作者: jacky0101 時間: 2017-3-6 15:51 標題: SMT 半日4G
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bymione 時間: 2017-3-6 16:05
古代人打上台投訴完,唔做HK人生意,而家佢扮獨家mnp
作者: jacky0101 時間: 2017-3-6 16:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 16:35
我都想知佢點轉台
佢識到個promoter先唔使id開到新卡,

作者: lasally 時間: 2017-3-6 16:45
呢張卡打電話唔抵,mnp冇乜用
作者: 貧果 時間: 2017-3-6 19:56
點解要MNP呢張卡?
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 20:19
好多傻仔覺得一卡過好,或俾古代人呃話儲值卡最高深的境界你一卡過

其實用得半日4G,都係唐樓/村屋用户,無必要keep no., hemat 卡mnp係蠢,不斷開新卡射$抵好多,hello 卡keep no. (MNP) $40一年抵玩,儲值卡最高深的境界係上網、keep no. 唔使錢
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 20:28
卡神為香港人創造外傭卡,Hemat /最後武士,Hello /您好卡,Kabayan /風雲卡,不辭勞苦諗盡方法要水魚死仕不斷奉上金錢,今次仲要搵環球廣場港男職員私下MNP走私,數碼通出左通告落閘香港人無得出
HKEPC Reader for Android
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 20:33
幾時出架?原來知多少少ching就俾青棺點名批評. 你賣還賣,唔好累人無卡用呀
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 20:37
營造只有搵佢才能出卡局面,各位巴打絲打,乖乖做水魚啦,只有佢可以搵港男職員私下MNP
HKEPC Reader for Android
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 20:46
揾賓賓職員唔得?
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 20:50
二間鋪都比港男職員everything under control ,見到香港人即say no
HKEPC Reader for Android
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 21:04
之前有ching 搵賓賓職員成功出新no.
btw, 青棺依家賣$380,呢張炒價愈黎愈低,所以咪出mnp揾水魚
作者: 貧果 時間: 2017-3-6 21:04
好彩那一天我遇上港女
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 21:07
巴打算好彩,通告3月先出
HKEPC Reader for Android
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 21:09
880蚊-350蚊-148蚊 = 382蚊
仲未計佢唔係原價買到50卡同50券
HKEPC Reader for Android
作者: sena123 時間: 2017-3-6 21:11
$380,才平得20,照食230
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 21:16
佢唔跟$50卡,如果唔係點會有咁多$9認證卡
$50券最平見$472/10張
星期日維園有...…..
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 21:18
好似過左4號5號,環球廣場買50卡送一張50券
HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底 時間: 2017-3-6 21:24
咁可否向smartone投訴,去門市問有香港職員答咗唔俾岀卡/MNP,但網上又有香港人不斷岀新卡或提供MNP,都唔清楚貴公司的岀卡安排係點,如果smartone話不可岀,咁咪提下smartone可能有職員違反公司手則,唔知岀卡會否不合理地欺詐公司而獲取利益,你知啦…商業世界好黑暗

作者: 了因 時間: 2017-3-6 21:28
本帖最後由 了因 於 2017-3-6 21:30 編輯
賤觀成本150賣380,執230。153%毛利。
買賤觀卡個d狗真係傻狗。
作者: Eva-1990 時間: 2017-3-6 21:35
點解可以獨市做獨家代理? 對SMT有好處嗎?
作者: boyman 時間: 2017-3-6 21:42
呢張卡 mnp 就唔抵
通話太貴
作者: 了因 時間: 2017-3-6 21:42
回覆 22# Eva-1990
ICAC
作者: josiah0711 時間: 2017-3-6 21:50
對港男職員有著數,收佣又回佣,獨家MNP
HKEPC Reader for Android
作者: Misski8922 時間: 2017-3-6 22:01
咁多師兄知咁多野既
今日去真係完全話出左公司notices 唔出比香港人
好彩我之前買左一張
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 格拉底 時間: 2017-3-6 22:02
正解
作者: Misski8922 時間: 2017-3-6 22:06
係咪個男中年職員
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 格拉底 時間: 2017-3-6 22:06
有圖有真相,講咗N世唔受香港人玩,古代人夠繼續賣卡

