作者: octopusman 時間: 2016-12-15 22:42 標題: 數碼通4.5G網絡廣告
在facebook提及到Smartone 4.5G 強勢網絡打通港鐵 2100MHz LTE 頻譜,身處港鐵同樣享受更快、更穩、更順嘅網絡體驗!
儲值咭名稱︰寬頻及話音儲值咭
日期︰2016年12月10日
時間︰14:27、14:28
地點︰港鐵銅鑼灣站2號月台第七卡幕門
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946438&k=f552bfa49df0b355a20528f2fb5f2c80&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946439&k=302efa3760278d68cefae3f176f07e72&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946440&k=89ac99e1b24bb41dd268bcd6f05cdc17&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946441&k=f7d052afff0d8b95fdc24c1ca70c0ce9&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

作者: arrows 時間: 2016-12-15 23:12
數碼通有20Mhz 2100 先攞5Mhz做 LTE 咁少?
起碼攞 1 半先夠啦
作者: cccccctt 時間: 2016-12-15 23:22
旺角太子都有, 星期日見到Cap左圖
往荃灣
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946445&k=024fde4aa4d5f075784e941dca99b901&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946446&k=606e331f4ab6a06fd2834dca67d0a358&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

作者: jd2268 時間: 2016-12-16 04:16
回覆 2# arrows
應該咁講,死馬通既2100MHz係由一段約15Mhz同一段5Mhz既頻譜組成既
不過兩段2100MHz既頻譜唔係連住既
就算死馬通玩LTE2100,最多都係攞約15Mhz黎玩
作者: 日本和牛 時間: 2016-12-16 07:50
睇黎得返3仔同csl.未係港鐵開通 LTE2100頻段
via HKEPC Reader for Android
作者: bbbear 時間: 2016-12-16 08:33
咁死馬通係金鐘開咗 2600 未?
作者: vip4123 時間: 2016-12-16 15:41
全線港鐵 定部分有 4.5G 網絡 ?
(得舊果三條線有 ? 東/馬/西...鐵有冇份)
作者: peter_chan 時間: 2016-12-16 15:47
官方facebook 這樣講 : 點會呢~其實我哋仲係首間網絡商喺地鐵使用LTE 2100MHz頻段嚟㗎
自行理解
問題來了﹐CMHK 唔係第一家在地鐵出 2100 的 LTE 咩?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1946509&k=89f15da29b85f7b17a84ed3f9a9fab7a&t=1782196579&sid=2NzpTqdULW

作者: boot 時間: 2016-12-16 19:41
官方facebook 這樣講 : 點會呢~其實我哋仲係首間網絡商喺地鐵使用LTE 2100MHz頻段嚟㗎
自行理解:shifty ...
peter_chan 發表於 2016-12-16 15:47
CMHK的確係第一家在地鐵出2100的4G...
作者: jd2268 時間: 2016-12-17 03:24
回覆 6# bbbear
金鐘站好似未開, 尖沙咀站反而開左
作者: Brainstomer 時間: 2016-12-17 04:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


