作者: tommytwh 時間: 2017-5-28 21:46 標題: 如意通深圳卡停機問題
各位師兄, 小第早幾日搵到張如意中港通sim 卡, 冇左大卡
號碼131499xxxxx 早幾年只係用黎上網, 冇打過電話, 我估得返幾毫
我試過send sms 落張卡, 收到sms, send出去就唔得, 打出打入唔得
打10010 話不能為你服務, 打香港聯通就話唔係本地卡
想問各位師兄張卡值唔值得試下去實名, 定已冇機會實名, 買個張好過
thanks
作者: mcdull 時間: 2017-5-28 21:49
應該係0月租一卡2, 去營業廳, 用sms 登入睇下係乜料先,
作者: tatata 時間: 2017-5-28 21:53
我會即時上深圳 按摩 + 實名
作者: pong2000 時間: 2017-5-28 22:41
應該有得救,聽你描述似係之前“未實名半停機”個狀態
我係你就盡快北上實名保左張卡先
最怕係插入電話顯示無服務/無網絡/Sim卡無效之類
作者: tommytwh 時間: 2017-5-30 19:53
今日我去左羅湖成功實名, thanks all 師兄
張卡之前係深圳弘創富科技, 填果張實名form, 冇填充值金額同時間
果5個打出號碼我填左呢兩日打過去香港聯通, 冇大卡套
搞完之後諗住去開戶口, 點知icbc 羅湖同東門都話要深圳地址,
東門中銀話有香港地址證明就得
作者: NOSTALE 時間: 2017-5-30 20:11
起機???
作者: spriggan 時間: 2017-5-30 22:14
此話何解,詳細解釋下
作者: NOSTALE 時間: 2017-5-30 22:30
此話何解,詳細解釋下
作者: NOSTALE 時間: 2017-5-30 22:31
如意通深圳卡停左機,咪起機囉

作者: mdws2002 時間: 2017-5-31 00:52
聽唔明,就由得佢。
無謂俾其他師兄塗毒。
作者: josew 時間: 2017-5-31 00:55
正邪定分界
via HKEPC Reader for Android
作者: spriggan 時間: 2017-5-31 01:35
有邪就有正,有正就有邪
正可亦邪,邪可亦正
作者: 格拉底 時間: 2017-5-31 06:46
有機就有起,有起就有機
機可起時,起時有機

