Board logo

標題: 如意通深圳卡停機問題 [打印本頁]

作者: tommytwh    時間: 2017-5-28 21:46     標題: 如意通深圳卡停機問題

各位師兄, 小第早幾日搵到張如意中港通sim 卡, 冇左大卡

號碼131499xxxxx 早幾年只係用黎上網, 冇打過電話, 我估得返幾毫

我試過send sms 落張卡, 收到sms, send出去就唔得, 打出打入唔得

打10010 話不能為你服務, 打香港聯通就話唔係本地卡

想問各位師兄張卡值唔值得試下去實名, 定已冇機會實名, 買個張好過

thanks
作者: mcdull    時間: 2017-5-28 21:49

各位師兄, 小第早幾日搵到張如意中港通sim 卡, 冇左大卡

號碼131499xxxxx 早幾年只係用黎上網, 冇打過電話 ...
tommytwh 發表於 2017-5-28 21:46



    應該係0月租一卡2, 去營業廳, 用sms 登入睇下係乜料先,
作者: tatata    時間: 2017-5-28 21:53

我會即時上深圳 按摩 + 實名
作者: pong2000    時間: 2017-5-28 22:41

應該有得救,聽你描述似係之前“未實名半停機”個狀態
我係你就盡快北上實名保左張卡先

最怕係插入電話顯示無服務/無網絡/Sim卡無效之類
作者: tommytwh    時間: 2017-5-30 19:53

今日我去左羅湖成功實名, thanks all 師兄

張卡之前係深圳弘創富科技, 填果張實名form, 冇填充值金額同時間

果5個打出號碼我填左呢兩日打過去香港聯通, 冇大卡套

搞完之後諗住去開戶口, 點知icbc 羅湖同東門都話要深圳地址,

東門中銀話有香港地址證明就得
作者: NOSTALE    時間: 2017-5-30 20:11

我會即時上深圳 按摩 + 實名
tatata 發表於 2017-5-28 21:53



   

   
     起機???
作者: spriggan    時間: 2017-5-30 22:14

起機???
NOSTALE 發表於 2017-5-30 20:11

此話何解,詳細解釋下
作者: NOSTALE    時間: 2017-5-30 22:30

我會即時上深圳 按摩 + 實名
tatata 發表於 2017-5-28 21:53



    此話何解,詳細解釋下
作者: NOSTALE    時間: 2017-5-30 22:31

此話何解,詳細解釋下
spriggan 發表於 2017-5-30 22:14



    如意通深圳卡停左機,咪起機囉
作者: mdws2002    時間: 2017-5-31 00:52

此話何解,詳細解釋下
spriggan 發表於 2017-5-30 22:14


聽唔明,就由得佢。
無謂俾其他師兄塗毒。
作者: josew    時間: 2017-5-31 00:55

正邪定分界  

via HKEPC Reader for Android
作者: spriggan    時間: 2017-5-31 01:35

有邪就有正,有正就有邪
正可亦邪,邪可亦正
作者: 格拉底    時間: 2017-5-31 06:46

有邪就有正,有正就有邪
正可亦邪,邪可亦正
spriggan 發表於 2017-5-31 01:35


    有機就有起,有起就有機
    機可起時,起時有機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2