作者: taison 時間: 2017-3-6 22:19
不嬲都係禁一排又放番一排, 等遲下少人D又會出到
作者: 富貴果 時間: 2017-3-6 22:30
如果係咁,揾人提醒下青棺先,唔係就採取呢一步
作者: 格拉底 時間: 2017-3-6 22:44
好老實,如果smartone有職員玩嘢報上公司,而知道個男職員中間食夾棍,公司好人就内部處理,衰就報ICAC,到時同男職員有關人士都有啡飲

老豆後生時向百佳炒貨,最後個經理被ICAC上門,阿爸都被請飲啡,當然阿爸只係明買明賣,冇事,個經理就失業…仲好難搵返本行做子
作者: lasally 時間: 2017-3-6 22:57
食公司夾棍,一邊唔俾出卡,一邊收錢賣卡,唔出事就奇

作者: eddy 時間: 2017-3-6 23:29
古代人出卡好似話唔會俾張大卡你,咁咪想增值唔搵佢唔得?
作者: 6863 時間: 2017-3-6 23:35
之前同古代人買左限速4G.. 有冇得自己增值 ?
作者: Misski8922 時間: 2017-3-6 23:36
就算有大卡又點
係人都知呢張卡要id card
都可以叫番卡主黎cut 你
作者: jacky0101 時間: 2017-3-6 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lasally 時間: 2017-3-6 23:39
咁又唔一定要id 嘅
作者: Misski8922 時間: 2017-3-6 23:47
邊個信得過呀講真
就算佢話唔使
你會唔會放心比主號碼佢帶number
如果唔係主number
咁使咩mnp 咩
作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 00:00
可以啊,不過唔知有咩結果

作者: Helevte 時間: 2017-3-7 00:04
係咪真係有人見到環球男職員同古代人打龍通先
係真嘅 就真係可以icac
作者: epcfd 時間: 2017-3-7 00:06
有無ching 報icac
or 寫信去smartone?
作者: Eva-1990 時間: 2017-3-7 00:28
咁嚴重! ?
佢可以公開網上賣,SMT 應該係知道的。
無可能明目張膽犯法掛?
作者: sena123 時間: 2017-3-7 00:30
不過用過一次SMT48,就算能出咭也不想給SMT賺了
不算快(我那區才最多10Mps左右),CS差
作者: Seebrother 時間: 2017-3-7 00:44
其實你可以係自己增值,店買卷又得,便利店又得
作者: 富貴果 時間: 2017-3-7 06:37
最緊要知道自己電話號碼,
靑棺問到就話已經唔再用
但係如果佢去cut咁賤就無話可說

作者: josiah0711 時間: 2017-3-7 09:37
卡神愛水魚,唔係全靠卡神指引網絡供應商,香港人邊有得用外傭卡呢,賣卡變租卡,扣起大卡唔比買家,如果唔搵佢增值做永續水魚,就比50蚊補卡,搵下位水魚,宜家仲搵埋part time 港男職員私下MNP,另一外方面就指引數碼通落閘Ban 港人出卡
HKEPC Reader for Android
作者: aeolian2009 時間: 2017-3-7 10:13
大家講左咁多野,有無人想反抗先,如果無就慢慢俾錢佢啦,我都做過水魚
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: Botti 時間: 2017-3-7 10:17
無人收"溫暖"咩

作者: ken2006i 時間: 2017-3-7 10:42
回復 35 #6863
張咭周圍都有得買,直接去atm揀數碼通繳費,入電話號碼,入金額搞掂,買增值券都無問題
via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 10:46
張卡只有環球有賣,此卡不同彼卡

作者: jacky0101 時間: 2017-3-7 10:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boyman 時間: 2017-3-7 11:19
其實搵佢增值
會唔會平過自己增
作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 11:33
好難,其本係一樣

