Board logo

標題: [操作疑難] 數碼通4G半日卡 [打印本頁]

作者: 火雲邪神    時間: 2017-6-26 19:54     標題: 數碼通4G半日卡

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貧果    時間: 2017-6-26 21:37

想問下而家深水埗賣緊幾錢,有朋友想買一張,我又吾得閒落深水埗,有冇師兄知道咩價位,謝謝 ...
火雲邪神 發表於 2017-6-26 19:54


我有張24M-date, 已過,冇入$。
作者: sena123    時間: 2017-6-26 21:41

我有張24M-date, 已過,冇入$。
貧果 發表於 2017-6-26 21:37



有正價買正價還平
作者: 格拉底    時間: 2017-6-27 02:45

我有張24M-date, 已過,冇入$。
貧果 發表於 2017-6-26 21:37

我都有張22號的,放棄了,諗緊主卡轉唔轉my friend好
作者: ckleung0923    時間: 2017-6-27 09:05

我都有張全新原封未開

via HKEPC Reader for Android
作者: pooh_tigger    時間: 2017-6-27 23:59

大逃忙
作者: hk11    時間: 2017-6-28 10:47

其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵
作者: rhino    時間: 2017-6-28 11:07

其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵 ...
hk11 發表於 2017-6-28 10:47



    做唔到ADSL 殺手/ 一SIM 救全家
作者: mcdull    時間: 2017-6-28 12:10

其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵 ...
hk11 發表於 2017-6-28 10:47


如果係一班人一齊用係抵既.
但自己一個就唔抵了.
呢度啲師兄用到盡, 24hr 都 full speed..
冇呢枝歌仔唱之後仲唔跳船咩.
作者: rhino    時間: 2017-6-28 15:49

如果係一班人一齊用係抵既.
但自己一個就唔抵了.
呢度啲師兄用到盡, 24hr 都 full speed..
冇呢枝歌仔唱 ...
mcdull 發表於 2017-6-28 12:10


如果浄係日間用而又唔限速, 似乎半日4G係最掋
作者: 貧果    時間: 2017-6-28 16:42

因為夜晚1Mb呢個價,有其他比佢平。1Mb不能同時煲劇睇丫0U TUBE
作者: ckleung0923    時間: 2017-6-28 16:50

做唔到ADSL 殺手/ 一SIM 救全家
rhino 發表於 2017-6-28 11:07

邊有可能做到ADSL殺手 我3仔行ADSL$69一個月,行足30Mbps

via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底    時間: 2017-6-28 21:37

其實日頭速度真係唔錯,但到9PM得1Mb...有D勉强,主要係收費貴,約130蚊,通話都貴0.135,我一個月100分鐘左右,都要13-14蚊
依家心大心細想轉my friend,但半日卡日頭download嘢又好快
作者: 斌仔    時間: 2017-6-28 21:51

回覆 13# 格拉底


    My friend速度有幾多呀
作者: 格拉底    時間: 2017-6-29 01:07

回覆  格拉底


    My friend速度有幾多呀
斌仔 發表於 2017-6-28 21:51


    3.60000000000........
作者: Eva-1990    時間: 2017-6-29 08:23

smt幾時才會改名叫做吳小家?
作者: 黑馬過林    時間: 2017-6-29 09:55

就算係張數仔3g 全日  都係速度同adsl 差唔多
作者: 火雲邪神    時間: 2017-6-29 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rhino    時間: 2017-6-29 22:50

