作者: 火雲邪神 時間: 2017-6-26 19:54 標題: 數碼通4G半日卡
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貧果 時間: 2017-6-26 21:37
我有張24M-date, 已過,冇入$。
作者: sena123 時間: 2017-6-26 21:41
有正價買正價還平
作者: 格拉底 時間: 2017-6-27 02:45
我都有張22號的,放棄了,諗緊主卡轉唔轉my friend好

作者: ckleung0923 時間: 2017-6-27 09:05
我都有張全新原封未開
via HKEPC Reader for Android
作者: pooh_tigger 時間: 2017-6-27 23:59
大逃忙
作者: hk11 時間: 2017-6-28 10:47
其實點解咁多ching跳船
百幾蚊 返工自己上網 朝早用到收工 9pm之後落1M
如果同埋其他同事一齊用仲抵
作者: rhino 時間: 2017-6-28 11:07
做唔到ADSL 殺手/ 一SIM 救全家
作者: mcdull 時間: 2017-6-28 12:10
如果係一班人一齊用係抵既.
但自己一個就唔抵了.
呢度啲師兄用到盡, 24hr 都 full speed..
冇呢枝歌仔唱之後仲唔跳船咩.
作者: rhino 時間: 2017-6-28 15:49
如果浄係日間用而又唔限速, 似乎半日4G係最掋
作者: 貧果 時間: 2017-6-28 16:42
因為夜晚1Mb呢個價,有其他比佢平。1Mb不能同時煲劇睇丫0U TUBE
作者: ckleung0923 時間: 2017-6-28 16:50
邊有可能做到ADSL殺手
我3仔行ADSL$69一個月,行足30Mbps via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底 時間: 2017-6-28 21:37
其實日頭速度真係唔錯,但到9PM得1Mb...有D勉强,主要係收費貴,約130蚊,通話都貴0.135
,我一個月100分鐘左右,都要13-14蚊依家心大心細想轉my friend,但半日卡日頭download嘢又好快

作者: 斌仔 時間: 2017-6-28 21:51
回覆 13# 格拉底
My friend速度有幾多呀
作者: 格拉底 時間: 2017-6-29 01:07
3.60000000000........
作者: Eva-1990 時間: 2017-6-29 08:23
smt幾時才會改名叫做吳小家?
作者: 黑馬過林 時間: 2017-6-29 09:55
就算係張數仔3g 全日 都係速度同adsl 差唔多
作者: 火雲邪神 時間: 2017-6-29 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rhino 時間: 2017-6-29 22:50
先前問過要 $250. 宜家就唔知啦.
作者: 貧果 時間: 2017-6-29 23:12
好平

作者: sena123 時間: 2017-6-30 03:19
24號之前出POST賣還好,現在遲一天等同蝕$4.5
作者: kerubi 時間: 2017-6-30 11:39
半日4g 速度真係好慢
作者: 斌仔 時間: 2017-6-30 12:19
依家會係乜野速度呀
作者: 格拉底 時間: 2017-6-30 13:16
所以都懶得賣,我張負4.5x8了

作者: 格拉底 時間: 2017-6-30 13:18
SMT一般10Mb左右

作者: 斌仔 時間: 2017-6-30 14:23
咁就真係唔值148啦
作者: qbearqbear 時間: 2017-6-30 14:25
我都有張全新原封未開

作者: rhino 時間: 2017-6-30 14:47
日用裝都慢?
作者: taison 時間: 2017-6-30 15:33
又係睇地區, 最慢5-6m到最快>40m都有
作者: sena123 時間: 2017-6-30 16:52
以前土瓜灣試過48咭,穩定地10Mbps
其他3間有20-30Mbps
作者: rhino 時間: 2017-6-30 16:57
有冇 數記正價4豬 vs 傭傭半日4猎 (日用裝時段) 係同一地點嘅表現?
作者: sena123 時間: 2017-6-30 17:09
送給人可能有人要
我就不要了

作者: kerubi 時間: 2017-6-30 17:36
快極得個3mb 晚上1mb
用卡巴人冇咁嬲
作者: slxar 時間: 2017-6-30 17:53
IPAD pro 9.7
半日 4G 隨便一測

作者: sena123 時間: 2017-6-30 17:58
你隨便去SMT店舖CHECK SPEED?
隨便有9XMb,還高速過SMT3XX的無限PLAN

作者: slxar 時間: 2017-6-30 18:05
回覆 35# sena123
係屋企試啫, 同時試 3儲值卡 有 16Mb, CMHK 上台 PLAN 有 23Mb
作者: boot 時間: 2017-6-30 18:20
ching CMHK上台plan有23M? 係用21M plan?
作者: slxar 時間: 2017-6-30 18:32
回覆 37# boot
唔記得係舊年定前年雙十一開既全速 PLAN
作者: 貧果 時間: 2017-6-30 20:13
傭傭半日, 一般日頭都會有15至35左右啦.
作者: qbearqbear 時間: 2017-6-30 21:02
快d 跳船啦
作者: rhino 時間: 2017-6-30 23:01
速度唔錯喎! C Hing每月用量高唔高?
作者: 貧果 時間: 2017-6-30 23:17
之前用, 每月點都有50GB
作者: rhino 時間: 2017-6-30 23:25
其實啱用嘅,都唔錯吖
作者: kannet 時間: 2017-7-1 02:14
如果外出工作就唔洗諗,過5GB 都仲用到,唔洗就住用~
今日就係工作需要即時要上GOOGLE攞個2GB FILE
前兩日已經sms話過0左5GB~都仲算順暢~
作者: cy64 時間: 2017-7-2 18:50
跳去邊?
作者: cwl0022 時間: 2017-7-2 20:58
我都想知

作者: rhino 時間: 2017-7-3 11:23
即是 日用妝 冇問題啦.
作者: Towai2233 時間: 2017-7-3 13:54
呢張我都一個月用佢20GB左右,日頭公司用唔錯,我Share電腦,2部電話,再加iPad都好夠用!唔慢!
但夜晚就真係要另作他選!