作者: taison 時間: 2017-3-7 11:38
你話唔再用佢就大條道理去補卡
via HKEPC Reader for Android
作者: rly 時間: 2017-3-7 11:42
呢張卡的確唔一定環球買, 亦唔需扮古天樂兼無需身份證, 只係流通量唔多而已!
作者: josiah0711 時間: 2017-3-7 12:09
472蚊有10張50券,加埋10% bonus ,大約135蚊左右,卡神要您入原價148蚊,才多10-15%(睇佢心情而定),咁邊個方法平D,應該識諗啦
HKEPC Reader for Android
作者: josiah0711 時間: 2017-3-7 12:12
增值券,可以去南亞鋪買,重慶買,普通門市買,PPS,ATM,信用卡
有咁多方法可以增值
HKEPC Reader for Android
作者: Eva-1990 時間: 2017-3-7 12:16
點可能咁做生意架? 應該唔會囉。
我覺得買卡用ok,租卡用有保留,經佢mnp一定唔好制。
作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 12:29
師兄見過有??要登記ID咖播……
作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 12:33
數碼賓有3款,只有一款免ID,印印店有得賣,師兄你講緊係咪街賣個款……
作者: rly 時間: 2017-3-7 13:02
有! 買埋添 :) 不過得一兩張.
作者: rly 時間: 2017-3-7 13:03
ching, 唔係嗰款, 係講到明開$148 plan 半日4G, 個packing有寫到明的.
作者: lasally 時間: 2017-3-7 13:04
唔需扮古天樂兼無需身份證<— 同意有可能
唔一定環球買<— 除非印卡,否則要環球
作者: Misski8922 時間: 2017-3-7 13:12
依家唔使再用身份証?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: Misski8922 時間: 2017-3-7 13:13
依家佢改左藍卡唔知係咪改左
有人同我講 唔使係環球都買到
都唔使show 出id card
有圖證明買到 但未開黎用
依家話m date 唔使即開即用
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: samchan122 時間: 2017-3-7 13:24
仲係搞唔清咁多位師兄究竟係咪講緊半日4g

作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 13:32
應該係講緊半日卡,不過有師兄講有藍色版(新款),有冇師兄上圖睇睇?
作者: Misski8922 時間: 2017-3-7 13:38
係講緊半日4g 卡呀
佢最近改左包裝呀ma
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: boyman 時間: 2017-3-7 13:41
邊度搵到呢個價賣?
作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 13:47
肥花見到
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1965176&k=5c82398b5174f3c1dcd4a7c9165028a4&t=1782124945&sid=8yDoyqOLB

作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 13:49
反而想問,每月送1000分鐘,我打咗幾十分鐘,只扣過2分鐘,其他都扣錢

作者: wukw 時間: 2017-3-7 13:58
網內先送

作者: 格拉底 時間: 2017-3-7 14:15
難怪啦……感謝
作者: sena123 時間: 2017-3-7 17:42
報了ICAC未?

作者: boyman 時間: 2017-3-7 17:51
回覆 75# sena123
等你去報
報完記得返黎公告天下
作者: jbnlok 時間: 2017-3-7 23:36
"溫暖"呢下只係禾呢啲好蝦嘅人先收到囉

