

我睇埋3G / 5G 後咩速度先再考慮轉唔轉
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-8 20:18

本帖最後由 M1A1_100 於 2016-12-8 20:19 編輯

回覆 71# 金比

之後官網話會128kbps
作者: 金比    時間: 2016-12-8 20:19

回覆  金比

之後官網話售128kbps
M1A1_100 發表於 2016-12-8 20:18

話=/=實際
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-8 20:21     標題: RE: 人仔21Mbps 4G plan

回覆 73# 金比

我現在用緊佢嘅4G儲值卡都在地鐵上收得滿意
作者: 金比    時間: 2016-12-8 20:36

回覆  金比

我現在用緊佢嘅4G儲值卡都在地鐵上收得滿意
M1A1_100 發表於 2016-12-8 20:21

我用緊 DATA LITE 就好麻麻
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-8 20:46

回覆 75# 金比

一分錢一分貨, 21Mbps $108 vs 384kbps $88

所以我覺得 21 plan 會比較正
作者: 金比    時間: 2016-12-8 20:49

回覆  金比

一分錢一分貨, 21Mbps $108 vs 384kbps $88

所以我覺得 21 plan 會比較正 ...
M1A1_100 發表於 2016-12-8 20:46

唔正都唔會考慮啦
轉完話我知係咪128地獄
作者: ricky1992    時間: 2016-12-8 21:32

想問用緊42mbps plan有冇得轉
定係得lite先有得轉?!
作者: ricky1992    時間: 2016-12-8 21:33

唔正都唔會考慮啦
轉完話我知係咪128地獄
金比 發表於 2016-12-8 20:49



睇下3台地獄定人仔
3我就領教過啦
作者: 金比    時間: 2016-12-8 21:34

想問用緊42mbps plan有冇得轉
定係得lite先有得轉?!
ricky1992 發表於 2016-12-8 21:32

冇約咪得, 有約42Mb 貴過 21Mb 應該唔得
作者: 金比    時間: 2016-12-8 21:35

睇下3台地獄定人仔
3我就領教過啦
ricky1992 發表於 2016-12-8 21:33

一直都講緊cmhk
作者: saviolaele    時間: 2016-12-8 21:55

現有客戶可以UPGRADE 去5GB?
作者: jimshuihk    時間: 2016-12-8 21:56

回覆 82# saviolaele

咁好
作者: ricky1992    時間: 2016-12-8 22:53

42mbps降lite再得唔得
作者: 金比    時間: 2016-12-8 23:07

42mbps降lite再得唔得
ricky1992 發表於 2016-12-8 22:53

$108都未必得, 你認為$88會得咩
作者: kk1771    時間: 2016-12-8 23:59

回覆 82# saviolaele

cmhk.jpg

圖片附件: cmhk.jpg (2016-12-8 23:59, 13.21 KB) / 下載次數 8
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1944738&k=c5d4ad033d01eecf5b03215ff95ff2e7&t=1782273837&sid=28jKwEcMtz


作者: slt    時間: 2016-12-9 01:50

回復 62 #charcsc2000

我意思係,唔洗因為要用 csl wifi 而夾硬 join 不合宜的 plan
況且,我個 reply 又唔係 re: 你的

via HKEPC Reader for Android
作者: saviolaele    時間: 2016-12-9 09:03

回覆  saviolaele
kk1771 發表於 2016-12-8 23:59



    咁現有客戶用緊88蚊即係upgrade 都不會有5GB....
轉sun mobile 算
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-11 11:19

CMHK21Gspeed.jpg
今日之測速

re:金比:ok wor!

圖片附件: [測速] CMHK21Gspeed.jpg (2016-12-11 11:17, 121.77 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1945224&k=d8631c9bb5d52f91a9f0a921a538f99a&t=1782273837&sid=28jKwEcMtz


作者: 鴨仔    時間: 2016-12-11 11:21

通話冇VOLTE,  冇得TETHERING.
SXN MOBILE 完勝.

如果有大陸上網共用數據就有得諗下. ...
wahw 發表於 2016-12-6 16:42


沉日問咗CMHK, 呢個plan有VOLTE
作者: 鴨仔    時間: 2016-12-11 11:33

回覆  saviolaele
kk1771 發表於 2016-12-8 23:59



    *首3GB(適用於新號碼客戶)/5GB(適用於攜號轉台客戶)
佢都答錯你, 新上台可以在新號及攜號, 有分別
作者: M1A1_100    時間: 2016-12-11 11:37

轉台頭5GB是可以Tethering,只有之後無限GB先至不可以Tethering
作者: peterchan804    時間: 2016-12-12 01:18

108 有5GB算係咁啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2