Board logo

標題: 有冇人用過csl U-plan?再 用量皇 [打印本頁]

作者: bmbm0606    時間: 2017-3-8 15:35     標題: 有冇人用過csl U-plan?再 用量皇

有冇人用過csl U-plan?再 用量皇

我見大專生有咁既優惠
128/ 6gb 4.5G plan +150用量王 +18隧道費
都係300內,好抵
因為我係高用量用家 一個月用30-100gb都可以
但唔知佢6gb後 個情況 有冇人用過係速度有冇太大變化?

SMT都有出個大專plan 諗緊邊個好d...
作者: 了因    時間: 2017-3-8 16:15

睇100GB咸片,傷身呀
作者: NOSTALE    時間: 2017-3-8 16:23

有冇人用過csl U-plan?再 用量皇

我見大專生有咁既優惠
128/ 6gb 4.5G plan +150用量王 +18隧道費
都係300 ...
bmbm0606 發表於 2017-3-8 15:35



    速度變化不大


   我本月用量差唔多用左56GB



    未命名.png

圖片附件: 未命名.png (2017-3-8 16:23, 126.63 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1965467&k=0f9b60abbb3f5cedfc5f9afd9e291913&t=1782200874&sid=38cgmVae7b


作者: andylo    時間: 2017-3-8 17:21


就係有班人用晒d 資源

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: bmbm0606    時間: 2017-3-8 20:33

速度變化不大


   我本月用量差唔多用左56GB
NOSTALE 發表於 2017-3-8 16:23


Thank

我果到無上網 所以只可以靠4G
作者: TE7489    時間: 2017-3-8 20:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bmbm0606    時間: 2017-3-8 21:34

問題係只要佢哋俾夠月費,你真係奈佢唔何喎!

曾經有師兄講過,但就係未經證實:呢啲所謂真正無FUP無限 ...
TE7489 發表於 2017-3-8 20:51


我果到up個10MB既檔案email要5小時...所以先用呢個方法

1000GB 正常手機好難用到
作者: andylo    時間: 2017-3-8 22:09

問題係只要佢哋俾夠月費,你真係奈佢唔何喎!

曾經有師兄講過,但就係未經證實:呢啲所謂真正無FUP無限 ...
TE7489 發表於 2017-3-8 20:51


   
濫用冇問題
最後咪就係ISP cut 無限plan
大家上網慢

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: trendhk    時間: 2017-3-9 04:36

問題係只要佢哋俾夠月費,你真係奈佢唔何喎!

曾經有師兄講過,但就係未經證實:呢啲所謂真正無FUP無限 ...
TE7489 發表於 2017-3-8 20:51


固網得 3Mbps,4G 收到 30Mbps,點會用固網好 D
作者: trendhk    時間: 2017-3-9 04:37

本帖最後由 trendhk 於 2017-3-9 04:41 編輯
濫用冇問題
最後咪就係ISP cut 無限plan
大家上網慢

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone ...
andylo 發表於 2017-3-8 22:09


數據用得多就係一定係濫用?
作者: trendhk    時間: 2017-3-9 04:39

本帖最後由 trendhk 於 2017-3-9 04:42 編輯
有冇人用過csl U-plan?再 用量皇

我見大專生有咁既優惠
128/ 6gb 4.5G plan +150用量王 +18隧道費
都係300 ...
bmbm0606 發表於 2017-3-8 15:35


如果 Ching 係大專生,SMT 同 csl. 都好正,三百蚊有找就已經有無限
作者: EVA001    時間: 2017-3-9 14:12

問題係只要佢哋俾夠月費,你真係奈佢唔何喎!