有冇師兄收到料嗰個PT後生串通男港職係乜水?大家吹吓有乜辦法ICAC正佢咯
話時話連出通告唔俾港人出都得咁有勢力?可以影響數賓公司marketing喎!?
作者: kirayamto2005 時間: 2017-3-7 23:48
港男職員應該係眼鏡中年男性,有一次直接去環球買卡見到佢賣比一個有香港身份證既中年男人,之後我行去就話唔賣比香港人,真係有趣
作者: 貧果 時間: 2017-3-7 23:52
咁你當時咪CHOK 住條氣, 前面個個得, 你唔得
作者: jbnlok 時間: 2017-3-7 23:56
come on!多啲線索
作者: kirayamto2005 時間: 2017-3-7 23:57
本帖最後由 kirayamto2005 於 2017-3-7 23:59 編輯
唔係丫,之後去旁邊果間鋪搵女職員就出到,不過你賓賓出通告唔賣比香港人,咁本身持有緊既香港人都可以投訴此等情況(不賣給香港人)並不合理,一樣有得傾.為何有些香港人出到,有些就出唔到,自然有人正視
作者: kirayamto2005 時間: 2017-3-8 00:01
不過我認為此post好快會比人被"滅聲",大家好自為之啦~
作者: jbnlok 時間: 2017-3-8 00:06
肥花多咗賣家放,古代人唔老黎
作者: sena123 時間: 2017-3-8 00:08
肥花古代人還是最貴
作者: taison 時間: 2017-3-8 02:18
價錢只係其一,有冇包大卡亦係重點
via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底 時間: 2017-3-8 05:42
認真,我地那有權報ICAC,我地只可向smartone反映貴公司有以上不公平情况,順便提埋可能有人食公司夾棍,如公司知道而默許咁冇嘢講,如公司唔知or有内部有“正義”職員又睇唔過想玩大佢,咁報唔報ICAC係公司決定
我前兩日已send mail反映了作者: 格拉底 時間: 2017-3-8 05:44
本帖最後由 格拉底 於 2017-3-8 05:49 編輯
就 你 提 及 的“ 環 球 代 理”並 非 「Barkadahan sa SmarTone 儲 值 咭 」的 特 約 經 銷 商 。 而 有 關 攜 號 碼 轉 台 至「Barkadahan sa SmarTone儲 值 咭」的 手 續 , 我 們 接 受 任 何 流 動 電 話 攜 號 碼 轉 台 使 用 Barkadahan sa SmarTone 服 務 , 但 只 適 用 於 菲 律 賓 藉 傭 工 申 請 , 並 須 出 示 有 關 的 身 份 證 明 文 件 辦 理 。
咁啫係環球門市係直屬smartone,咁個位男職員係直屬smartone了
作者: josiah0711 時間: 2017-3-8 06:22
環球廣場果個一向都係數碼通,係菲律賓門市,從來都無外判比其他公司搞
HKEPC Reader for Android
作者: lasally 時間: 2017-3-8 07:56
外判應該無,不過街外買到可能撞啱係promoter 街外做promote。咁都可以算唔係環球買嘅

作者: 格拉底 時間: 2017-3-8 08:30
咁真係睇彩數,以我所知幾間電訊適外傭卡個邊都會周圍去D外傭店做promote
作者: sena123 時間: 2017-3-8 11:01
留名看好戲

作者: rhino 時間: 2017-3-8 11:34
個人經歷:
某日午市時間之後去到間茶餐廳食下午茶, 落單后阿姐ling咗碗例湯嚟。
我同佢講已經叫咗餐茶點解仲有湯送。佢話正常應該食午餐先送湯同餐飲, 不過當時順手畢咗就送埋比我囉。
想問下大家:
1) 當時其他食客應唔應該投訴冇湯送
2) 我以后去幫襯下午茶係未必須有湯送, 冇就要出聲嘈
3) 茶餐廳老闆應該點做
其實一間商業機構基於商業考慮提供不同服務比唔同客戶,
咁唔合資格嘅人有機會可能享用到個種服務, 係未應該當成必然嘅事喱!
作者: 格拉底 時間: 2017-3-8 12:44
本帖最後由 格拉底 於 2017-3-8 13:00 編輯
那~我地只係提醒公司有依個情況岀現,而内部有冇指引針對不同客户有不同優惠我地唔知,如果肥花某人係smartone獨家受權代理mnp數碼賓,咁smartone應該情清件事嘛,大家都會搵佢mnp,放心
作者: taison 時間: 2017-3-8 12:58
首先要睇下果間係乜野茶餐廳,大集團同個體戶做法好唔同
其次呢個例子亦唔太貼切,應該話某連鎖餐廳有學生/長者優惠餐,但有人串通職員用黎轉售俾非長者/學生,並從中食差價...
via HKEPC Reader for Android
作者: sena123 時間: 2017-3-8 13:16
古代人是中年男人?
作者: yamtw 時間: 2017-3-8 13:48
容形得太好了..
不過應該係中年的古代人..
作者: mcdull 時間: 2017-3-8 15:21
你地報既應該報平機會.
作者: sena123 時間: 2017-3-8 15:24
等同幾年前超市主管私下賣貨給水貨客,一樣有事

作者: Eva-1990 時間: 2017-3-8 15:26
產品明顯係有歧視香港人

作者: 了因 時間: 2017-3-8 15:46
古庙人去飲咖啡
重係面書ya文ya武



