Board logo

標題: 請問中移動2G卡用$38@1G 速度有幾多?可以Check 到用了幾多嗎? [打印本頁]

作者: iamredfox    時間: 2017-5-2 21:52     標題: 請問中移動2G卡用$38@1G 速度有幾多?可以Check 到用了幾多嗎?

請問中移動2G卡用$38@1G 速度有幾多?可以Check 到用了幾多嗎?
作者: nameless.ken    時間: 2017-5-2 22:47

不能,超過900MB data會收到sms

中國移動香港:(只適用於2016年5月26日或之後訂購/續訂本地流動數據組合的客戶)截至xx/xx/2017 ,你的本地流動數據組合使用量已超過900MB。一旦使用量超過1GB,流動數據服務將會被即時停止。如欲於組合有效期30日內重新使用數據服務,請電29458888。
作者: stern123    時間: 2017-5-2 22:54

只可以打29458888或者193193查詢
作者: iamredfox    時間: 2017-5-2 23:27

本帖最後由 iamredfox 於 2017-5-2 23:29 編輯

Thx!

請問師兄知唔知一般速度有多少?謝謝!
作者: nameless.ken    時間: 2017-5-3 00:10

頂峰 見過~50KB/S
但普遍都係~20KB/S
作者: Eva-1990    時間: 2017-5-3 11:25

本帖最後由 Eva-1990 於 2017-5-3 11:26 編輯

tmp_31053-IMG_20170503_1116581200846620.jpg

無得check 用量,要自己用手機app 睇。
以我經驗,cmhk唔偷data的,可以放心,用到1Gb 即刻停數據,如果未夠30日,要打電話叫cs幫手取消plan才可以再開plan。

圖片附件: tmp_31053-IMG_20170503_1116581200846620.jpg (2017-5-3 11:20, 46.81 KB) / 下載次數 9
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1980019&k=cbcf304b82b4060783ef7bb536738828&t=1782139137&sid=tbu3nX71i


作者: iamredfox    時間: 2017-5-3 16:54

回覆 6# Eva-1990


    唔該師兄,多謝!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2