標題: [操作疑難] Your 儲值卡 [打印本頁]
作者: xx30624700 時間: 2017-5-21 21:57 標題: Your 儲值卡
請問D張卡,如手機只有bank 1同3,用唔用到 呢 ! 謝
作者: ccya96 時間: 2017-5-21 22:36
your mobile?
2100 & 1800?
作者: xx30624700 時間: 2017-5-21 22:39
係 只得 4G 1800 2100頻
作者: ccya96 時間: 2017-5-21 23:52
回覆 3# xx30624700
用到1800
CSL 冇 2100LTE
