Board logo

標題: [操作疑難] Your 儲值卡 [打印本頁]

作者: xx30624700    時間: 2017-5-21 21:57     標題: Your 儲值卡

請問D張卡,如手機只有bank 1同3,用唔用到 呢 !   謝
作者: ccya96    時間: 2017-5-21 22:36

your mobile?
2100 & 1800?
作者: xx30624700    時間: 2017-5-21 22:39

係  只得 4G 1800  2100頻
作者: ccya96    時間: 2017-5-21 23:52

回覆 3# xx30624700


    用到1800
CSL 冇 2100LTE





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2