Board logo

標題: 中港上網年卡有咩選擇 [打印本頁]

作者: manchars    時間: 2016-12-7 20:38     標題: 中港上網年卡有咩選擇

大家好
Sorry,搵唔返之前個post

我爬文見過有師兄講過有啲上網卡係5GB一年,數據中港共用

唔知有冇師兄用緊? 或者有冇其他選擇?

我放Wifi蛋用,係TP-Link 4G蛋,全網通
作者: manchars    時間: 2016-12-7 21:57

我搵到啦,係博元出嘅500蚊張5GB中港數據年卡

但我晌博元官網搵唔到張卡

請問係未已經無左?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2