Board logo

標題: 數碼通4.5G網絡廣告 [打印本頁]

作者: octopusman    時間: 2016-12-15 22:42     標題: 數碼通4.5G網絡廣告

在facebook提及到Smartone 4.5G 強勢網絡打通港鐵 2100MHz LTE 頻譜,身處港鐵同樣享受更快、更穩、更順嘅網絡體驗!

儲值咭名稱︰寬頻及話音儲值咭
日期︰2016年12月10日
時間︰14:27、14:28
地點︰港鐵銅鑼灣站2號月台第七卡幕門


圖片附件: 數碼通4.5G網絡廣告.jpg (2016-12-15 22:42, 130.51 KB) / 下載次數 59
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946438&k=f552bfa49df0b355a20528f2fb5f2c80&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: 銅鑼灣站2號月台頻段.jpg (2016-12-15 22:42, 138.71 KB) / 下載次數 39
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946439&k=302efa3760278d68cefae3f176f07e72&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: 銅鑼灣站2號月台速度 (1).jpg (2016-12-15 22:42, 148.96 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946440&k=89ac99e1b24bb41dd268bcd6f05cdc17&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: 銅鑼灣站2號月台速度 (2).jpg (2016-12-15 22:42, 63.97 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946441&k=f7d052afff0d8b95fdc24c1ca70c0ce9&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW


作者: arrows    時間: 2016-12-15 23:12

數碼通有20Mhz 2100 先攞5Mhz做 LTE 咁少?
起碼攞 1 半先夠啦
作者: cccccctt    時間: 2016-12-15 23:22

旺角太子都有, 星期日見到Cap左圖
往荃灣
Screenshot_20161211-152720 (Medium).png
Screenshot_20161211-152826 (Medium).png

圖片附件: Screenshot_20161211-152720 (Medium).png (2016-12-15 23:21, 90.63 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946445&k=024fde4aa4d5f075784e941dca99b901&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: Screenshot_20161211-152826 (Medium).png (2016-12-15 23:21, 90.6 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946446&k=606e331f4ab6a06fd2834dca67d0a358&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW


作者: jd2268    時間: 2016-12-16 04:16

回覆 2# arrows


應該咁講,死馬通既2100MHz係由一段約15Mhz同一段5Mhz既頻譜組成既
不過兩段2100MHz既頻譜唔係連住既
就算死馬通玩LTE2100,最多都係攞約15Mhz黎玩
作者: 日本和牛    時間: 2016-12-16 07:50

睇黎得返3仔同csl.未係港鐵開通 LTE2100頻段

via HKEPC Reader for Android
作者: bbbear    時間: 2016-12-16 08:33

咁死馬通係金鐘開咗 2600 未?
作者: vip4123    時間: 2016-12-16 15:41

全線港鐵 定部分有 4.5G 網絡 ?
(得舊果三條線有 ?  東/馬/西...鐵有冇份)
作者: peter_chan    時間: 2016-12-16 15:47

全線港鐵 定部分有 4.5G 網絡 ?
(得舊果三條線有 ?  東/馬/西...鐵有冇份)
vip4123 發表於 2016-12-16 15:41


官方facebook 這樣講 : 點會呢~其實我哋仲係首間網絡商喺地鐵使用LTE 2100MHz頻段嚟㗎

自行理解



問題來了﹐CMHK 唔係第一家在地鐵出 2100 的 LTE 咩?

d.jpg

圖片附件: d.jpg (2016-12-16 15:46, 101.71 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946509&k=89f15da29b85f7b17a84ed3f9a9fab7a&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW


作者: boot    時間: 2016-12-16 19:41

官方facebook 這樣講 : 點會呢~其實我哋仲係首間網絡商喺地鐵使用LTE 2100MHz頻段嚟㗎

自行理解:shifty ...
peter_chan 發表於 2016-12-16 15:47

CMHK的確係第一家在地鐵出2100的4G...
作者: jd2268    時間: 2016-12-17 03:24

回覆 6# bbbear

金鐘站好似未開, 尖沙咀站反而開左
作者: Brainstomer    時間: 2016-12-17 04:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2