Board logo

標題: 小心此人,買野走數 [打印本頁]

作者: hkppman    時間: 2016-12-13 20:22     標題: 小心此人,買野走數

本帖最後由 hkppman 於 2016-12-14 09:13 編輯

事源於11月22日,晚上係彩虹港鐵站同此人交收2張電話卡,因為張卡未實名,卡功能被電訊公司暫停,所以無法即時上綱查閱卡內資料,可能用電腦查閱才可以,所以佢話吾買,及後他說26号會上東莞實名,我見他在中環上班同在中環住,不如咁啦,你返去用電腦查咗卡內資料是否正確才過數俾我啦,佢話ok咁俾左2張電話卡佢.

之後whatsapp佢, 問佢幾時入數 ,佢話入番數畀我, 結果梗係冇入, 之後再whatsapp佢問佢幾時入, 佢話出咗trip一陣搵人入, 結果又梗係冇啦,之後打電話及whatsapp佢,唔聽電話及唔回應, 此人百幾蚊都走數。

請問Ching呢單case算唔算企圖行騙及可唔可以報警處理?

本帖最後由 tommychow0811 於 2016-12-13 21:45 編輯
作者: felixball    時間: 2016-12-13 20:32

可報警了吧
呢 D 人唔好怕佢
作者: sena123    時間: 2016-12-13 20:41

報警吧
作者: bbyubb    時間: 2016-12-13 20:45

你叫人實完名先過數畀你, 如果佢話未實呢 ?
作者: stta800    時間: 2016-12-13 20:47

報警啦!2舊水都呃
作者: 貧果    時間: 2016-12-13 20:47

佢話唔買, 你又比卡佢先, 實完名先過數比你. <<< 我老鞋都唔會咁交易.
作者: QAFHK    時間: 2016-12-13 20:59

佢話唔買, 你又比卡佢先, 實完名先過數比你.
貧果 發表於 2016-12-13 20:47



我老鞋都唔會咁交易 x 2
作者: dolbysnoopy    時間: 2016-12-13 21:12

事源於11月22日,約咗此人晚上係彩虹港鐵站交收2張電話卡, 黎到時再同佢講多次話張卡要自己返上東莞實名, ...
hkppman 發表於 2016-12-13 20:22


下次一手交貨,一手收錢好了。保障返自己。
作者: lasally    時間: 2016-12-13 21:21

佢早知未實名會停機,又識話去永寧,跟住以黎話唔買都有玩野。你又要做大方叫佢實名先俾錢。
當做次好心,買個教訓囉
作者: sena123    時間: 2016-12-13 21:40

佢話唔買, 你又比卡佢先, 實完名先過數比你.
貧果 發表於 2016-12-13 20:47



   試過被要求支票/E-BANKING過數.

我老鞋都唔會咁交易+2
作者: rthkepc    時間: 2016-12-13 21:46

唔喺多少錢的問題,在本地上網二手買賣交易十幾年都講過信字,,這風氣一個都不能助長,,請幫幫手報警,,教育吓呢D人啦
作者: tommychow0811    時間: 2016-12-13 21:46

E.禁止未經當事人的同意下公開他人的個人私隱。
F.禁止轉貼、要求、討論、發放或傳輸任何會構成侵犯他人權利(非法)的資料、檔案,HKEPC會按照實況以及版權持有人要求下直接刪除相關內容,而無需作出任何通知。


有關私隱之圖片已刪除,樓主如要張貼圖片請劃去有關他人資料
作者: SGEPC    時間: 2016-12-13 22:51

佢個號碼已露玄機,9吾搭8
作者: suiyan    時間: 2016-12-13 22:57

有乜理由賣野唔收錢. 認識又好熟都勉強唔收住.
三唔識七, 緊係唔好啦.
作者: hahahalpc    時間: 2016-12-14 09:26

唔喺多少錢的問題,在本地上網二手買賣交易十幾年都講過信字,,這風氣一個都不能助長,,請幫幫手報警,, ...
rthkepc 發表於 13/12/2016 21:46

係講個信字
但都要一手交錢一手交貨既
樓主實在太蠢
作者: 原明    時間: 2016-12-14 09:58

雖然很難追番錢,但都要報警!
作者: kkchuang    時間: 2016-12-14 09:59

支持樓主要報警
作者: EVA001    時間: 2016-12-14 11:22

放上FB唔同Group,  效果可能好過報警
作者: chriswy    時間: 2016-12-14 18:28

放上FB唔同Group,  效果可能好過報警
EVA001 發表於 2016-12-14 11:22

再公開騙徒資料
作者: aeolian2009    時間: 2016-12-14 20:21

無啦無啦。如果轉埋名,真係凍過水





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2