作者: bmbm0606 時間: 2017-3-8 15:35 標題: 有冇人用過csl U-plan?再 用量皇
有冇人用過csl U-plan?再 用量皇
我見大專生有咁既優惠
128/ 6gb 4.5G plan +150用量王 +18隧道費
都係300內,好抵
因為我係高用量用家 一個月用30-100gb都可以
但唔知佢6gb後 個情況 有冇人用過係速度有冇太大變化?
SMT都有出個大專plan 諗緊邊個好d...
作者: 了因 時間: 2017-3-8 16:15
睇100GB咸片,傷身呀
作者: NOSTALE 時間: 2017-3-8 16:23
有冇人用過csl U-plan?再 用量皇
我見大專生有咁既優惠
128/ 6gb 4.5G plan +150用量王 +18隧道費
都係300 ...
bmbm0606 發表於 2017-3-8 15:35
速度變化不大
我本月用量差唔多用左56GB
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1965467&k=0f9b60abbb3f5cedfc5f9afd9e291913&t=1782200874&sid=38cgmVae7b

作者: andylo 時間: 2017-3-8 17:21
唉
就係有班人用晒d 資源
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: bmbm0606 時間: 2017-3-8 20:33
Thank
我果到無上網 所以只可以靠4G
作者: TE7489 時間: 2017-3-8 20:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bmbm0606 時間: 2017-3-8 21:34
我果到up個10MB既檔案email要5小時...所以先用呢個方法
1000GB 正常手機好難用到
作者: andylo 時間: 2017-3-8 22:09
濫用冇問題
最後咪就係ISP cut 無限plan
大家上網慢
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: trendhk 時間: 2017-3-9 04:36
固網得 3Mbps,4G 收到 30Mbps,點會用固網好 D

作者: trendhk 時間: 2017-3-9 04:37
本帖最後由 trendhk 於 2017-3-9 04:41 編輯
濫用冇問題
最後咪就係ISP cut 無限plan
大家上網慢
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone ...
andylo 發表於 2017-3-8 22:09
數據用得多就係一定係濫用?
作者: trendhk 時間: 2017-3-9 04:39
本帖最後由 trendhk 於 2017-3-9 04:42 編輯
有冇人用過csl U-plan?再 用量皇
我見大專生有咁既優惠
128/ 6gb 4.5G plan +150用量王 +18隧道費
都係300 ...
bmbm0606 發表於 2017-3-8 15:35
如果 Ching 係大專生,SMT 同 csl. 都好正,三百蚊有找就已經有無限

作者: EVA001 時間: 2017-3-9 14:12
村屋每月$299 3mbps , 24 個月約未計安裝費....
作者: NOSTALE 時間: 2017-3-9 20:46
無限上網取消過,然後又重新回歸
我覺得唔會再取消無限上網
作者: NOSTALE 時間: 2017-3-9 20:52
本帖最後由 NOSTALE 於 2017-3-9 20:54 編輯
仲有依家好多大MON機 解像度高左唔少
影片來源解像度又提升不少 ex: 1080P 2K
用量已經不能夠同以前比較
3年前5GB 同依家5GB 用法已經好唔同
好似銀紙咁,會貶值
作者: Jazz 時間: 2017-3-9 20:56
ching的plan是否零機398 plan + $150, 回贈完先$150/mth??
作者: NOSTALE 時間: 2017-3-9 21:06
NO 係PCCW送6GB SIM 我另+150元 變無限上網
作者: Jazz 時間: 2017-3-9 21:17
值回票價
作者: NOSTALE 時間: 2017-3-9 21:18
CMHK 太唔生性
我要分散風險. csl.係我唯一出路
作者: iamla 時間: 2017-3-10 10:06
How to get (PCCW送6GB SIM)? Joining Navigator?
作者: TE7489 時間: 2017-3-10 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamla 時間: 2017-3-10 23:20
3M, even lower speed than using Prepaid SIM, cut la.
作者: iamla 時間: 2017-3-10 23:21
Wa! Gift is higher value than original service!!!!
作者: HM4139 時間: 2017-3-11 04:43
你唔好再吹大D? 偏遠地區當你用56k,56k實際應用上有3KB/s,10MB=10240KB,10240/3/60=56.89,即係1個鐘就可以upload完,你吹大咗5倍喎。
作者: EVA001 時間: 2017-3-11 11:17
我冇裝,長期用藍卡當屋企Network
要快時就用其他儲值卡...
作者: bmbm0606 時間: 2017-3-12 12:55
你唔好再吹大D? 偏遠地區當你用56k,56k實際應用上有3KB/s,10MB=10240KB,10240/3/60=56.89,即係1個鐘 ...
HM4139 發表於 2017-3-11 04:43
條數係咁計 實際長期0-1kbs/s
買左華為既wifi 蛋 希望有20mb/s
作者: drienf3b1 時間: 2017-3-14 10:19
http://www.hkcsl.com/tc/u-plan/
http://www.smartone.com/tc/mobil ... nly/u-plan-lite.jsp
作者: 冷 時間: 2017-3-16 19:46 標題: CSL 3HK SMT都有大專生plan
$128 6GB 全速 +多$1XX 就有真無限

作者: TE7489 時間: 2017-3-16 20:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2017-3-16 20:05
頭先睇唔到呢個post
而家3HK 都有,有sales同我講
有好多新野都會有sales報比我
作者: 留白兄 時間: 2017-3-17 00:50
本帖最後由 留白兄 於 2017-3-17 00:54 編輯
收風咁慢仲扮第一手消息
個plan set to 16號完 唔知有冇extend
hkepc冷又再一次完美演譯點樣比二手飯epc會員食
等某d唔知情既新會員仲當佢係insider定life saver

我笑而不語
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967586&k=061e44e2b842b46d1b0efe38d89c1325&t=1782200874&sid=38cgmVae7b

作者: 了因 時間: 2017-3-17 01:01
回覆 4# 留白兄
食冷飯

作者: bw706 時間: 2017-3-17 04:44
3台B7同B3加埋唔係225M?何來300M
作者: kingkiu 時間: 2017-3-17 07:10
非本人的學生證申唔申請到?
另外得入學日期的大學學生證又得唔得
作者: 留白兄 時間: 2017-3-17 07:34
回覆 32# bw706
b40
作者: bw706 時間: 2017-3-17 19:11
之後唔係話電話仲未支援TD+FD 方式做CA?而家又得左?