離哂題,我想知個價
火雲邪神 發表於 2017-6-29 22:45



    先前問過要 $250.  宜家就唔知啦.
作者: 貧果    時間: 2017-6-29 23:12

離哂題,我想知個價
火雲邪神 發表於 2017-6-29 22:45



    好平
作者: sena123    時間: 2017-6-30 03:19

好平
貧果 發表於 2017-6-29 23:12



    24號之前出POST賣還好,現在遲一天等同蝕$4.5
作者: kerubi    時間: 2017-6-30 11:39

半日4g 速度真係好慢
作者: 斌仔    時間: 2017-6-30 12:19

依家會係乜野速度呀
作者: 格拉底    時間: 2017-6-30 13:16

24號之前出POST賣還好,現在遲一天等同蝕$4.5
sena123 發表於 2017-6-30 03:19


   所以都懶得賣,我張負4.5x8了
作者: 格拉底    時間: 2017-6-30 13:18

依家會係乜野速度呀
斌仔 發表於 2017-6-30 12:19


    SMT一般10Mb左右
作者: 斌仔    時間: 2017-6-30 14:23

咁就真係唔值148啦
作者: qbearqbear    時間: 2017-6-30 14:25

我都有張全新原封未開
作者: rhino    時間: 2017-6-30 14:47

半日4g 速度真係好慢
kerubi 發表於 2017-6-30 11:39


日用裝都慢?
作者: taison    時間: 2017-6-30 15:33

依家會係乜野速度呀
斌仔 發表於 2017-6-30 12:19


又係睇地區, 最慢5-6m到最快>40m都有
作者: sena123    時間: 2017-6-30 16:52

日用裝都慢?
rhino 發表於 2017-6-30 14:47



    以前土瓜灣試過48咭,穩定地10Mbps
其他3間有20-30Mbps
作者: rhino    時間: 2017-6-30 16:57

有冇 數記正價4豬 vs  傭傭半日4猎 (日用裝時段) 係同一地點嘅表現?
作者: sena123    時間: 2017-6-30 17:09

所以都懶得賣,我張負4.5x8了
格拉底 發表於 2017-6-30 13:16



    送給人可能有人要

我就不要了
作者: kerubi    時間: 2017-6-30 17:36

快極得個3mb 晚上1mb
用卡巴人冇咁嬲
作者: slxar    時間: 2017-6-30 17:53

IPAD pro 9.7
半日 4G 隨便一測

作者: sena123    時間: 2017-6-30 17:58

IPAD pro 9.7
半日 4G 隨便一測
slxar 發表於 2017-6-30 17:53



    你隨便去SMT店舖CHECK SPEED?

隨便有9XMb,還高速過SMT3XX的無限PLAN
作者: slxar    時間: 2017-6-30 18:05

回覆 35# sena123


    係屋企試啫, 同時試 3儲值卡 有 16Mb, CMHK 上台 PLAN 有 23Mb
作者: boot    時間: 2017-6-30 18:20

回覆  sena123


    係屋企試啫, 同時試 3儲值卡 有 16Mb, CMHK 上台 PLAN 有 23Mb
slxar 發表於 2017-6-30 18:05

ching CMHK上台plan有23M? 係用21M plan?
作者: slxar    時間: 2017-6-30 18:32

回覆 37# boot


    唔記得係舊年定前年雙十一開既全速 PLAN
作者: 貧果    時間: 2017-6-30 20:13

有冇 數記正價4豬 vs  傭傭半日4猎 (日用裝時段) 係同一地點嘅表現?
rhino 發表於 2017-6-30 16:57



    傭傭半日, 一般日頭都會有15至35左右啦.
作者: qbearqbear    時間: 2017-6-30 21:02

快d 跳船啦
作者: rhino    時間: 2017-6-30 23:01

傭傭半日, 一般日頭都會有15至35左右啦.
貧果 發表於 2017-6-30 20:13



    速度唔錯喎! C Hing每月用量高唔高?
作者: 貧果    時間: 2017-6-30 23:17

速度唔錯喎! C Hing每月用量高唔高?
rhino 發表於 2017-6-30 23:01


之前用, 每月點都有50GB
作者: rhino    時間: 2017-6-30 23:25

之前用, 每月點都有50GB
貧果 發表於 2017-6-30 23:17



    其實啱用嘅,都唔錯吖
作者: kannet    時間: 2017-7-1 02:14

如果外出工作就唔洗諗,過5GB 都仲用到,唔洗就住用~
今日就係工作需要即時要上GOOGLE攞個2GB FILE
前兩日已經sms話過0左5GB~都仲算順暢~
作者: cy64    時間: 2017-7-2 18:50

快d 跳船啦
qbearqbear 發表於 2017-6-30 21:02

跳去邊?
作者: cwl0022    時間: 2017-7-2 20:58

跳去邊?
cy64 發表於 2017-7-2 18:50



    我都想知
作者: rhino    時間: 2017-7-3 11:23

如果外出工作就唔洗諗,過5GB 都仲用到,唔洗就住用~
今日就係工作需要即時要上GOOGLE攞個2GB FILE
前兩日 ...
kannet 發表於 2017-7-1 02:14



   即是 日用妝 冇問題啦.
作者: Towai2233    時間: 2017-7-3 13:54

呢張我都一個月用佢20GB左右,日頭公司用唔錯,我Share電腦,2部電話,再加iPad都好夠用!唔慢!
但夜晚就真係要另作他選!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2