曾經有師兄講過,但就係未經證實:呢啲所謂真正無FUP無限 ...
TE7489 發表於 2017-3-8 20:51

村屋每月$299 3mbps , 24 個月約未計安裝費....
作者: NOSTALE    時間: 2017-3-9 20:46

無限上網取消過,然後又重新回歸

我覺得唔會再取消無限上網
作者: NOSTALE    時間: 2017-3-9 20:52

本帖最後由 NOSTALE 於 2017-3-9 20:54 編輯

仲有依家好多大MON機 解像度高左唔少

影片來源解像度又提升不少 ex:  1080P 2K

用量已經不能夠同以前比較

3年前5GB 同依家5GB 用法已經好唔同
好似銀紙咁,會貶值
作者: Jazz    時間: 2017-3-9 20:56

無限上網取消過,然後又重新回歸

我覺得唔會再取消無限上網
NOSTALE 發表於 9/3/2017 20:46



    ching的plan是否零機398 plan + $150, 回贈完先$150/mth??
作者: NOSTALE    時間: 2017-3-9 21:06

ching的plan是否零機398 plan + $150, 回贈完先$150/mth??
Jazz 發表於 2017-3-9 20:56



    NO 係PCCW送6GB SIM 我另+150元 變無限上網
作者: Jazz    時間: 2017-3-9 21:17

NO 係PCCW送6GB SIM 我另+150元 變無限上網
NOSTALE 發表於 9/3/2017 21:06



值回票價
作者: NOSTALE    時間: 2017-3-9 21:18

值回票價
Jazz 發表於 2017-3-9 21:17



    CMHK 太唔生性

    我要分散風險. csl.係我唯一出路
作者: iamla    時間: 2017-3-10 10:06

How to get (PCCW送6GB SIM)? Joining Navigator?
作者: TE7489    時間: 2017-3-10 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamla    時間: 2017-3-10 23:20

村屋每月$299 3mbps , 24 個月約未計安裝費....
EVA001 發表於 2017-3-9 14:12


3M, even lower speed than using Prepaid SIM, cut la.
作者: iamla    時間: 2017-3-10 23:21

唔一定要用網上爬。

你用佢乜野「眼3」連固網電話服務(月費$198),其中一份禮物係呢個一年月費PLAN。

...
TE7489 發表於 2017-3-10 21:45


Wa! Gift is higher value than original service!!!!
作者: HM4139    時間: 2017-3-11 04:43

我果到up個10MB既檔案email要5小時...所以先用呢個方法

1000GB 正常手機好難用到 ...
bmbm0606 發表於 2017-3-8 21:34


你唔好再吹大D? 偏遠地區當你用56k,56k實際應用上有3KB/s,10MB=10240KB,10240/3/60=56.89,即係1個鐘就可以upload完,你吹大咗5倍喎。
作者: EVA001    時間: 2017-3-11 11:17

3M, even lower speed than using Prepaid SIM, cut la.
iamla 發表於 2017-3-10 23:20

我冇裝,長期用藍卡當屋企Network
要快時就用其他儲值卡...
作者: bmbm0606    時間: 2017-3-12 12:55

你唔好再吹大D? 偏遠地區當你用56k,56k實際應用上有3KB/s,10MB=10240KB,10240/3/60=56.89,即係1個鐘 ...
HM4139 發表於 2017-3-11 04:43

條數係咁計 實際長期0-1kbs/s

買左華為既wifi 蛋 希望有20mb/s
作者: drienf3b1    時間: 2017-3-14 10:19

http://www.hkcsl.com/tc/u-plan/                        
http://www.smartone.com/tc/mobil ... nly/u-plan-lite.jsp
作者: 冷    時間: 2017-3-16 19:46     標題: CSL 3HK SMT都有大專生plan

$128 6GB 全速  +多$1XX 就有真無限
作者: TE7489    時間: 2017-3-16 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷    時間: 2017-3-16 20:05

已有相關討論:



如果你有用PKKW其他服務,應用CSL。

如果想地鐵收得好,就用SMT。 ...
TE7489 發表於 2017-3-16 20:02

頭先睇唔到呢個post
而家3HK 都有,有sales同我講
有好多新野都會有sales報比我
作者: 留白兄    時間: 2017-3-17 00:50

本帖最後由 留白兄 於 2017-3-17 00:54 編輯

IMG_9390.PNG
收風咁慢仲扮第一手消息
個plan set to 16號完 唔知有冇extend
hkepc冷又再一次完美演譯點樣比二手飯epc會員食
等某d唔知情既新會員仲當佢係insider定life saver
我笑而不語

圖片附件: IMG_9390.PNG (2017-3-17 00:48, 87.47 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967586&k=061e44e2b842b46d1b0efe38d89c1325&t=1782200874&sid=38cgmVae7b


作者: 了因    時間: 2017-3-17 01:01

回覆 4# 留白兄

食冷飯
作者: bw706    時間: 2017-3-17 04:44

收風咁慢仲扮第一手消息
個plan set to 16號完 唔知有冇extend
hkepc冷又再一次完美演譯點樣比二手飯epc會 ...
留白兄 發表於 2017-3-17 00:50

3台B7同B3加埋唔係225M?何來300M
作者: kingkiu    時間: 2017-3-17 07:10

非本人的學生證申唔申請到?
另外得入學日期的大學學生證又得唔得
作者: 留白兄    時間: 2017-3-17 07:34

回覆 32# bw706


    b40
作者: bw706    時間: 2017-3-17 19:11

回覆  bw706


    b40
留白兄 發表於 2017-3-17 07:34

之後唔係話電話仲未支援TD+FD 方式做CA?而家又得左?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2