作者: hkppman 時間: 2016-12-13 20:22 標題: 小心此人,買野走數
本帖最後由 hkppman 於 2016-12-14 09:13 編輯
事源於11月22日,晚上係彩虹港鐵站同此人交收2張電話卡,因為張卡未實名,卡功能被電訊公司暫停,所以無法即時上綱查閱卡內資料,可能用電腦查閱才可以,所以佢話吾買,及後他說26号會上東莞實名,我見他在中環上班同在中環住,不如咁啦,你返去用電腦查咗卡內資料是否正確才過數俾我啦,佢話ok咁俾左2張電話卡佢.
之後whatsapp佢, 問佢幾時入數 ,佢話入番數畀我, 結果梗係冇入, 之後再whatsapp佢問佢幾時入, 佢話出咗trip一陣搵人入, 結果又梗係冇啦,之後打電話及whatsapp佢,唔聽電話及唔回應, 此人百幾蚊都走數。
請問Ching呢單case算唔算企圖行騙及可唔可以報警處理?
本帖最後由 tommychow0811 於 2016-12-13 21:45 編輯
作者: felixball 時間: 2016-12-13 20:32
可報警了吧
呢 D 人唔好怕佢
作者: sena123 時間: 2016-12-13 20:41
報警吧
作者: bbyubb 時間: 2016-12-13 20:45
你叫人實完名先過數畀你, 如果佢話未實呢 ?
作者: stta800 時間: 2016-12-13 20:47
報警啦!2舊水都呃
作者: 貧果 時間: 2016-12-13 20:47
佢話唔買, 你又比卡佢先, 實完名先過數比你. <<< 我老鞋都唔會咁交易.
作者: QAFHK 時間: 2016-12-13 20:59
我老鞋都唔會咁交易 x 2
作者: dolbysnoopy 時間: 2016-12-13 21:12
下次一手交貨,一手收錢好了。保障返自己。
作者: lasally 時間: 2016-12-13 21:21
佢早知未實名會停機,又識話去永寧,跟住以黎話唔買都有玩野。你又要做大方叫佢實名先俾錢。
當做次好心,買個教訓囉
作者: sena123 時間: 2016-12-13 21:40
試過被要求支票/E-BANKING過數.
我老鞋都唔會咁交易+2
作者: rthkepc 時間: 2016-12-13 21:46
唔喺多少錢的問題,在本地上網二手買賣交易十幾年都講過信字,,這風氣一個都不能助長,,請幫幫手報警,,教育吓呢D人啦
作者: tommychow0811 時間: 2016-12-13 21:46
E.禁止未經當事人的同意下公開他人的個人私隱。
F.禁止轉貼、要求、討論、發放或傳輸任何會構成侵犯他人權利(非法)的資料、檔案,HKEPC會按照實況以及版權持有人要求下直接刪除相關內容,而無需作出任何通知。
有關私隱之圖片已刪除,樓主如要張貼圖片請劃去有關他人資料
作者: SGEPC 時間: 2016-12-13 22:51
佢個號碼已露玄機,9吾搭8
作者: suiyan 時間: 2016-12-13 22:57
有乜理由賣野唔收錢. 認識又好熟都勉強唔收住.
三唔識七, 緊係唔好啦.
作者: hahahalpc 時間: 2016-12-14 09:26
係講個信字
但都要一手交錢一手交貨既
樓主實在太蠢
作者: 原明 時間: 2016-12-14 09:58
雖然很難追番錢,但都要報警!
作者: kkchuang 時間: 2016-12-14 09:59
支持樓主要報警
作者: EVA001 時間: 2016-12-14 11:22
放上FB唔同Group, 效果可能好過報警
作者: chriswy 時間: 2016-12-14 18:28
再公開騙徒資料
作者: aeolian2009 時間: 2016-12-14 20:21
無啦無啦。如果轉埋名,真係凍過水

